Gurney
10.7.2014 18:57
Upírský one-shot
Přestože včerejšé posezení bylo moc fajn, nakonec jsme se na ničem moc nedohodli (měl jsem vás víc moderovat...). Takže?!

Návrhy co si pamatuju (doplňte pls jestli mi něco uniklo...)

Kyperpunková, lehce postapo budoucnost (s upíry)
...kde se upíři plíží mezi lidmi na pozadí studené války mezi technologickou církví a syndikáty

Upíři v renesanční Itálii
...o které vím jen to co jsem se dozvěděl z The Borgias a Perverzního příběhu Beatrice Cenci :) Ale prostředí je to hodně husté, to musím uznat.

Upíři proti nacistům
...čistá pulpová coolness :)

Co chceme hrát?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 3 bodů.
Kyperpunková budoucnostzáporné bodyneutrální postojkladné body2
Renesanční Itáliezáporné bodyneutrální postojkladné body3
Whatever, pojdme zlikvidovat nejake nacky...záporné bodyneutrální postojkladné body1
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
Autorská citace #21
16.7.2014 11:48 - Samwisewt
Za mě odhlasováno:
+1 cyberpunk
+1 renesance
-1 WWII.
Autorská citace #22
18.7.2014 09:10 - Gurney
ok, takže pokud počítám správně, tak jsou to všichni (?); chápu to tak, že si můžu vybrat mezi cyberpunkem a renesancí, hmm...

Do večera snad budu vědět kdy a jestli vůbec budu příští týden v práci a napíšu vám o tom + dodám velmi stručné settingové a How to train you Vampire info.
Autorská citace #23
20.7.2014 16:39 - Gurney

Jaro 1503, Řím. Věčné město, sídlo papeže a centrum křesťanského světa. Za vší tou pompézností špinavá díra, plná krys a intrik, s pravidelnými obdobími lidových bouří. Pro potomky Kainovy snad ani není příhodnějšího místa, kde trávit své noci...

Neomezuje vás žádná Camarilla, ani jiná organizace. Dost možná znáte pár dalších nemrtvých obyvatel města, ale nikdo neví jistě, kolik upírů se v celém Římě nachází. Někteří se skrývají před lidmi i vlastním druhem, jiní si žárlivě střeží svá teritoria a několik málo je šedými eminencemi významných římských rodin. Nikdo ale nestojí aby se o nich vědělo - i ty občasné zkazky co kolují mezi lidmi jsou nepříjemné a občasná fanatická shromáždění dost děsivá sama o sobě.

Každý z vás pochází z nějakého upířího klanu, ale možná z něj znáte jen svého "otce" či "matku" a to co vám sami řekli. Nepomáhá ani že staří jedinci upadají po století či dvou do do neklidného spánku a s každým dalším probuzením si pamatují méně a méně o tom, kým byli dříve. V dalších italských městech nejspíš "žijí" vám podobní tvorové, ale cestování je nebezpečná záležitost - Itálii zmítá válka o Neapolské království, vzpomínky na poslední morovou epiddemii jsou pořád čerstvé, za městskými hradbami se uprostřed noci plíží kdovíco a i když bezpečně dorazíte na místo určení a překonáte zavřené brány, nikdo vám nezaručí, že budete vítáni.


Ohledně systému - vše potřebné najdete v první části toho článku, víc netřeba řešit.

Tvroba postavy:
1) zde najdete character sheet, po stažení se dá vyplňovat (některé skilly jsou upravené s ohledem na období, ale jinak vše funguje úplně stejně)

2) v první řadě si udělejte svoji postavu před smrtí, viz. opět tento článek

Píše:
- pokud budete váhat jak vysoký atribut zvolit, aby postava odpovídala vaší představě, je to nižší z hodnot - vysoké hodnocení atributů (4, 5) jsou vzácné a měla by to být jedna z prvních

- pokud budete váhat mezi dvěma hodnotami dovedností, malý trik - vezměte si nižší, ale přidejte k dovednosti specializaci; je to win-win řešení - dostanete svoji kostičku navíc, nebudete se muset cítit jako munchkini :) a duelista s Weaponry 3 (sword) je podstatně zajímavější postava než týpek s Weaponry 4

- vaše postava nejspíš byla už za života něčím zajímavá nebo nadaná, takže kdyby jste náhodou zjistili, že už jste všechny body (např.) sociálních atributů vytřískali na excelentní Manipulation 4 a docela hustou Presence 3, ale přitom fakt nutně potřebujete Composure aspoň 2, prostě si tam tu tečku dodejte.

