Hrani mame za sebou... Byl to ale docela masakr :-) Hlavne diky Jirkovym silenym hodum... Tolik zasahu do hlavy, potazmo kriticky do trupu jsem dlouho nevidel :-)
Po dohode s Jirkou nabizim novou upravu pravidel:
Efekt prvniho kritickeho zasahu do gyra - postih na rizeni +3
Tot cele, tj. vypoustime cast, kdy se musi na rizeni hazet pokazde, kdyz chces bezet, nebo skakat. Tahle cast totiz z obratnych mechu udela obetni beranky - neutecou, stanou se snadnym tercem a ta +3 k hodu je dost na to, aby si kazdy nabil pomerne brzo tlamu... Co vy na to? Souhlas/nesouhlas, pripadne proc?
Druhe pravidlo k doreseni se tyka vyhazovani munice. Za me rikam:
Vyhozeni munice se hlasi na zacatku kola a probiha po cele kolo. Munice je odstrelena z mecha a to na konci kola a cela zbyvajici z daneho slotu. Zbran kterou munice zasobovala se predtim pripadne dobila.
Neboli neni potreba se zastavovat, ci jakkoliv limitovane chovat. Celkem se mi libi myslenka, ze je potreba munici odhazovat cele kolo, takze je na to potreba myslet dopredu, ale omezeni na pohyb mi prijde zbytecne. Stejne tak se to prijemne doplnuje s faktem, ze munice exploduje dost citelne a cela zbyvajici, nikoliv jen jedna salva. Kvuli tomu prave ma vyznam si vzit CASE - ten ale navrhuju udelat tak, ze obsahuje celou munici v dane lokaci a vazi stale 0,5 tuny.