Pravidla

Biceps
4.3.2006 15:06
fast healing a regeneration
zdar ve spolek.mužete mi vysvětlit rozdíl mezi fast healing a regeneration?
Autorská citace #1
5.3.2006 09:04 - Pizin
Fast healing - každý kolo si vyléčíš x zranění, ale při -10 normálně umřeš. Regeneration - všechno zranění je považovaný za stínový. Každý kolo si léčíš x stínových zranění. Něco, např. oheň ti může způsobovat normální zranění. Dorůstají ti končetiny. Lze tě zabít třeba pomocí coup de grace nebo dezintegrací.
Autorská citace #2
7.3.2006 20:03 - bigbythewise
Dezintegraci nebo jakymkoliv spell/spell-like death effectem, vcetne energy drain. Coup de grace lze pouzit, ale pouze v pripade, ze utok zpusobuje monstru normalni damage a ne stinovy, coz me privadi na delikatni otazku. Jak se potom poctita DC na smrt? DC Vydrz = 10 + damage. Jde ale o to, jestli se do tohoto damage pocita jen ten normalni, nebo i to stinove krititicke zraneni. Priklad: postava zpusobuje damage za 2d6 + 6 + 1d6 zraneni ohnem. Pouzije coup de grace na trolla, coz se rovna kritickemu zasahu 4d6 + 12 (stinovy damage) a 1d6 zraneni ohnem(normal). To co me zajima, jestli pak DC bude 10 + 1d6 nebo 10 + 4d6 + 12 + 1d6. Pokud by se do DC totiz pocital jen ten normalni damage (cemuz verim spis), tak by bylo mozna jednodussi tu potvoru normalne umaltit v bezvedomi nez ji podrezavat(v pripade, ze ma vyssi Vydrz).
Autorská citace #3
7.3.2006 20:33 - Pizin
Já bych to ohnivý zranění přičetl k TO (ne, že by to byl až takový rozdíl).
"You automatically hit and score a critical hit. If the defender survives the damage, he must make a Fortitude save (DC 10 + damage dealt) or die. "
Autorská citace #4
7.3.2006 21:02 - bigbythewise
Pockej, pochopil jsi to spatne.:) To ohnive zraneni by se pricetlo urcite, o co mi jde, jestli se bere v uvahu i ten vetsi damage - ten je totiz porad nonlethal(stinovy). Podminka je totiz takova, ze pokud by jsi v te zbrani nemel ohnivy damage (v pripade trolla), tak nemuzes coup de grace provest.
Autorská citace #5
7.3.2006 21:06 - Pizin
Já to chápu dobře.
Normálním mečem lze zabít trola.
Autorská citace #6
8.3.2006 07:27 - GHOSTRIDER
Cokoli s regenerací LZE zabít pomocí coup, bez ohledu na to, jestli zbraň způsobuje úplné či stínové zranění. Je to výslovně uvedeno pod položkou regenerace.
Autorská citace #7
9.3.2006 20:33 - bigbythewise
REGENERATION (Abilities and Conditions) An attack that can cause instant death only threatens the creature with death if it is delivered by weapons that deal it LETHAL DAMAGE.
REGENERATION (Types, Subtypes and Special Abilities) A regenerating creature that has been rendered unconscious through nonlethal damage can be killed with a coup de grace. The attack CANNOT BE of a type that automatically converts to NONLETHAL DAMAGE.
Ehm. Asi neumim anglicky, muzes mi ukazat kde je to uvedeno? :)
Autorská citace #8
10.3.2006 07:49 - GHOSTRIDER
Máš recht, tohle jsem přehlédl. Já to vidím tak, že postavy toho trola (např.) prostě rozkrájí a když mu ufiknou hlavu a oddělají ji pryč, tak doroste? I s mozkem? Končetiny bych chápal... V Temple of Elemental Evil, které vychází z pravidel 3.5 lze zabít troly pomocí coup.
Autorská citace #9
10.3.2006 12:08 - shermiar
musim suhlasit s bigom.......... ghost, problem je mozno v tom, ze dnd3,5 ako take nema system boja, kedy by si mohol utocit na jednotlive casti tela protivnika.....a teda reci o dekapitacii a podobne su neni moc namieste....na druhej strane......s vorpal zbranou to dokazes :)))
Autorská citace #10
10.3.2006 13:58 - GHOSTRIDER
OK, ale hráči se Ťe budou ptát, proč to nejde? Řekneš jim, že to srůstá hned za mečem, ale hned začnou vymýšlet způsob jak to udělat s pomocí více čepelí a vypálení pahýlu na krku trola. Tohle neošéfuješ pomocí pravidel. Proto je jednodušší nechat to na coup (samozřejmě je poprvé potrápíš :-) ).
Autorská citace #11
10.3.2006 14:19 - Rytíř
Proč by to mělo srůstat hned za čepelí? Léčí se ihned, samozřejmě, dokud ho opravdu neporaníš. Ale vyléčit masivní zranění mu docela potrvá.
My to berem tak, že ať mu běžnou zbraní uděláš cokoli, tak si to prostě vyléčí, i když mu to trvá dlouho (pořád se zhruba snažíme držet toho počtu životů za kolo, přestože je to pak trochu zcestný). Regenerace není (v podání d20 pravidel) ani za mák přirozená, takže se DM nemusí nijak "bát" diskuze s hráči typu: "A jakto, že mu dorost mozek, co to způsobilo, jakto že si všechno pamatuje, když je vlastně novej?" Apod.
Hlavně do toho netahejte biologii ani nic podobného a je to v pohodě.. :)
Autorská citace #12
10.3.2006 21:10 - bigbythewise
GHOST: V Temple of Elemental Evil to funguje spatne, stejne asi jako dalsich 389 veci. :) RYTIR: S tou biologii si to trefil. Mno, i kdyz..stejne se mi porad v hlave honi myslenky o Vorpalu a velkem pytli.
Autorská citace #13
4.4.2006 15:14 - thief
Mě osobně taky víc sedí chápání regenerace jako schopnosti vyléčit si jakékoli běžné zranění PO BOJI. Prostě musí trola domlátit a pak mu uříznout hlavu, jinak za pár minut...
Autorská citace #14
5.4.2006 08:26 - kublaj
V překladu MoF se píše o regeneraci toto (str 8): ... Zranění způsobené nestvůře je považováno za stínové a léčí se danou rychlostí za kolo tak, jak je uvedeno v záznamu (například Beast of Malar má regeneraci 6). Některé druhy útoků způsobují běžné zranění a neregenerují se. Podrobnosti naleznete v popisu nestvůry. Nestvůra s regenerací přivedená do bezvědomí stínovým zraněním, muže být zabita ranou z milosti (viz Kapitola 8 Příručka Hráče). Tento útok ovšem nesmí být druhem, který se automaticky převádí na stínové zranení. ... V popisu jiné nestvůry pak bylo uvedeno, že pokud je ubita a rozsekána na kousky, regeneruje se od hlavy. Tělo jí doroste za x dní, kdy x je rovno úrovni nestvůry. Sice si nepamatuju, která mrcha to byla, ale pokusím se dohledat. Zdar Kublaj
Nestvůra nalezena: je to Curst (str 89) v popisu uvedeno ... Je-li sťata, tělo se rozpadne v prach a nové se zregeneruje od hlavy. Tento proces zabere tolik dní, kolik měla nestvůra životů. Po tuto dobu zůstává hlava ochrnutá.
Nakolik je toto aplikovatelné na ostatní nestvůry s regenerací je otázkou do pranice/diskuze. Kublaj
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.2077100276947 secREMOTE_IP: 34.229.113.106