Pravidla

bigbythewise
17.2.2006 20:58
DR stacking?
Jak to vidite se scitanim DR v pripade vice odlisnych kouzel/itemu a navic jinych typu DR?

Napriklad stit 3/slashing a plast 3/piercing, bude z toho 3/slashing and piercing nebo jak?

Kouzlo Iron Body(15/Adamantine) a Righteous Might(15/Evil), 15/Adamantine and Evil?

V *Effects and Bonus stacking* je napsano, ze se nescita pouze v pripade, kdy jedno kouzlo poskytuje vice efektu, potom plati pouze posledni seslane(napr. resist energy). V momente, kdy jde o stejny typ bonusu nebo efektu, tak se nescita i v pripade, ze pochazi z jinych kouzel, ale tohle neni ani jeden pripad.

Navic me osobne to konkretne treba u zminovaneho resist energy pripada sporne. V tom smyslu, ze pokud mam treba Plast 20/- fire a prsten 20/- cold, tak to funguje normalne pospolu. Proc by to pak nemohlo fungovat s kouzlem?
Autorská citace #1
17.2.2006 21:41 - alef0
Ak ma postava viacero DR z roznych zdrojov (napr. DR 2/- od barbariana a DR 10/adamantite od Stone Skinu), tak v danej chvili sa berie najlepsia z dostupnych DR (cize sa to nestackuje).
Zamyslime sa. Majme Iron Body s DR 15/adamantite a Righteous Might 9/Evil (pozor, tomuto kuzlu boli v erratach znizene hodnoty poskytovaneho DR). Podla mna ti to dohromady da naozaj DR 15/adamantite and evil.
Autorská citace #2
17.2.2006 22:53 - Pizin
"If a creature has damage reduction from more than one source, the two forms of damage reduction do not stack. Instead, the creature gets the benefit of the best damage reduction in a given situation. "
Iron body a ighteous might se takhle sčítat nemůžou. Proti zlý adamantiový zbrani máš DR 0, proti adamantiový DR 9 a proti všemu ostatnímu DR 15.
Autorská citace #3
18.2.2006 20:14 - bigbythewise
re:Pizin To ale castecne potvrzuje to co napsal alef0, pokud bys mel 10/Adamantine a 10/Magic, tak mas 10/Adamantine and Magic. Samozrejme pokud je cislo odlisne,tak je blbost aby se to scitalo do toho vetsiho. Ten vytah co si postnul podle me plati jen na tu hodnotu DR, ale ne na to co ji prorazi.
re:alef0 Errata nejsou v SRD nebo jo? Predpokladam,ze u toho barbara by se 2/- scitalo treba s opaskem 5/secne na: 5/- proti bodne,5/- proti drtive a 2/- proti secne(jelikoz jde o permanent effect).
Autorská citace #4
18.2.2006 20:55 - alef0
Ech, vyzera, ze som sa vo svojom priklade sekol. Je to skor tak, ako povedal Pizin.
V pripade 2/- a 5/piercing je to tak, ze ak ides s piercing zbranou, plati DR 2/-. Ak ides so slashing zbranou, plati 5/piercing.
V pripade 15/adamantite a 9/evil je to ako povedal Pizint. S adamantitnou zbranou plati DR 9, s evilnou DR 15, s adamantitnou evilnou DR 0, so zvyskom sveta DR 15.
Moj mylny priklad by hovoril, ze v pripade jednoducheho scitania by to bolo tak, ze s adamantitnou evilnou DR 0 a so zvyskom sveta DR 15, co je blbost.
Sorry.
Inak, niektore errata su uz v SRD (aspon ten od Soveliora) - konkretne ten s upravenym Righteous Might (ten sa upravil uz niekedy koncom roka 2004).
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21985507011414 secREMOTE_IP: 3.81.73.233