hadrian
29.6.2012 17:18
Za zrcadlem - Domluva na setkání, informace ze hry atd.
27.10.2012 18:22 - Assassin
Maximalizace Mlhovy útočné síly není zcela zdarma, každý útok způsobí drobné zranění i jemu, ale Mlha má hodně HP a přidal jsem mu i nějaký možnosti jak se vyléčit / získat THP. Dokud bude žít, může toto zranění udílet každé kolo.

Každopádně přemýšlel jsem už když jsem ten build stavěl, že mezera mezi DPR Mlhy a DPR zbytku družiny by se mohla stát tak velkou, že by to mohlo negativně ovlivnit zábavu hráčů. Proto bych si sice chtěl příště vyzkoušet jak bude Mlha fungovat, ale jsem ochotný jej pak zase oslabit a hrát "normálně".

Loot z minula i předminula dohromady byl dle mích poznámek 332zl pro každého.
27.10.2012 20:11 - hadrian
Nic neoslabuj, když kompletně může Hirkal zrušit útok i nejsilnější potvory (pokud se zadaří ještě šlehne ten samej do jiný potvory,) tak se rozhodně necítím oslaben, vždyť procházím bojištěm a téměř mě není možné zasáhnout. Takže skvělost Hirkala je jinde a nemyslím že je menší než u Mlhy. To samé si myslím je i u ostatních - Boostování a léčení od Pebliga nás už mockrát zachránilo od porážky, Delgar ukázal sílu plošných útoků a že ve zranění je rovnocenným Mlhovi a Alycs a Alycs sama - to je útočník s vysokou pohyblivostí a flankováním jako nikdo druhej. Nezapomínej, že ty se zas tak často netrefuješ. Mě jen překvapil ten vysokej základ a 3 kostky zranění u at-will, ale na druhou stranu když to porovnám, každej z nás umí něco, po čem ostatní řeknou "A to opravdu můžeš???.....".

Díky za loot :))) Ale nestačí mi to na tetování :((( (asi o 400 zl)

A to uvažuju v budoucnu o "Mark of Warding", abych vám byl dobrým defenderem. ;-) Pokud mi ten feat ShadoWWW dovolí...

EDIT: Který ze společníků založí 400 zlatými Hirkala, aby si pořídil "Eager Hero's Tattoo" se kterým bude vypadat teprve cool?
27.10.2012 21:24 - Assassin
hadrian: malá inspirace
Items
Subtle Longsword +2
Iron Armbands of Power
Gauntlets of Blood
Feats
Eladrin Soldier
Echoes of Thunder
White Lotus Riposte
Deadly Draw
Mark of Storm

Booming Blade na soupeře, díky Mark of Storm ho posunout mimo ostatní společníky. Posunutí díky Deadly Draw poskytne bojovou výhodu. Bojová výhoda posílí Subtle Weapon.
Soupeř je teď u tebe a u nikoho jinýho, může buď shiftnout k někomu jinýmu a dostane zranění od Booming Blade a postih od marky nebo zaútočit na tebe (účel defendera) a dostane zranění z White Lotus Riposte.

DMG
1k8 + 5(inteligence) + 2 (ench) + 2 (subtle) + 2 (armbands) + 2 (gauntlets) + 2 (soldier) + 1 (echoes) + 5 (riposte) = 1k8 + 21
nebo
1k8 + 5(inteligence) + 2 (ench) + 2 (subtle) + 2 (armbands) + 2 (gauntlets) + 2 (soldier) + 1 (echoes) + 1k6 + 3(konstituce) + 2 (ench) + 2 (subtle) + 2 (armbands) + 2 (gauntlets) + 2 (soldier) + 1 (echoes) = 1k8 + 1k6 + 30
27.10.2012 22:14 - hadrian
Nj, pokud počítám že sem ho před tím zasáhl slovem Thunder a je bloodied, pak jo (akorát mám opravu za odolnost +1).

