Pravidla

unknown
17.2.2006 07:34
Svitky
Může postava udělat 5 stop krok, v pohybové akci (bez pohybu) vytáhnout svitek a standartní ho seslat?
Autorská citace #1
17.2.2006 07:47 -
Ano, bez problemov.
Autorská citace #2
17.2.2006 07:57 - Rytíř
Krok o 5 stop je v 3.5e považován za volnou akci, kterou je možné udělat navíc k jakékoli jiné - samozřejmě jen za předpokladu, že se postava v daném kole nepohnula pohybovou akcí, sčítat s ní se to nedá.
Zrovna to překládám v rámci pravidel pro Souboj. :)
Autorská citace #3
17.2.2006 08:24 - Alnag
Ano. Standardně se to používá na ústup z ohroženého pole, tasení svitku a šup ho slovo moci:zabij... :-))
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20182514190674 secREMOTE_IP: 34.229.24.100