Sethi
13.1.2010 17:47
D20 Sraz Jaro 2010
Můj opožděný vánoční dárek Merlinovi, který by radši zemřel, než by založil diskusi =)

Kdy: 30.4. - 2.5. 2010

Kde: Skautská základna Chlebské u Pernštejna u Bystřice u/nad/kolem Pernštejna (budou tam skautky?)

FAQ:
Jaké je GPS?
- 49°28'31"N,16°21'53"E

Smí do areálu psi?
- Ano, ale do toho oranžového se nesmí zvracet.

Jaké je zázemí?
- Dvě chaty s pokoji, vybavená kuchyně, sprchy, záchody, společenská místnost atd... (společenské sprchy?)

Co mám dělat, když se po cestě ztratím?
- Nepropadám panice. Nejprve se optám v okolí a pokud tento způsob selže, volám Merlina na čísle 602 561 587 a doufám, že je ještě schopen artikulovat.

Jsem pič piva, mám si přivézt vlastní nádobu?
- Ano. Nějaké tam jsou, ale prý to znáte.



Účast ohrozitelná lokálním nukleárním konfliktem (jakože Přijedou)
Ajk
Almi
Alnag
Babaj
Beltar
Gurney + StorMCrusher + zbraně + tým + víc zbraní
Hulvatores
Jerson
Jurak
Krtek
Merlin
Nachtrose
Nerhinn (+ Žížala)
Noir
Packa
Pipux
Sathel
Sethi
Sirien

Účast ohrozitelná prakticky čímkoli (jakože Možná Přijedou)
Goran
Karel
Lokken
Meldin

Přijedete na sraz od 30.4. do 2.5. do Bystřice nad Pernštejnem?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Anokladné body17
Možná (50%)kladné body11
Nekladné body10
Autorská citace #1
13.1.2010 18:05 - Nachtrose
Tak se mnou muzete pocitat prakticky na jakykoli termin. Predpokladam ale, ze se bude vybirat neco spise k tem teplejsim mesicum. Co jsem koukal do kalendare tady u nas, tak jediny prodlouzeny vikend jsou velikonoce, ostatni svatky jsou o vikendu :-( Za sebe ale muzu na rict, ze pokud by se planoval drivejsi zacatek, tak muzu prakticky od pondelka, pokud se nic vazne nepodela v praci ;-) Zatim bych jel ja a na 50% pes. Merlin by mohl doplnit pro nas neznale, kde presne to bude, pripadne i nejaky ten web s fotkama a nejakou tu vseobecnou organizaci, jak to funguje zase tam.

A jeste jeden moc dulezitej dotaz na Merlina: Bude se hrat Kafik II.?

A dotaz na vsechny: co kdo bere na hrani a co se tam bude vsechno hrat? Ja muzu vzit akorat BANG!, Scrabble ( slovenske, takze asi spis ne ) a pokud ukecam kamose ( aby jel taky, idealne ) tak velkou Civilizaci.

Zajem o hrani bych mel prioritne DnD4E, pak SR, mozna zase nake to WoD ( ale bez rumu ) a pak co se tak nachomejtne, pripadne aspon se koukat.
Autorská citace #2
13.1.2010 18:20 - sirien
zájem bych měl, ale jestli budu moct záleží dost na penězích a tak

kdybych jel, tak bych mohl hrát vcelku dle nálady:
  • WoD:
    • MtL: Mortal the Loser
    • M-SS: Mortal second sight (mystici a tak)
    • MtA: Mage
  • SR
  • FATE dle chuti
  • něco jiného
Kdyby byl zájem, mohl bych zkusit vzít nějakou velkou deskovku: Arkham horor, Battlestar Galactica, Android nebo tak. Ale to bych musel vědět dopředu že bude zájem, jinak se po ní shánět a tahat jí tam nebudu.

Btw., zase to má být v té ukrajinské pustině co loni? Byla sympatická, ale dost daleko...
Autorská citace #3
13.1.2010 18:21 - Jerson
Na tu vaší Moravu je to pro samotného člověka strašně daleko, takže jestli to bude tam co loni, tak mám smolíka pacholíka.
Autorská citace #4
13.1.2010 18:24 - Nachtrose
Sirien: minimalne Arkham bych si rad zkusil, pokud bude cas.

Jerson: se nemas ke komu pribalit do auta?
Autorská citace #5
13.1.2010 18:30 - noir
Já bych jel moc rád, jen se bojím, že mi do toho něco vleze. Moc rád bych konečně vyzkoušel WoD.

A kdyby to šlo, možná by se mohli zkusit Mutants and Masterminds?
Autorská citace #6
13.1.2010 18:41 - Lokken
Na loňské lokaci se mi moc líbilo, takže já bych se ukázal, snad do toho nevleze práce...
Autorská citace #7
13.1.2010 18:51 - Nachtrose
Lokken: jestli lidi tady spravne chapu, tak loni byli dve lokace. Dalava na podzim a Morava na jare. Jen proste aby se tu nahodou nemluvilo o dvou ruznych lokacit. Kazdopadne doufam, ze se Dalava zopakuje opet letos na podzim.
Autorská citace #8
13.1.2010 18:54 - Lokken
Nachtrose: samozřejmě myslím loňské jaro, lokaci kterou dodal Merlin.
Autorská citace #9
13.1.2010 18:55 - Jerson
Nachtrose, nemám, z Budějic jezdím kamkoliv dál než na Dálavu sám.
Autorská citace #10
13.1.2010 18:56 - Nachtrose
Lokken: v tom pripade je vse v nejlepsim poradku ;-)
Autorská citace #11
13.1.2010 18:58 - Nachtrose
Jerson: dyt casu jeste dost. mozna se to do te doby nejak vyresi. Nezoufat, nezoufat, nezoufat ;-)
Autorská citace #12
13.1.2010 19:02 - Sethi
sirien píše:
Byla sympatická, ale dost daleko...

Zatímco Kaplice je prakticky za rohem, huh?

Jerson píše:
Na tu vaší Moravu je to pro samotného člověka strašně daleko, takže jestli to bude tam co loni, tak mám smolíka pacholíka.

Tak ale do Prahy to tak daleko není a tam už se dá chytit nějaký magický povoz.

Za sebe můžu říct, že předběžně ano. Ale tak já se stejně vždycky rozhoduju na poslední chvíli...
Autorská citace #13
13.1.2010 19:05 - Nachtrose
Earette™: zadne na posledni chvili. Erica budeme potrebovat :-P
Autorská citace #14
13.1.2010 19:10 - Sethi
Tak krásná paní, pokud se tentokrát necháte svést, tak Erik určitě neodmítne =)
Autorská citace #15
13.1.2010 19:15 - sirien
Ličov. Je to dvě a půl hodiny cesty, kdybysme nedělali žádné zastávky. Obvykle stavíme v ČB pro Sathel a klíče, takže to jsou tak tři hodinky cesty při, Merlin nečte, ignorování dopravních předpisů.

Na druhou stranu, co se tak pamatuji, tak Morava dělala s krátkou přestávkou na natankování a s krátkou pauzou na cígo někde kolem 50. kilometru, když sem měl plný zuby holohlavýho hovada v BMW, kterej bránil už asi 30 kiláků předjíždění, dohromady přes 4 hodiny na zpáteční cestě. Asi 4,5. Alnag by si možná vzpomněl líp. A to při jízdě po D1 můžu, Merlin opět nečte, jet o dost rychlejc než do Ličova...

takže... trvá to tam zhruba o 60% času dýl, přičemž tam můžu jet vyšší rychlostí... to dělá taky určitou vzdálenost, ta zase stojí benzin...

Jo, Ličov je oproti tomu ještě blízko. Na druhou stranu, byl tam Clon...
Autorská citace #16
13.1.2010 19:40 - Lotrando
velmi předběžně ano
Autorská citace #17
13.1.2010 20:04 - Jarik
predbezne... RAD bych :D

Kdyz budu vedet presny termin, tak to zvazim.
Mam pomerne nabyty program .. asi tak jako prazdnou penezenku :D
A doprava... bud to vezmu ja do Prahy, nebo nekdo pres Kolin :D

A co bych si zahral???
D&D4e kdykoliv, kdekoliv... a kdyz mi nekdo pomuze, tak vlastne i cokoliv :)
SR jsem hral parkrat 2nd. Ten si muzu klidne prbalit svuj, stejne z nej beru archetyoy, kdo si ma porad lamat hlavu s tvorbou, kdyz se jede bavit :)
WoD jsem nikdy nehral, ale zkusist se ma skoro vsechno (jen nemam tolik nacteno, takze by to z me strany bylo asi plossi)
jakekoliv jine RPG ci deskovka. Ja se prizpusobim, kdyz mne lidi vezmou do party :D

kdyz pojedu :D
Autorská citace #18
13.1.2010 20:37 - Gurney
Sraz, Ličov, jedu!! :)

Bohužel tentokrát budu záviset na termínu, v ten březen by to bylo v poho, ten květen už hůř, hodně by záleželo na konkrétním datu.

sirien: kdyby se našli ještě nějací další zájemci tak deskovku battlestar bych si rád zahrál, už jsem o tom dost slyšel ale zatím jsem neměl příležitost.
Autorská citace #19
13.1.2010 20:51 - Naoki
Pokud pojedu rád bych si zase zahrál Mágy :) (leda by bylo moc zájemců a já bych bral někomu místo), 4e (snad to konečně někdo mástrovat bude!) a určitě nějaké deskovky :) (popř. jiná rpg).

Pokud je někdo šikovný s mumlymumlytorrentymumlymumly nebo jiným prostředkem na sehnání dokumentů a našel by rpg Fanpiro (ve španělštině) možná bych se odhodlal ho přeložit a odmástrovat.
Autorská citace #20
13.1.2010 21:00 - Sethi
Autorská citace #21
13.1.2010 21:16 - Naoki
Výborně! Šikovná, děkuju :)
Autorská citace #22
13.1.2010 21:18 - Nachtrose
Erik píše:
Tak krásná paní, pokud se tentokrát necháte svést, tak Erik určitě neodmítne =)


Rebecca píše:
Nemohu nic dopředu slíbit, mladíku. Navíc... nějak jsem v posledních dnech nabyla přesvědčení, že vás přitahují spíše... vyzrálejší dámy.
Autorská citace #23
13.1.2010 21:19 - Nachtrose
Naoki: jen ze zvedavosti, copak to je? Hlasit se nebudu, uz tak nevim, zda vse stihnu, a to se jeste poradne nikdo neprihlasil :-D
Autorská citace #24
13.1.2010 21:38 - sirien
Gurney: nn, o Ličově jsme se hádali, teď se mluví o srazu na Moravě u Merlina.
Autorská citace #25
13.1.2010 21:39 - Naoki
Španělska parodie na Vampíry maškarádu, kde každý z klanů je nahrazen "geek skupinou". Takže Brujahové jsou rockeři, Gangrel jsou hráči HnS RPG, Toreador hráči narativních RPG, Ventrue filmový maniaci apod. Mají jako v originále různé discipliny ale místo krve mají "závislost" ze které čerpají sílu a závislost si doplňují tím že upokojí svou závislost (třeba že půjde na koncert, nebo shlédne oblíbenou trilogii apod.). Aby to nebylo tak jednoduché je příběh postanevý do světa kde je veškerá taková fanouškovská aktivita ilegální, fandové jsou pronásledování Fanhunterama a světu vládne podlá insituce Revatikánu :)))
De facto se dá říct, že to je spíš na humorné hry než cokoliv jiného :)

2Uši: pokud bys ještě našla rozšiřující moduly budu ti vděčný :)
Autorská citace #26
13.1.2010 21:46 - Sethi
V prvé řadě jsou na místě dvě úzce související otázky - to jest kde? a kdy?

Ad kde: Ve hře by zřejmě tedy byla Dálava (jako podzim 2009) a Hostýnské Vrchy (jako jaro 2009). Dálava je v pravomocích Sathel a tedy by se za ní někdo musel po kolenou doplazit a hezky poprosit. Na druhou stranu Vrchy jsou v moci Merlinově a ten, kdo se za ním bude plazit po kolenou, bude muset... no nic.

