Volná diskuze

Asar
18.7.2014 12:14
D&D 5e přes Fantasy Grounds
Vlákno o hraní D&D 5e přes Fantasy Grounds.

Jaké by měly být kouzelné předměty (ne běžné lektvary a svitky)?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Běžnější (v každé jeskyni se jich pár válí)kladné body11
Velmi vzácné - nejspíš z dávno padlé civilizace - ale mocnékladné body24

Jaká by měla být magie?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Hodně vzácná (mágové jsou výjimeční)kladné body19
Celkem běžná (magické univerzity jsou v každém větším městě)kladné body14

Jaký by měl být herní svět?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Laděný spíš evropským středověkem (feudální země a jejich konfliky, hodně cizích postav)kladné body11
Spíš fantasy (konflikt božstev, hodně nestvůr)?kladné body24
16.6.2015 17:45 - wlkeR
Zkusil jsem si pro jednou na postavě naházet co se dalo. Docela vtipné, že tohle všecko jsou vlastnosti postavy s Charisma 6 (hodnota, ne bonus X).

16.6.2015 18:21 - ShadoWWW
wlkeR: To je cool postava! ;-D

Jen doufám, žes to tam nevypisoval ručně, ale přetáhl přímo link z modulu (takové to kolečko (link) mezi hodem kostkou a textem v tabulkách Personality Traitu, Ideálu, Bondu nebo Flaw. ;)
16.6.2015 19:33 - wlkeR
Snažil jsem se přetáhnout co šlo, ale zrovna tohle ne. Ale to neva. Víc mě trápí, že neumím na to tlačítko co jsou dole dát aby se hodil zároveň útok a damage./
16.6.2015 20:17 - ShadoWWW
To nejde. Jedno musí být jako útok a jiné jako damage. IMHO lepší je to ale dělat přímo z otevřeného deníku, kdy program sám detekuje, jestli jde o hod na útok, nebo hod na zraněnní. Výhodou tam taky je, že automaticky detekuje typ zranění.
16.6.2015 20:34 - wlkeR
No, nahodil jsem si to do toho. Ale ještě řešim že musim často házet 3× - útok, damage zbraně a sneak attack :(

Btw, doufam že bude ještě nějaký meleečko, bez něj je sneak attack tak trochu blbej XD
16.6.2015 21:03 - ShadoWWW
nemusíš. Ten sneak attack se dělá efektem.

Tady je, jak se to dělá.

Tady je, jak to pak funguje při hře.
16.6.2015 22:29 - wlkeR
Hm. Vyrobil jsem to a nahodil do quickbaru. Stejně mi přijde rychlejší to házet ručo, ale toe jedno. Uvidíme esi na mě ShadoWWW náhodou nemá pifku (proč? Třeba ty 3 zabitý postavy?) a postava přežije :D
17.6.2015 08:05 - Babaj
no mozna by jsi si mel udelat jeste tri alternativy :_)))) a hazeni je urcite pomalejsi nez klikk a automaticky zapis i se souctem do okna :-)) navic neni ani pulprovcentni podezreni na selhani vypoctu :_))) nebo vada oci pri odezirani vysledku hodu :-))) a pokud ti jde o zmoulani.. muzes pri kliku zmoulat patricnou kostku :_)))
17.6.2015 09:32 - wlkeR
Né, hele: fyzicky si můžu hodit všecky kostky najednou. V Roll20 si můžu hodit všecky kostky najednou. Ale tady to z nějakého důvodu nejde? QQ.

Ale tak zkusim to, stejně je mi jasný, že tohle je člověk kerej bude chtít sbalit kohokoli aspoň trochu pohlednýho, ale s Cha 6 bych řekl, že mu to jen tak neprojde XD

Na druhou stranu opíchá (krátkým mečem) zezadu všecko co se bude bránit :D Rogue ftw.
17.6.2015 10:00 - ShadoWWW
Já taky používám zástěnu i u počítače. Holt zvyk je zvyk. ;)

17.6.2015 11:58 - Asar
Kedze to nie je v FR settingu, treba mi novu postavu co? :D Och, mam co robit.
17.6.2015 12:08 - wlkeR
Ahá, NEbude, jsem to ale slepejš XD Smažu deitu, no :D

