Pravidla

unknown
1.11.2005 07:35
Warlock
Chtel bych se zeptat na par otazek o warlockovi.
A)ma nejake omezeni vramci poctu pouziti invocation a eldritch blast za den?
B)Muze na jeden predmet pouzit nekolikrat Imbue Item (12.level), aby mel nekolik schopnosti?
Autorská citace #1
1.11.2005 08:02 - Phoenix
a) ne, může obojí používat podle libosti, ale jen jednou za kolo (takže je to ideální postava pro powerplayery) b) to nevím, řekl bych že jo
Autorská citace #2
1.11.2005 09:27 - Pizin
ad B) Schopnost Imbue item je vlastně normální výroba magických předmětů, která ti umožňuje ignorovat některé požadavky na kouzla. Takže na jeden předmět ho použiješ jen jednou.
Autorská citace #3
1.11.2005 10:34 - Phoenix
V DMG je u mg. předmětů napsaný, že k předmětu můžeš přidat schopnost i dodatečně, např. z meče +1 můžeš udělat meč +2 atd.
Autorská citace #4
1.11.2005 10:47 - Noldo
Smi ten warlock okouzlovat jednou za uroven.nebo kolikrat chce, pokud neopakuje kouzlo?
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.30859804153442 secREMOTE_IP: 34.229.24.100