Pravidla

Noldo
17.12.2005 22:49
zákeřný útok
může elitní střelec(prestižní povolání)používat feat na střelbu dvou šípů za akci a zároveň zákeřný útok, když je u něj napsaný že to funguje pokud střelec střílí single shoot?
Autorská citace #1
17.12.2005 23:53 - Pizin
Pokud myslíš odbornost Manyshot, tak zákeřný útok a kritický zásah je možný jen pro první střelu. U odbornosti Rapid shot to omezené není. Jak se ta prestižka jmenuje anglicky?
Autorská citace #2
18.12.2005 07:53 - Noldo
Order of bow initiate
Autorská citace #3
18.12.2005 12:14 - Pizin
Order of bow initiate se vyskytuje ve dvou příručkách - Sword and fist a Complete warrior a v každé je pospán trochu jinak. Podle CW, které je novější, může udělat jako standardní akci jediný útok, který zúůsobí navíc 1k8 (a víc na vyšších levelech) zranění. To se může sečíst se zákeřným útokem.
Autorská citace #4
18.12.2005 13:01 - Noldo
me zajima ten z comlete warrior. otazka zni, jestli muze pouzit ten svuj specialni utok kombinovat s many shootem.(tj.jednou akci vystrelit svuj posilenej sip a k nemu jeste jeden obycejny)
Autorská citace #5
18.12.2005 22:29 - Pizin
Kombinovat to nelze protože Manyshot je úplná akce, zatímco ten speciální útok standardní.
Autorská citace #6
19.12.2005 13:52 - Xeth
Nevím, nevím... podle mne by to mělo jít.... jinde v jiné prestižce jsem četl něco podobného... a tam to kombinovat šlo. Tuším, že to byl speciální útok u PC War Hulk. Tuším, že ten jeho speciální útok se jumenuje Great Swing a může ho dělat jako standardní akci. Zároveň je tam myslím i napsáno, že v případě full attacku ho může použít tolikrát, kolik má útoků.... 100% si ale jistý nejsem... Každopádně sneak attack lze aplikovat jen na jeden útok (ten 1.) v kole, pokud by jsi na další neměl mít nárok. Pokud ho máš, můžeš si zvesela sneak-attackovat (;D) kolikrát chceš, respektive kolik máš útoků.... (např. když jsi zloděj a cíl stále nemá možnost se adekvátně bránit)...
Autorská citace #7
19.12.2005 15:09 - Pizin
V tý prestižce se o kombinování nic nepíše. Bylo by to brutálni např. 4 útoky za kolo a při každém bys měl navíc 3k8.
Autorská citace #8
20.12.2005 06:18 - Rytíř
Přesný útok příslušníka týhle prestižky (btw jako jedna z mála je tady přeložená, kamarád jí hraje) :) se opravdu nedá použít na jiný útok, než standardní akci. S výjimkou nutnosti zaskočit nepřítele se navíc bere ve všem jako útok zákeřný, takže při použití Salvy (manyshot) se počítá jen k prvnímu útoku, stejně jako všechny ostatní bonusy za přesnost. Bylo by to jinak opravdu hodně silné..
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23979091644287 secREMOTE_IP: 3.84.139.101