Myslím, že někdo, kdo je do toho nadšenej, snad viděl nějaký to komentovaný hraní. Teda aspoň já jo a jsem si toho vědom. I kdyby to mělo být Divinity 3, tak to bude dobré.
Mno v DOS1 jsem musel ve finále přepnout na easy mode, prostě to nešlo. Ve dvojce jsem k finále ještě nedošel. Bude to teda od teď těžký rozhodování, co pustit - DO2 vs BG3. Zase BG3 se prolítne rychleji, když je tam teprve první akt.
Tak to já pamatuju ještě na svém stroji DOS 5, ale jinak jsem viděl na IBM mašinách i DOS 4.01 ;)
Nachtrose píše: A uvědomujete si, že je to de facto Baldur's Gate: Original Sin, nebo Divinity: Baldur's Gate? Aby pak někdo nebyl překvapenej ;-)
Hele, neuvědomuju, ale překvapenej zas moc nebudu :)
Akorát jsem před pár lety hrál Pillars of Eternity 1 a 2 a Wasteland, hmm a nevím, jestli se mi do něčeho velkýho na vícerohodinovýho teď chce ...
LokiB: "Teď chce" je chyba. Zatím tam bude jen ten první akt, takže to zase tak dlouhé nebude, a až to vyjde full, třeba ten čas mít budeš, nebo chuť, nebo co chybí. Já už taky nejsem schopný u něčeho sedět víc jak 2-3 hodiny - aspoň ty věci déle vydrží. :-)
LokiB píše: Akorát jsem před pár lety hrál Pillars of Eternity 1 a 2 a Wasteland, hmm a nevím, jestli se mi do něčeho velkýho na vícerohodinovýho teď chce ...
Já mám teď rozehraný Pillars 1, natočeno 74,5 hodiny a konec ještě v nedohlednu :-D Teď asi Pillars dostanou na chvíli pauzu.
ShadoWWW píše: Já na něj bohužel nemám pořádnou grafárnu.
Na bazaru na to sezenes grafarnu za dva litry a jeste s tim pak v rozumnych mezich odehrajes i Cyberpunk.
Což o to, grafickou kartu bych na to v notebooku ještě měl, GTX 1050 to snad utáhne.
Ale to místo na SSDčku teď nemám a jelikož to mám i na práci, tak z těch 512 tolik volného asi neseženu. Steam píše 150, ok, možná teď míň. 60 bych sehnal.
exi: v notebookách se grafické karty mění obtížněji.
Nachtrose: Pillars jsou takové retro, to se dalo. A jednička měla dobrý spirit, to mě i bavilo, tak jako nostalgicky :)
Já se na to určitě těším. BG je u mne o příběhu a prostředí. Pokud to bude sedět, tak budu spokojený.
Na druhou stranu musím říct, že některé věci z prezentací mi vadily, jako např. animace skoku (prapodivné startování) a tuším příliš silná mage hand, kterou hráč strkal nepřátele přes okraj útesu apod. Ale to jsou drobnosti a hádám, že se přes to dříve nebo později přenesu.
Mnohými kritizovaná kolovost bojů mi vyhovuje (umožňuje větší míru taktiky), na druhou stranu ty animované kostky na obrazovce na mne působí zvláštně. Ale třeba půjdou vypnout.
Inu, srdce každého D&D 5e entuziasty musí zaplesat. Ta edice z toho prostě sálá, ale to se dalo čekat. Snad jste se aspoň někdo stihl mrknout, nechal jsem to vysílat něco přes 2 hodiny. Možná to pustím zítra někdy dopoledne, jelikož budu mít odpolední.
Nakonec byl TPK v nějakých ruinách, kde otevření tajných dveří vyvolalo asi 6 kostlivců casterů a parta byla už dost bez resourců. :-D
Xeth: Ty kostky jsou jen u checků, v souboji to nijak neprudí. Na těch animacích snad ještě zamakají, zatím mi přijdou stejné, jak při té prezentaci.