Osobně si myslím, že by bylo hezké zachovat tradici výměnných zájezdů a tentokrát jet zase na dálný východ.

Ad kdy: Co já vím, jsem časově dezorientovaná... na tohle téma ať radši elaboruje někdo jiný...
Autorská citace #27
13.1.2010 22:00 - pipux
Earette™ píše:
Ad kdy ...

3.4. (sobota) - 5.4. (Velikonoční pondělí) ?
+ v pátek se ulít ze školy/ práce (povaleči mohou už ve čtvrtek) ...

Ostatní svátky prvého a druhého kvartálu srazu nepřejí - vycházejí na soboty.
Autorská citace #29
13.1.2010 22:05 - Merlin
Takže...ano, bylo by to zase tady na Moravě v hostýnských vrších. Samozřejmě dle zájmu. Pokud by většina nechtěla sem na Moravu jet z podivných důvodů (jako, že je to daleko atd.), tak samozřejmě klidně předám žezlo někomu jinému, kdo by byl schopen sehnat něco bližšího.
Nicméně by tu mohla být i náhradní varianta. Vím o skautské základně kam jezdím na srazy NWN. Je to Chlébské u Pernštejna. (Bystřice u Pernštejna)-49°31'21.347"N, 16°15'54.984"E

Pokud bych věděl termín v dostatečném předstihu, zkusil bych zajistit. Jsou tam dvě chaty s pokoji, vybavená kuchyně, sprchy, záchody, společenská místnost atd.

-není to ale naše základna, tak bych musel zařizovat přes kamarádku. takže zkuste nahodit termíny, kdy by přijel největší počet lidí (nejvíc by to vyhovovalo) a já zkusím pozjišťovat.
Autorská citace #30
13.1.2010 22:07 - Merlin
ad velikonoce. Mám obavu, že na velikonoce tam bude plno, nicméně se to dá zkusit :)
Autorská citace #31
13.1.2010 22:11 - noir
Pernštejn by byl super. Tam bych teoreticky mohl vyrazit i jako na služebku :o)
Autorská citace #32
13.1.2010 22:13 - Merlin
samozřejmě, že vím, kam přesně jde postavit bečku :)
Autorská citace #33
13.1.2010 22:17 - Naoki
Uši: díky moc :)
Autorská citace #34
13.1.2010 22:44 - Sosáček
uvidime, co se da delat.
Autorská citace #35
13.1.2010 22:51 - Jerson
Tak jestli mě někdo vezme z Prahy, tak pojedu. Datum je zatím ve hvězdách, ani nevím kdy začnu pracovat.
Autorská citace #36
13.1.2010 23:25 - Nachtrose
pipux píše:
3.4. (sobota) - 5.4. (Velikonoční pondělí) ?
+ v pátek se ulít ze školy/ práce (povaleči mohou už ve čtvrtek) ...


U nas je svatek uz od patku, coz o to, po tehle strance by to vyhovovalo. Ale nevim, nekteri lide jeste o velikonocich pestuji jiste tradice vazane kuprikladu na rodinu... ( ad pondeli hlavne ).

Jeste co se mista tyce: Hostynske vrchy mam bliz, ale v podstate mi to je jedno. Napiste mi nejblizsi zastavku dopravy k cili a ja dorazim :-)
Autorská citace #37
13.1.2010 23:32 - Sethi
Nejsem si jistá, že bych chtěla trávit velikonoční pondělí v těsné blízkosti Slovenských a Moravských bratří... Donesly se mi takové... zmínky o divných tradicích tam na východě.
Autorská citace #38
13.1.2010 23:39 - Alnag
Uši: Ale neříkej, že by se ti to nelíbilo :)

Každopádně jsem pověřil Merlina průzkumem té lokality v Bystřici s orientačním termínem první polovina května. Uvidíme, jak se to vyvrbí.
Autorská citace #39
14.1.2010 00:21 - Alnag
tak a hlasujeme... :)
Ideálně pište i jmenovitě do diskuze, to nahoře je orientační.
Autorská citace #40
14.1.2010 00:33 - Sethi
Duben, ne?

Nebo tedy, proč do pátého? Co by mě mělo přimět vyběhnout se smíchem z laboratoře s tím, že si beru volno v pracovní dny?
Autorská citace #41
14.1.2010 00:40 - Alnag
sorry... překouk jsem se... (30.4. - 2.5.)
Jiný psycholog by řekl, že si přeju mít ten sraz delší...

A nedělej se, že furt pracuješ v laboratoři. :D
Autorská citace #42
14.1.2010 05:34 - Nachtrose
Ano, prijedu. Pokud se nic vazneho do te doby nestane.
Autorská citace #43
14.1.2010 06:10 - Nachtrose
Alnag: kdyz jsem si orientacne hledal dopravu, tak jsem zjistil, ze Bystrice je nad a nikoli pod Pernstejnem.
Autorská citace #44
14.1.2010 06:44 - Lokken
Co si vzpomínám, nemá to být Bystřice pod Hostýnem? (hostýnské vrchy, anyone?)
Autorská citace #45
14.1.2010 07:09 - Jarik
prelom duben kveten (+-) se mi zamlouva... ale znate mne. Ja ted reknu "jo" a v dubnu "nemuzu".

velikonoce nemuzu. to mam test GC dobrodruzstvi, nebo noveho GC vypravece.
Autorská citace #46
14.1.2010 07:36 - Nachtrose
Lokken: opet dve lokace. Hostynske vrchy, nebo Bystrice. Oboji muze vybavit Merlin, jen ta Bystrice je vic prazakfriendly, jelikozto je jim bliz.
Autorská citace #47
14.1.2010 07:45 - Lokken
Nachtrose píše:
Lokken: opet dve lokace. Hostynske vrchy, nebo Bystrice. Oboji muze vybavit Merlin, jen ta Bystrice je vic prazakfriendly, jelikozto je jim bliz.

Nikoliv - Merlin sám psal, že je to v Hostýských Vrších, čili u Bystříce pod Hostýnem - tam to bylo loni na jaře - tj. Alnag se přepsal - místo Bystřice pod Hostýnem napsal Bystřice pod Pernštejnem!

Díky, ale na dělání vola ze sebe samého si stačím sám, tvá pomoc netřeba :-)

Edit: tak prý všechno špatně :-D
Autorská citace #48
14.1.2010 07:47 - Nachtrose
Lokken: nikdo tu z tebe vola delat nechce. Jen vysvetluju, jak se veci maji.

Merlin píše:
Nicméně by tu mohla být i náhradní varianta. Vím o skautské základně kam jezdím na srazy NWN. Je to Chlébské u Pernštejna. (Bystřice u Pernštejna)-49°31'21.347"N, 16°15'54.984"E

Pokud bych věděl termín v dostatečném předstihu, zkusil bych zajistit. Jsou tam dvě chaty s pokoji, vybavená kuchyně, sprchy, záchody, společenská místnost atd.
Autorská citace #49
14.1.2010 07:47 - Merlin
No, tak...uvedu to na pravou míru. Jsou dvě možnosti.
1- Rajnochovice (u Bystřice pod Hostýnem)
2- Chlébské (u Bystřice nad Pernštejnem) :)
Autorská citace #50
14.1.2010 07:49 - Merlin
Pro i nformaci, v hlavě se mi rodí myšlenka na psycho-thriler-mystickou detektivku :)
Autorská citace #51
14.1.2010 07:52 - Nachtrose
Merlin: a jelikozto je Pernstejnska Bystrice k Praze bliz, tak predpokladam, ze jedine prepsani, ktere Alnag udelal je zamena nad a pod. Osobne mi to je jedno, dojedu tam i tam.
Autorská citace #52
14.1.2010 07:52 - Lokken
Merline, to jsi vymýšlel celý rok ne, abychom se tu mystifikovali ohledně které Bystřice, že? :-D

Ok,ok, je to Bystřice nad Pernštejnem, my bad...
Autorská citace #53
14.1.2010 07:52 - Nachtrose
Merlin: 4E? Count me in!

Btw. jsou tam herni prostory s takovyma fajn okny, jak byly na Dalave? Sethi urcite bude opet rada sedet u okna :-)
Autorská citace #54
14.1.2010 07:53 - Merlin
Lokken: ee...to mě včera tak blesklo hlavou, když tu cajzlíci remcali jak je povolží daleko
Autorská citace #55
14.1.2010 07:54 - Lotrando
Merlin: mě taky
Autorská citace #56
14.1.2010 08:07 - Merlin
*takže termín tam zatím blokuju, ať ho nějací skautíci nevyfouknou
*pravděpodobně půjde domluvit příjezd o den dřív (pro ty co chtějí v mé přítomnosti trávit víc času a neví na co všechno použít dovolenou...já mám z lonska ještě 5 dnů..a letos mi jich tak 30 zbyde :)
*ad Kafik - je to zatím ve fázi myšlenkového vývoje, ale bylo by to opět založeno na pozadí postav a prolínání příběhu
Autorská citace #57
14.1.2010 08:12 - Lokken
Já bych asi dojel už v ten čtvrtek, ale řešit to budu až nějak blíže termínu...
Autorská citace #58
14.1.2010 08:14 - Merlin
Lokken: to i já..jen jsem považoval za fér to sem uvést
Autorská citace #59
14.1.2010 08:20 - Nachtrose
ad Kafik: Pan Mnau! Nezapomen na pana Mnau! Erik bude mit radost :-D

ad prijezd driv: aspon bude vic casu se brobrat z te lahve tquily, co mame jeste spolu vypit ;-)
Autorská citace #60
14.1.2010 08:22 - Nachtrose
Merlin: jak daleko to je jeste pak z bystrice na misto konani?
Autorská citace #61
14.1.2010 08:34 - Merlin
Nacht: pochopitelně, že se bude jednat o nové postavy (staré už mají tajemství částečně odhalená) :)

Nejbližší jsou Nedvědice (cca 5 km od Chlébského). Ta Bystřice je jen orientační bod. Tohle je přesné místo: GPS: 49°28'31"N,16°21'53"E
Autorská citace #62
14.1.2010 08:41 - Lotrando
Nachtrose: kousek, silnicí do lesa .)

Merlin: pokud přijedu, bude to asi čtvrtek, je to docela daleko :)

Pan Mňau: snad přijede se mnou
Autorská citace #63
14.1.2010 08:45 - noir
Mě by nejvíc bodla půlka května.
Autorská citace #64
14.1.2010 08:52 - Nachtrose
Merlin: Az to nejak sesumarizujes, tak postni nekam info, pripadne Sethi zalozi zase diskuzi. Nebo to muzeme psat do stareho Kafika.

Jinak do chlebskeho se celkem pohodlne dostanu na dva prestupy, resp. do "Skorotice,Chlébské,rozc.2.0". Pak me ceka bud notna chvilka turistiky, nebo kdyby se nasla dobra duse s autem... A taky bych asi prijel uz ve ctvrtek.
Autorská citace #65
14.1.2010 09:26 - pipux
Merlin píše:
Tohle je přesné místo: GPS: 49°28'31"N,16°21'53"E

Taktická výhoda pro brňáky: je to opravdu jen kousíček.
idos píše:

Brno hl.n. 6:46 6:55 Os 4612
Tišnov 7:31 7:35 Os 14904
Nedvědice 7:58 8:02 Přesun asi 2 min
Nedvědice,,žel.st. 8:15 840308 4
Skorotice,Chlébské,rozc.2.0 8:18

+ 2 kilometry pěšky do kopce ...


