Pravidla

Troglodyt
23.9.2004 16:30
Mnich-bojové finesy pěstí?
Jak je to s mnichem? Mohl by si na útok pomocí bojových fines počítat obratnost? Je to přece téměř totéž, bojovat jen pěstí apod.a lehkou zbraní. Někde jsem u mnichovi doporučovaných odborností viděl jednu jménem Šerm zbraní a myslím, že to je právě Bojové finesy. Tak jak?
Autorská citace #1
24.9.2004 08:16 - Rytíř
Ano, odbornost Bojové finesy je možné aplikovat i na boj beze zbraně (pokud má postava odbornost Zlepšený boj beze zbraně), protože v takovém případě se její úder beze zbraně počítá jako by to byla lehká zbraň. Šerm zbraní byl starý překlad této odbornosti, viděl jsi to patrně v příručce pro Mnichy a bojovníky Meč a pěst. Už jsem to tam opravil, omlouvám se za to matení.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.21608519554138 secREMOTE_IP: 35.153.73.72