Alnag
21.6.2009 18:28
Výchozí diskuze k hraní Výpravy do Ravenloftu. (4E/Modern varianta)
Autorská citace #1
21.6.2009 18:28 - Alnag
Článek k tomu zatím není (jen jsem si ho "připravil"). Nicméně tedy plánuji hrát v létě Ravenloft 4e. Je to tak na cca 4 sezení. Tzn. 2x do měsíce. Bude hrát Max, Geralt, Sethi (pokud se ho ještě někdy dožijeme Aramor), ale definitivně to znamená jedno volné místo.
Autorská citace #2
21.6.2009 19:01 - Sethi


ahoj, jsem vaše nová noční můra.
Autorská citace #3
21.6.2009 20:41 - Alnag
Jinak mám návrh na sraz přípravného sezení - pátek 26/6. Mohl by přijít i hRob, pokecali bychom o představách a možnostech a můžeme něco malého zahrát (tedy podle toho kolik nás bude a tak). Napište, jak to vidíte...
Autorská citace #4
21.6.2009 21:02 - Geralt
26/6 bych mohl, ačkoliv se zdržím jen na válečnou poradu (tak do sedmi).
Autorská citace #5
21.6.2009 23:17 - Sethi
nejspíš by to šlo, pokud do toho nevpadne nějaký plán b.
Autorská citace #6
21.6.2009 23:46 - Max
Jo termín je supr. Noční můra nevypadá tak hrozně ... otázka je co drží v pravé ruce.
Autorská citace #7
22.6.2009 01:00 - Vannax
Snad sem potom přidáte i zápis ze hry :)
Autorská citace #8
22.6.2009 08:53 - Sethi
max píše:
otázka je co drží v pravé ruce

to je velmi bystrá otázka =)
Autorská citace #9
22.6.2009 13:48 - Ebon Hand
Má místo nosu žraločí žábra?
Autorská citace #10
22.6.2009 15:46 - hRob
OK, taky se objevím někdy během válečné porady, abych rozdal ty slíbené spisky o taktice...
Autorská citace #11
22.6.2009 15:51 - Sethi
ebon píše:
Má místo nosu žraločí žábra?

to víš, nejsou v bezpečí ani pod vodou =)
Autorská citace #12
26.6.2009 23:19 - Alnag
K tvorbě postavy:

  • PHB1,2, Power příručky, Adventure's Vault
  • Point-buy (nezapomeňte nakonec přičíst zvýšení za úroveň
  • 8. úroveň
  • magické předměty jeden z každé z následujících úrovní: 10., 9., 8., 7., 6. a 5. úrovně (můžete si pochopitelně vzít z i nižší úrovně)
Autorská citace #13
26.6.2009 23:26 - Colombo
Já vám nevím, ale co jsem četl o Ravenloftu tady na webu, nepřipadá mi to jako vhodný svět na dlouhodobé hraní.
Já vidím tu myšlenku něco jako Kingova Mlha, nebo jak se to jmenovalo, kdy je parta lidí v supermarketu, který zahalí mlha plná příšer.
Myšlenka je to dobrá, na oneshot, ale dělat z toho svět, kdy se to zahalení snaží logicky vysvětlit? Tam mi to už celkem drhne a je i celkem proti srsti. Jednotlivé "mini světy"(na Ravenloft terminologii si nepamatuji) mi připadají, jako kdyby někdo vzal nůžky a vystřihl ty strašně cool temné věci z nejrůznějších koutů našeho světa a, protože se nechtěl patlat s lepidlem, určil, že to může být kdekoliv (čímž obhajuje to, aby si v svět hráči upravili jak chtějí).

Eh, teď mě omluvte, musím si to vyřídit s jedním Orijským broukem. Zalezl mi pod notebook.
Autorská citace #14
26.6.2009 23:29 - Alnag
Colombo: Opravdu jsi poněkud mimo. Je to normální letní hraní (4 sessions, jedno dlouhé dobrodružství - to nejvíc klasické, tj. Castle Ravenloft). Neklasické je zarámování, ale protože Sirien ho ještě neslyšel a já slíbil Sethi, že mu ho prozradí sama, tak o tom, zatím pomlčím...
Autorská citace #15
27.6.2009 00:15 - Alnag
Dobrá, sirien už to ví, takže teď můžu vyděsit Vannaxe:

Píše se druhá polovina 20. století. Mezi země Východního bloku a Západem zuří studená válka, která se bojuje na mnoha frontách. Jednou z nich jsou i sportovní utkání. Sovětská i americká výprava míří letadlem do Bukurešti na mistrovství světa různých bojových disciplín.

Obě letadla letí po podobném koridoru a tak je obě zasáhne podivná bouře. Když jim do motoru vletí hejno netopýrů a letadla havarují, zaklesnutá do sebe vzájemně křídly, je to teprve začátek. Každá z výprav má jen několik málo přeživších, kteří hledají cestu z horského údolí a pomalu začíná padat mlha...
Autorská citace #16
27.6.2009 00:34 - Alnag
Jo a ještě jedna věc, hledáme termín mezi FF a Gameconem. Takže 13, 14, 15? Pište svoje preference.
Autorská citace #17
27.6.2009 12:33 - Sethi
dr. manhattan mě neláká - imperialismus a buržoazie budou tak, jak se sluší, plně zastoupeny vznešenými eladriny.

eat that, soviet scum =)
Autorská citace #18
27.6.2009 13:48 - Sethi
jaké máme rozložení melee/ranged? chápu dobře, že kolega ze spojených států je střelec, zatímco soudruh geralt jde na blízko?

asi posečkám se skládáním až budeme mít tohle rohozené, zdá se mi, že dobře vystavěný warlord dokáže udělat z mlýnku na maso turbomlýnek na maso =)
Autorská citace #19
27.6.2009 15:06 - Geralt
Soudruh Geralt nakonec bude sovětským olympijským reprezentantem ve střelbě ze vzduchové pušky (ranger, archer style). V kombinaci s rasou elfa to dává pěkného zauralského snajpra.

