Produkty

idol02
7.9.2017 20:47
Dračí hlídka alebo Jeskyne a draci
Dračí hlídka/Jeskyne a draci - mám pocit, že vyjdú približne v rovnaký čas. Do ktorej hry by bolo lepšie investovať?
9.7.2020 12:35 - sirien
Perthorn: zaprvé prosím nepoužívej víceúrovňové citace. Chápu, že to je jinde rozšířený zlozvyk, ale je to fakt nehezké.

Zadruhé důvod, proč se do DH třeba jí opírám i když sem jí nečet, je prostý: DH se prohlašuje za nástupce oDrD, které mělo mrtě chyb, všechny ostatní hry co se o "nástupnictví" snažily tyhle chyby přebíraly, DH z toho co jsem viděl není jiná.

A KDYKOLIV kdy někdo přijde tvrdit, že to tak není (Xeth, Ty...) tak jen omílá tuctové negující fráze, aniž by je jakkoliv podložil - což mi hodně vyznívá jakože to tak vlastně je, takže to nechcete napsat aby se to neukázalo.

Např. tu už několik stran probíhá otázka toho, jaká je teda logika určení množství many pro kouzlící povolání a jaká je její závislost na statech. Stejně jako Xeth opakuješ "né, to neni vůbec hrozný..." - well, pokud fakt neni, tak prosim, JEDINÉ co by stačilo udělat by bylo prostě napsat, jaká je teda rovnice pro výpočet many kouzelníka a jak se určuje mana kterou získává během hry alchymista. Ani jeden ste to neudělali, což mi hodně zní jakože buď vlastně nevíte, nebo tušíte, že by se ta reálná logika nelíbila a potvrdila by ony obavy - protože jinak byste netrávili hromady dlouhých postů opakováním "to tak neni, nic o tom nevíte, tak nekritizujte..." ale prostě byste napsali velmi krátké, úderné a vypovídající "nesmysl, je to takhle: (úroveňx10)+bonus za vlastnost, bonus za vlastnost je na nižší úrovni +-2, na vyšších +-8, takže vliv je max 20%, spíš jen 10%." A bylo by po diskusi. Jenže, z nějakého důvodu, není.

Perthorn píše:
Kompenzace jsou v Hlídce vždy, pokud atributy rasy vyzdvihují OBR, postava je v boji pohyblivější, pokud SÍL – postava unese těžké zbraně, pokud CHA - postava obstojí častěji proti očarování

Jasně, tohles moh říct i o starym DrD.

Otázka zní, jestli jsou ty kompenzace adekvátní.


Perthorn píše:
úspěch seslání kouzel s nejnižší obtížností je na první úrovni 50%

...takže "úspěch na sesílání kouzel" jo? Netvrdil Xeth že tenhle bullshit se nedostal ani do bety?


Začínám na DH cítit odkaz DrD... hromada nekritického obdivu :/
9.7.2020 14:52 - PetrH
Dneska prý vyšlo nové dobrodružství, opět poodhaluje něco z DH (můžu ale špatně interpretovat) - Město čtyř - na webu svítí datum 21. 8. 2019 - no tak třeba jich tam visí někde ve stínu html víc.

Nicméně, co zaujalo mě:
* 3-5 postav (6-10 úroveň). Takže v PPZ bude více jak 5?
* humor a veselé scény 0, akce a bojové situace 5/5
* více styl railord - časové rámce, tohle přečti hráči 1,2,3, 4 a pokyn pokud jich je víc
* nutný nezbytný drd přehled historie v rychlé ose: - tisíc let, tyran, vzpoury, pády, magie, až roku nula, což je někdy kdy se má hrát dobrodružství, magie, tajemno atd atd
* 5.2.2. V druidské zahradě - Družinu osloví druidi se seriózním zadáním, na jaké je většina hráčů zvyklá, pokud by nezačali s pátráním sami, a tím je nasměrují...
* církve, fanatici, řády, míchání stylů a kultur (šejkové konkubíny druidi)
* "Pokud by se postavy dohodly na odkoupení, cena je vyčíslena adekvátně našim 5 milionům (v testovacím světě 5tis. zlatých dinárů). "
* a nějaký ty pojmy co jsou k sežrání a hltám je, neb dávají informace o systému a nebo taky vůlbec ne:
23. úroveň, theurg/stínotepec
18. úroveň, theurg/živelník
(laigerec/elf) 10. úroveň ve formě bánší, theurg/stínotelec
bestiář - životy po desítkách a stovkách, počítání zrannění na 1/4 a pod, stříbrné zbraně
----------------------------
Všechny postavy v okruhu 15 sáhů čelí pasti ODL nebo SV/INT (podle toho, co mají
vyšší)+Roz-8-ztráta ½ celkového množství životů/ztráta ¼ celkového množství životů (úroveň spektry je 9)
----------------------------
Ziráf - Černý jezdec
Životy: 2000
18/+2 obouručním mečem 3x kolo (+12 iniciativa) + zvl. Vysávání: ODL-10
----------------------------
Zpracování příběhu do použitelné podoby pro ostatní je velká výzva. Je to tvrdý test mistrovství ve vypravěčství a literárních dovednostech. Dobrodružství musí být sepsáno tak, aby se v něm kterýkoli jiný Pán Jeskyně rychle a intuitivně pohyboval. Pokud něco takového máš nebo si na něco
podobného troufáš, budeme moc rádi, když se s námi spojíš. Najdeš nás na adrese
www.dracihlidka.cz
9.7.2020 15:01 - Jerson
PetrH píše:
Všechny postavy v okruhu 15 sáhů čelí pasti ODL nebo SV/INT (podle toho, co mají
vyšší)+Roz-8-ztráta ½ celkového množství životů/ztráta ¼ celkového množství životů


Ačkoliv bych si na Dračí hlídku rád udělal názor až po přečtení pravidel a alespoň jedné testovací hře, musím přiznat, že po přečtení tohoto echt dračákovského zápisu pasti, ve kterém není jasné, co je mínus a co je oddělovník parametrů, se mi doslova zvedá žaludek.
9.7.2020 15:21 - PetrH
tak já bych taky rád to už viděl, počkám si na srpen a zvažím, zda po otevření v nějaké speciálce aspon brož, když nebude pdf. zatím čerpám zde z https://www.dracihlidka.cz/download/?file=1-19
9.7.2020 16:05 - Šaman
Jerson píše:
dračákovského zápisu pasti, ve kterém není jasné, co je mínus a co je oddělovník parametrů

oDrD to odděloval tildou:
Past s bodáky: OBR ~ 5 ~ 1-6ž
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.18024206161499 secREMOTE_IP: 34.239.167.74