Slíbil jsem Almimu vést klasickou D&D jeskyni překopanou do 4e... Je to jedno z nejklasičtějších a zároveň nejsmrtelnějších dobrodružství pro D&D kdy vytvořených. Ne nadarmo se lidí chlubí tím, že přežili Tomb of Horrors. (A to navíc "přežili" neznamená, že zdolali jejího tvůrce.)
Rozsah vypadá tak na 1/2-1 sezení (podle toho, jak rychle budete umírat).
Geralt: Tak to mne mrzí. Nicméně, mám tu shodou okolností za tebe jistou sličnou náhradnici, tak když pošleš deník, postarám se, aby nevyšel nazmar. I když v závěrčné session vyjdou nazmar všichni...
Alnag: Díky, to budu rád, aspoň ostatní nebudou v boji ochuzeni - právě pro závěrečné střetnutí s Acererakem jsem piplal pár es z rukávu, takže snad bude půlčík poprvé konečně jednou užitečný.
Deník, powers a listinu s Acererakovovou zprávou ti pošlu emailem.
Ostatním přeju, ať si užijí závěrečné sezení a boj s Acererakem. ;-)
Geralt: No, co se dá dělat..tak holt svou smrt u Acereraka oslavíme jindy :-))) Prý tě zastoupí Nerhinn, která, když už nic jiného, má šťastnou kostku :D
No... ne úplně. V podstatě to probíhalo tak, že po poražení ještě nějakých džinů v té místnosti, kde jste skončili posledně jste se dostali až ke skutečné Acererakově hrobce. Trochu se tam šouply zdi a podlaha a tak načež nastalo to peklo (hlavně pro DMa).
Acererak po chvíli teleportoval celou skupinku (v každém kole měl naději 50% šanci na teleport) do té velké místnosti se sloupy, kde se hráčské postavy rozestavěly náhodně (upuštěním kostky).
Po chvíli se postavy teleportovaly zpátky do místa, kde před chvíli zabily ty džiny a tam po smrti Noirovy postavy (dvakrát nehodil save na vysátí duše a tam umřel a dodal Acererakovi 1/4 životů) a po uzamčení nebohého půlkostěje do kleští, konečně Acereraka udolali.
Ano... cca 10 kol jsem nehodil ani další teleport ani další schopnost vysávat duše. :(
Alnag píše: Ano... cca 10 kol jsem nehodil ani další teleport ani další schopnost vysávat duše. :(
To mi zní velmi povědomě. :) Koukám, že to vysátí duše (a životů) bylo ovšem pěkně drsné... s trochu povolnější kostkou by konec dopadl asi trošku jinak.
Nu, i tak gratulace hrdinným přeživším, nyní si mohou ozdobit vozidlo oslavnou samolepkou.
Píše: To mi zní velmi povědomě
Neboj, pomstila jsem tě. V prvních dvou kolech jsem na něj odpálila 4 daily powers a hody 17, 18 a 20 ho příliš nepotěšily :)
Ano, ano. Díky Nerhinn jsme to úspěšně zvládli! A Alnag je čerstvým nositelem čestného titulu Smolný Geralt :-)
Ale i tak, všem děkuji za výbornou hru, dobrodružství a atmosféru. Noirovo kouřící boty a mé "úžasné hodinové bomby" dokonaly dílo zkázy..ve vlastních řadách! :D
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<