Bystřice pod Pernštejnem, znamená to, že budeme muset pít pivo Pernštejn?
Autorská citace #66
14.1.2010 09:36 - Merlin
Nacht: na to je ještě čas
pipux: klidně si pij :) já bych si dovezl bečku
Noir: no jooo...to jsem pryč já :)
Autorská citace #67
14.1.2010 09:38 - Sosáček
Jerson: to by nemel bejt problem (plus jsem myslim sliboval usatce, ze priste ridim ja), pokud se ovsem nebojis (: )
Autorská citace #68
14.1.2010 10:11 - Jerson
Glitterhash - jsem jsem s Ebonem i Sirienem. Nevím jak řídíš ty, ale víc se snad být nemůžu (: )
Autorská citace #69
14.1.2010 10:54 - Merlin
samozřejmě platí, že když nás nebude dost, mohli by nám tam někoho nacpat, takže pokud nějaký čas před akcí bude menší počet přihlášených...budu muset řešit jinou variantu :)
Autorská citace #70
14.1.2010 10:57 - Nachtrose
Kolik tak je odhadem minimum, aby jsme byli sami?
Autorská citace #71
14.1.2010 11:09 - Merlin
tak, ono asi nebude uplně pravděpodobný, že by nám tam někoho nacpali..nicméně jedna chata má 16 postelí v pokojích. takže netuším
Autorská citace #72
14.1.2010 11:21 - pipux
Merlin píše:
tak, ono asi nebude uplně pravděpodobný, že by nám tam někoho nacpali

To naplníme, snadno. Vidím to tak optimisticky i statisticky:
2008 (česká kamenice): 14 účastníků + zbloudilé duše
2009, jaro (hostýn): 14 účastníků + zbloudilé duše
2009, podzim (dálava): 37 účastníků
Autorská citace #73
14.1.2010 11:33 - Nachtrose
Pipux: zatim bych nebyl prehnany optimista.
Autorská citace #74
14.1.2010 11:38 - Merlin
ani já nejsem předběžně zbytečně optimistický
Autorská citace #75
14.1.2010 12:00 - Sosáček
To bylo tim, ze to byla dalava ;)
Autorská citace #76
14.1.2010 12:10 - Nachtrose
Merlin: kdyby nechtel prijet Ebon s grilem, muzes ho nechat zadrzet a predvest? ;-)
Autorská citace #77
14.1.2010 12:12 - noir
Kdyby to Ebon zvládl, mohl bych zadarmo sehnat jehňátko na gril. Ale bylo by třeba ho nějak odvézt z Prahy
Autorská citace #78
14.1.2010 12:16 - Deathman
No len aby to nebylo mlcici jehnatko :D

No ja se zatim hlasim tak 50 na 50
Zatimm nevim co bude o tom datu a ci bude financ :|
Autorská citace #79
14.1.2010 12:17 - Nachtrose
Noir: tak to nevim, on si sice Ebon kvuli nam poridil vetsi gril, ale porad to je jen takovy ten zaklapeci elektricky, maximalne tak na jehneci steaky.
Autorská citace #80
14.1.2010 15:51 - Jerson
Glitterhash píše:
To bylo tim, ze to byla dalava ;)

Mno - s tímto musím bezezbytku souhlasit. Dálava je prostě Dálava (Merlin už ví :-)
Nicméně pokud chcete pozvat gril ... tedy mistra Ebona, tak by bylo dobré určit datum a informovat ho, protože co ho znám, tak si víkendy plánuje občas o dopředu :-)
Autorská citace #81
14.1.2010 16:40 - Merlin
datum je určeno..:) viz záhlaví
Autorská citace #82
15.1.2010 07:33 - Merlin
takže mi přišlo předběžné potvrzení rezervace. pro celou základnu (aby tam teoreticky nebyl nidko další a nedělil se o zázemí) je potřeba min. 19 lidí
Autorská citace #83
15.1.2010 07:38 - Nachtrose
Minimum 19 je podle mne celkem realne cislo. I kdyz stale plati neplytvat zbytecnym optimizmem.
Autorská citace #84
15.1.2010 08:19 - Nachtrose
Merlin: mimochodem, na noveho kafika budes chtit novou temu, nebo to budes psat do stare? ;-)

Jerson: jak to tento sraz vypada s airsoftem? Pokud pozitivne, mozna by jste se mohli nejak spojit s Deathmanem, maji tady u nas taky klub.
Autorská citace #85
15.1.2010 08:30 - Jerson
Když pojedu, a když pojede Ebon, pojedou i zbraně a samozřejmě bude airsoft. Ničemu se nebráním.
Autorská citace #86
15.1.2010 10:54 - Merlin
Nacht: vzhledem k tomu, že jsem odpůrce zakládání topiců, poradím si nejspíš s původním...pakliže mi Ušák nebude chtít zase udělat opožděnou radost (loni jsme měl narozeniny).
Autorská citace #87
15.1.2010 11:30 - Nachtrose
Merlin: proto jsem se ptal, jestli ho budes chtit, ne jestli ho zalozis ;-) Btw. ted nejak nemas zadnej svatek nebo tak neco? :-)
Autorská citace #88
15.1.2010 11:36 - Sethi
Každý pátek bláznů svátek.

Ale přece jen mi přijde, že je na nějaké rozhodování v tomhle směru asi ještě brzy.
Autorská citace #89
15.1.2010 11:49 - Nachtrose
Usatka: proc? jestli ma uz nejaky koncept, tak ho tam muze napsat a muzou se pomalu hlasit lidi. Ja jdu urcite, tebe bych tam taky rad videl, Lotrando s Gabikem by taky meli prijet... A uvidime jeste, co Gurney a Viper. Pripadne se pribere nekdo jinej. Kazdopadne asponja uz bych celkem rad videl nejake ty informace. Postavy na vyber, rasy, classy, lvl, vybaveni atd. Jak psal Merlin, tak Erik s Rebeccou si budou muset nechat randeni maximalne uz tak jenom na kroniky...
Autorská citace #90
15.1.2010 12:34 - Ebon Hand
Destinace na rozumým místě. Zdá se mi to, nebo tam jsou všude kolem samí pole?
Za sebe nemohu říci zda jo, protože někdy v tomhle termínu jedu na loď do Chorvatska.

Nacht: Předvedení východní policií by bylo hodně vtipný, teda pokud by mě ty ogaři tady v Práglu našli. :-)

Eventuelní jehňátko.. vlastní čtyřmetrový rožeň, ale ještě jsem nezkoušel jet sním na střeše dvě stě po dálnici.. Pokud by bylo úplně syrové, tak je celé odpoledne co dělat. Minule jsem v sobotu griloval skoro šest hodin a bylo to tak na hranici toho, kdy ještě po tom výkonu mohu říci, že mě to bavilo, aniž bych sám sobě lhal... |:-)
Ale tyhle věci dořašíme těsně před odjezdem. Bečku bych bral, teda pokud to nebudou ty Uralský chcanky, co tam na východě často točí, nebo močí? :-)
Autorská citace #91
15.1.2010 12:54 - Nachtrose
Ebon Hand píše:
Minule jsem v sobotu griloval skoro šest hodin a bylo to tak na hranici toho, kdy ještě po tom výkonu mohu říci, že mě to bavilo, aniž bych sám sobě lhal... |:-)


Na dalave? Mno jo no, to je cena za skvele kucharske dovednosti. Ale rozhodne moc chutnalo.
Autorská citace #92
15.1.2010 13:11 - Merlin
Nacht: no, já bych taky zase tak nespěchal...4,5 měsíce je dost času i na mě. A to nepočítám to, že mám v hlavě sotva myšlenku velikosti lískovýho oříšku. Navíc, ted to musím nejdřív vymyslet, než napíšu postavy na výběr. viděl bych to tak, že nějaké předběžné informace vypustím do éteru tak zhruba v půli března
Autorská citace #93
15.1.2010 13:12 - Nachtrose
Merlin: tyrane! kdo to tak dlouho vydrzi? :-P
Autorská citace #94
15.1.2010 13:21 - Merlin
to jsem ještě přemýšlel o tom, že bych nic nedělal :) v nejlepším přestat :D
Autorská citace #95
15.1.2010 16:42 - Beny
Merlin jasně nic nedělej, zase by na mě zbyli jen zvukové efekty a to bych už nepřenesl přes srdce -:)))
Autorská citace #96
15.1.2010 16:50 - Nachtrose
Beny:Proc vlastne na tebe posledne nezbylo misto? Nehlasil ses taky popredu?
Autorská citace #97
15.1.2010 17:00 - Deathman
Nachtrose
Mno nevim ked pribalim deku tak sa mi tam vejde tak maximalne P90 ka :D
Autorská citace #98
15.1.2010 17:02 - Nachtrose
Smrtak: zalezelo by na doprave, ale je pravda, ze s autem to z nasi strany vypada blede.
Autorská citace #99
15.1.2010 18:53 - Beny
Nachtrose no přišel jsem pozdě -:)))
15.1.2010 19:37 - Nachtrose
Beny píše:
no přišel jsem pozdě -:)))
Tos hral neco jinyho, nebo ses jen nekde zapomel? Si to uz presne nepamatuju. On Viper hral asi misto tebe, ze?
15.1.2010 21:30 - Beny
Nachtrose nene, pozdě jsem tu zjistil že se něco hraje, Vip hrál za Sospíka tušim -:)
15.1.2010 21:34 - Nachtrose
To je taky mozny. Jak rikam: pamet uz mi avsak neslouzi... :-) Ted mozna dostanes moznost to napravit. Ale musim uznat, ze i jako zvukova kulisa jsi byl presvedcivy ;-)
18.1.2010 12:00 - Gabik
No já i pan Mňau se předběžně hlásíme :) - pokus nás Lotrando nebo Beny veme autem :).
20.1.2010 10:01 - Jerson
Ebone, pokud pojedeš, tak bych se rád nasáčkoval k tobě do auta. A pokud nepojedeš, tak je moje účast 50% - buď pojedu s někým jiným, nebo ne.
20.1.2010 10:13 - Hugo
Pokusim se prijet, ale uvidime jak to vsecko dopadne. Mozna se tolik veci potentuje ze...
20.1.2010 10:31 - Merlin
Předběžně jsem musel potvrdit rezervaci. Tož doufám, že se sejde dostatečný počet lidí. Nerad bych, abych musel něco doplácet :)
20.1.2010 12:29 - Lotrando
My jsme více méně rozhodnutí že přijedeme (3). Samozřejmě, člověk míní a .... stát se může cokoliv.
20.1.2010 12:46 - Merlin
Tak mě to povídej :)
21.1.2010 17:38 - Gurney
Sice nerad, ale tenhle sraz budu s největší pravděpodobností nucen vynechat :(
25.1.2010 07:46 - Merlin
No, je třeba započíst ještě Krtka a Babaje
28.1.2010 21:02 - Babaj
babaj se uz zapocitzal.. ale neprozrazuj mu to :-)
18.2.2010 12:17 - Nerhinn
30.4. - 2.5. je v Tišnově burza minerálů. Pokud mi mapa strašlivě nelže, je to cca.30km od místa konání srazu, dalo by se tam zajet.
Proč to píšu - líbí se mi kamenné kostky a když jsem se v obchodě minerály na ně ptala, doporučili mi právě Tišnov, kde budou... brusiči? Tak nějak to slovo znělo. Ale i kdyby se to ukázalo jako příliš drahé/nerealizovatelné/whatever, na té akci jsem v minulosti byla už mnohokrát a je super.
18.2.2010 12:18 - Nachtrose
Nerhin, mozna zalezi, co si pani v kramku predstavila pod pojmem kostka. d6 ti vybrousi asi kde kdo, d20 zrejme jen nekdo, kdo to uz delal vicekrat.
18.2.2010 12:31 - Almi
Nerhinn: Netušil jsem, že máš i takové záliby..co se týče kamenných kostek, tak jediného, kdo je chtěl a má je Benny. Objednával jsem mu je z netu (nobleknight.com - asi ??). Nebyly levné a byť jsou elegantní, jsou docela titěrné a tím, že mají ostré hrany, se s nima docela špatně hází, nemáš-li kelímek. Prostě, mně osobně přijdou nepraktické, ale rád se budu mýlít, zvlášť budou-li ze zlata... ;-)
18.2.2010 12:38 - Nachtrose
V ceskych luzich a hajich se kamenne kostky daji poridit treba zde. Ale rozhodne nejsou levne.
18.2.2010 12:56 - Merlin
nedám dopustit na svou prastarou dřevěnou kostku...:)
18.2.2010 13:49 - yokuzava
Moje prvni drevena k6 byla cerna a po nekolikaletem pouzivani zesedivela a mirne ztrouchnivela :) chudinka. A k10 zkulatela. Nejlepsi bylo jak se DM PJ rozciloval a nechal si prekladat jake cislo vlastne ta kostka hodila :)))
18.2.2010 14:00 - Merlin
jojo..takový kostky taky používám...desetikuličku :)
18.2.2010 14:14 - Nachtrose
Back on topic: Merline, jak si pokrocil s organizaci srazu a Kafika druheho? ;-)
18.2.2010 14:25 - Nerhinn
Nachtrose: Za optání se nic nedám. Krom toho, když se tím někdo živí... zrovna d20 je asi náročnější, ale myslím, že ostatní by neměly být takový problém.

