andtom: No, v původním pojetí herní teorie máš zajisté pravdu. Alespoň na zběžný pohled. Ale vše je složitější. Problém má dvě roviny:
1.) Záleží jak na hráčích, tak i kvalitě DMa. Čím zkušenější DM a sehranější družina, tím klesá šance na to, ž se hra "vymkne". Vím, o čem mluvím. Dlouhé roky jsem vedl vysokolevelové hry.
2.) Vysokolevelové hraní přímo s tím, co ty píšeš, počítá. Neřeší, jestli jsi nějak někam došel nebo doletěl, prostě tam jsi. Obrazně řečeno. Ve hře se výrazněji než na levelu nižším projevuje významný rys 4e - důraz na členění hry do scén, tj. encounterů. Jejich vyřešením se hra posouvá dále. S tím, že zajímavé (rozuměj - téměř divadelní, hrdinské a neuvěřitelné) je podporováno.
Ale tohle je spíš debata do jiného threadu. Já se jen budu snažit, abych vám to předvedl a vy jste se skvěle bavili. Snad se mi to podaří a každý hráč si přijde na to své.