Dalcor: "Ono je to take tim jestli na dane vlastnosti koukas v ramci klapek dany popisem systemu, nebo pod jejim obecnym popisem...A ja se priznam ze z toho druheho pohledu"
Z toho mám sice dojem, že mám buď klapky na očích, nebo s Tebou musím souhlasit, ale asi to tak nebylo myšleno. Nevidím to osobně tak striktně - snažím se aplikovat obecný pohled na ten systém, některé změny mi prostě přijdou nepodstatné - hra se přece nemůže stát soubojem o to, kdo má větší kladivo nebo pravdu kvůli principu - mělo by to být o konsensu.
Já zas řadím zábavu nad logiku, i když jsem člověk logicky hodně založený. Ale prostě logika sama o sobě je NUDA :o) A systém je pro hru, a ne naopak. A hraju, abych se bavil. Jasně, že když mě někdo omezuje nesmyslnou hloupostí, vztekám se. Ale je potřeba se podívat na to, jestli je daná věc opravdu tak nelogická, a když ano, tak ji změnit. Za předpokladu, že to nenaruší něco jiného. To by se pak mohl vztekat (oprávněně) někdo jiný.
Navrhoval jsem tu níž zrušit u cc skillů omezení (lvl+3)/2 se zachováním ceny 2 za 1 - to podle mě kouzelníkův problém řeší.