Almi: Právě tam jsem na ně narazila. Ale objednávat něco tak drahého jen podle malého rozmazaného obrázku se mi nechtělo...
18.2.2010 14:33 - Merlin
Nacht: no tak s oragnizací srazu jsem nepokročil nijak :D nic neorganizuju, každej si tam může dělat co chce :P nicméně, ohledně kafika jsem stále u myšlenky...myšlenku pustím do éteru někdy v půli března...
18.2.2010 15:39 - Beny
Akmi nestěžuji si, hází se mi s nima dobře, a malé, no to jsou -:)
Nerhinn kdyžtak vezmu na sraz a ukážu
18.2.2010 15:46 - Sethi
Záleží přece na technice, ne na velikosti.

I s malou kostkou se dá hodit velké číslo!
18.2.2010 16:10 - sirien
"Není důležité, jak se to hodí, ale jak se to sečte"
--Quasit

Dle této poučky je malá kostka dokonce docela k věci :)
18.2.2010 19:22 - Beny
sirien pro GM k nezaplacení -:)))))))
8.3.2010 07:10 - Nachtrose
Marlin: jeste jedna celkem dulezita: jak je to v onom arealu se psy?
8.3.2010 08:23 - Sethi
No, do toho oranžového se nesmí zvracet...
8.3.2010 08:44 - Nachtrose
Ouško: ano, vim. Nezvracet do brixe :-) Ale tentokrate uz bych asi vzal i sveho, nevim totiz, jak se podari hlidani na ten termin.
8.3.2010 09:20 - Merlin
Psi jsou bez problému...už jich tam hromada byla...a jak říká Ušoun, do oranžovýho nezvracet
8.3.2010 10:01 - Beny
Merlindej prosímtě ušatý GPS ať to sem hodí, ať vim, kam potáhnou moji pasažéři můj povoz -:)))
8.3.2010 10:08 - Sethi
49°28'31"N,16°21'53"E ?
8.3.2010 21:41 - Reidden
tak copak je to za sraz?
8.3.2010 21:47 - sirien
Jo, co je to tady za sraz? Tady neni nic zajímavého k vidění, občané, tak se tu nesrocujte, rozejděte se, netvořte tu hloučky a děte si po svejch...
13.3.2010 22:07 - Beny
Díky mé obrovské skleróze a roztěkanosti jsem zapoměl, že letos trávím opět čarodejnice na Beltine, kde už začínám být pomalu součástí inventáře, a protože se to kryje ze srazem je jasné, že se beze mě budete muset obejít, což vás stejně nijak trápit nebude -:)))
13.3.2010 22:43 - Nerhinn
Ale jo, byla jsem zvědavá na ty kostky :)
14.3.2010 18:18 - Nachtrose
A taky mel Merlin kvuli tobe rozsirit Kafika.
14.3.2010 18:32 - Nachtrose
Btw. Co dalsiho se planuje hrat na srazu? At se pripadne na neco pripravim.
14.3.2010 18:50 - Alnag
Nacht píše:
Co dalsiho se planuje hrat na srazu?


Šel bych odvážně až tak daleko, že bych řekl, že o něčem uvažuji. A tím bych prozatím skončil. :-p
14.3.2010 19:09 - pipux
Piškvorky? Shadowrun? Šachy?
14.3.2010 19:16 - noir
Gorodky! Anebo oblíbenou hru našich sousedů - Ünee tugalluulakh!
14.3.2010 19:29 - Nachtrose
Alnag píše:
Šel bych odvážně až tak daleko, že bych řekl, že o něčem uvažuji.


A zdelil bys jeste aspon system?
14.3.2010 20:22 - sirien
pokud pojedu, tak bych zkusil vést esoteroristy. Pokud by byl zájem. Každopádně můžu nabídnout mágy, pokud by byl předem zájem od vás, nablind se s nima připravovat nebudu
14.3.2010 20:51 - Nachtrose
Sirien: stejne jako loni, ucas na 100% slibuji jen na Kafika, ostatni podle toho, co se s cim bude krizit ( loni to zrovna tusim byli ti magove ). Jinak klidne bych dal zase Hunter: znovu a lip :-) Ale muzu opet preventivne vytlacit paradigmata. Idealne snad, kdybys je mel nekde ve wordu a poslal mi je. ( pokud teda Max neprekopal tiskovou privetivost clanku ). Taky bych rad zkusil treba SR, ale hadam, ze ctvrta edice od hunteru ci magu tak rozdilna nebude. Maximalne tak feelingem.
15.3.2010 01:34 - sirien
bohužel, jsem, jak říká Alnag, takový ideální zákazník google - na svém compu mám věcí minimum, převážně osobní a věci z minulosti, jinak s oblibou využívám webová rozhraní, datacloud technologie a podobné, takže 90% věcí které jsem dával na Kostku jsou pouze na Kostce, zálohované je nikde nemám.
Snad ctrl-c-v do wordu by mohlo dát nějaký rozumný výsledek. Případně Joeyeti tuším kdysi udělal wordová makra na převod formátů PHP BB tagů a wordu... jenže Kostka teď už nepoužívá PHP BB skoro-html tagy, takže nevim.

O tom kafíku všichni tak básněj, že ho snad i zkusim :)
Případně s Lokkenem SW, minule to byla sranda, hrát Jediho co ani jednou pořádně nepoužil Sílu, vlastně by jí nepoužil vůbec kdybych si to na konci naschvál nenahrál aby sem si taky trochu užil že hraju forceusera :D (pozdravuji kolegy s nimiž jsem hrál, s upřímnou vírou že se už naučili líp házet kostkama, minule to byla fakt tragédie :D )
15.3.2010 06:04 - Nachtrose
sirien píše:
O tom kafíku všichni tak básněj, že ho snad i zkusim :)


Snad by to slo misto Benyho, kdyz teda nakonec nejede.
15.3.2010 07:54 - Merlin
Nacht: to místo už je obsazené :). neslibuj něco co nemůžeš splnit :D

sirien: oni toho napovídaj...kdyby věděli,jak to flákám :P
15.3.2010 08:17 - Nachtrose
Merlin: presne od toho tam je to "snad by to slo..." ;-) Ale porad je moznost, ze nekdo odpadne. Uvidi se na miste.

btw. kdo je ten nahradnik za Benyho, smim-li se dotazat?
15.3.2010 08:26 - Merlin
To je strašně tajuplný :)
15.3.2010 21:06 - Nachtrose
Nasel jsem stranku s denikama pro WoD v pdf. Muzou se pak podle zajmu natlacit dopredu aspon pro to, co se bude s nejvetsi pravdepodobnosti hrat.
31.3.2010 10:18 - Nachtrose
Hmm... je to jenom muj pocit, nebo nam nejak ubyva lidi z kolonky "Ano"? Aktualne to vypada na celkem komorni zalezitost.
31.3.2010 10:27 - Lotrando
Mě si můžete odepsat taky, nestíhám se tam ukázat.
31.3.2010 10:48 - Nachtrose
Hm... Volne misto pro Siriena na kafika?
31.3.2010 11:41 - Lotrando
Nachtrose: no teda :)
31.3.2010 11:45 - Nachtrose
On mi tam sirien nejak primo vadit nebude, jako spis ze ty mi tam budes chybet.
31.3.2010 12:23 - sirien
já sem v možná, ale vypadá to, že asi přijedu. Sathel by v tom případě dorazila taky...
31.3.2010 12:26 - Nachtrose
sirien: super :-) btw. uz mas rozmysleno, jake WoDcko povedes? ;-)
31.3.2010 12:38 - Lotrando
Nachtrose: já jen že jsi byl tak pohotovej, o Sirienovi to není :)
31.3.2010 13:09 - Nachtrose
O par prispevku driv se tu na to sirien ptal, tak proto. Jinak bych se tam snazil propasovat nekoho z meho doprovodu, pokud teda nekdo pojede ;-)
31.3.2010 15:50 - sirien
Nachtrose: Nevim, asi podle zájmu...
31.3.2010 22:09 - Merlin
No, upozorňuji, že pokud počet účastníků klesne příliš, budou ostatní paltit víc. máme pronajatou celou základnu, takže je cena nižší. (celá základna je od určitého počtu lidí).
Lotrando mě samozřejmě mrzí...doufám, že neodpadne víc lidí.
Nacht. ad doprovod..preferuji zkušenější hráče....:) a určitě ne powergamery..ti by se určitě nudili. Btw. není třeba za každou cenu doplnit chybějící hráče...
31.3.2010 23:24 - Nachtrose
Merlin: ja stejne v podstate pocitam se sirienem, pokud stale ma stejny zajem jak pred nekolika dny. A co se meho doprovodu tyce, tak to stejne vidim blede. "Zkusenejsi" hraci asi nepojedou, a z historek z jejich hrani se obavam, ze by to mohli prasit vic, nez ti nezkuseni. Snazim se ukecat kamose ( ne primo na kafika ( zatim )), nezkuseny a trochu powergamer, ale s nim se da pracovat a nebo pojede mozna moje ( nova ) pritelkyne, ktera dvacetistenku videla jen kdyz jsem ji ukazoval jakemu hobby ze se to venuju :-) Typ hrace ti u ni nereknu. WoWko naznacuje powergaming, ale nemusi to byt tak 100%ni pravda.
31.3.2010 23:30 - Nachtrose
A toho kamose se snazim na sraz ukecat prave proto, ze se mi zda jeste celkem tvarnej. Ale na druhou stranu tahat ti novacka do kafika, kdyz tam mas jeste mne, to uz by bylo asi moc :-)
1.4.2010 12:10 - Beltar
Ahoj,
našlo by se auto z Prahy do kterého bych se mohl přidat?

Má tam cenu jezdit, když jsem tyhle hry na kterých se tu domlouváte nikdy nehrál?

Né, že bych je nechtěl zkusit. :-)
1.4.2010 12:16 - Nachtrose
S autem ti moc neporadim, ale na zbytek je odpoved "ano". Kafik je jedina dopredu pripravovana hra o ktere vim a organizuje si to Merlin, takze dotazy ohledne volnych mist a detailu na nej, pripadne sem. Ostatni zatim vypada na opengaming, tak se muzes pridat kamkoli bude zrovna misto + jsou planovany snad i nejake karty a deskovky.
1.4.2010 12:53 - sirien
Beltar: Tak technicky se mnou jede Sathel, a tiše počítám s Jersonem a Alnagem, nicméně kdyby jeden z těchto odpadl tak bych místo měl. Nebo kdybyste se dohodli, tak to auto pět lidí pobere, ale to si dohodněte mezi sebou, protože já nebudu ten kdo se tam pak bude šťouchat o místo :)
1.4.2010 13:51 - Sosáček
A kdy ze to je? Hmm.
1.4.2010 13:52 - Merlin
Hrabě nula: Přijde ti ten termín v záhlaví malej? 8o
1.4.2010 13:54 - Merlin
Nachtrose píše:
ja stejne v podstate pocitam se sirienem
jsem rád, že s tím počítáš ty :) a co tak, že bych zbytek doplánoval já?
1.4.2010 14:17 - Sethi
Z Prahy toho pojede víc, řešit nějakou dopravu je přece jen trochu brzy. Sama to začnu sondovat, až zjistím, kdy mě v inkriminovaný pátek pustí z labky (jak na potvoru, jeden ze dvou týdnů s životně důležitými praktiky), dost možná bud sama brát nějaký vozík.

Hry jsou vedlejší zábava, jde hlavně o to se op-... totiž, družit.

A pak jsou tu různé tajné plány, žejo... =)
1.4.2010 14:41 - Nachtrose
Merlin: whatever. It's your game.
1.4.2010 14:48 - Sosáček
Merlin píše:
Hrabě nula: Přijde ti ten termín v záhlaví malej? 8o

To ja jsem jen tak premyslel nahlas.