Díky moc za ukázku. Holt něco je vždy za něco - takhle mám jinou zbraň (každé zranění o 1 menší a jednou za den můžu snížit jedno zranění na polovinu), Iron Armbands of Power plánuju, asi nic lepšího pro mne není (škoda že nějaký podobný předmět není i pro implement - polovina mých útoků jsou implement), gauntlet of blood už mám.
A tak od zranění jste tam vy a já zas od jiných věcí. Díky Resilient focus featu a brnění Flowform leather +2 a na krku Periapt of cascading health +2 - Hirkal hodně vydrží (co se týče stavů na něj od DM uvalených). No a na 8 levelu se těším na feat Rose king shield, což mi vylepší at-will booming blade o THP generátor ;-).

Je fajn se takhle chlubit. :)
27.10.2012 23:01 - Assassin
Baldur's Gate II mne naučilo, že dvě zbraně jsou více než jedna a navíc je to hrozně cool:P

Main Weapon : meč na Weapon útoky
Off-Hand Weapon : dýka na Implement útoky

Výhody:
Feat Two Weapon Fighting (+1 dmg k Weapon)
Feat Two Weapon Defense (+1 AC a Reflex)
Feat Two Weapon Threat (+3 dmg k příležitostným útokům)
Feat Dual Implement Spellcaster (+1 - +6 dmg k Implement)
Feat Superior Implement Training (+2 - +4 dmg k Implement danýho elementu)

Superior Implement Daggers s bonusem k Dmg elementů:
Incendiary (fire) a +1 k zásahu k útokům na Reflexy
Lancing (lightning) a +1k10 - +3k10 ke kritikálům
Resonating (thunder) a zlepšený pull, push, slide


Mlhovi po nákupu zbylo nějakých 1600, takže Hirkalovi klidně 400 půjčí, pokud bude ochotný ho ve volných chvílích doučovat o akademických vědomostech týkajících se ďáblů a démonů.
28.10.2012 08:40 - hadrian
Pěkné, koukám Mlha je velmi nebezpečný hobit ;-). A tak když z toho všeho vyberu něco, tak to taky půjde. Tuším sem někde viděl že i jeden předmět na zbraně zvedá zranění nástrojem - "Siberys Shard of the Mage" z Eberon players guide, ale ještě se musím podívat, jestli a jak jde vůbec používat. A už to vím, v jedný magický zbrani může být jen jeden Shard (odštěpek, krystal).

Hirkal začne vyprávět Mlhovi už přímo u člověka, který mu dělá to tetování (beru jako domácí úkol něco o démonech a ďáblech nastudovat).
28.10.2012 13:06 - Assassin
Seznam výše jsem vypsal právě jako možnosti, jak by mohla dýka do druhé ruky zlepšit Hirkalovi schopnosti. Ale nejen Hirkalovi, sám u Mlhy mám Dual Implement Spellcaster a Superior Implement Training a tyto dva featy by mohly značně posílit i Delgara.

Jsem moc rád, že jsi vytáhl do diskuze Eberronský Shardy, protože jsou hrozně mocný, už jsem se na ně díval, že by se Mlhovi hodil, ale nic o nich nevím, Eberron jsem nečetl, takže jsem je přeskočil s tím, že nemusím mít všechno:P

Takže bych se chtěl zeptat ShadoWWWa jak to s nima je a jaký na ně má názor. Taky jsem si všiml, že builder je nějak nechce započítat.
28.10.2012 21:44 - hadrian
(Builder jej započítá - přidej si ho do výbavy a pak klikni pravým tlačítkem na svoji zbraň a dej "Customize" - pak jen v daném okně přidej augment a - voala - +1 k damage je na světě.)
29.10.2012 21:48 - hadrian
Otázka termínu:

Návrh(1): 1.11.(ČT) a pak až 22.11.(ČT), ale 1.11. bysme hráli bez pomoci Pebligova léčení.

Návrh(2): 5.(PO),6.(ÚT),7.(ST) nebo 9.11.(PÁ) a pak 22.11.(ČT). Ale zase v ty termíny 5.11 až 9.11 mimo čtvrtka bysme hráli bez pomoci Delgarových výbuchů.

Návrh (3): 8.11. (ČT) a pak 22.11.(ČT), ale to by zas toho 8.11. muselo být bez Kenku "Vlčí čelisti na sto a jeden oblíbených způsobů". (a navíc mimo úžasné hrací místo)

Návrh (4): pouze 22.11., kdy se sejdeme všichni... snad...