Edit: co se preferencí týče, tak mi vyhovují všechny termíny.
Autorská citace #20
27.6.2009 15:28 - sirien
Termín mi je docela volnej. I když - možná radši ne 15. Kdybych jel na GC autem (jakože snad jo, nic proti vlakům obecně, v Německu se klidně svezu, ale Český dráhy fakt nesnášim) tak abych se aspoň rozumně prospal.

Soudruh Sirien se teprve rozhodne, koho bude hrát (hned co si najde chvilku na znovuprojití PHPčka - omluvte chudáka neDnDčkaře - nicméně soudruh Sirien se už rozhodně rozhlíží kde sežene Kapitál, aby si ho mohl přečíst a vyznačit si potřebné pasáže na citování...
Autorská citace #21
27.6.2009 15:28 - Sethi
doufám, že budete vychovaní střelci, co se drží do pěti čtverců od šéfové. jinak to můžu celé zmačkat a vyhodit =))

doufám, že mě soudruh sirien nezklame a stoupne si se mnou do předních linií.
Autorská citace #22
27.6.2009 15:31 - sirien
Sethi chce zase hrát warlorda?
To budu zase ignorovat technicky vzato vedoucího skupiny?
Autorská citace #23
27.6.2009 15:31 - Alnag
Dobře, takže termín 13 nebo 14. Je to asi na Maxovi.
Autorská citace #24
27.6.2009 15:41 - Sethi
soudruh sirien mě podceňuje =)
Autorská citace #25
27.6.2009 15:47 - Magus
Katchuschinko: aspoń soudrohovi ukažeš že se mílí...
jen pro siriena pochybuju o tom=)
Autorská citace #26
27.6.2009 18:19 - Max
V tom případku bych to nechal na úterek (14)

"Reprezentant střelby ze vzduchové pušky" ... ten ale musí mít hodně namakaný plíce

товарищ Сириен: nech si ty bolševický kázání na politickou dvouhodinovku ničeho.
Autorská citace #27
28.6.2009 15:13 - Sethi
zde k nahlédnutí Caroline Dean - ať máte představu o tom, jak moc máte rádi svého warlorda a jak moc se chcete držet do pěti čtverců =)

možná ještě budou nějaké úpravy v předmětech.
Autorská citace #28
28.6.2009 15:42 - Max
Přidal jsem obrázek na téma "Dějství prvé"
Autorská citace #29
28.6.2009 17:18 - Alnag
Max: Tak ten je hustej!
Autorská citace #30
28.6.2009 17:21 - Sethi
wow..
Autorská citace #31
28.6.2009 21:53 - Vannax
Alnag píše:
Dobrá, sirien už to ví, takže teď můžu vyděsit Vannaxe:
...Obě letadla letí po podobném koridoru a tak je obě zasáhne podivná bouře. Když jim do motoru vletí hejno netopýrů a letadla havarují, zaklesnutá do sebe vzájemně křídly, je to teprve začátek. Každá z výprav má jen několik málo přeživších, kteří hledají cestu z horského údolí a pomalu začíná padat mlha...

Opravdu jsi mně vyděsil.....netopýři v letové hladině? :)
Autorská citace #32
28.6.2009 22:02 - Sethi
mám-li citovat...

sethi: jak, hejna netopýrů? tak buď je bouřka, nebo jsou netopýři.
alnag: to jsou ravenloftští netopýři. ti létají jen v bouřce.

alnag: to jsou ravenloftští netopýři. jste rádi, že prolétají jen okny a ne zdí. zřejmě nějaké slabší kusy.
Autorská citace #33
28.6.2009 22:22 - Max
Vannax: Kdepak, tady to byl problém letadel v netopýří hladině ;)
Autorská citace #34
28.6.2009 23:19 - Alnag
Tak updatnul jsem článek o takové "intro".

(Pro méně znalé, název diskuse v záhlaví funguje jako link na článek.)
Autorská citace #35
29.6.2009 00:58 - Sethi
Autorská citace #36
29.6.2009 10:06 - Magus
Hele hele kde ma kopyta?
Autorská citace #37
29.6.2009 21:42 - Sethi
trailer.

místy to nemá takové časování, jaké jsem chtěla, ale asi je to to nejlepší, co dokážu vytlouct z moviemakeru =)

disney loga ignorujte.
Autorská citace #38
29.6.2009 21:56 - Alnag
Je to prostě bomba!
Autorská citace #39
29.6.2009 22:57 - Max
jj, ti Rumuni vypadaj nebezpečně....
Autorská citace #40
29.6.2009 23:24 - Lotrando
looks good
Autorská citace #41
30.6.2009 00:03 - Merlin
jááá..chci takýýýýýýýýýý...a nevyrážel bych dveře!
Autorská citace #42
30.6.2009 08:42 - Sethi
...jaké dveře?
Autorská citace #43
30.6.2009 10:39 - Merlin
nooo.....to je takový...no...prostě bych ty dveře fakt nevyrážel :)
Autorská citace #44
30.6.2009 10:49 - Sethi
pořád si nejsem jistá, jestli je to doporučení nebo příslib...
Autorská citace #45
30.6.2009 11:05 - Merlin
uši: no to bylo žádostivé povzdechnutí, že bych chtěl taky hrát a příslib, že bych nevyrážel žádné dveře....:) do toho mě nutil Alnag!
Autorská citace #46
30.6.2009 12:38 - hRob
Merlin: Na základě vlastní zkušenosti bych ještě doporučil přislíbit, že nebudeš vypalovat chrámy či kostely bez ohledu na to, jaké nepřístojnosti se v nich páchají. To Alnaga obměkčí. ^_^
Autorská citace #47
30.6.2009 13:10 - Merlin
já nepotřebuju obměkčovat...Alnag mýho trpasličího pacifistu na srazu donutil abych neklepal
Autorská citace #48
30.6.2009 13:24 - sirien
trailer: ha, husté...
Autorská citace #49
30.6.2009 22:17 - Max
hRob píše:
nebudeš vypalovat chrámy či kostely

ale KUŠ!
Autorská citace #50
1.7.2009 09:09 - Geralt
Parádní trailer! (A ti zlovolní netopýři z úvodu jsou taky cool. :)
Autorská citace #51
3.7.2009 16:40 - Geralt
Posledně jsem na sezení sliboval, že stručně napíšu něco o propojení sovětského sportu a speciálních jednotek.