- podobně dovednosti - není problém si přesunout pár teček třeba ze sociálních dovedností k fyzickým, nevychází-li vám rozdělení 11/7/4; pokud máte pocit, že vaše postava by měla mít aspoň jedničku v nějaké dovednosti nebo nutně potřebujete zdůraznit nějakou dovednost specializací, ale už vám došly tečky k rozdělení, prostě si je tam dodejte

- merity - nechci vás nutit procházet dlouhé seznamy, zvlášť ne kvůli oneshotu, tekže úplně stačí, popřemýšlíte-li o tom, jestli chcete např. být vytrénován v nějakém bojovém umění (vzhledem k době a místu nejspíš zápas, šerm nebo třeba střelba lukem), mít fakt velký majetek, kontakty nebo třeba (z těch upírských věcí) nějakou hodně vychytanou skrýš pro denní spánek, ghúly nebo třeba vlastní stádečko lidí, kteří se nechají dobrovolně upíjet


3) udělejte z ní upíra:
- Klan - každý upír náleží k jednomu z (údajně, pokud to není jen biblická symbolika...) 13 klanů; klan se dědí po "otci" nebo "matce", který udělal z příslušného člověka upíra a odráží se v psychických a fyzických změnách na lidském těle i duši, proto jsou si příslušníci stejného klanu obvykle bližší navzájem než s jinými upíry (na druhou stranu, "sourozenecké" rozepře můžou být o to horší); prozatím neřešte disciplíny, jen si vyberte klan, přidejte si +1 k jednomu ze dvou atributů a napiště si někam slabinu

Píše:
Brujah — odd mix of thugs, rebels, insurgents and philosphers, fighting passionately for their desparate causes
- atributy: +1 Presence nebo Strength
- nevýhody: -2 na všechny pokusy odolat vzteku
- disciplines: Vigor, Majesty, Celerity

Gangrel - nomadic, feral and wild
- atributy: +1 Composure nebo Stamina
- nevýhody: Gangrel are more closely tied to their Beasts than are other Kindred. With regard to dice pools based on Intelligence and Wits Attributes, the 10-again rule does not apply. Additionally, any 1’s that come up on a roll subtract from successes. This weakness does not apply to dice pools involving perception or reaction to surprise
- disciplines: Animalism, Fortitude and Protean

Malkavian — dangerously deranged, the Lunatics nonetheless possess uncanny insight
- atributy: +1 Manipulation nebo Intelligence
- nevýhody: při proměně v upíra dostává Malkavian psychickou poruchu (případně se mu rozvine nějaká, kterou trpěl už za života), které se nedokáže nijak zbavit
- disciplines: Obfuscate, Auspex and Dominate

Nosferatu — Disfigured and skulking, the hideous Sewer Rats find themselves shunned by Kindred society, but gather secrets from the darkness that hides them
- atributy: +1 Composure nebo Strength
- nevýhody: All Nosferatu are repulsive or at the very least uncomfortable to be around. The cause need not be a physical deformity. A palpable aura of menace, a charnel odor or the undeniable manner of a predator is just as compelling as a twisted body. With regard to dice pools based on Presence or Manipulation Attributes in social situations, the 10-again rule does not apply. Additionally, any 1’s that come up on a roll are subtracted from successes.
- disciplines: Obfuscate, Vigor and Nightmare

Ventrue - the reluctant aristocracy of the Kindred
- atributy: +1 Presence nebo Resolve
- nevýhody: Ventrue can only feed on one type of mortal blood, chosen at character creation
- disciplines: Dominate, Majesty and Resilience

Toreador - aesthetes, sensualists, and degenerates, but also artists, patrons and muses
- atributy: +1 Presence nebo Wits
- nevýhody: When a Toreador is exposed to a work of art in a particular style (chosen at character creation), he becomes intensely fascinated with it and must roll Resolve or spend Willpower to divert his attention
- disciplines: Auspex, Majesty, and Celerity


