Tracy dokonce nedávno mluvil o tom, jak se dostal k hraní. Jednoho dne po práci čekal, že ho jeho novomanželka sveze, tak jako každý den, domů, ale ona nejela. Nejela a nejela. Pak zjistil, že je v nějaké herně. Tak tam došel a byl naštvaný, že na něj jeho novomanželka zapomněla kvůli nějaké stupidní hře.
Ona na něj: "Jé promiň. Objevila jsem tu s přáteli úplně skvělou hru!"
- "A kde je herní deska?"
- "Ono to nemá herní desku..."
- "Si děláš legraci, ne? A jaká to má pravidla?"
- "No, ne úplně standardní a přesná..."
- "Cože? Tys na mě zapomněla kvůli nějaké hře, která nemá ani herní desku, ani jasná pravidla? Co je to sakra za hru!?"
Ten den se Laura a Tracy poprvé setkali s D&D a o několik let později se stali přední D&D designéři. :-)
Tracy taky říkal, že jeho práce na Ravenloftu spočívala hlavně v návrhu samotného hradu a Lauřina práce byla zas hlavně psychologický profil Strahda.