V Sovětském svazu byl sport, stejně jako jiné aspekty společenského života, zestátněn. Vznikla propracovaná síť státních tělovýchovných organizací, která měla za cíl zachytávat talentované jedince a náročnou, soustavnou přípravou rozvíjet jejich potenciál na maximum. Skrýval se v tom dvojí záměr: jak ideologický (ukázat převahu SSSR na sportovním poli), tak i ryze praktický - vychovat fyzicky zdatné občany, z nichž budou pro případ války dobří vojáci. Z této pragmatické úvahy také vyplývá, jaké druhy sportu byly v SSSR především podporovány: atletika, lyžování, střelba, bojová umění, hokej atd. Naopak stát neměl nejmenší zájem na "neužitečných" sportech jako golf či kulečník, které neslibovaly žádný faktický přínos.

Ne nadarmo byl největším sportovním klubem CSKA Moskva, armádní ústřední klub. Neměl žádné vlastní odchovance, ale jako pavouk uprostřed pavučiny přitahoval ty největší talenty ze všech koutů SSSR, aby jim nabídl špičkové zázemí pro jejich další rozvoj. Na CSKA se nešetřilo a svým členům, dosáhli-li světové úrovně, nabízel královské podmínky: plat, zabezpečení a celou řadu sociálních výhod, které byly jinak v SSSR pouze vytouženým snem širokých vrstev obyvatelstva. Být v CSKA znamenalo i vstoupit do armády, odkud právě sportovec čerpal své finanční a sociální zajištění i po konci kariéry.

Specnaz je označení pro elitní sovětské jednotky speciálního určení. Viktor Suvorov píše, že "Specnaz je pestrou směsicí sportu, politiky, špionáže a ozbrojeného terorismu," přičemž jednotlivé složky se nedají od sebe jasně oddělit. Zvláštní kategorií Specnaz představovalo tzv. sportovní křídlo, které bylo tvořen "lidskými stroji", sportovci vrcholové úrovně z armádních klubů. Ačkoliv ne každý sovětský olympionik byl členem Specnaz, v řadě případů se obě kategorie překrývaly. Sport na reprezentační úrovni totiž poskytoval ideální krytí pro výzvědnou činnost Specnaz. Pod zášititou reprezentační účasti mohli agenti vycestovat do zahraničí a seznámit se s tamními poměry. Tyto znalosti by měly pro případ války nebo infiltrační mise cenu zlata.

Sportovní křídlo Specnaz se sestavovalo ad hoc. Jednotliví členové byli svoláváni při příležitostech cvičení a zformovali skupin podle momentálních požadavků. Po ukončení výcviku se zase rozdělili a vrátili se pod nevinnou záštitu jednotlivých sportovních klubů.

Sportovci Specnaz měli jednak špičkovou kondici danou dlouholetým tréninkem, druhak podstoupili náročný vojenský výcvik. Takže nejenže ovládali svoji disciplínu, kterou reprezentovali SSSR v zahraničí, ale vedle toho byli vyškoleni v parašutismu, orientaci v terénu, byli výbornými běžci a plavci, ovládali bojové umění sambo... a mohli se spolehnout, že pro své úkoly obdrží tu nejkvalitnější techniku, jakou jim Sovětský svaz může nabídnout.

-------
(EDIT: To přivlastňování příspěvků poté, co se člověk při dlouhém psaní odloguje, je hodně vychytaný. Díky!:)
Autorská citace #52
6.7.2009 10:54 - Max
Tak jsem si vybíral předměty ... projíždím příručky ... vypadají tak hezky ... tak strukturovaně .... no skončilo to takhle :), ale potom jsem si už vybral
Autorská citace #53
6.7.2009 14:47 - Sethi
...moucha?

...ty hodláš létat na mouše??

totiž, chci říct - jak se ti podařilo získat ten hypertajný prototyp příruční helikoptéry, kterou postavila americká armáda? myslela jsem, že je to ještě ve vývoji.
Autorská citace #54
6.7.2009 14:54 - Alnag
Sethi: Na druhou stranu, Max zdá se vyřešil tvůj problém s prohledáváním milionu příruček. (Jen by to asi Maxi chtělo dát tyhle tvoje katalogy nějak dohromady a víc na ně upozornit... ale zase ne tak moc, aby to našli wizardi :)
Autorská citace #55
8.7.2009 15:56 - Merlin
Geralt: no nevím...ale Specnaz se špionáží nezabýval...:) Ale nevadí (primárně)
Autorská citace #56
8.7.2009 16:08 - Geralt
Merlin: Vojenské jednotky Specnazu ne, ale podle toho co psal Suvorov, to "olympijské" křídlo spadalo i do výzvědně-sabotážní katagorie, protože mělo unikátní možnost proniknout za hranice jinak nedostupných zemí.
Autorská citace #57
8.7.2009 16:16 - Merlin
Geralt: pro hru je to v podstatě jedno :), ale špionáží se zabýval jiný sektor sovětské tajné služby :)
Autorská citace #58
8.7.2009 16:45 - Geralt
To máš pravdu, ale právě olympionikové ze specnaz se mohli případě konflitku proměnit ve vykonavatele toho, co KGB zjistilo (likvidace strategických cílů v týlu protivníka). Navíc jestli se nepletu, specnaz spadali pod vojenskou rozvědku GRU a ta taky neseděla s rukama v klíně. :)

Původní idea byla totiž ta, že postavy, když zvládají různá bojová umění, budou vrcholoví sportovci letící na olympiádu. No a v SSSR nikdo nemůže být vrcholový sportovec, aniž by si na to Kreml neposvítil. :) Takže takhle se nabalil ten specnaz jako vysvětlení, kde ranger přišel k těm svým skillům jako stealth, nature, endurance a vychytanýmu vybavení.
Autorská citace #59
9.7.2009 12:15 - Sethi
tak pro účely hry bych to viděla tak, že americká strana na tom bude s tou organizací dost podobně, s tím drobným rozdílem, že my to děláme pro dobro lidstva =)

vám tu demokracii vnutíme, ať chcete nebo ne.
Autorská citace #60
9.7.2009 22:01 - Max
amen
Autorská citace #61
13.7.2009 20:11 - Alnag
Jen připomínám, že zítra od 17h u mně...
Autorská citace #62
15.7.2009 00:09 - Alnag
Další termín připadá do úvahy tak někdy asi od 27/7 dál. Napište, kdy se vám to hodí. Nevylučuji ani víkendy, pokud vám to vyhovuje. Také vzhledem k tomu, v kolik musí Geralt odcházet bych navrhoval začít dřív... např. 16 nebo 16:30.

