Almi píše:
Shako: Multiclass je ve 13th True Ways, sám jsem ho nijak nestudoval, ani nečetl. Jinak, ještě se mrkni na tohle. Jsou tam ofiko zajímavý buildy k fighterovi.
Mrknu.
Almi píše:
ALL: Nebyl náhodou minulou hru level-up? :)
Meldin píše:
Máme pětku 4 incremental advances pokud vím :) ale můžeme mít i 6ku když to Almi tak nabízí :D
Souhlas s Meldinem, zatím jsme byli těsně před postupem na 6 lvl. Uvažoval jsem totiž, že postavím novou postavu na 6 lvl a nasadím ji, až ten 6 lvl budeme mít. ;-)
noir píše:
Mě právě tohle už nepřijde jako přibrání talentu pro dokreslení postavy, ale klasická maximalizace :)
Souhlasím s tebou, powergamere. ;-) Kdyby mi to přišlo jen jako dokreslení talentů, tak jsem si to vzal a vyzkoušel to. Ale přišlo mi to silně OP a hlavně jsem v tom viděl velký potenciál na případnou hádku/debatu, jak to má pravidlově fungovat.
Chtěl jsem zase zkusit rangera (příběhově) jako příští postavu, ale prostě se mi nelibí, že ten pravidlový ranger má málo herních voleb v průběhu boje, tak jsem přemýšlel, jak to okořenit, aby se mi to hrálo zajimavě.
noir píše:
Další argument: ranger jako snad jediný povolání nemá class traits - jen talenty. Tudíž jsou (IMHO) o dost silnější než u jiných povolání.
Až tak silný mi nepřijdou... oproti těm ostatním. Spíš má snad jako jediný dva talenty, který se berou jako 2 talenty.
A ještě jsem si všiml, že mají trošku jiné tempo příbývání u jednotlivých povolání.
Figther dostane třeba 4. talent na 6. lvl, Ranger taky. Ale Ranger navíc dostane ještě 5. talent na 8.lvl. Figther ne - nepřijde mi to jako tisková chyba, ale jako záměr. ;-)
EDIT: Ještě doplněk barbar koukám, že má champion a epic talenty tj. podobně jako ranger. Paladin taktéž jako ranger. Rogue, stejně jako většina povolání má jen 3 talenty a zvětšuje se jim jen ostatních počet ostantích schopností - manévry/kouzla....
EDIT2: Jo, ještě mě napadlo kompenzovat ten multiclas ranger (dvojtý útok) + fighter/bard (flexible attacks) snížením počtu pokřiků/manévrů na jendnotlivých (což ti znemožnuje použití více flexibla attacků za jedno kolo). Ale ta nevýhoda se stejně možná ztrácí na větších levelech. Další varianta je, že je jen jeden flexible attack za kolo - ale to pravidlo jsem nikde nepotkal... ale dalo by se zavést.