Meldin: Pravda je, že Ti jde líp postava, co dělá snadno velký damage. Pozitivním shledávám, že ses naučil používat sílu ve správný čas. Jenže čím dál víc budou přibývat hnusky, co si dokážou s prostým damage poradit. A pak hrozí, že spláčeš nad výdělkem, což by mne mrzelo.
Nemáš pravdu, že 13th Age není na efekty, ale na damage. Je to přesně naopak. Efekty zvládnou víc, než prostý zranění. Jen se u toho musí víc myslet. Super na 13th Age je právě to, že umožňuje pomocí snadných, ale nápaditých mechanik hrát každému to, co chce.
Já wizarda hrál. Vím, že se dá postavit dokonale vyváženě. Nebo se dá postavit tak, jak vyzkouší (asi) zítra Shako. Nebo se dá hrát, jako čistá bojová tupá síla. Ale myslím si, že v tom případě nevyužíváš plně potenciál wizarda, protože pokud Ti tenhle styl vyhovuje víc, naděláš ještě víc paseky se sorcererem, který je na to zaměřen.
Osobně ale budu mnohem radši, když začneš víc využívat improvizační tabulku a vymýšlet, jak s evokací udělat víc. Věř, že to bude větší zábava jak pro Tebe, tak i pro spoluhráče (a nakonec i pro mne), protože vymyslet správnou šílenost, která scénu rozhodne je prostě cooool! :D
Těším se na zítra, orkové čekají... ;)
Shako: Někdy mne tvé rodinné povinnosti skutečně děsí... :)