(Jo a Geralte - level up)
Autorská citace #63
15.7.2009 11:03 - Sethi
plukovníku, soudruzi, zajímalo by mě, zda taky máte nějaká jména. soudruh sirien se představoval, ale nedokázala jsem to udržet v paměti.

přidala jsem si hodnost, major mi zní dobře (sice to nedává úplně smysl když s nižší hodností velím támhle plukovníkovi, ale snad si to nebude brát osobně).
Autorská citace #64
15.7.2009 21:43 - Max
Nuže Isaac Teller.

Smysl to dává. Mise původně nebyla o vedení přímých střetů. Dopadlo to jak to dopadlo. Major má větší bojové a taktické zkušenosti, což je dostatečný důvod respektovat a přijímat její taktická rozhodnutí a pokyny ;)
Autorská citace #65
16.7.2009 08:05 - Merlin
uši: no jo, nedává ti to smysl..nebylas na vojně :) nezáleží na hodnosti, ale na funkci..
Autorská citace #66
16.7.2009 08:31 - Sethi
jsem něco takového tušila, konečně, vojenské školy přece neplivou jednoho mladého nadějného důstojníka vzdělaného v taktice za druhým jen tak pro srandu králíkům... ony tedy asi neplivou hned majory, tak by to chtělo ještě pár takových nebezpečných operací v zemích, kam je potřeba importovat nějakou tu demokracii, trocha těch bojů pod zástavou neviditelné ruky trhu, nějaké ty vybojované medaile na poli sportovním, nějaké ty tajné mise... voilá
Autorská citace #67
16.7.2009 08:35 - Merlin
No, zrovna CCCP chrlila ty hodnosti jako na běžícím pásu..majorem jsi se mohl stát klidně před třicítkou...
Autorská citace #68
16.7.2009 09:00 - Sethi
I don't really know how did our Soviet comrades over there achieve their ranks, my allegiance however is pledged to United States and the Star-Spangled Banner and Lord be my witness I worked hard for my oak leaf.
Autorská citace #69
16.7.2009 12:04 - Fibriso
lehce to sleduji a škoda že jsem z ruky, zní to velice zajímavě...
moc by mě zajímalo, jestli si někdo vezme neco jako Yuri/Yuriko
Autorská citace #70
16.7.2009 12:12 - Sethi
já tedy yuri moc nefandím, dost často je na tom znát, že je to tvořené pro mužské divaky a -...

...jsem to asi špatně pochopila...?
Autorská citace #71
16.7.2009 12:59 - Fibriso
pochopila. tedy špatně pochopila.
ne yuri jako význam,, ale Yuri jako ruské jméno, konkrétně ze hry Red alert 2 ( a jeho protějšek Yuriko (to je ale japonka) z Red alert 3)
jedná se psychické komando - házení předměty, přesvědčení amerického pilota, že ta socha svobody je ruský pomník ke zničení a podobné legrácky
jednoduše : "my jme ti špioni které nehledáte"
(Wizard, sorcerer, spirit shaman a podobné)

Edit OT: Zdá se mi to, nebo Sethi s ušimajakořídítka co jde, to stočí na sexuální podtext?
Autorská citace #72
16.7.2009 13:41 - Nachtrose
Fibriso: s poslednim updatem CB se jeste nabizi na tuto pozici psion.
Autorská citace #73
16.7.2009 13:42 - Merlin
kdo? kde? proč to taky tak nevidím...uaaaaaaaaaaaaaaaa
Autorská citace #74
16.7.2009 14:09 - sirien
Soudruh Yuri Alexandrovič Romanov, přeborník ve vrhu kladivem a zasloužilý reprezentant Sovětského svazu, několikanásobný přeborník, vítěz několike světových klání etc etc etc, nemá smysl se chlubit konkrétními úspěchy, jejichž významem je pouze dobro Strany a Lidu...
Autorská citace #75
16.7.2009 14:17 - Sethi
sethi nalézá sexuální podtext i tam, kde ho jiní nevidí.

sethi je profesionální deviant.
Autorská citace #76
16.7.2009 14:18 - Fibriso
Ne tenhle Yuri, ten psychickej (ne Psychopatickej (i když ten asi taky))
i když, tady bych se nedivil ani genetickému medvědovi Volďovi (druid)
Autorská citace #77
16.7.2009 14:20 - Merlin
deviantní profesionál?
Autorská citace #78
16.7.2009 14:23 - Fibriso
profesionální deviant?
teď nevím, jestli se chci se Sethi Setkat nebo naopak Nesetkat.
Autorská citace #79
16.7.2009 19:14 - Max

Co čekat od civilů.

Dejte pozor, aby si na vás Mjr.Dean nevyšlápla.
Autorská citace #80
18.7.2009 11:32 - Geralt

Dřívější začátek rozhodně uvítám, bohuel České dráhy jsou se svými jízdními řády nemilosrdné.

Nakonec to vypadá, že původní plány na konec července padly, takže budu mít čas kdykoliv v průběhu týdne.