Ušatá™ píše:
dost možná bud sama brát nějaký vozík.

Hej, nemel jsem ridit ja? Ale to bude v lete, takze mozna budu misto toho stopovat, hm.
1.4.2010 16:50 - noir
Já bych asi vyrazil nějakým tím hromadným přibližovadlem, mám rád dobrodružství. Tudíž mě čekejte výrazně později, ale v dobré náladě. A hlavně: ještě pořád mám doma ten soudek bavorského piva :o)
1.4.2010 16:54 - Beltar
Ušatá™ : A na ty tajné plány se člověk taky musí hlásit dopředu?
1.4.2010 16:54 - Sethi
Hm... mohla bych sehnat recept na pistáciové mléko. A... uh... pistácie...

Tajné plány jsou zcela spontánní a vymýšlejí se za běhu. V podstatě jsou tak tajné, že ani iniciátor předem neví, jaké jsou.
1.4.2010 16:57 - Beltar
ÁÁÁ, už to chápu. Dobře, beru sebou stříbrnodřevěný kolík.
1.4.2010 17:00 - Sethi
Já seženu nějaké ty krabice od mýdla.
1.4.2010 17:54 - Nachtrose
Ouško: koukam, ze se chemik nezapre. Pritulkyne je zase trosku bosorka, tak si muzete menit recepty, jestli pojede ;-)
5.4.2010 00:34 - Sathel
Má účast je nejistá. Závisí na momentálním psychickém stavu a taky na tom, jak moc drsný bude následující zápočtový týden. Rozhodnu se na poslední chvíli.
5.4.2010 20:58 - Nachtrose
Merlin: Kdyz uz se celkem blizi datum, je znama hodina, od ktere se muze prijizdet na misto?
5.4.2010 21:03 - Merlin
No...předpokládám, že tam nejspíš budu od čtvrtka (a kdosi další se tuším taky hlásil), takže není problém dorazit kdykoliv během pátku. pro ty co dojedou ve čtvrtek...hmmm...řekněme, že kolem 16-17 bych mohl vyjíždět z Přerova..kolem 19 bych to tam mohl už mít zabraný...Babaj jezdí rychle
5.4.2010 21:05 - Merlin
Pro všechny: když sleduji klesající stav účastníků....doufám, že neklesneme příliš....nechci doplácet základnu z vlastních zdrojů :) (příště už vím, že se vyplatí vybírat zálohy předem)
5.4.2010 21:11 - Nachtrose
Ctvrtek zni zajimave... Jeste uvidim.
6.4.2010 10:31 - Shako
Jaky je ted novy termin? Podle toho co je nahore, tak se zda, ze uz akce probehla.
6.4.2010 10:37 - Nachtrose
Kdy: 30.4. - 2.5. 2010

Mno ja ti nevim, ale mam pocit, ze se ti trosinku predbiha kalendar.
6.4.2010 10:39 - Nachtrose
Mimochodem, jak to zatim vypada s Ebonem a jeho grilem? Tato informace totiz celkem vyrazne ovlivni slozeni cestovni stravy :-)
6.4.2010 21:40 - Merlin
Hmmm...pokud se počet možná vyrovná těm ano...od čehož se dá odečíst polovina, budu uvažovat o zrušení akce. rozhodnutí padne do 15 dubna. (čímž je myšleno, pokud reálný počet klesne pod 20)...což doufám neklesne, když z Přerova jedeme ve čtyřech :)
6.4.2010 22:56 - Jerson
Lidí z "možná" počítej reálně 50%, možná 60%, maximálně 75%. Sirien tuhle metodu zavedl a musím říct, že se opakovaně drží v rozptylu 10%.
6.4.2010 23:09 - sirien
...sirien raději používá metodu 0, 30, 70 a 95%, protože nenabízí "neutrální" odpověď a nutí dotyčného se přiklonit tam kam to víc cítí a sirien má obecně dojem že to je přesnější, metoda s 50% bude mít dost možná větší odchylku než 10%.
6.4.2010 23:11 - Reidden
Já jedu. Chci ty fanziny.Jen mi sdělte kdy a kde. To mi stačí.
6.4.2010 23:43 - Alnag
V záhlaví je to napsané!
7.4.2010 12:24 - Ebon Hand
Se mnou to zatím moc nevypadá, mám teď příliš mnoho aktivit..
7.4.2010 12:34 - noir
Kdyby byla po tom grilu extra poptávka, tak bych taky nějaký mohl splašit... Ale grilovat neumím :o(
7.4.2010 15:22 - pipux
noir píše:
... grilovat neumím

Za tři týdny ... můžeš udělat divy :)
7.4.2010 16:16 - noir
pipux: Já jsem náhodou výborný teoretik. A znám skvělé recepty - co by řekl třeba na jehněčí na ibišku - ale prakticky vždycky všechno pokazím...
7.4.2010 16:54 - pipux
No, jestli nás nezachrání Ebon, tak ti pomůžu (tím nechci naznačovat, že umím nějak výborně vařit, resp. grilovat :) ).

Základem je asi mít ty ingredience ... pak můžem zkusit na testovaných subjektech, jak to zachutná.
7.4.2010 16:57 - Sethi
Běda vám, jestli ze mě uděláte vegetariána.
7.4.2010 17:00 - Almi
Náhodou, co vím, tak Ušatý perníček umí výborně vařit!

..tedy, minimálně bábovku umí..ovšem na grillu..hmm :o))
7.4.2010 17:09 - pipux
Tak Ušatá může zásoby na vaření klidně dokoupit na místě (příležitostí bude více než dost - Chebské, Nedvědice) a kdo ví, třeba to pak bude z toho grilu pěkně nasládlé, křupavé.

Bábovku na grilu pak ještě prosím polévat pivem, ať se nepřipálí.
7.4.2010 17:59 - Jerson
Tak mě napadlo - je někde seznam, kdo všechno chce přijet určitě a kdo přijede možná?
7.4.2010 18:05 - Sethi
Ne, ale nebylo by na škodu začít střílet nějaká ta jména. Jen co se mi jich tu pár sejde, začnu to vyplňovat do hlavičky.

Takže Ušatá jede.
7.4.2010 18:21 - Jerson
Jerson je v "možná". Osobně to vidím na 75%.
7.4.2010 18:36 - sirien
taky tak
7.4.2010 19:05 - Nerhinn
Jedu i s Žížalou
7.4.2010 19:08 - pipux
Ano - jedu, pokud se to zrovna nějak výrazně nepohnojí ...
Procenta jsou směšná :)
7.4.2010 19:16 - noir
Co (kdo) je Žížala?

Já jedu skoro určitě - tedy s výjimkou zcela nepravděpodobných situací jako že by mi onemocnělo některé z dětí, manželka nebo kocour, někde ve světě vypukla středně velká válka, případně by zemřel Václav Klaus.
7.4.2010 19:17 - Jerson
pipux píše:
Procenta jsou směšná :)
To nejsou procenta. To znamená, že buď to vyjde a pojedu, nebo ne (50%), ale pokud to nevyjde, tak se budu snažit přijet i tak a buď to vyjde, nebo ne (50% z 50%, že nepřijedu).
I když to tedy předpokládá, že Sirien (či někdo jiný) pojede z Prahy a vezme mě s sebou.
7.4.2010 19:21 - Nerhinn
noir: Malá, černá, hubená. Míhá a kroutí se pod stolem, pod nohama... rozptyluje od her.
7.4.2010 19:23 - noir
Hm, zatím mi to připomíná mou mladší dceru, ale asi to bude spíš pes, co :o)
7.4.2010 19:29 - Sethi
Nerhinn píše:
Malá, černá, hubená. Míhá a kroutí se pod stolem, pod nohama... rozptyluje od her.

A snaží se ochutnávat kostky.
7.4.2010 19:57 - Nachtrose
Nachtrose jede, pokud se neco opravdu vyjimecne nepodela. Nejisty je zatim doprovod pritulkyne a dvou psu ( nikdo z dale zminovanych vsak neni v ankete, takze budou kdyztak jako bonus navic ).
7.4.2010 20:18 - Merlin
Merlin, Babaj, Ajk, Krtek...možná i Karel

Nerhinn: černej? super...zvracecí zvíře
7.4.2010 20:19 - Gurney
Budu se snažit dojet, ale dostavím se nejdřív druhý den odpoledne; prosil bych o zapsání do Možná.
7.4.2010 20:31 - Beltar
Už jsem si řekl šéfovi o dovolenou, vynasnažím se přiject.
7.4.2010 21:33 - Alnag
Tak mně si klidně taky můžete napsat do "přijedou".
8.4.2010 12:58 - Beltar
Tak prosím o přepsání do skupiny těch co přijedou. Dovolenou jsem dostal.
8.4.2010 13:21 - Merlin
jen houšť...zatím je to slabota :)
12.4.2010 12:19 - Merlin
Hmm...stále jsme nenaplnili kvótu...hola hola....docela mě děsí, že z 12 přihlášených jede třetina se mnou :/. Poučení pro příště..tak jako loni, budu příště vybírat zálohu. vidím to, že zase budu doplácet :(
12.4.2010 12:29 - pipux
Ale neboj, vem si kalkulačku a cenu případně natáhni tak, aby ji pokryli zůčastnění.
Smím se zeptat, na kolik to orientačně výjde?
(a bude bečka? :) )
12.4.2010 12:39 - Merlin
Bečka nebude...byla by, ale je nás na ni málo.

cena tuším vychází 90-100 na den.

edit: takže se dívám na podmínky a vypadá to, že spodní hranice na celou základnu je 19 lidí...což se snad podaří naplnit
12.4.2010 13:13 - Nachtrose
Merlin píše:
Bečka nebude...byla by, ale je nás na ni málo.


Jeste porad muzes vzit aspon stene..
12.4.2010 13:21 - Merlin
Nacht: to se mi teda moc nechce...ani nevím jestli se v zubru štěně dělá
12.4.2010 14:27 - Babaj
safra a co tam budu pit?:-))))
12.4.2010 14:45 - Merlin
no jo..furt...nějak to vymyslím...zkusím zjistit jestli dělaj štěně....páčto na velkou bečku je nás asi málo...100 piv
12.4.2010 14:54 - noir
Počkat. 100 piv že je málo na 15 lidí na 3 dny? Pokud bude dobré počasí, tak si troufám na to vypít tak čtvrtinu :o)
12.4.2010 14:55 - Merlin
Hele...pokud se dohodnem..nemám problém vzít bečku a chlaďák (11° Zubr).
12.4.2010 14:57 - Babaj
ja bych se toho nebal :-)
12.4.2010 15:02 - Merlin
Ouki...tak já to teda zařídím....jen..to smrdí tím, že snad budu muset jet autem...protože chlaďák, bečka a my čtyři se asi do auta nevlezem :/
12.4.2010 16:44 - pipux
Pokud střídmý pivař vypije 5 piv za den (což je velmi skromný odhad), 5x3= 15, tj. je třeba pouze 6.66 střídmých pivařů k vypití bečky.

Proto otázkou není, zda-li bečku vypijeme, ale jestli existuje hospoda, která bečku jistí :)

Merlin píše:
to smrdí tím, že snad budu muset jet autem

Bečku na zahrádku?
12.4.2010 17:05 - noir
Merlin na zahrádku?
12.4.2010 17:14 - Merlin
Sami si běžte na zahrádku :D
12.4.2010 17:41 - Nachtrose
5 za den dam s prehledem i ja.
12.4.2010 18:46 - Lokken
Hlásím se mezi možná přijedou, jistý si budu až příští týden... :-( Snad to vyjde
!
12.4.2010 19:03 - Meldin
Ahoj, bylo by místo na přespání z pátku na sobotu? Pokud by teda nevadilo, že bych přijel jen na 2 dny.

Mohl bych vzít někoho z Prahy v pátek po obědě a vracel bych se v sobotu (třeba i pozdě večer).

P.S.:zatím je to u mě tak na 90%. Každopádně pokud to vyjde, mám s něčím pomoct? Něco přivézt nebo tak?
14.4.2010 13:33 - Jurak
Zdravíčko, rád bych se připojil do tohoto fantaskně prosáklého srazu a taky pohovořil po dlouhé době z lidima, který to baví.

