Lotrando
7.1.2009 14:40
První část kampaně s podtitulem "Let Šedé Vrány", představuje úvodní seznámení kumpanie "Šťastná Pětka" s dlouhou historií zvláštní, legendy tradované lidem obývajícím hory zvané Bouřné.
4.3.2009 10:24 - Lotrando
Jen taktický rozbor včerejšího boje, aneb co mi pomohlo vás podrtit.

Špatná práce defenderů - nechali jste controlera, leadera a strikera (Karlius, El, Tiff) bez ochrany. Nevím jestli jste si toho všimli, ale první dva šli okamžitě na zem a to opakovaně.

Neschopnost soustředit ofenzivu na jeden cíl - Lamia měla redukci zranění a léčila se. Pokud chcete, aby měly vaše útoky nějaký smysl, je potřeba jí způsobovat většín zranění, než si dokáže vyléčit a to opakovaně. Pokud ji dáte čas se léčit, či regenerovat, vyznějí vaše útoky do prázdna.

Chyba v taktice je samozřejmě poměrně častý problém, nedělal bych z toho vážné závěry. Střetnutí však bylo střední, s trošku zajímavými schopnostmi těch broučích vojáků. Neměli by jste mít pocit, že vás nějak moc biju.
4.3.2009 16:42 - Beny
trochu bych oponoval, myslim že v začátku se defendeři zachovali dobře, zablokovali dva velký cíle co šli na družinu, to že mě byli schopný sundat na dvě rány a sežrat Thorek nevěděl, takže v pohodě, ale jaksi nemůžu dělat na bojišti všechno když mě někdo drží a odtahuje sežrat a nebo vypíná, z pohledu defendera v průběhu boje byla Lamia Thorekem označena jako méně nebezpečný cíl pro družinu, to že se pak projevila jako "hovado" je věc druhá. To že jí něco udělaj jen útoky Karliuse a Ela se Thorek dozvěděl pozdě a že nás má jako na talíři taky..... A že leželi controler a leader? Že by deja-vu? :))

Gabik jestli sem včera počítal dobře, tak se GM do mě netrefil pouze jednou, takže vedu :))))
5.3.2009 07:04 - Gabik
Benýsek: no jasný no, byl to 13kovej soldier, ale šlo mu to. Já bohužel na Lamii nemam jedinej útok :(, jsem bohužel controler + heala, což jsem deělal, ten jeden dostal jedno kolo, stun, pak příkaz uteč, pak dostal strach a na závěr sem ho oslepil, tim mi ale došli červený a zelenejma toho moc nevymislim, tak jsem poměrně monotoně zvedal "pošuka" :). Ale v pohodě nikdo nezdechl tak neni co řešit a jede se dál. Lamia byla jedna z nej potvor co šlo potkat (když nepočítám krále trolů a draka - aspoň tohle vypustil sám GM), tak si snad příště seběvědomí spravíme :).
5.3.2009 11:50 - Lotrando
měli útoky 18/20, podle situace. s tím s enedám moc netrefit. zas na ten grab museli zasáhnout oba útoky a to se neúplně podařilo. podle mě je tamproblém s tím přestupem na paragon, zastarává vybavení i powers. navíc originální encountery jsou o dost drsnější, než jsem čekal.
5.3.2009 12:50 - Beny
nojo no, já to beru sportovně, a už sem vyvodil důsledky :)) Zastarává všecko, nejvíc hráči :)))). Si myslim, esli ty originální encoutery nejsou pro ty oneshoot hry, prostě půlha grupy zhebne, no a co, nas mnogo :))

Dneska sem vedl zajímavou diskuzi za Hofáči s jednim volem, furt haněl 4e, tak dlouho do toho ryl že sem to nevydržel a hádejte co, přečetl si půlku PHB a už dělal sáhodlouhé závěry jak je to debilní. Nepřipomíná vám to někoho na konci prázdnin? :)))) Teda já ten PHB přelouskal skoro celej a to nejsem žádnej spíčtista (englišmen) ...

P.S. už se těšim na večer to bude rolplaying :))
5.3.2009 12:52 - Beny
tady něco pro zasmátí :)

YAZZMAN < />11:35:31 05.03.2009 ]: ony ty rozdíly jsou víceméně maličkosti, ale mně tu hru prostě zkazily
1) všechny bojové schopnosti mi příjdou jako kouzla, která se dělí do skupin kdykoli, jednou za boj, jednou za den. Problém je v tom, že mezi tato "kouzla" se počítají i válečnické útoky.
2) akční body - postava po každém druhém boji získá jeden akční bod a v každém boji může kdykoli maximálně jeden akční bod využít na "půl kola". Když se vyspí, má zase jeden akční bod, nezávisle na tom, kolik jich včera získala/využila
3) i včera téměř mrtvá postava je ráno zcela živá a zdravá
4) HP - postava pod 0 omdlívá a nemá li hráč vyloženě smůlu, po boji se probere, protivníci na 0 umírají
5.3.2009 13:21 - Lotrando
a to to ještě četl z rychlíku. je vidět že o hře jako takové nic neví
5.3.2009 14:09 - Gabik
To je pravda, kdyby to četl pořádně, tak ví, že mrtvá postava k tomu aby byla uplně v pohodě nepotřebuje spát, ale potřebuje jen dobrýho léčitele :).
5.3.2009 14:44 - Lotrando
hlavně jsou to ty obecný plky, který mu vyvrátíš asi tk za třicet vteřin a on je pak už bude jen dokola opakovat jak kolovrátek, protože nic jiného ho už nenapadne
6.3.2009 08:50 - Lotrando
Příští hra je ve čtvrtek od šesti

12.3. 18:00
6.3.2009 20:05 - Beny
uuuf to bylo včera maso, ještě teď se Theodor vzpamatovává, dík za úžasnou hru :)))
7.3.2009 15:25 - Gabik
Beny: včera, Theodor? Sem zmaten.
7.3.2009 17:14 - Beny
ano ve čtvrtek Theodor..... :))) a Lišák a dvě kočky :)))
7.3.2009 21:26 - Lotrando
bych hrál zas, škoda že až za týden
9.3.2009 07:07 - Gabik
Benýsek: jasně už jsem v obraze, jen mě občas mate, jak se obě tvé postavy jmenují na Th...
9.3.2009 07:33 - Beny
GabikVšechny mé postavy začínají na Th... je to prostě můj rituál :))))
9.3.2009 09:52 - Lotrando
Jane musí potvrdit ten čtvrtek, dneska to snad budeme vědět.
10.3.2009 14:39 - Gabik
Tak jak to vypada?
10.3.2009 14:58 - Lotrando
Takže platí ve čtvrtek, od šesti.
11.3.2009 16:02 - Beny
budu tam :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.077491998672485 secREMOTE_IP: 34.203.221.104