Sovětský sportovec nemůže za žádnou cenu zůstat pozadu, takže budu major Alexandr Vladimirovič Gorčakov.
Autorská citace #81
20.7.2009 00:03 - Max
Tak sem přihodil tématickej obrázek z minulý session. Co neni v rukou, je ve filtrech. Vivat PS.
Autorská citace #82
26.7.2009 09:46 - Geralt
Jak vidíte hraní příští týden? U mě platí, že budu schopný dorazit kdykoliv v intervalu úterý-pátek.
Autorská citace #83
26.7.2009 10:36 - sirien
Zle. Uvíznul sem teď z roinejch důvodů v Třeboni až do konce týdne. Pak bych už měl být v pohodě v Praze.
Autorská citace #84
26.7.2009 10:47 - Alnag
Budeme hrát někdy v týdnu 3/8 - 9/8 pokud to bude všem časově vycházet. Rovnou můžete psát jak se vám to hodí a nehodí.
Autorská citace #85
26.7.2009 14:50 - sirien
4. se mi to nehodí, je to datum kdy bych velice rád obnovil hraní hunterů kde jsme na konci půlroku hraného příběhu. Jinak vcelku ok.
Autorská citace #86
26.7.2009 22:04 - Max
Za mě, v současné době, bez výhrad.
Autorská citace #87
26.7.2009 22:22 - Sethi
možno. asi.
Autorská citace #88
26.7.2009 22:58 - Geralt
V zásadě jsem na tom jako Max, bude mi vyhovovat celé rozpětí.
Autorská citace #89
26.7.2009 23:00 - Alnag
V tom případě navrhuji předběžně čtvrtek 6/8 od 16:30 u mně. Pokud se už nic zásadního nezmění, tak se zkusme přidržet toho data.
Autorská citace #90
4.8.2009 22:16 - Alnag
Jen připomínám čtvrtek (a také level up, pokud jej někdo neprovedl).
Autorská citace #91
6.8.2009 23:14 - Alnag
Ok. Protože Sethi a Max nemůžou až do září tak další session se odkládá asi na polovinu září. Já osobně bych navrhoval čtvrtek 17/9, ale nevím jak to vidíte...
Autorská citace #92
7.8.2009 09:28 - Geralt
Přes září jsem flexibilní, takže toho 17. mohu.
Autorská citace #93
7.8.2009 13:29 - Blaine
Mohli byste prosim sem nekdo nahazet, jak jste si pozmenili powers, aby byly schopne simulovat "realne" veci? Myslim tim strelne zbrane apod.
Autorská citace #94
7.8.2009 13:44 - Sethi
tak my jsme měnili v podstatě jenom popisy, na té pravidlové části se neměnilo nic.

Bloodclaw Longspear
Dlouhé kopí z lehké slitiny se speciálními drážkami, při obzvláště razantním užití způsobí cíli větší zranění, bohužel to taky často vede k drobnému poškození uživatele;

Versatile Finemail Armor
Kvalitní kevlarová zbroj - rozepnutím několika přezek se dá povolit, aby neomezovala v pohybu;

Couters of Second Chances
Náloketníky z pevného, lehkého plastu, poskytují více volnosti, než by se mohlo zdát;

Gauntlets of Brilliance
Speciální technika Americké armády umožnila zavést světlo emitující vlákla do látky - rukavice svítí za minimální spotřeby energie, v případě potřeby (signalizace, oslepení protivníka) dokážou vyzářit velké množství světla najednou;

Boots of Equilibrium
Lehké přizpůsobivé armádní boty s podrážkou se speciálním vzorem, přilnavé vlastnosti zajišťují lepší stabilitu;

Amulet of Mental Resolve
Kovový přívěšek, který po otevření odhalí společnou fotku s rodiči;


sirienovi jsem dělala dvojpředmět, obrovské vydání Marxova Kapitálu, které je zároveň lehký štít a implement.

s powers je to podobné, prostě jsme měnili omáčku.
Autorská citace #95
7.8.2009 13:52 - Blaine
a jak jste pojali bursty a blasty?
Autorská citace #96
7.8.2009 14:05 - Sethi
řekla bych, že si s tím moc hlavu nelámeme... jediné blasty tam má snad paladin, a ten to pojímá jako SÍLA LIDU A VÍRY VE TŘÍDNÍ SOUDRŽNOST HURR HURR PŘIJMI KOMUNISMUS NEBO ZEMŘEŠ, mocné hřmění hlasu, etc... v podstatě jde o to, že oběti většinou nemají žaludek na to poslouchat jeho kecy. soudruh major gorčakov s ním souzní a američané jsou prostě už navyklí.

také americká výprava má ve zvyku v krizových situacích používat jakési proskoky mimo prostor (produkt tajného výzkumu, jen obzvláště talentovaní jedinci dokázali ovládnout tuhle techniku; samotný výcvik má poměrně vysoké ztráty na životech nebo alespoň zranění s doživotními následky);
Autorská citace #97
7.8.2009 15:01 - Geralt
Blaine:

Flaming Longbow +2 -> Flaming Rifle +2
Tato puška je důmyslným dílem konstrukční kancláře S. Simonova. Ačkoliv se na první pohled maskuje jako sportovní zbraň, ve skutečnosti se jedná o speciálně upravený model odstřelovací pušky SVD Dragunov. Unikátní systém vyvinutý pro Specnaz navíc umožňuje střelci používat ve standardní i zápalnou munici (at-will power mění minor akcí dmg na fire).

Cloak of Survival +2
Plášť sovětské armády určený do extrémních podmínek. Díky výborné izolaci a špičkovému materiálu chrání svého nositele před účinky chladu i horka.
(+2 k Fort., Refl., Will, resist 5 ohně i chladu)

Ironskin Belt
Klasický armádní kožený opasek, který slouží k připnutí sumek s municí. Masivní přezka je však vyrobena z kvalitní oceli, na níž je vyražena výrazná rudá hvězda, jež dokáže ztlumit jinak bolestivý zásah do krajiny břišní. (Odolá 5 zranění po dobu 1 kola.)

Bracers of Archery
Střelecké nátepníky umožňují svému nositeli komfortní střelbu, aniž by byl přitom vyrušován neposedným rukávem. (+2 k dmg)

Veteran's Armor +2
Léty prověřený model pevné sovětské vesty. Oplývá četnými kapsami a kapsičkami, čímž dovoluje svému nositeli vytáhnout nečekané eso z rukávu. (Za utracený Action Point se obnoví jedna Daily Power.)
Autorská citace #98
7.8.2009 15:36 - Alnag
Myslím, že tady vidíte, že je to hlavně o kreativitě interpretace... a té mají hráči dost :D

(Až příliš... :D))
Autorská citace #99
7.8.2009 15:43 - Sethi
to totiž není jen tak ledajaká kreativita...