Jak vám to vychází? Mě spíš sedí varianty (2) a (3).

EDIT: Pravdu má ShadoWWW, za mě je průchozí termín i (4) s variací na "Povídací setkání".
29.10.2012 22:35 - ShadoWWW
hadrian: Vy jste páni svých postav. Udělejte to tak, aby mechanicky splňovala vaše postava vaši představivost co nejlépe. Já si už nějak poradím. :-)

Osobně jsem pro 4. návrh s tím, že v mezičase bychom se někdy mohli sejít U Richarda na povídacím setkání.
29.10.2012 22:54 - Assassin
(2) v 9.11. Pátek mi přijde fajn. Ať už na hru nebo na pár pivek:)
30.10.2012 18:22 - hadrian
No Endrey se nám nevysloví, protože je v Holandsku. Takže už zbývá jen Nerhinn a Deputy - a ten 9.11. nemůže, prtože je to pátek.
Já sem taky pro variantu (2) a 9.11. v pátek hraní nebo Povídací setkání.

No můj dojem je, že bysme tam měli vejít poslečně, taže má někdo něco proti tomu 9.11. udělat povídací setkání a hrát - bohužel až! - 22.11.?
30.10.2012 21:56 - Nerhinn
Já jsem pro variantu (2) - logicky. Čistě sobecky se mi beze mě hrát nechce a čistě prakticky se mi bez healera nechce chcípat. Nicméně myslím, že by bylo fajn jít tam společně, takže se klidně devátého družte, něco zajímavého vymyslete a já budu čekat na dvaadvacátého :)
1.11.2012 19:30 - Endrey
Nazdarek vsici:)
toz zdravim z Tilburgu:) Ja jsem pro kazdej termin, kterej bude co nejdriv:) Ale pokud se sejdeme az dvaadvacateho, urcite to preziju...;)
6.11.2012 10:20 - Nerhinn
Tak nakonec tenhle čtvrtek můžu hrát. Kdyby se to někomu ještě stále hodilo.
6.11.2012 16:43 - hadrian
Nj, mluvil sem s Endreyem a tenhle týden vůbec nemůže :(. Jak si psala, bez healera se nikomu nehcce chcípat...
6.11.2012 17:24 - Assassin
Už jsem si bohužel domluvil jiný program na čtvrtek.
10.11.2012 13:54 - Assassin
hadrian: informace o tebou zmíněné planescapovské frakci ze hry Planescape: Torment.

Faction: Society of Sensation ("Sensates")

Motto: Know the universe by experiencing it fully. The senses form the path to truth, for the multiverse doesn't exist beyond what can be sensed.

Philosophy: According to these folks, the multiverse is known by the senses - the only proofs of existence. Without experience, without sensation, a thing isn't. If a sod can't taste the soup, then it ain't soup. The only way to know anything for sure is to use the senses. Look, it ain't that hard to understand. Which is real, a description of a rose or the rose itself? Only a barmy'd choose the description, which ain't real. It's got no smell, no thorns, no color. Picking a rose, that's real, and the way a body knows is by experiencing it. The senses are the only way to know the universe.

Překlad názvu do češtiny byl ve hře Společnost vjemu a členům se říkalo Vnímaví.
Pokud bude potřeba tak na požádání klidně přeložím i celej ten popis.

EDIT: Symbol frakce.
11.11.2012 09:04 - hadrian
Díky moc Assassine, nemusíš překládat, něco zvládnu sám a zbytek přítel překladač :) Název společenství a členů se mi líbí. Do příště už to budu mít přeložený a přepsaný pro Hirkala. Jsem rád, že jeden vjem bude uznán a vysvětluje proč si vědomě šel Hirkal pro vyhazov z Akademie Bílého Lotosu (zkratka ABL je jistě jen náhodou...).
11.11.2012 09:26 - chrochta
to hadrian: Kus Planescape se snad toulá tady na netu v překladu (včetně nějakých obrázků), zkus proto pročesat stránky.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.045268058776855 secREMOTE_IP: 3.147.63.169