Jelikož jsem se nedávno registroval, tak mohu vzbuzovat nedůvěryhodného účastníka.
Když tak se poptejte pipuxe, který mě vyhecoval (samozřejmě díky mu za to, páč už bylo na čase). Kdybych nedejbože vyvstal problém, tak máte vykonavače trestu, který bydlí 15 sekund ode mne. ;-)
14.4.2010 13:37 - Almi
Hele, proč mi to začíná připomínat "Sraz AA a jejich kamarádů z mokré čtvrti" ? :o)) Za Jarika pak náhradník Žížala? To si mám vzít hru i tam? :-)

Jurak: Těším se, každá nová tvář je vítána :o)
14.4.2010 13:38 - Goran
Přijedu jedině v případě, že by bylo v plánu dohrávání třetí sekce (což předpokládá tam ještě někoho vytáhnout, pokud tomu rozumím).
14.4.2010 13:39 - Sethi
Tady žádní důvěryhodní lidé nejsou, takže není třeba se obávat.
14.4.2010 14:24 - Merlin
Almi: taky si táhnu celou svou družinu :D

btw. na cestu¨ve čtvrtek budu mít nejspíš 2-3 volná místa.
14.4.2010 14:27 - Merlin
Almi: zkus si přečíst zprávu s první vlaštovkou..ať aspoň vím, žes ji četl :)
14.4.2010 14:41 - Jerson
Moje účast je ještě pořád jen 75%, existuje nenulová šance, že ještě v pátek budu mít školení a na sraz se nedostanu.
15.4.2010 00:30 - Shako
Sice mam pocit, ze bych nemel mit cas, ale zacina to vypadat cim dal lakaveji... davam tomu nejakych 35% na to, ze bych dorazil.;-)
15.4.2010 23:32 - Jerson
Když jsme u toho - hodlám přivézt airsoftové zbraně a lehce si zahrát - kolik je tu potenciálních zájemců? Mám v plánu vzít automaty a samonabíjecí kousky, mám dva navíc, otázka je, zda se využijí. Případně jestli má někdo vlastní výzbroj a vzal by ji...
16.4.2010 07:47 - Merlin
Tak vzhledem k tomu, že mi snad nic neukradnou a už vůbec ne den, tož bych se aj zúčastnil
16.4.2010 08:04 - Nachtrose
Jerson: zalezi, jak moc se... unavim... hranim...
16.4.2010 10:18 - A15
A15 hlásí účast na misi.
Potkanoidi prohlásili, že je to moc daleko a že už jsem velký kluk a mohu jet sám.
16.4.2010 13:54 - pipux
Dobře, takže tu máme airsoftisty ...

Poprosím ostatní organizátory her, ať zkusí nastřelit co dalšího hodlají hrát (čistě orientačně, pro představu).
16.4.2010 14:22 - Merlin
Taktické člověče :)
16.4.2010 14:41 - noir
Já bych si klidně airsoft taky zkusil. Ale nikdy jsem to nedržel v ruce...
16.4.2010 15:08 - Jerson
Když pojedu já, tak pojede Packa a přijedeme se Sirienem. Dohromady máme tři velké elektrické pušky (no, Sirien má jen P90, ale budeme ji počítat za velkou), plus já mám elektrický samopal a plynovou pistoli. Všechno to jsou jakž takž srovnatelné zbraně. Manuální (tedy ručně natahovací) zbraně se mi brát nechce, protože s nimi se proti automatům a samonabíjecím zbraním těžko chytá i zkušený střelec. Na druhou stranu můžeme zkusit hrát stylem "Stalingrad", tedy že je víc lidí než zbraní a buď je úkol dopravit někam VIP, nebo prostě když první muž (nebo žena) padne, druhý zvedne pušku a střílí dál.

Podmínkou je, aby měl každý ochranné brýle - mám doma patery navíc, ale pokud si chcete zahrát, klidněm ůžete zajít do prodejny ochranných pomůcek a vyzkoušet si nějaký certifikované ochranné brýle proti letícím částicím tak, aby vám sedly. Ceny začínají na 80Kč, takže to není žádná velká investice, navíc se takové brýle hodí i na další věci, od jízdy na kole po práci s motorovkou. A hlavně když si je člověk vybere sám, tak mu sedí nejlépe. (Já používám brýle za tři stovky, jsou i za dva tisíce, ale to mi přijde jako naprosto zbytečné).

Dále - kdo si chce zahrát, měl by mít dobré boty do lesa, ideálně kotníkové kožené. Není to nutnost, ale oceníte je. A pak oblečení do lesa - ne černé, ne bílé, ne červené, žluté, modré a ne takové, ve kterém si nechcete/nemůžete lehnout na zem. Airsoft je sice o střílení, ale základem je se krýt a být co nejméně vidět, tak proč ze sebe dělat snadný cíl. Maskáče jsou fajn, kromě šedých amerických (Ebon jim říká "sněhuláci" a v našich lesích prý svítí na kilometr)

No a poslední věc, která se šikne, je nějaká pokrývka hlavy a případně prodyšný šátek, pokud jste hákliví na zuby a obličej (tady nutnost vyzkoušet, jestli se vám nebudou mlžit brýle. Kdyžtak se na to používá fígl, kdy na ně nalejete tekuté mýdlo, rozetřete, necháte uschnout a mělo by to pomoct.

Jinak rukavice s ochranou kloubů, relepenty, chrániče kolen.

(Ještě jedna věc - vzhledem k ceně zbraní, střeliva a faktu opotřebení ocením dobrovolný finanční příspěvek. Jen orientačně - náklady na jeden výstřel jsou 0,20 až 1,20 Kč podle typu zbraně)
Pokud si někdo může půjčit / chce si koupit vlastní zbraň, tak to jen uvítám.
_______________________________

No, a pokud jde o RPG u stolu, tak mám v plánu hrát Omegu, konkrétně případ Batman. Můžu přivézt Space Alert, a můžu hrát i další Omegu, pokud by bylo moc zájemců, ale vzhledem k omezenému času to stejně asi nestihnu.
16.4.2010 21:05 - sirien
Jerson píše:
no, Sirien má jen P90, ale budeme ji počítat za velkou

sem si jistej že na to Tě sestřelit mi bude docela dobře stačit...

Píše:
náklady na jeden výstřel jsou 0,20 až 1,20 Kč podle typu zbraně

??? to je nějak hodně ne?
16.4.2010 22:35 - Jerson
Tak si to spočítej - plynovka stojí 4500 Kč, zásobník 1100 Kč. Obé má vydržet 20 000 výstřelů (i když zkušenosti ukazují, že jak kdy). To je 0,28 Kč na výstřel. Kuličky stojí necelých 0,10 Kč. Plyn za 350 Kč, vystřílíš na něj tak 500 ran, když to jde dobře - 0,7 Kč. Sečti a jsi na 1,10 Kč. K tomu nějaké pouzdro, sem tam prohlídka v odborném servisu, výměna některých součástek, nutnost vystřílet zásobník, aby byl prázdný - a vychází to zhruba na 1,20.

U elektriky je to samozřejmě méně - zbraň s výbavou zhruba 6000 Kč, vydrží 15 000 výstřelů - 0,4 Kč, 0,1 za kuličku, spotřebovanou elektriku nepočítám, dejme tomu padesáťák. Manuál s náhradním zásobníkem a pouzdrem 1000 Kč, vydrží 30 000 ran, deseťák za kuličku, občas ti někdo ztratí zásobník nebo ho hodí do louže - 0,20 Kč.

Samozřejmě když ti zbraň vydrží déle, jsou náklady menší - ta výdrž jsou hodnoty udávané výrobci a prodejci, plus mínus to sedí. Když zbraň odejde dřív, jsou větší.

Velikost nemá s účinkem co do činění, posledně mě dostala Jana s manuální pistolí a to hrála airsoft poprvé. Tím jsem myslel, že MP7 není o moc menší než P90, ale mezi velké zbraně ji počítat nemůžu.
16.4.2010 23:52 - sirien
joaha, to je i s odpisama za opotřebení, to pak jo :)

Jerson píše:
vydrží 15 000 výstřelů

jen? To jako že plnej zásobník 50x promáčknu naplno a je to v tahu? se mi nezdá...
17.4.2010 00:48 - Jerson
No, není v tahu - ale čínské zbraně jsou dimenzované na tuhle výdrž, pak se zvyšuje pravděpodobnost, že něco odejde a zbraň bude vyžadovat další investici. I když je v tom asi zahrnuté i to, že na ní párkrát spadneš, vypadne ti a tak. Ale obecně u kvalitních zbraní říkají, že vydrží 30 000 ran a čína polovic.
17.4.2010 11:20 -
Mno ja osobne su u P90 (300 Ranovy zasobnik) hodne cez 15000 ran a zbran drzi stale dobre a jo pravda bracha mi posledne zlomil navijac v zasobniku :)

Jako P90 treba nepodcenovat, na jednotlive rany se s ni da trefit i na 60 metru.

V posledni dobe vubec sme vypustily velke AEG cka kdiz hrajeme v budove (Aj s tej manualnej trojhlavnovej brokady to na 5 metru citis) a elektriku,plin bereme jenom ven
17.4.2010 12:40 - Packa
Jak už zmínil Jerson, moje účast je nyní závislá na jeho. Někteří z vás mě znají z Dálavy, ten zbytek mě alespoň pozná :)
17.4.2010 20:41 - Jerson
Píše:
Jako P90 treba nepodcenovat, na jednotlive rany se s ni da trefit i na 60 metru.

Kdože ty jsi? Jinak vzdálenosti velmi, velmi doporučuju změřit, airsofťáci jsou v tomhle jako typičtí muži, dvacet metrů je pro ně "šedesát a víc". Ne že by se na těch šedesát nedalo trefit, to zase dá.

Nicméně podle ohlasů tedy vezmu všechny tři své zbraně a budu doufat, že se použijí (a že mi je nikdo nerozbije).
17.4.2010 21:11 - Nachtrose
Jerson: podle stylu psani bych tipoval Deathmana, jen se nejak zapomel prihlasit.
17.4.2010 21:12 - sirien
Já to měřil na podzim na Dálavě, shodou okolností na těch šedesát metrů (resp. na šedesát kroků kdy sem se snažil to dát +- metr, takže něco mezi 55 a 65 metry) a šlo to, možná bych i řek že tam pořád bylo 5 nebo 10 metrů relativně přímýho dostřelu rezerva. Možná bych na tu vzdálenost už netrefil minci, ale člověka v polovičnim zákrytu s trochou míření klidně.
17.4.2010 23:19 - Jerson
Máte pásmo? Já jen, že oficiální údaje říkají, že přes 70 metrů se horko těžko dá dostat i vylepšenou zbraní. Alespoň si vyzkoušíte, jak to mají postavy s odhadem vzdáleností v RPG - "ještě krok a budu na 49 metrů, to je střední dostřel" :-D
18.4.2010 01:09 - sirien
no... můžu si ho pučit... když si vzpomenu.

EDIT: jinak, nepamatuju si že bysme kdy dostřely zbraní počítali, vždycky sme je tak nějak intuitivně určily stylem "ok, máš tuhle zbraň, má tyhle ofic. dostřely, což v týhle situaci znamená že to máš tak na střední" než že bysme odpočítávali jak daleko fakt kdo je. Teda, taky sme prakticky vždycky používali spíš schematický plánky než nějaký pevně daný čtverečky...
18.4.2010 01:15 - Felouen
Já nakonec nejedu, potřebuji ten víkend kvůli uni.
18.4.2010 09:03 - Jerson
Kvůli čemu?
Jo, a napište mě do "určitě", pokud současně přeřadíte i Siriena a Packu.
18.4.2010 09:23 - Naoki
uni = university (pokud nejsi američan, kde uni = unibrow, ale nemyslím si, že to je oč tu teď běží :) )
18.4.2010 09:59 - Sethi
Jerson píše:
Jo, a napište mě do "určitě", pokud současně přeřadíte i Siriena a Packu.