...to je ravenloftská kreativita...
7.8.2009 19:31 - Max
jj ... až mi z toho de mráz po zádech :) ... tedy mlha ... chtěl sem říct ravenloftská mlha
7.8.2009 20:15 - Sethi
koukám koukám, já mám sice svítící rukavice, ale max má svítící havajskou košili...

...krutopřísný...
7.8.2009 23:51 - Max
Havajskou košili jsem nechal v letadle a nakonec vzal lehkou kevlarku.

Momentálně mám

"Mušice" (Ebony Fly) - rozkládací tryskové minirogalo na solární energii. Ve výbavě je základní autopilot a má schopnost kolmého startu. (Area 51)

Fázová čepel (Cloaked sword) - Jde o čepel s fázovým posunem. Fázový posun způsobí nemožnost detekce zbraně běžnými prostředky. Během útoku (kontaktu s živou tkání nebo hmotou) dochází k utlumení fázového posunu, čímž se zbraň zviditelní. Po chvíli klidu dojde k stabilizaci na původní hodnotu fázového posunu. V běžném stavu ji, díky speciální operaci sítnice, dokáže vidět jen majitel. (Laboratoře Los Alamos)

Lehká kevlarová zbroj (Sunleaf armor) - Na několika místech zboje jsou umístěna nárazová čidla. V případě detekce vyšlehne do dané oblasti silný proud gama záření. Nabíjení je zajišťováno z tepelné energie nositele.(Metalurgická laboratoř Chicago)

Záchranné ležení (Instant campsite) - Vytvoří se čtyři kopule z matně lesklého materiálu. Každé má vevnitř dvě, metr dvacet dlouhá, lehátka. Mezi stany je nad zemí zavěšeno kulovité hřejivé světlo. Celý komplex takto vydrží dvanáct hodin, kdy zmizí v důsledku samodobijecího mechanizmu. (Roswell)

Biorukavice (Strikebacks) - Samovolně vyrábí látku, která je v případě poranění vpuštěna do krevního oběhu. Látka prudce zvyšuje monosynaptické i polysynaptické reflexy.(42d CLC)

Psí známky (Amulet of Protection) - "psí" známky, na které se lze spolehnout. (10th Special US Forces)
8.8.2009 00:18 - Alnag
Ty popisy jsou ale fakt krutopřísný... je to něco, co mne fakt nepřestává fascinovat!
8.8.2009 00:24 - Sethi
to jsou... ravenloftské popisy...
8.8.2009 00:31 - Alnag
Ty taky nedáš pokoj, viď ušisko... :)

A tahle to je s hráčema furt. Člověk se snaží, i dramatické ravenloftské netopýry na scénu uvede a to má za to...
8.8.2009 00:34 - Sethi
víš, my si ze začátku mysleli, že jsou to sloni, tak nás to trochu zmátlo...

bude plukovníkovi vadit, když mu trochu sáhnu do minulosti? dostala jsem takový nápad...
8.8.2009 02:49 - Sethi
no, tak jsem si dovolila malý výlet do plukovníkovy historie.


8.8.2009 07:31 - Malfin
Taky to po očku sleduji a třesu se strachy, aby ten import demokracie nedošel i k nám na východ do Ostravy :) Plánujete nějaké přepisy her, aspoň ukázky?
8.8.2009 09:11 - Sethi
nevím. mám nějaké poznámky, nějakou představu, ale na stoje mi leší k dopsání pár trochu důležitějších věcí. možná se toho chytnu pak v září.
8.8.2009 10:23 - Max
vzpomínky ... jako by to bylo včera
8.8.2009 14:24 - Max

Asi tolik k dramatickým ravenlovským netopýrům
8.8.2009 16:13 - Sethi
co to dělají ti vzadu?
8.8.2009 17:33 - Max
tak levý soupá vzhůru a pravý se plácá na stomě ... u levého zbyly čmouhance od gumy a vodící čára, u pravého je to taková sporná větev ... jakékoliv jiné interpretace jsou na vlastní riziko a za případnou následnou psychoterapeutickou léčbu se necítím odpovědný :)
8.8.2009 17:34 - Sethi
jo větev...
8.8.2009 17:41 - Max
jj ravenloftská větev
9.8.2009 13:21 - Sethi


navrhuji, aby si americký tým oblékl tručka s tímto potiskem.
9.8.2009 13:40 - sirien
hnedka, co přejdeme na skill based systém, tak můžete :)
9.8.2009 17:03 - Max
zbytku amerického týmu se návrh líbí
11.9.2009 08:27 - Sethi
Hlásím návrat k běžnému provozu a připravenost k další akci.

Co třeba někdy příští týden v týdnu?
11.9.2009 14:23 - Geralt
Nejlíp se mi rýsuje čtvrtek nebo ještě lépe pátek. Naopak v úterý jistojistě nemohu.
11.9.2009 14:30 - Alnag
Čtvrtek nebo pátek zatím můžu...
11.9.2009 14:39 - Max
čtvrtek a pátek zatím hlásí zelenou
14.9.2009 14:55 - sirien
tento týden mi to je vyjma středy dost jedno
14.9.2009 15:08 - Sethi
Iniciativně a právem silnějšího bych tedy pevně navrhla čtvrtek. Pokud se to soudruhu Geraltovi nehodí, jsem ochotna ustoupit na pátek, ale vystavuje tak celou komunitu nebezpečí, že v sobotu nebude bábovka.
14.9.2009 15:12 - sirien
aj, I´m a goddamn Idiot.
Čtvrtek ne-e. Čtvrtek nikdy ne-e. Pátek je naprosto ok.
Bábovku si případně beru na svědomí.
16.9.2009 16:25 - Alnag
Ok. Takže pátek od cca 16:30 (nebo jak dorazíte...)
18.9.2009 09:56 - Geralt
Velice se omlouvám, ale dneska hraní bohužel nezvládnu. Jsem zesláblý jak moucha a pokouší se o mě nemoc, takže bych hraní do večerních hodin opravdu moc nedal. Hrajte tedy beze mne, ať vás nezdržuju.
18.9.2009 10:41 - Max
To už zní skoro jako legendární "Běžte! Já je zdržím..."
18.9.2009 11:13 - Sethi
Tak soudruh Geralt se uvolil, že odvede vyděšené ženštiny, ze kterých spadlo omámení, zpět do městečka (on je holt takový ladies' elf), zatímco záchranný sovětsko-americký tým vyrazí zachraňovat jinou ženštinu?
18.9.2009 11:19 - Alnag
ušisko píše:
zatímco záchranný sovětsko-americký tým vyrazí zachraňovat jinou ženštinu?


