efram píše:
Asi tak panové, skutečný kritik uvádí a -
Jako například Jerson, který uvádí Plusy:
Jerson píše:
zaměření na 2. úrovni dost pomohlo
Jerson píše:
Dvě varianty kouzla dobré
Jerson píše:
vzorové postavy pomohly, tvorba jednodušší než v DnD
Jerson píše:
I když jsi nikdy nevedl hru, můžeš začít za 10 minut (následně řečeno, že za 10 minut čtení se dá začít hrát postava)
Jerson píše:
Produkt pro začátečníky (na rozdíl od ZZ)
Mínusy:
Jerson píše:
Alchymista musí hodně spoléhat na lektvary
Jerson píše:
Všichni alchymisté jsou na začátku stejní (a snad se zlepší s pravidly pro pokročilé)
Jerson píše:
Na lektvary byla třeba excelovská tabulka
Jerson píše:
V pravidlech bylo "určí to PJ", mohlo to být jasnější, většina věcí je na PJjovi
Jerson píše:
půlka kouzel k ničemu, nesmyslná, další jen proti kouzelníkům, málo zajímavých kouzel
jen tři útočná kouzla, navíc podobná
Jerson píše:
zloděj má moc konkrétních činností, dovednosti nejsou moc rozepsanéJerson píše:
DH vyžaduje specifický setting (Pána prstenů?)
Navíc uvádí pár věcí, co nejsou ani jedno:
Jerson píše:
Každá postava má specializované místo
Jerson píše:
DH vyžaduje specifický setting (Pána prstenů?)
A pár co souvisí spíše s hodnotiteli:
Jerson píše:
systém není šálek kávy, DH není úplně špatná, uvidíme příště, příručka pro pokročilé snad bude zajímavější
Jerson píše:
Nevím zda kampaň byla vhodná pro tento systém
Klerik nepoužil dost schopností (nebyla zaměřená kampaň)
Jerson píše:
nemá rád systémy s nastavováním obtížnosti, neví jak nastavovat (obecně)
Jestli jsou fér nebo nejsou fér, za to Jerson coby zprostředkovatel nemůže. Pravda, zapomněl zmínit jedno pozitivum, totiž že není tolik jiných systémů, kde lze hrát alchymistu.