Jó, vemte všichni lowbíky, ať tam nejsem sám lv1 socka XD Ale aspoň 1 tank pls. Ale jináč mam pocit, že ShadoWWWovi je to jedno, když už dal OK aby mu tam mohl dudat Babaj...
17.6.2015 12:15 - ByTrit
Hm to znamená že nemôžem zobrať Orsika?:) resp aký je rozdiel medzi nonFR a FR postavou :)
17.6.2015 12:36 - wlkeR
Nu, jaký. Žádný. Hlavní rozdíl je asi v tom, že zatímco to co vedu já jsou fakt jako Expedice a postava musí splňovat určitá pravidla (vlastnosti podle array/point buy, průměrné životy, max starting gold a tak), tady musí postava splňovat neurčitá pravidla (protože ShadoW nic nezakázal; zatím.)
17.6.2015 12:44 - ByTrit
Takže Orsik bude v pohode. Dobre.
17.6.2015 12:49 - wlkeR
Osobně jsem extrémní nepřítel sféroportace (proto hraju Magic, hue), ale nakonec je to na domluvě s DM. Toliko řečeno, nerad odehrávám seznamovací část hry a i tak mám jisté podezření ke svazkům, které vzniknou během 5 minut za bouřlivé noci v hospodě, kdy kvílí meluzína a v našem případě dudy... Takže bych rád představil postavu předem, mimo ten výpis charakteristik co je nahoře:

Tethrys je ex-gladiátor, který sice vyhrál všechny zápasy, ale publikum ho nakonec stejně vypískalo, protože nikdy nic zbytečně nenatahuje (další důvod, proč je single? jk). Je nesmělý a díky svému zženštilému zjevu se velmi často ocitá v bláznivých situacích, ze kterých je sám naprosto neschopen se vysekat, aniž by se společensky znemožnil. Přesto aktivně vyhledává jiné lidi a snaží se v nich vyznat.
17.6.2015 12:49 - wlkeR
ByTrit píše:
Takže Orsik bude v pohode. Dobre.


Pravděpodobně. Ask ze DM.
17.6.2015 12:53 - ShadoWWW
Ohledně ne-FR postavy. Rozdíl je zejména v následujícím:
- Bohové: Pokud budete řešit bohy, vemte ty z Greyhawku (viz datek B v PHB)
- Magie a kouzelné předměty: Magie je vzácná. Běžné lektvary lze sehnat u alchymistů v každém velkoměstě, ale jinak jsou kouzelné předměty i sesilatelé kouzel poměrně vzácní. Nekromancie je zákonem zakázaná a v civilizovaných oblastech za ni hrozí trest smrti.
- Na mapě nenajdete Hlubinu, Baldurovu bránu ani jiná známá města. Je teda fakt, že s tou mapou to bude složitější. ;)

Co se týče tvorby postavy, nejsou žádné omezení (ani nekromancie). Generování vlastností můžete provést libovolným způsobem, i naházením. To stejné platí u životů při přestupu na vyšší úroveň, ale tam je nutné držet konzistenci aspoň 5 úrovní po sobě. Tedy pokud se rozhodnete pro nahazování, můžete přejít na průměry až od 6. úrovně; pro braní průměrů to platí respektive stejně.

Pokud máte nějakou starší postavu z jiné hry, která je na 1. až 3. úrovni, klidně za ni hrajte. Jen pokud máte nějaké kouzelné předměty, je potřeba to zkonzultovat na začátku hry.
17.6.2015 13:00 - ShadoWWW
wlkeR: Jak to, že má Tethrys tak nízké Charisma? Je zakrslý, má děsivou jizvu na tváři, hrb na zádech, koktá, nebo je vypravěčem vtipů, kterým se nikdo nesměje?
17.6.2015 13:06 - wlkeR
ShadoW: Tak charisma je síla osobnosti jako takové, sebevědomí, komunikativnost, takový věci. V životě bych už z principu nehrál za ošklivou postavu (proto už X let vzdoruju pozvánkám na WoW), páč sem prostě narcis až za hrob, ale můžu hrát za někoho, kdo je neskutečně... er, awkward v libovolné interakci kde se má nějak projevit.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.050699949264526 secREMOTE_IP: 18.216.230.107