Jo, ten otazník důvodné pochybnosti na závěr je tam zcela na místě... :D
18.9.2009 11:28 - Sethi
Tak jinak. Soudruh Geralt se vydá hrdinně zachraňovat imperialistickou ženštinu, zatímco plukovník Max a soudruh Sirien svolí k tomu, že doprovodí vyděšené a vděčné ženštiny zpět do města (Adult Adventures of Max and Sirien)?

Já jestli mám vůbec chodit =)
18.9.2009 13:50 - Max
No, asi ne, tvou smrt si nepřeje nikdo z nás, já obzlášť ne...hergot, nejspíš bych musel kopat hrob.
23.9.2009 13:57 - Sethi
Jsme my nějak domluvení na příště?
23.9.2009 15:44 - Geralt
V říjnu jsem na tom více méně dobře. Dal bych přednost pátkům, ale za běhu se mohu přizpůsobit i jiným dnům, dohodneme-li se s předstihem.
23.9.2009 21:59 - Max
U mě to je stejné.
23.9.2009 22:14 - Alnag
Nejsme domluveni. Má smysl se domlouvat, když nám Sethiin neznámý rozvrh může udělat čáru přes rozpočet?
28.9.2009 15:34 - Sethi
Pátky jsou v základu volné. Chci je mít volné, i kdybych si kvůli tomu měla brát támhle nějakou existencialistickou sociologii eukaryotických systémů v úterý od šesti od rána. Nejsou tedy určené pro nějaké pravidelné hraní, ale nějaké dohrání Ravenloftů se tam jistě bez problémů vejde.
30.9.2009 14:25 - Geralt
Tak pokud Sethi nevadí pátek, zkusím do diskuse navrhnout pátek 9. října. Jak to vidíte?
30.9.2009 14:30 - Sethi
Obávám se, že to je zrovna jeden z těch "dnes ne, miláčku, bolí mě hlava" pátků, jedu tak trochu pryč...

Na druhou stranu, řekla bych, že ten další v pátek je u mě v pohodě.
30.9.2009 18:41 - Alnag
Sethi píše:
"dnes ne, miláčku, bolí mě hlava" pátků


Ty znám... :D

Ok, tak ten další pátek.
7.10.2009 10:58 - Sethi
Mí drazí, potřebovala bych vědět, zda z globálního hlediska počítáte s tím příštím pátkem všichni.

Protože pokud ne, tak bych začala řešit plán B =)
7.10.2009 11:00 - Alnag
Já s ním počítám... :D
7.10.2009 11:01 - Max
Já taktéž
7.10.2009 16:35 - Geralt
Já taky.
7.10.2009 20:27 - sirien
dtto
15.10.2009 18:23 - sirien
Zjistil jsem nemilou věc. Dorazím tak kolem osmé. Hrajte klidně beze mě...
16.10.2009 02:43 - Sethi
Soudruha Siriena sežrala divoká prasata.
16.10.2009 13:46 - sirien
Se soudruhem Sirienem to vypadá všelijak... snad dorazí někdy kolem osmý, ale před půlnocí nejspíš bude potřebovat být doma a tak... :(
16.10.2009 13:48 - Alnag
Geralt stejně musí odejít aby stihnul vlak, takže před půlnocí určitě končíme. Navíc bez tanka... končíme možná o dost dřív. :D
16.10.2009 14:12 - Max
a tak pokud nechytnem aggro nějakýho moba tak neni problém
16.10.2009 23:55 - Sethi
Hromada otázek (tedy, měla jsem jich hromadu, teď už si pamatuju jen pár):

Je teď plukovník upír? Jsme my ostatní? Co se stalo s Koljanou? Jak se k plukovníkovi staví zbývající čarodějky?

Musím říct, že konec se mi hrozně líbil, hlavně co se možností do budoucna týče. První věc, kterou hodlám provést, vymítat toho ducha v krčmě.
17.10.2009 00:26 - Alnag
Sethi píše:
Je teď plukovník upír?


Ne nutně. Ve skutečnosti pravděpodobně ne. Ne všichni temní vládci Ravenloftu jsou upíři. Ale většinou jsou nějak změnění. Otázka je, kde by Temné síly Ravenloftu našly plukovníkovo slabé místo... rozhodně je ale změněný...

Sethi píše:
Jsme my ostatní?


See above.

Sethi píše:
Co se stalo s Koljanou?


No původní dobrodružství počítalo s tím, že se Koljana přihrne do závěrečného boje, protože je trvale zdominovaná Strahdem, ale to už by byl docela overkill. Myslím, že hezké by bylo, kdyby se stala takovou Mata Hari... chvíli by pracovala pro plukovníka a spala se soudruhem sirienem... pak naopak... :D

Sethi píše:
Jak se k plukovníkovi staví zbývající čarodějky?


Tak ty byly vázané jen ke Strahdovi... hádám, že Vistaniové by se pokusili domluvit nějakou výhodnou dohodu, podobnou jakou měli se Strahdem. Šílená čarodějnice už je tak ponořená do sebe, že by jí to bylo jedno..

Sethi píše:
Musím říct, že konec se mi hrozně líbil, hlavně co se možností do budoucna týče.