EDIT: na přání přidány dva další klany
Píše:
Lasombra - elegant but predatory schemers hiding in shadows, they believe in Divine Right, rule of the superior and inferiority of other clans; there are rumors about their connection with Catholic church
- atributy: +1 Composure nebo Dexterity
- nevýhody: Lasombra cannot cast reflections, even the blurry ones that most Kindred do, and cannot alter this condition with Willpower
- disciplines: Dominate, Vigor and Obfuscate

Ravnos - tricksters, thieves, con men and illusionists, they lead a nomadic unlife
- atributy: +1 Manipulation nebo Dexterity
- nevýhody: Each Ravnos has a penchant for some sort of vice — lying, cruelty, or theft, for example. When presented with the opportunity to engage in that vice, the Ravnos must roll Resolve + Composure or spend Willpower not to indulge this vice
- disciplines: Animalism, Resilience and Protean


- Disciplines, aneb upírské schopnosti - máte na ně pět bodů, z toho tři musí být spotřebovány v disciplínách, které jsou vlastní vašemu klanu; žádná disciplína by neměla být výš než na třetím stupni (protože už si ty vyšší nepamatuju, kdyby jste strašně moc chtěli být specialisti na jednu určitou schopnost, tak si to přečtěte ve VtR...) a aniž bych zabíhal do detailů, za každý stupeň nahoru umíte s danou disciplínou něco nového a zároveň každý stupeň je +1 kostka na hody s disciplínou spojené

Píše:
Animalism: Power over animals and even the Beast of Kindred.
Auspex: Preternatural senses and perception.
Celerity: Superhuman speed.
Dominate: The ability to overwhelm the mind.
Majesty: Tremendous force of personality.
Nightmare: Manipulating fear itself.
Obfuscate: Hiding aspects of one’s self, even one’s body.
Protean: Shapechanging and adjustments of the vampiric form.
Resilience: Legendary toughness.


EDIT: Aby jste si disciplíny nemuseli vybírat naslepo, tak popis najdete ve Vampire the Reqiem s. 114, na neoficiální WoD wiki, nebo v "táhákové" formě zde.

EDIT2: A neřešte, že některý z těch disciplín, který dávám výše na výběr jsou unikátní jiné common a tak, už jste buď z někoho vytřískali jak na ně, nebo jste na to nakonec prostě přišli sami. Prostě tři tečky z těch co jsou vlastní vašemu klanu, a dvě do kterýchkoli z devíti uvedených.

- Morality = u upírů se změní na Humanity, funguje dost podobně, rozdílem je, že čím nižší, tím víc upír přemýšlí jako predátor a míň jako člověk + vypadá víc mrtvolně a lidi z něj intuitivně mají špatný pocit; defaultně máte Humanity 7, pokud chcete hrát upíra, co běžně zabíjí nebo naopak nějakého extrémně morálního, co se snaží přežívat na zvířecí krvi, vyřeším to s vámi individuálně
- Blood potency (jak mocní jako upíři jste) v základu 2, teoreticky ale můžete mít upíra ze starší generace nebo někoho, kdo vysál a zabil mocnějšího upíra než je sám (opovrhovaná praktika, ale zároveň jediný způsob jak zvýšit Blood potency), to bych s vámi opět vyřešil zvlášť
- Vitae (kolik krve máte nashromážděné v těle) = 11, to je zároveň vaše maximum

Toť vše, kdo by jste si nevěděli s výrobou postavy rady, tak se ozvěte, nějak to s vámi vyřeším nebo vám ji prostě udělám a nejspíš se to stejně ještě bude řešit před hrou...
Autorská citace #24
20.7.2014 22:54 - Gurney
Jinak kdy máte všichni čas? Jste vázaní na víkendy nebo je teoreticky možné zahrát i třeba ke konci tohoto týdne?
Autorská citace #25
21.7.2014 01:12 - Lokken
Za mě bohužel snad jen víkendy, možná nějaký pátek večer. Na nějakou kratší přípravu bych asi mohl i v týdnu (odpoledne/večer).
Autorská citace #26
21.7.2014 08:10 - Demonica
Na hraní je pro mě nejlepší víkend nebo pátek.

Ale tento víkend (25.-27.) jsem celý pryč už od pátku.
Autorská citace #27
21.7.2014 13:03 - Gurney
Mě se zrovna tento víkend taky moc nehodí, ale co třeba neděle 3.8.?

