Na pulp bych samozřejmě vzal jedině
Adventure! d20; ale to teď pomiňme. :-D
SotC je IMO lepší než druhá verze Fate i tím, že je konkrétnější a vypravěč se tam konečně něco dozví. V poslední době začínám hodnocení hry tak, že nalistuji kapitolu pro vypravěče (má-li hra vypravěče) a když ta stojí za houby, zbytek obvykle nemá cenu číst. A není to jen o tom, že mohdy závisí na výkonu vypravěče. Každý autor se s nadšením vrhne na psaní a začnete dělat tvorbu postavy a řešení situací... a pak mu dojde dech, takže zbytek zkrátí. Na kapitole vypravěče se obvykle pozná, jak moc mu došla energie a jak to odfliknul.
K pointě... budeme-li u SotC považovat za kapitolu pro Vypravěče Tipy a triky (protože to Running of Game je trochu o něčem jiném, než bych si představoval), pak je to docela ucházející. Rozhodně lepší průměr, je vidět, že se snažili a dali tomu dost. Takže ačkoliv FATE nějak moc nemusím, SotC je hra, které bych ještě dal jistou šanci...