Dík! :o)
17.10.2009 00:38 - Max
jj určitý místa jsem prostě krásně čistě viděl

i když asi nejvíc mě dostal soudruh Gerald při loučení-se s Milky

Major: "Soudruhu Gelade, budeme jim jí muset dát "
Soudruh: "Ale .... ale .... Milky Way ... " a jeho hlas ke konci připomíná spíš nářek naplněný zoufalstvím "to už je skoro jako Snickers ... " a trucně svírá tabulku čokolády na hruďi.
17.10.2009 00:41 - Alnag
A všimli jste si, že jste si valnou většinu dobrodružství vlastně napsali sami, já jsem vás jen trochu směroval otázkami? :D

Zkoušel jsem dneska pár nových technik (kterými by se dal lépe podchytit ten temný feel) a myslím, že se to konečně docela povedlo. I to vtipkování se poměrně utlumilo...
17.10.2009 08:24 - Geralt
Jak jsme vlastně dopadli? Přemohli jste Strahda i navzdory mému zbabělému úprku směr nádraží? A bojím se zeptat - byla má smrt alespoň hrdinská, tj. ne rýčem do hlavy od plukovníka? :o)
17.10.2009 10:19 - Sethi
Přežili jsme všichni - přinejmenším tedy ten souboj. Alespoň tak, jak jsme to přežít mohli. Jen plukovník, který doručil poslední ránu... No, tak nějak se to dalo čekat.

Plukovník odejít nemohl, ale dokázal otevřít jakékoli dveře pro kohokoli z nás. Major se rozhodla zůstat s ním, dokud nevymyslí, jak ho také dostat pryč, protože leave no man behind. Soudruh Sirien zůstává také, rozhodnut porazit kapitalismus, celá země je od tohodle okamžiku zmítána mezi rozličně dlouhými obdobími jakés takés prosperity a revoluce. Soudruh Geralt byl jako jediný vyslán na ÚV se zprávou, která má zachránit existenci Sovětského svazu - v šedesátém osmém nestačí Česko-Slovensko okupovat, musí být zničeno na prach, jako výstraha pro ostatní.

Nejsem si ale jistá, jestli tu zprávu dokáže doručit, když se vynoří u Plzně v roce 1945, více než dvacet let před rokem, ve kterém by se měl nacházet - právě když druhá světová válka volně přechází v konflikt mezi Spojenými Státy a Sovětským Svazem.
18.10.2009 16:35 - Geralt
No, kdyby to nebyl Ravenloft, skoro bych řekl happy end. Těší mě, že možná budu mít příležitost vrátit původnímu vlastníkovi hodinky, které můj otec, důstojník Rudé armády, přinesl ze svého tažení při osvobozování Československa. Zpráva pro ÚV KSSS bude samozřejmě předána! Bude napsaná na prázdném obalu od tyčinky Milky Way, kterou jim pošlu z USA, kam při první vhodné příležitosti emigruji. :)

Jinak to byla opravdu pěkná hra, zvlášť se mi líbily ty horovové vize, kdy se členové týmu vraždí mezi sebou. Jak to s nimi bylo ve skutečnosti? Strahdova práce?
20.10.2009 00:30 - Alnag
Geralt píše:
Jak to s nimi bylo ve skutečnosti? Strahdova práce?


Ve skutečnosti to byly manifestace vašich skutečných smrtí v letadle. Ačkoliv vás temné síly Ravenloftu udržely na živu, stále jste měli tendenci umřít podobně jako při nehodě. Ale hlavně to byl takový atmosférický prvek...
25.10.2009 00:03 - Sethi


Perspektiva a anatomie jsou pro lidi bez představivosti =)
25.10.2009 01:07 - Max
Ave Cesar!
Hmmmm a major si nechala dorůst vlasy.
25.10.2009 01:17 - Sethi
No, plukovník taky, nějaký ten čas tam strávili. Brzy zjistil, že v celé Barovii nenajde jedinou zásuvku na svůj strojek na vlasy, takže se musel vzdát vojenského sestřihu.
25.10.2009 01:58 - sirien
Max, Alnag, Geralt? (?Sethi?): Na posledním hraní jste prohodili, že byste si chtěli zkusit Exalted. Sathel se případně zmínila že by měla také zájem.

Pořád to platí? A pokud ano, jak byste si to představovali, jako one-shot, nebo jako nějakou minikroniku o tak 3-5 session? Osobně bych případně radši minikroniku - jeden normální menší příběh mi přijde zajímavější, než jedna malá epizodka na pět hodin hry.
25.10.2009 02:08 - Alnag
Platí. Ale i pro minikroniku bych preferoval spíš kratší (větší drama je napresovat víc akce a toho zajímavého do menší časové plochy).
25.10.2009 02:27 - sirien
To sice určitě, ale i krátká kronika s jedním příběhem dává hře o dost víc prostoru, než jedna session. Nemluvě o tom, že bude potřeba, abyste si zažili pár mechanik, které jsou sice nádherně plynulé - ale až potom, co si na ně aspoň trochu zvyknete.


Říkal jsem si jak vytvořit postavy a asi nejlepší bude když se nad nimi co nejvíc zamyslíme prostě tady... nejspíš do nějakého článku shrnu základní exaltí fluff a tak.
Mimochodem na jednu věc se duševně připravte - narozdíl od DnD to je fakt anime. Když chcete někoho zmlátit, tak se to přitom chce minimálně proběhnout po stěně... a když někomu oznamujete že hodláte zničit město, tak k tomu patří maniakální smích a zlatá záře viditelná na míle daleko (ten smích tam být nemusí a celé to může být pojato i dost dramaticky... ale když sem viděl, jak v tomhle složení dopad RAvenloft, tak myslim že nad vážnym pojetim nemá ani moc smysl uvažovat... (: )
25.10.2009 08:56 - Sethi
Jo, proč ne, mám v záloze nějaké to nevyventilované anime nutkání =)
25.10.2009 14:06 - Geralt
Jsem pro, anime-style jsem ještě nic nehrál. Akorát záleží jak/kdy by hraní vycházelo.
2.11.2009 15:04 - sirien

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15736794471741 secREMOTE_IP: 44.200.94.150