Pro účely evidence názorů nezávislých hráčů, co zaznělo ve
videu Skoro-hrdinů:
Každá postava má specializované místo
Alchymista musí hodně spoléhat na lektvary
Všichni alchymisté jsou na začátku stejní (a snad se zlepší s pravidly pro pokročilé)
zaměření na 2. úrovni dost pomohlo
vzorové postavy pomohly, tvorba jednodušší než v DnD
Na lektvary byla třeba excelovská tabulka
systém není šálek kávy, DH není úplně špatná, uvidíme příště, příručka pro pokročilé snad bude zajímavější
V pravidlech bylo "určí to PJ", mohlo to být jasnější, většina věcí je na PJjovi
Nevím zda kampaň byla vhodná pro tento systém
Klerik nepoužil dost schopností (nebyla zaměřená kampaň)
Dvě varianty kouzla dobré
půlka kouzel k ničemu, nesmyslná, další jen proti kouzelníkům, málo zajímavých kouzel
jen tři útočná kouzla, navíc podobná
verdikt až po PPP
zloděj má moc konkrétních činností, dovednosti nejsou moc rozepsané
I když jsi nikdy nevedl hru, můžeš začít za 10 minut (následně řečeno, že za 10 minut čtení se dá začít hrát postava)
na první úrovni ani není moc možností
systém nesednul, málo možností, jednoduché (ve smyslu nezajímavě jednoduché)
DH vyžaduje specifický setting (Pána prstenů?)
Produkt pro začátečníky (na rozdíl od ZZ)
nemá rád systémy s nastavováním obtížnosti, neví jak nastavovat (obecně)
Pravidla pro pokročilé k nahlédnutí na konci ledna??