Pravidla

Xeth
15.2.2006 13:46
Alternativní efekt magických zbraní.
Někde jsem viděl tabulku efektu magických zbraní suplujících specialní materiály pro účely proražení DR.... teď to ale za boha nemůžu nikde najít. Bylo to i někde na stránkách WotC, ale tam to taky nemůžu najít...
Nevíte o tom někdo něco ? :)
Autorská citace #1
15.2.2006 15:28 - Pizin
Je to na stránkách Monte Cooka.
http://www.montecook.com/cgi-bin/page.cgi?otherd20_damage_reduction
Autorská citace #2
15.2.2006 20:18 - bigbythewise
Co je tohle za pravidla? Tohle se mi vubec nelibi. Adamantine je +3 apod...? Prave ze mi system DR materialu v 3.5E prijde super, tohle me desi. :)
Autorská citace #3
16.2.2006 09:16 - Xeth
Pizin: Díky. bigbythewise: Proč ? Systém je dobrý, ale tato možnost mi přijde jako rozšiřující, nikoliv omezující. Samosebou záleží na tom, jaká je představa o podstatě magického "plus" a o dostupnosti zbraní s takovým bonusem. Pokud kolem sebe DM "hází" zbraněmi +5, tak je toto pravidlo likvidační, ale pokud je +1 neobyčejná, +2 vzácná a +3 skoro artefakt... :)
Autorská citace #4
16.2.2006 09:50 - Rytíř
Hmm, v první chvíli jsem souhlasil s bigbym... ale nejdřív jsem si to přečetl. Opravdu zajímavý článek! Skoro jsem až měl chuť ho sem přeložit všem :)
Hlavní myšlenka spočívá v tom, že při současném pojetí snížené zranitelnosti jsou dost mimo ceny výroby magických zbraní, který byly v 3e nastaveny právě na skutečnost, že zbraní +3 zraníš naplno skoro jakéhokoliv netvora, což v 3.5e v žádném případě neplatí.
Navíc se zavedením toho pravidla, že vysoké zvyšovací bonusy nahrazují speciální materiály chce Monte vyhnout syndromu "golfových pytlů", kdy s sebou postavy vláčejí milion zbraní, každou určenou jinému typu nepřítele. Tato snaha je samozřejmě diskutabilní, dobrý hráč (a DM) by to nikdy u postavy neměl dopustit.. ale pro někoho to taky může být důvod.
Suma sumárum, nevím jestli bych do toho šel v naší hře, ale už to nezatracuju :))
Autorská citace #5
16.2.2006 19:41 - bigbythewise
Priznam se, ze jsem si to necetl cele, ale...:)..Me se proste nelibi ta unifikovanost, to v horsim pripade, v tom lepsim zjednoduseni nebo snizeni obtiznosti, kdy se zbrani +3 bez ohledu na jeji material prorazis vse (treba stoneskin :p, nebo nedej boze Adamantinoveho golema). Pridej +4 a prorazis i alignment a jeste navic mas snad nejake bonusy k damage. Za chvili bude +5 resit i incorporealitu a regeneraci a jsme razem v riti. Me osobne prijde ne prirozenejsi, ale vice "uveritelnejsi", pokud treba vlkodlaka zranim jen stribrnou zbrani a ne kusem srotu s +2 eb. Prece je to jen vylepsujici bonus, ktery tu zbran dela silnejsi jen ale ve smeru vetsiho zraneni, aby suploval material nebo presvedceni, hmm *nene*. Kdyz uz neco, tak prave tohle me na triapulce velmi zaujalo. Tudiz ja bych to videl na golf bags strikes back. :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.47251605987549 secREMOTE_IP: 54.172.234.236