Drze jsem váš všechny přepsala, místo abych se každého zvlášť ptala, jestli chce být přeřazen a pak na základě získaných dat zjišťovala, zda smí být přeřazení provedeno.
18.4.2010 10:24 - Jerson
Ušatá - přesně tak jsem to také napsal. Podmínka se týkala pouze ,toho, že máme být ve stejné skupině, nikoliv toho, že se máš ptát jich :-)
Přijedu a se mnou přijde ... no, když ne zákon, tak lidé se zbraněmi, ochotou hrát RPG (a zaplatit za pobyt rozumnou částku, aby měl Merlin radost :-) I když technicky budu já ten, kdo přijede s někým.
18.4.2010 10:31 - Sethi
Jestli ty mi to trochu nekomplikuješ...
18.4.2010 11:28 - Hrngz
Felouenka ma unibrow?
18.4.2010 12:33 - sirien
mimochodem, kolik že za to bude Merlin chtít, ať si udělám rozpočet?

A pokud počítám dobře, tak mám v autě Jerse a Packu, čímž mi tam zbývá z Prahy jedno volné místo (resp. teoreticky dvě, ale to je jako vždy na vaší domluvě kolik budete chtít mít vzadu místa...)
18.4.2010 14:15 - Merlin
sirien: merlin nechce nic :) nicméně správce chce tuším 90 na noc (možná 100, si nepamatuju). Merlin bude chtít jen podíl na bečku od lidí co budou pít...tj. když nás bude 10, budu chtít 120 od kusu a je mi jedno co vypijou. když budem dva...tak se holt podělíme a budem vypadat jak čunata
19.4.2010 14:55 - sirien
Tak to volné místo je v tahu, Sathel pojede.
20.4.2010 21:40 - Jarik
tak jsem se Vam prave dostal do dilematu.
Zda Vas na Srazu nenavstivit :)
Mam sice mozny program v Praze, ale mohl bych jet za bratrem do Rican u Brna... a pak Vas v sobotu prekvapit. Minimalne na otocku :)

Kdo je proti, necht se ozve hned nebo at mlci navzdy :D
20.4.2010 22:24 - Sethi
Dvě věci.

Bude někdo brát kytaru, na kterou by i hrál? V takovém případě bych uvažovala o přivezení druhé. Sama ji ale brát nebudu.

No a tu druhou jsem už stihla zapomenout. Tak zase jindy.
21.4.2010 05:48 - Beltar
To Jarik:

Prej bratr, na to ti tu nikdo neskočí. Určitě zase nějaké studentky. Koukej přiject a vzít je sebou.
21.4.2010 08:00 - Merlin
Možná, podle nálady budu mít možná na místě srazu odborně laickou přednášku s debatou na téma: Trestně právní zodpovědnost zombie. Jste srdečně zváni.
21.4.2010 08:01 - Jerson
Hm, osobně bych řekl, že dívkám poměr 1:5 případně 1:6 obvykle vyhovuje, nebo se pletu?
21.4.2010 08:10 - Jarik
Jerson: a prekvapeni na zaver.
Je jedno, zda ten pomer je v jejich nebo opacny prospech. :)

Beltar: kdyz to vidis takhle,... tak nic nebude :D
21.4.2010 08:48 - Almi
Jarik: Nelakuj a koukej se ukázat. Minimálně proto, ať víš, o cos přišel... :o))

Merlin: Koukám, že tě minule přijímání do disidenstského kroužku očividně zaujalo, že? :o))
21.4.2010 08:51 - noir
Jarik: Když vezmeš nějaký dobrý alkohol, rozhodně přijeď...
21.4.2010 08:57 - Sethi
Jerson píše:
Hm, osobně bych řekl, že dívkám poměr 1:5 případně 1:6 obvykle vyhovuje, nebo se pletu?


Mluvíš o věku nebo o počtu?
21.4.2010 09:12 - Jerson
Ušatá™ píše:
Mluvíš o věku nebo o počtu?

Nenapadá mě žádná kombinace věku, která by na náš případ mohla pasovat, takže o počtu - pět mužů na jednu ženu. Odpovídá to spočítanému optimu plus nějaká rezerva.

Jarik píše:
Jerson: a prekvapeni na zaver.
Je jedno, zda ten pomer je v jejich nebo opacny prospech

Postrádám dostatek zkušeností s takovou situací. Vlastně jsem ji zažil ... jednou? a cítil jsem se jak v doupěti hydry, která má zrovna dobrou náladu. Dočasně.
21.4.2010 09:15 - Merlin
!!!!!!Piči piva si vemte pitné nádoby. Nějaké tam jsou, ale znáte to !!!!!!
21.4.2010 09:22 - Merlin
Almi: samozřejmě...:) vzhledem k tomu, že již nejsou vhodní kandidáti na přijetíé, pozastavuje se výběrová komise.
21.4.2010 09:23 - Sethi
...piči...

V pohodě...


Nicméně. Už jsem si vzpomněla na tu druhou věc.

Vodnice. Když ji vezmu, ani po ní nesáhnu. Když ji nechám doma, budu po ní toužit každou minutu tam. Je taková dětská, nějakého vodnicového gurmána akorát tak urazí, na druhou stranu je docela pěkně převozná. Nějaký názorový input?
21.4.2010 09:26 - Merlin
já jsem pro, abys ji táhla :)

btw. je něco gramaticky špatného na slovu "piči"? To mě Nerhinn zase zdrbe, že neumím psát..ááách jo.
21.4.2010 09:34 - noir
Merlin: Nežebych se chtěl slečen zastávat, ale "piči" je zcela špatně. Palatalizace "t" v "č" v češtině neproběhla, proto nedochází v plurálu k alternaci. Tudíž jediný gramaticky správný výraz je "pijani".
21.4.2010 09:40 - Sethi
Aniž bych chtěla s dětským smíchem unést tento thread kamsi do hlubin školních let...

Já už bych tedy slovesnou třídu nepoznala, ani kdyby se mi jí někdo snažil zlomit o hlavu, přesto si uvědomuju, že "pít" a "hasit" se asi jakože trošku liší. Nicméně o toho druhého přece t na č přešlo, e? Nebo je to jiný proces?

Tohle není rýpání, zajímá mě to a přeji si být poučena.
21.4.2010 09:45 - Merlin
Nosit, podobně, ne? Já teda nikdy nebyl v rodném jazyce moc zdatný a ani sloh mi moc nešel (a zůstalo mi to). Přesto bych byl rád poučen :P

Hasit-hasič
Nosit-nosič
Kosit-kosič
pít-pič
21.4.2010 10:05 - Nachtrose
Merlin: mozna jsem se to uz ptal, ale mame si brat spacaky, nebo jsou na pokojich plne vybavene postele?
21.4.2010 10:11 - Nachtrose
Ušatá™ píše:
Vodnice. Když ji vezmu, ani po ní nesáhnu. Když ji nechám doma, budu po ní toužit každou minutu tam. Je taková dětská, nějakého vodnicového gurmána akorát tak urazí, na druhou stranu je docela pěkně převozná. Nějaký názorový input?


Tak to mam podobny :-) Jake mas tabaky?
21.4.2010 10:13 - Merlin
Jsou tam jestli se nemýlím deky a polštáře(ověřím ted o víkendu, páčto tam jedu). Ale já osobně vozím spacák všude....
21.4.2010 10:25 - Nachtrose
Jelikoz ted asi pojedu hromadni dopravou, tak by v pripade vybavenych posteli byl spacak jen zbytecna zatez navic.
21.4.2010 10:39 - Nerhinn
Pravidla, Slovník spisovného ani Ottův "piče" neznají.
Nicméně pič mi ubližuje mnohem míň než takoví "potencionální", "add", "viz." a "vidím jí". Asi tak :-P
21.4.2010 11:07 - pipux
Nerhinn píše:
Nicméně pič mi ubližuje mnohem míň než takoví "potencionální"

Něco jako "optimizace" -> "optimalizace"? (zvláště vtipné -- viz lat. malus)
Každopádně ...

UJČ AVČR píše:
Chceme-li vyjádřit, že je něco možné, uskutečnitelné, eventuální, můžeme jako synonymum užít i přídavné jméno potenciální: předkládáme klientovi své potenciální požadavky; vyčerpání všech potenciálních možností vědy; zkrášlila okolí pro potenciální kupce. SSJČ i ASCS nabízejí ještě i řidší podobu potencionální: skuteční i potencionální obchodní partneři, ale ta se v praxi – zvláště v psaných projevech – uplatňuje poměrně zřídka.


Tolik asi k tomu, že pravopis tvoří blbci (těch zbývajících 95% obyvatelstva).
22.4.2010 02:12 - sirien
Nerhinn píše:
Nicméně pič mi ubližuje mnohem míň než takoví "potencionální", "add", "viz." a "vidím jí". Asi tak :-P

dtto, etc.
Co je špatného na "viz"?
22.4.2010 06:52 - Nerhinn
Tečka. Viz je rozkazovací způsob od slova vidět, žádná zkratka.
22.4.2010 07:26 - Nachtrose
Varování ministerstva zdravotnictví: Začínám na sobě pociťovat první příznaky nějaké virózy. Bojuji s ní jak se dá ( zatím bez antibiotik ) a udělám vše pro to, aby to neohrozilo moji účast na srazu, i když možné je i to. Co je ale pravděpodobnější, že se nebudu moci zapojit do společenských aktivit zahrnujících konzumaci alkoholických nápojů. Jak to bude s mou případnou neúčastí budu v nejhorším případě vědět až ve čtvrtek/pátek.

Sethi: už teď je jisté, že se bonus u mne nakonec nekoná.
22.4.2010 07:47 - Sethi
Vůbec netuším, o jakém bonusu je řeč, ale svádím to na brzkou ranní hodinu.
22.4.2010 07:53 - Merlin
Nacht: ehm..byl bych docela rád, kdybych se to dozvěděl dřívě než ve čtvrtek či pátek :/
22.4.2010 08:21 - Nachtrose
Ouško: o tomto:

Píše:
Nachtrose (+ možný bonus)


Merlin: jasne, ze te chapu, ale jsem odhodlanej jet, pokud nebudu v den odjezdu temer umirat. A tezko ric dopredu, jak se budu citit.
22.4.2010 08:22 - Jerson
Nachtrose píše:
Varování ministerstva zdravotnictví: Začínám na sobě pociťovat první příznaky nějaké virózy.

Tedy, po zkušenostech z posledního srazu, pokud nebudeš úplně zdráv a pojedeš, tak se od tebe budu raději držet v odstupu, aniž by v tom bylo něco osobního. Nicméně máš týden, aby ses dal do kupy, tak to doufám stihneš.
22.4.2010 09:10 - Nachtrose
Jerson píše:
Tedy, po zkušenostech z posledního srazu, pokud nebudeš úplně zdráv a pojedeš, tak se od tebe budu raději držet v odstupu, aniž by v tom bylo něco osobního.


