Pravidla

Xeth
10.12.2004 10:11
Počítá se Prestižní Povolání jako pokračování povolání ?
Počítá se Prestižní Povolání jako pokračování povolání na kterém je závislé ? Řekněme, že jsem válečník, který se rozhodl jít do nějakého PP a pak narazí na featy nebo jiné vlastnosti, předměty, atd., které vyžadují, aby postava měla válečnický level, který splňuje pouze s připočtením svého PP. Např. válečník5/PP3. Může tyto věci používat, pakliže vyžadují např. válečnický level 7 ? Jsou nějaké vyjímky ?
Autorská citace #1
10.12.2004 12:48 - Mila
Neodpovidam, jen se k dotazu pripojuju. Dam jiny priklad.... Jsem socrerer na 7 levelu, vezmu si 2 levely dragon disciple + pak se (z nejakeho duvodu) chci vratit k sorcererovi... takze budu sor7/drac.discile2. Co se tedy stane???. Jaka kouzla vlastne ziskam?? a) Jako sorceren na 8?? (ale to uz bych je mel podruhy - dr. disciple je + 1 ex. povolani) b) Jako sorcerer na 10?
dekuji
Autorská citace #2
10.12.2004 14:52 - Rytíř
Sčítání úrovní v různých povolání se neprovádí, pokud to není v daném textu výslovně uvedeno. Řada prestižních povolání rozvíjí schopnosti uplatněné v některých klasických povoláních; typický příklad je např. schopnost sesílat kouzla.
U takovýchto povolání, vždy u dané schopnosti, je uvedeno, zda se úroveň prestižního povolání sčítá nebo nesčítá s úrovní jiného povolání pro účely fungování této schopnosti.
Klasicky tam tedy např. bývá, že postava získá +1 sesílací úroveň (většinou v konkrétním druhu magie). Tedy ne že má 1 nebo Xtou sesílací úroveň kouzelníka, ale že prostě připočte jednu úroveň k tomu, co už umí.
Něco podobného platí i pro jiné schopnosti, třeba zákeřný útok nebo záhadný odskok. Takže když mám tuláka 5/prestižku se zákeřným útokem 2, postava bude mít všechny schopnosti jako tulák na 5. úrovni, až na zákeřný útok - tím bude zraňovat jako tulák na 7.úrovni.
Ohledně úrovní bojovníka, které vyžadují odbornosti jako Specializace na zbraň, to je problém, ty se opravdu nesčítají snad s žádným (anebo možná jedním výjimečným, teď si ho nemohu vybavit) prestižním povoláním...
Autorská citace #3
10.12.2004 14:55 - Alnag
Nicméně, pokud to Prestižní povolání (PP) doslovně nevažaduje, nemusíte pokračovat v postupu v něm, ale vrátit se k původnímu povolání. Čili, vzít si další úrovně např. sorcika. Mila - získáš kouzla jako sorcik na 10 levelu.
Autorská citace #4
10.12.2004 15:00 - Rytíř
Co se týká příkladu Mila: Není to zrovna nejtypičtější příklad :)) Dragon disciple (v 3e) totiž nezískává sesilatelské úrovně, ale jen kouzla navíc (tak, jakoby měl vyšší svou klíčovou vlastnost). Čili postava z příkladu by sesílala kouzla jako čaroděj na 8. úrovni, s tím, že díky 2 úrovním v prestižním povolání drakopána by mohla sesílat navíc 2 kouzla nějaké konkrétní úrovně.
Autorská citace #5
10.12.2004 15:01 - Rytíř
to Alnag: bacha na to, dragon disciple je ohledně sesílání kouzel fakt exot...
Autorská citace #6
10.12.2004 15:48 - Alnag
Ze by? No tak v tom pripade to ale musi byt v te prirucce popsany ne?
Autorská citace #7
13.12.2004 10:02 - Rytíř
Alnag: No vždyť taky je... :))
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.24484515190125 secREMOTE_IP: 34.201.121.213