Já vím, že jsou jen tam, ale i tak mi to přijde zvláštní. Budí to dojem, že je člověk někde u stolu a hraje hru před sebou (což byl záměr autorů), ale otázkou pro mne je, zda mi to nebude překážet v ponoření se do hry. Já u takových her naopak rád odignoruji (a případně mody likviduji) co možná nejvíce podobných prvků, aby mne nerušily.
Necromancere, víš že existuje možnost upravování vlastních příspěvků, dokonce snadné vkládání citací do rozepsaného příspěvku, abys nemusel psát double a triple posty?
Tak mam na BG3 neco malo pres dve hodiny ( nebylo moc casu ) a uz ted me ty skill checky irituji vic nez velmi. Nejde ani tak o provedeni ( i kdyz to provedeni kutalejici se d20 na miste taky hodne pali do oci ), jako spise o implementaci jako takovou kdy jeden blbej hod dokaze posrat celou konverzaci a casto krat bez moznosti jakekoli opravy/zachrany.
Taková otázka, co je vlastně ta Baldurova Brána zač? Četl jsem DiA a tHotDQ, tak nevím, jestli je tohleto nějaká kampaň, podrobný popis toho města(světa) nebo co?
Baldurova Brána je město na Mečovém Pobřeží (Forgotten Realms, svět pro DnD). A to, o čem se tu baví, je počítačová hra, která běží na DnD pravidlech a právě ve FR. První díl se odehrával i přímo v Baldur's Gate, proto to jméno.
Btw nemá se i část BG III odehrávat v Baldurových Vratech? Někde jsem kdysi četl, že vlastně Descent into Avernus je dějově něco jako prequel k BG III (BG III navazuje na události z Descentu, ale nevím jestli jen časově, nebo i místopisně), ale nevím, jestli to jen nebyly nějaké cinty. Early access asi moc nenapoví, když je tam jenom první akt.
Necromancer: V zásadě jo. Je to PC hra podle pravidel DnD.
BG 1 (a tuším i BG 2) byla podle pravidel Advanced Dungeons and Dragons 2nd edition, BG 3 nejspíš bude podle DnD 5e (v gameplayi jsem viděl nějaký příležitostný útoky a tak, to v ADnD nebylo).
Necromacer: pokud jsi hral Divinity:Original Sin 1 nebo 2, rak BG3 bezi na stejnem enginu ( a dela to stejne studio ), coz ma sve vyhody i nevyhody a ne kazdemu se tento prechod musi zamlouvat.
IwD 2 byla jedina z techto her co bezela na 3e. BG2 mela subclassy coz je snad vec, ktera v 2e nebyla (ale mozna se pletu), ale pravidlove bezela na 2e (THAC0 aspol.)
Ne, že by to nebylo jedno, ale BG jedna měla THAC0, BG2 měla AC. A dvojka měla sorcerera, takže se už nemuselo spát jen kvůli identifikaci předmětů, když kouzelník má stále 8 slotů první úrovně… ale mág to měl v Magické střele a Barevné kouli.
Ledaže bych si to AC pletl s IWD. Ale sorcerera měla BG2 stopro.
A pak existují projekty, které umožňují jedničku i dvojku nechat běžet na stejném enginu (a provazují oba díly co se postav a inventáře týče).
Ja si prave pamatuju, ze u nektereho BG se nekde primo ve hre zminovali o tom, ze implementovali 3.x. mozna to bylo az v datadisku. Je to strasne davno a detaily si nevzpomenu, ale rozhodne tam meli veci z 3e.
Icewind byl plně na ADD 3e.
BG II (možná až s datadiskem Throne of Baal, to už nevím) implementovala některé věci z 3e, jako možnost postupu na epic levels po 20. úrovni, některé subclassy, ale systém (tj. THACO, negativní AC atd.) zůstal z 2e. Byl to takový hybrid, ale pro počítačové účely to fungovalo docela dobře.
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<