Tento článek mě opravdu nadchnul, je sice pravda, že jak již Jerson zmínil nelze takový styl praktikovat v na sebe navazujících dlouhodobých ságách, avšak o tom přece Star Wars není. Nikoho přece nezajímá, jestli Luk Skywalker žil šťastně až do smrti.
Jedinečnost SW spočívá právě v neustálém napětí, neustálém dosahování nemožných cílů, avšak když splní jeden jsou tu hned dva další. Právě to udrží diváka při onom pocitu napětí.
Takže kdybych to shrnul, SW není o vypracování postavy a dožití se šťastných (nudných :-) ) dob, ale je to právě o té jedné epizodě, o té epizodě, kterou GM vytvoří. Pokud chce někdo SW hrát dlouhodobě tak bych spíše radil střídání a vymýšlení nových epizod, s novými aktéry a novými místy. Samozdřejmě tím nemyslím, že by hráči měli hrát každé posezení novou zápletku, ale je přece v silách GM vytvořit pro hráče atraktivní a neustále se pohbující děj přes delší časový úsek.