Kris

Původ
Vlčí les
Zaměření
Dobrodruh
Založena do archivu
Ikona postavy

Cíl postavy

Hledání

Životní moto

Nesnáším nespravedlnost

Vlastní popis postavy

Původ

Kris pochází ze severního podhůří, v raném mládí žil se svým otcem ve srubu na kraji Vlčího lesa. Otec však nepřežil Dlouhou zimu a Kris ve svých třinácti letech osiřel. Matku nikdy nepoznal, přátel moc neměli; otec se, pokud to bylo možné, městům snažil vyhýbat. Chlapec se tedy musel postavit na vlastní nohy. Vydělával si lovem, pokládal pasti a návnady a kořist pak prodával v Bílém přístavu, nejbližším městě. Příležitostně si tam našel nějakou tu práci a dokonce i přátele, ale málokdy to bylo skutečné přátelství. Naživu ho udržela jen otcova výchova, díky níž k sobě ovšem nikoho příliš nepustil.


Nebyl to lehký život, plný ústrků, bolesti a ponížení; v nejtěžších chvílích se musel uchýlit i ke krádeži. Tohle všechno ho však nikdy nezlomilo, naopak ho to posílilo a Kris tak dospěl v soběstačného a silného muže.


Od otce se naučil používat luk a kudlu, s níž stahoval kořist, která byla jejich obživou. Ve městě měl spoustu příležitostí, jak své umění s dýkou vylepšit a také tak činil. Vedle toho se ještě naučil bojovat s tesákem, zbraní kratší než klasický meč, jednostranně vybroušeným se zakřivenou čepelí. „O co je tesák kratší než meč, o to je také nebezpečnější,“ říkával jeho učitel, bývalý voják, který v Bílém přístavu pár let žil a byl Krisovi na krátký čas nejbližším přítelem.


Rok po jeho odjezdu z Bílého přístavu osud postavil Krisovi do cesty druhého učitele. Rozprostřela před ním svět čar a kouzel. Ale to nebylo to hlavní, co se od ní Kris naučil. Ve svých dvaceti poznal opravdovou lásku. Elinor naplnila jeho svět netušenou radostí, naučila ho, jak pít z poháru života. A to vše jen proto, aby později ten sladký mok v poháru zhořkl a on byl nucen ho vypít až do dna. Dnes je to již víc jak pět let, co o ni přišel, ale ty čtyři roky s ní pro něj byly a jsou vším.

Povaha

Je to samotář, nikomu nepatří, nikomu se nezodpovídá, jde tam, kam ho cesta zrovna zavede. Na okolí působí trochu nepřístupně, v obyčejných lidech vyvolává na první pohled strach, neb o svůj zevnějšek se v poslední době příliš nestará. Nemá pro koho. Ale ve skrytu duše je to dobrák, který nikomu bezdůvodně neubližuje. Pokud s ním někdo stráví více času, brzo pozná, že všechno je to jen slupka, pod níž se skrývá nešťastný muž, ke kterému nebyl svět po většinu života příliš laskavý. A když už se zdálo, že našel své štěstí, svůj smysl života, osud opět krutě zasáhl a jediným krvavým úderem rozbil tu krustu naděje, jíž se Kris nakrátko obklopil.


A tak nyní kráčí světem a čeká. Na co? Ani on sám to neví, snad v něm přeci jen po tom všem ještě nějaká ta naděje přežívá, probleskuje v temnotě jeho srdce. A ještě jedna věc ho vede dál, nikdy se jí nedokázal zbavit, ač právě ona je prapůvodcem většiny jeho potíží. Nedokáže nečinně přihlížet utrpení jiných. Není to ten typ svatého muže, co vyhledává takové situace; ony si většinou najdou jeho. A tehdy, pokud je to v jeho možnostech, má nutkavou potřebu pomoci.

Je za každou cenu upřímný a dokáže ocenit upřímnost druhých vůči němu samotnému, přetvářka je pro něj jen o chlup snesitelnější než lež, kterou opovrhuje a nesnižuje se k ní.


Lásku nehledá, nevěří, že by ho ještě mohlo potkat něco tak silného ani nic, co by mohlo jeho vztah s Elinor jen vzdáleně připomínat. Nebrání se příležitostným seznámením, leč v žádné ženě nevzbuzuje plané naděje na trvalejší vztah. Na druhou stranu, stále ještě si zachovává dávku idealismu a pokud si ženu nezíská sám svou osobností, jde si zase po svých. Není zvyklý za chvilky rozkoše a laskavosti platit ničím jiným než jejich opětováním.