Jinak ve středu budu v Brně a dal bych někdy v podvečer zas nějaký sraz, kdyžtak dejte vědět na mail nebo na PM, jestli mám něco zamluvit...
Autorská citace #28
24.7.2014 17:59 - Gurney
Po včerejší debatě přidány dva další klany...
Autorská citace #29
24.7.2014 23:04 - Gurney
J a jinak takový návrh co vzešel z diskuze - jak by jste se tvářili, kdybychom tu hru dali buď v pátek 1.8 nebo v pátek 8.8. někdy od večera a hráli prostě někdy do kdy by se nám chtělo? (a případně to pak dorazit třeba ten další pátek v pořadí, kdyby se to nestihlo)
Autorská citace #30
25.7.2014 08:59 - Lokken
Já bohužel příští pátek tak na 90 % nemůžu, ten další by pak už asi šel. Dřív než tak v šest, v půl sedmé, se na místo asi ale nedostanu.
Autorská citace #31
25.7.2014 11:35 - Gurney
ok, ještě počkám co na to Honza.

A pokud chceme začít hrát takhle večer, asi by bylo bezva, aby jste na tu hru měli už všichni připravený postavy, ať se tím zbytečně nezdržujeme. Kdo by s tím měl nějaký problém, klidně s ním během těch dvou týdnů ještě zajdu někam sednout a vyřešit to.
Autorská citace #32
25.7.2014 17:42 - Gurney
Autorská citace #33
1.8.2014 23:07 - Gurney
Doufám že mi do toho nakonec neskočí práce, ale zatím počítám s 8.8. V pondělí nebo úterý budu vědět najisto.

A jen tak btw, jak dlouho můžem v ten pátek hrát? už jsme se smířil s tím, že to holt bude muset být nějaká jednoduchá a víceméně krátká zápletka, aby se to vůbec stihlo, ale protože mám zkušenost, že se to vždycky nějak protáhne - vadilo by vám, kdyby se hrálo od těch sedmi až třeba do dvou, do tří?

(samozřejmě by bylo úplně nejlepší, kdyby se našel čas na dohrátí toho co se nestihlo, ale když vidím tu organizaci, nedokážu si moc představit, že bychom se ve stejném složení slezli někdy do konce srpna znova...)

EDIT: A bylo by bezva, kdyby jste v průběhu týdne někam (na mail nebo na kostku) hodili svoje postavy - stačí nějaký fluffový popis, aby si ostatní udělali představu; pokud doplníte i staty, můžu vám poradit, kde najít různé merity nebo co jak převést do mechanik
Autorská citace #34
1.8.2014 23:38 - Nerhinn
Za mě a byt není problém.
Autorská citace #35
2.8.2014 08:05 - Demonica
U mě taky v pohodě.
Autorská citace #36
2.8.2014 18:23 - Lokken
Za mě je to v pátek 8. 8. na 99% ok, jen si ještě musím domluvit přespání.

Svého Nosferatu sem dám hned jak ho dokončím, pravděpodobně zítra nebo pozítří.
Autorská citace #37
6.8.2014 08:16 - Lokken
Ahoj všem,

Bohužel došlo ke změně a já potřebuji být v pátek mezi čtvrtou a osmou odpoledne v práci. Protože na tom asi budu podobně i v následujících týdnech a víkendové termíny zase nevyhovují jiným hráčům, bude myslím nejlepší, pokud budete v pátek hrát beze mě.

Omlouvám se za komplikace!
Autorská citace #38
6.8.2014 08:26 - Demonica
To je škoda
Autorská citace #39
6.8.2014 12:09 - Demonica
Nicoletta d´Medici
- Urozená šlechtická dívka z rodu bohatých a vlivných bankéřů
- Reprezentuje rod Medici na papežském dvoře
- Bloodline její upírské rodiny se počítá od Lilith, první ženy Adama
- Tato pokrevní linie je stižena kledbou neopětované lásky
- Je veřejným tajemstvím, že je milenkou kardinála Francesca Piccolomini
Autorská citace #40
7.8.2014 15:10 - Gurney
...loading...

(koukám na vaše maily, jestli tam není nějaký jiný brzký termín, kdy bychom se mohli slézt všichni... zatím takový nevidím)
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.076334953308105 secREMOTE_IP: 13.59.36.203