Noris a Gurgonie

8,2 107 – Připlutí Heilborna Gurgona k břehům nového světa
Jaro 256 – Počátek války s démony ( první které se účastní lidé )
12,8 760 – Goran se setkává s Alordem který ho požádá o ochranu
25,9 760 – Zigbren goran cestuje do Grumu kde se chce dozvědět něco o svých předcích
1,10 760 – Vstup Gorana do řádu Rytířů z Alamos
6,4 761 – Goran je vyslán na svůj první samostatný úkol
12,5 761 – Goran obdrží dopis od Gurgonského Krále Farguse
14,5 761 – Vstupuje do víru děje Mladý Druid Cashire Silvermane
16,5 761 – Do norisu s velkou grácií vstupuje Astlandrei Lirael
18,5 761 – Astlandrej se jen těsně vyhne bídné smrti z rukou temného Zealota
20,5 761 – Goran je napaden ve spánku na strážnici a jen díky zázraku přežije
21,5 761 – příchod do vesnice zálesí nedaleko vstupu do norisu
24,5 761 – Se vydává Lirael na cestu do hydřího průsmyku kde je přemožena
27,5 761 – Setkání Gorana s Olem který shání pomoc ve vesnici zálesí
28,5 761 – Osvobození Lirael s ledového hrobu
1,6 761 – Vstup družiny do jeskyní Norisu a rozpad družiny
2,6 761 – Společné cíle přivedou spět družinu dohromady a následuje audience u královny Norisu v paláci
3,6 761 – Hostina na uvítanou poslů od krále Farguse
5,6 761 – Rada starších se usnese na vydání meče Gorana Mocného z hrobky za podmínky souhlasu větší části rady a zadání úkolů
6,6 761 – Zjištění několika zadání od rady
8,6 761 – Pokus o vstup do trpasličích dolů zatím neúspěšný
8,6 761 – Seznámení s Luurem a jeho žádost o pomoc za kterou je slíben jeho hlas v radě starších
9,6 761 – Trpasličí slavnosti nepřilákaly pozornost většiny družiny která se vydala po stopě kterou jim nastínil Luur za pomoci deníku .
10,6 761 – Nalezení mrtvoly s věcmi hledané osoby nalezena i mrtvola starého velitele Flera který zahynu rukou vraha v malé jeskyni nedaleko vchodu .
11,6 761 – U vchodu se pohybuje jeden z Ještěranů z nedalekých Šedých útesů Luur požádá družinu o doprovod tomuto jedinci .
11,6 761 – Dostane Kasire dopis od Farguse jedná se o Dějový úkol
14,6 761 – Ještěrsn Agburanar osvětlí svůj příchod do norisu a požádá Luura a družinu o pomoc při ochraně Šedých útesů .
19,6 761 – Pronásledování Zealotů k Mrtvím kamenům velká potyčka a návrat spět
20,6 761 – Již celá družina se vydá na hledání příčin útoků na zdejší vesnice nalezení základny Zealotu
21,6 761 – při cestě k členům Kruhu zdejším mudrcům je nalezeno mrtvé město Gosherd opuštěné Droví sídlo . Potíže a nově zjištěné informace přimějí družinu k návratu do Norisu
23,6 761 – Při průchodu okolo Zealotí základny rozhodnuto o splnění úkolů pro Kruh zamezení návratu Zealotu všeho má být dle dobrodruhů dosaženo dobitím základny .
24,6 761 – Útok na základnu
30,6 761 – Úspěšné dokončení úkolu pro Kruh a vyplenění základny
3,7 761 – Druhý vstup do trpasličího dolu
Napsal: Babau14
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22028112411499 secREMOTE_IP: 34.201.18.139