Celková úroveň postavy 15, experta 3, válečníka 8, sesílatele 4

Síla: 18/+4Výdrž +12 Iniciativa +3
Obratnost: 17/+3Reflexy +9 Rychlost 40 stop
Odolnost: 14/+2Vůle +7Body kouzel 18
Inteligence: 14/+2
Moudrost: 10/+0Stamina 111
Charisma: 10/+0Body života 14


Útok: Dráp - sek +20/+15/+10 zranění 2k6+9 kritika 13-18
Dýka – bod +16/+11/+6 zranění 1k4+4 kritika 17-18
Dýka – vrh +15/+10/+5 zranění 1k4+4 kritika 17-18
Základní útok +12/+7/+2
Obrana:19 (+2+2) (kroužková košile), SZ 3/-

Odbornosti

BonusovéObecné Rasové
Zákeřný útok Bojové reflexy Uhýbání
Švih zápěstím Střeh
Rychlý pohyb Vlohy pro magii
Drtivý útokTesák - zaměření
Zvířecí podobav
Pohyblivost
Tesák – specializaceZlepšené odzbrojení
Boj jednoruční zbraní
Tesák – zlepšená kritika
Prchavý cíl

Dovednosti

NázevCelkem Body
Akrobacie 12 10
Jezdectví 105
Léčení 1010
Naslouchání1515
Přežití11 11
Skrývání1412
Soustředění108
Tichý pohyb1412
Všímání1515
Znalosti (mystika)108
Znalosti (příroda)108

Kouzla

  1. Mágova ruka, Najdi magii, Odolání, Přečti magii, Strnutí, Světlo
  2. Spěšný ústup, Štít, Vydrž element
  3. Fyzická síla

Zvláštní schopnosti

  • Prchavý cíl

    Neutralizuj drtivý útok Abys mohl použít tento manévr, musíš označit určitého nepřítele jako cíl tvé odbornosti Uhýbání. Pokud na tebe daný nepřítel použije odbornost Drtivý útok, nemá žádný bonus k hodu na zranění, ale stále má patřičný postih k hodu na útok.

    Odklonění obrany Abys mohl použít tento manévr, musíš být obestoupen a jednoho z útočníků, kteří tě obestoupili, musíš označit jako cíl tvé odbornosti Uhýbání. První útok v kole označeného útočníka tě automaticky mine a může místo toho zasáhnout druhého nepřítele, který tě obestoupil; útočící tvor provede normálně svůj hod na útok a jeho spojenec je považován za zaskočeného. Pokud označený nepřítel na tebe provádí úplný útok, jeho další útoky v kole fungují normálně.

    Přetažení útoku Abys mohl použít tento manévr, musíš vyprovokovat k útoku nepřítele tím, že se pohneš z oblasti, kterou ohrožuje. Jestliže tě nepřítel mine, můžeš se ho zdarma pokusit podtrhnout a on nemá možnost ti podtržení oplatit, když se ti tvůj pokus nezdaří.
  • Švih zápěstím Pokud tasíš lehkou zbraň a ve stejném kole s ní provedeš útok, zaskočíš protivníka zaskočeného (pouze pro účely tohoto útoku). Tato odbornost funguje jen jednou za souboj.
  • Zlepšené odzbrojení Při pokusu o vyražení zbraně soupeřovi neprovokuješ k příležitostnému útoku, navíc protivník nemá možnost zpětně odzbrojit tebe. Dále máš bonus +4 na vzájemné ověřování hodů na útok při pokusu o vyražení zbraně protivníkovi.

Rasové schopnosti

  • Bonus +1 na každé úrovni k počtu získaných dovednostních bodů
  • Jedna bonusová odbornost navíc

Magické předměty

Kroužková košile +1
  • TZ +3
  • SZ 3/-
  • rozostření na 10 kol denně (aktivace volnou akcí)

Dráp
  • tesák +2/+2; zranění 1k6, kritika 16-18
  • drápnutí - zranění 1k6 navíc

Jed
  • 1k6 Odol, TO 18
  • 13 namočení

Svitek neviditelnosti
Více informací na adrese: http://www.d20.cz/skupina/6/clanky/kris.html Postavu spravuje: Alek
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.044290065765381 secREMOTE_IP: 18.222.179.186