Produkty

Necromancer
25.5.2021 15:21
Jinak, kdyby byl zájem, můžu pokračovat i s jinými lokacemi...
Autorská citace #1
25.5.2021 15:21 - LokiB
Pěkně rozvitý popis lokace, dobrý!
Ale jak někde čtu "řád dobrých kouzelníků" ... tak jsem na pochybách. Jakože "schopných", nebo "good"? ti bejvaj nejhorší!
Autorská citace #2
25.5.2021 15:28 - Necromancer
Co já vím, tak oni to skutečně postavili dobří (ve smyslu hodní) kouzelníci. To až pak ty pozdější generace se nechaly zkazit Pozůstatky.

Jinak nějaká hlubší zpětná vazba?
Autorská citace #3
25.5.2021 20:40 - Log 1=0
Necromancer píše:
Jinak nějaká hlubší zpětná vazba?

Nespěchej, ono to přijde.

Jinak určitě dobrá práce.

Určitě souhlasím, a mám s tím solidní problém, je, že vejít sem na nižším levelu je náběh na TPK. A to totálně rozbíjí sandboxovost. Jinde se špatný odhad schopností může brutálně nevyplatit, ale většinou se dá třeba zdrhnout. Tady to slabší postavy prostě usmaží. Za sebe jsem to zbaběle vyřešil tím, že jsem hráčům metagame řekl, že si to mají nechat na vyšší levely. A potom nešli hlavním vchodem.

Na druhou stranu mne až tak netrápí změny rysů a přesvědčení. Tedy, nemám to rád, a nelíbí se mi to, ale popravdě, hráči a postavy ví, že jsou v chrámu plného zla. A taky hraje roli, že po tom jako Průvodce hrou vůbec nedupu, netlačím na hráče, a nechám na nich, jak moc to do své postavy promítnou.

A spoustu tvých "tipů" jsem dělal naprosto intuitivně, ale nutno říct, že to nebyla zdaleka moje přvní hra, takže věřím, že někomu může pomoct.

Ostatní výhrady jsou spíše nevyužitý potenciál, což se mi těžko posuzuje, protože ve své hře jsme to místo docela prolétli (nestrávili jsme tam ani celé sezení), takže i kdyby byl propracovanější, přišel by vniveč. Takže můžu trochu pokývat hlavou, ale srovnat se svou zkušeností moc nemůžu.

A popravdě, že by hráči a postavy po probádání celé Barovie nevěděli, jak bojovat s upíry, to nejspíš nehrozí.

A technická: Ten duch je poltergeist, polygastr je přežvýkavec, ti tam pokud vím nejsou.
Autorská citace #4
25.5.2021 20:44 - Pan Bača
Ještě nebyl čas to celé pročíst, ale proč kombinuješ anglické a české názvy? (Např. kostěj a lich?)
Autorská citace #5
25.5.2021 22:53 - LokiB
Necromancer: co ti vlastně přišlo na Jantarovém Chrámu super? Samotný jsem ho nečetl, ani nehrál, ale z popisu mi přijde ... nudný (i když je tam pár zajímavých nápadů), takovým tím klasickým DnD způsobem mnoha oficiálních modulů.

Mám výhradu k jedné radě:

Píše:
Nechte dát k té vadě možnost záchranného hodu se SO řekněme 18.


Je podle mě švindl ... pakliže je vada opravdu nepříjemná někomu, tak to past nijak neřeší. Je to stejné, jako by tam vada nebyla vůbec (když přehodí), nebo kdyby byla automatická (když nepřehodí). Je to jen iluze "hoď si, jaké máš štěstí". Z toho hodu nic zajímavého neplyne.
Autorská citace #6
26.5.2021 02:24 - sirien
Musím říct, že to vidím trochu podobně jako Loki. Když jsem četl Necromancerův článek, tak mi přišlo, že kdybych to měl hrát já, tak to budu předělávat dokud z toho nezbyde jen základní námět a čtvercová mapa.

Můj problém s tou lokací je, že i když teoreticky obsahuje nějaký vlastní příběh, tak z toho co jsem četl mi nepřijde, že by ho ta lokace nějak moc vystihovala. Zároveň ten postupný úpadek do zla je sice hezký, ale efektivně činí tu lokalitu méně zajímavou - pokud se řád kouzelníků stal zlým postupně, tak ta lokace je prostě sídlo zlých kouzelníků. Kdyby tam došlo k postupné korupci a pak náhlému střetu zkorumpovaných s čistými, který by sice vyhráli ti zkorumpovaní, ale jen za určitou cenu (a některá tajemství by ztratili, některé části chrámu by se pro ně staly nedostupnými atp.), tak by z toho šlo udělat mnohem zajímavější místo.
Autorská citace #7
26.5.2021 16:22 - Necromancer
Dobře, máš pravdu. Prostě mi to přišlo přirozený a nezávadný, stejně tak jako píšeš "Btw" nebo "However". Plus ta věc se zájmenama.
Autorská citace #8
26.5.2021 16:26 - LokiB
Necromancer: řekl sis explicitně o hlubší zpětnou vazbu a toto je reakce na ni? Budu si pamatovat :D
Autorská citace #9
26.5.2021 16:29 - sirien
Necromancer píše:
Oni se tam pak stejně vyvraždili navzájem...

jenže ten kontext toho proč a kdo s kym a za jakých okolností pak tomu místu dává hodně jiný úvodní set-up z pohledu postav - a hodně jiný příběh na pozadí, se kterým pak interaguješ.

Necromancer píše:
...tak chudáci lidi, co se těšili, že si zahrajou CoS...

proč - protože bych jim do teď od pohledu spíš gamistický combat lokace vložil i nějakej příběh, kterej by byl vetkanej do toho jak je ta lokace uspořádaná a jak vypadá a funguje?
Autorská citace #10
26.5.2021 17:19 - Necromancer
LokiB píše:
Budu si pamatovat :D

To bys měl, někoho tak úžasného jako já už určitě nepotkáš! XD

Sirien:
1) O-u kej
2) Tak to už je na uváženou, jelikož jsi nespecifikoval, jak to budeš "úplně předělávat".
Řídím se heslem: Doufej v to nejlepší, čekej to nejhorší. ;-)
Autorská citace #11
28.5.2021 21:14 - Pan Bača
Necromancer píše:
Protože to není moje diplomka z češtiny, ale lajckej článek na diskuzní veb.


ano, není to diplomka, ale není to ani příspěvek někde v diskusi. Je to článek, kterému by nějaká jednotná forma slušela. Úplně stejně bys pak mohl argumentovat, že je ti jedno, jestli tam jsou hrubky, jestli začátek a konec souvětí dávají dohromady smysl atd. atd.

Tím tě nechci nějak peskovat, ale argumenty typu "je to jen článek" znějí fakt zvláštně.
Autorská citace #12
29.5.2021 17:34 - Necromancer
Dobře, promiň. Asi máš pravdu. Spíš mi to prostě přišlo přirozený a nezávadný, jako když píšeš "Btw" nebo "However". A taky ta věc s zájmenama.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13903403282166 secREMOTE_IP: 44.192.254.246