Neboj, budu se snazit chovat podobne. Pri nejhorsim si skusim sehnat nejakou Jacksonku ( rousku ) ;-)
22.4.2010 09:13 - noir
Almi prý taky ulehl. A právě jsem slyšel od kolegů zpravodajců, že prý se středními Čechami žene jakási blinkací/průjmová viróza...
22.4.2010 09:19 - Nachtrose
Noir: ze ktere strany prichazi? Moje pritulkyne se za posledni tri dny uz temer vyzvracela z podoby. Pomineme li dalsi vesele priznaky jako je temer nemoznost dychat, kasel na roztrhani plic atd...
22.4.2010 09:31 - noir
Nachtrose: Víc jsem nezaslechl, ale asi za hoďku si kolegyně bude povídat s hlavním hygienikem, tak třeba budu vědět víc :o)
22.4.2010 09:31 - Merlin
No..máte týden na uvedení do použitelného stavu :)...jinak doporučuji promazávat alkoholem
22.4.2010 09:37 - Nachtrose
Alkoholem mohou preventivne promazavat pouze ti, kteri jeste nenastoupili medikamentalni lecbu.
22.4.2010 09:42 - Jarik
aneb.. rozdil mezi prevenci a lecbou :D
Ja jsem tedy zatim pro prevenci :D
22.4.2010 09:43 - Merlin
To jsou již vyvrácené fámy...pouze na některé léky je zakázáno pít alkohol. na ostatní je to jen nedoporučeno
22.4.2010 09:44 - Jerson
Už zase střevní chřipka? Posledně s ní jel Ebon a vydržel jeden večer. A já si užil poslední noc po srazu, měla tak čtyřicet hodin.
Takže tyhle srandy zlikvidujte už doma.
22.4.2010 09:46 - Nachtrose
Merlin: je pravda, ze jeste nemam antibiotika, kterazto se pry na preventivni lecbu nepredpisuji, ale mam treba horky napoj ( Solmuctol tusim ), pri jehoz uzivani bych se mel pry vyhybat i slunicku...
22.4.2010 09:49 - Nachtrose
Jerson: minimalne te strevni varianty se odemne obavat nemusis ;-)
22.4.2010 14:54 - sirien
noir píše:
A právě jsem slyšel od kolegů zpravodajců, že prý se středními Čechami žene jakási blinkací/průjmová viróza...

hh. Tu sme měli v Praze asi před měsícem, takřka 100% infekčnost při dotykovém styku s nakaženou osobou, asi den až dva inkbačka, následně jeden až dva dny fakt pekla a další den se probudíš vyčerpanej, ale úplně zdravej.
Ebon to měl na zimní Dálavě, já si to slíznul první dva dny na dovolený v Itálii.
23.4.2010 21:33 - Alnag
Sirien píše:
u sme měli v Praze asi před měsícem


Vůbec tady v Praze je to takový hustý. Všechno tu máme první. Střevní chřipku. Mor. Ebolu a tak... :D
25.4.2010 19:27 - Sosáček
Sethi, povidej nam o tech spolecenskych sprchach.
25.4.2010 19:43 - Sethi
Až po akci, ne? Nikdy jsem na tom místě nebyla.
25.4.2010 21:57 - Merlin
Co je po tom Tamtomu chlápkovi, když tam nejede...kašli na něj

Jinak, tenhle víkend jsem tam byl. Počasí vyšlo, sprchy fungují, záchody záchodí, chaty jsou použitelné, ohniště ohní, prodlužku na bečku vezmu...
25.4.2010 22:04 - Sethi
Máte mou plnou pozornost, četníku. Povídejte nám o zombíkách.
25.4.2010 22:09 - Merlin
Hele...vyzkoušel jsem si přednášku na téma Trestně právní zodpovědnost zombie...a ujala se
25.4.2010 22:13 - Sethi
Taky jsem sbírala materiál. Jenže všichni mí známí jsou úchylové a fandí zombíkům. Nemám to s nimi lehké.
25.4.2010 22:41 - pipux
Merlin píše:
Hele...vyzkoušel jsem si přednášku na téma Trestně právní zodpovědnost zombie...a ujala se

Přednášku? Řešení bych viděl na jednu větu: kognitivní test, a jestli bude pozitivní, zodpovědnost na něj.

To ale neznamená, že nejsem zvědav, s čím příjdeš.

Ušatá™ píše:
Taky jsem sbírala materiál.

Ty taky?

----------------

Jinak, kdo všechno bude co přednášet?
Že bych si taky něco vymyslel? ... no ... hmmm :)
25.4.2010 22:45 - Merlin
pipux píše:
Přednášku? Řešení bych viděl na jednu větu: kognitivní test, a jestli bude pozitivní, zodpovědnost na něj.

sem jen blbej policajt..vůbec nevím o čem mluvíš...ale tím se netrap, to se mi stává u některých příspěvků často
25.4.2010 23:56 - pipux
Merlin píše:
sem jen blbej policajt..vůbec nevím o čem mluvíš...ale tím se netrap, to se mi stává u některých příspěvků často

Seš chytrej policajt - už jen proto, že pořádáš přednášku na něco, co bych nedal víc než jednou větou.
(kognitivní test = třeba IQ test)
26.4.2010 07:55 - Sosáček
Tamten chlapek by se stavil rad, ale nechce slibovat co nejde splnit (nejsem politik) a ma 3.5. pisemku :(
26.4.2010 13:38 - StorMCrusher
Zdravím, tak se asi zúčastním taky :), akorát s Gurneyem řeším, kdy přesně můžem v pátek dojet. Od kdy tam budete? A jak je to s airsoftem, mam brát M60? :-D
26.4.2010 13:52 - Merlin
Storm: část nás tam bude už od čtvrtka
26.4.2010 14:05 - sirien
Zombie je osoba po smrti, dle českého právního řádu nemá zodpovědnost, majetek ani práva (i když otázka ohledně "hanobení zesmulého" nebo jak to je by byla vtipná)
26.4.2010 14:24 - Merlin
Sirien: jsem rád, žes to tady tak hezky rozebral...tím pádem, díky jednomu vlezlému všeználkovi ruším celou přednášku :)
26.4.2010 14:40 - Sethi
Týden bude teplý a slunečný, ochladí se až na víkend.

Proč mě to nepřekvapuje.
26.4.2010 14:42 - Merlin
Hele..to hlásí pro stověžatou..na moravu to chodí o den později..takže jestli hlásí na pátek 25 stupňů, tak bude u nás teplo ještě v sobotu...
Každopádně v tom horku ta bečka bodne :)
26.4.2010 14:46 - Merlin
Pro všechny: kdyby někdo bloudil, nebo tak něco: 602 561 587 (pokud bych se ozval někdo, kdo se tváří děsně oficiálně, tak jsem to já...:))
Základna je za vesničkou Chlébské. Taková legrační odbočka doleva. Pokusím se ji stylově označit.
26.4.2010 15:42 - Shako
Tak me to sice laka, ale definitivne na vikend nemam cas, takze me muzete zase odepsat. Snad to vyjde nekdy priste.
26.4.2010 16:48 - Jerson
StorMCrusher píše:
A jak je to s airsoftem, mam brát M60? :-D

Pokud umíš taky někdy pustit spoušť, tak klidně. (Obvykle střílíme po jednotlivých ranách)

Siriene, kdy budeme vyrážet? Osobně můžu kdykoliv, mám celý týden volný.
26.4.2010 21:48 - sirien
Merlin: My (já, Sathel, Jers a Packa) Tě přijedeme zastř... pozdravit už ve čtvrtek, tak sem se chtěl zeptat kdy tam asi tak budeš, abych věděl kdy vyjet. Nerad bych při své striktně předpisové jízdě dojel moc brzo...
26.4.2010 21:51 - Merlin
:) jistě...ty a tvá předpisová jízda..:)
No, ještě to nevím ouplně přesně, ale snad bych měl vyjíždět z Přerova mezi 16-17. Cesta +- hodinu a půl. Takže kolem šesté až sedmé bych tam mohl být. Ve čtvrtek jsem ještě v práci. (zítra na sessione to zjistím od kluků, kdy vlastně jedem, takže bych to večer upřesnil)
27.4.2010 11:15 - StorMCrusher
Jerson píše:
Pokud umíš taky někdy pustit spoušť, tak klidně. (Obvykle střílíme po jednotlivých ranách)


:D:D Dont worry, jen tak pro zajímavost pěkný videjko o tom, co M60 zvládne:
http://www.youtube.com

Ale ted vážně, asi ji vezmu a k tomu ještě AK-74 a MP5-NAVY kdyby bylo málo zbraní. Bohužel se tam ale dostanu jen ze soboty na neděli- přijedu ještě s Gurneyem, Mirou a JimmyThiefem. Mohli by ste teda pls naplánovat nějakej ten softík třeba v sobotu kolem 16.00, at si můžem taky zahrát?
27.4.2010 14:06 - pipux
StorMCrusher: takže něco takového, říkáš? Zásobník na 1200 BB?
27.4.2010 14:41 - noir
Jinak gril definitivně bude, ale bohužel výrazně menší, než jsem si přál. 55*37 centimetrů znamená, že budem moct připravovat vždycky jen pro pár lidí. Moje chyba, selhal jsem v komunikaci.

Na druhou stranu je to lepší než nic.
27.4.2010 14:46 - Sethi
Ty sis říkal o 550 na 370 a oni ti nevěřili, co?
27.4.2010 15:35 - Merlin
Uši: dej prosím do záhlaví můj telefon...
Vši: na místě je ohniště..tak můžu vzít aspoň rošt (spíš roštík) nebo přenosnej minigrilík tak pro 2 osoby
27.4.2010 16:09 - Gurney
Takže se hlásím najisto, ale dorazím až v sobotu odpoledne + se mnou 2-4 lidi z naší herní skupin, koukám že StorMCrusher je tam dokonce i vypsal.
27.4.2010 16:16 - noir
Dva grily jsou lepší než jeden!
27.4.2010 16:31 - Jerson
StorMCrusher píše:
Ale ted vážně, asi ji vezmu a k tomu ještě AK-74 a MP5-NAVY kdyby bylo málo zbraní. Bohužel se tam ale dostanu jen ze soboty na neděli- přijedu ještě s Gurneyem, Mirou a JimmyThiefem. Mohli by ste teda pls naplánovat nějakej ten softík třeba v sobotu kolem 16.00, at si můžem taky zahrát?

Sobota v půlce odpoledne je nepraktická, nemůžete přijet už dřív? Nicméně pokud to nepůjde, tak holt bude střílení v sobotu odpoledne, jen nevím, jestli někdo raději nedá přednost RPGčku.

My tam budeme od čtvrtka, takže si určitě zahrajeme už v pátek, nicméně dvě hry ve dvou dnech nejsou problém. Máš k těm zbraním taky brýle? Já mám jen ty obyčejné.
27.4.2010 21:21 - Gurney
Jerson píše:
jen nevím, jestli někdo raději nedá přednost RPGčku.

M60, AK 47 nebo RPG ? Těžká volba, obzvlášť v sobotu odpoledne :)
27.4.2010 22:01 - Merlin
Takže...Přerov na místo dorazí mezi 18-19. Pokud budete dřív..počkejte, nebo si v nedalekých hospůdkách dejte něco dobrýho :D
27.4.2010 23:07 - Jerson
Gurney píše:
M60, AK 47 nebo RPG ?
Já volím Steyera :-)
27.4.2010 23:53 - Nachtrose
medicina zda se pomalu zabirat, tak to s mou ucasti vypada kousek lepe. Jen misto puvodne planovaneho ctvrtka dorazim asi az v patek.
28.4.2010 10:05 - Deathman
Mno a se mnou to vypada absolut blede jestly nedoleti mimozemstani a kousek mne nehodi tak urcite neprijdu :)

Skratka a dobre s mojim orientacnim smyslem dezdem sfetovane zizaly tam sam netrefim :)
28.4.2010 10:09 - noir
A odkud vyrážíš?
28.4.2010 10:17 - Nachtrose
sak pojed se mnu, ne?
28.4.2010 10:19 - Merlin
Deathman: trefíš...není to takový problém. Když dojedeš do Nedvědic vlakem, někdo tě vyzvedne.

Jinak beru nějaké deskovky i kartovky (diplomacii raději neberu, Alnag ji stejně nemá rád :D a když tam nebude Lotrando, nebude tak legrační hláška "Udělejte něco nestandartního, něco co by nikdo normálně neudělal...prostě náhodný krok. Alnaga trefí šlak")
28.4.2010 10:26 - Deathman
No ja osobne disponuji karetnima
Bang! {Fistfull of Cards/High Noon} {To ma tady snad kazdy :D}
Citadela
Munchkin {Toto je nebezpecne u ovinenich ludi, minule sme hraly pri tequile a pive skoro 4 hodiny jedno kolo bo sme si furt robily zle}

Nachtrose píše:
sak pojed se mnu, ne?


No to by taky slo ale pak zmeskam prvni uzasni den seznamovani a budu se tam citit cize.
Aj ked budeme met aspon lokalne zastupeni ve vecsim poctu a mozna mna neco nesezere hned jak dojdu :D
Takze uz si zdravy ? :)
28.4.2010 10:34 - Nachtrose
Smrtak: ofic zacatek je stejne az patek. Ale pokad chces jet uz stvrtek... mno, uvidime. Kuknu spoje. Najlepsi by ale bylo, keby si mel k dispozicii auto ;-)
28.4.2010 11:02 - Deathman
Nj a k nemu i ridicak :}
Sem jeden z mala ludi co ho stale nema

Takhle jestli pujdeme uz v stvrtek tak by sme sabotovaly patek bo by nebylo co pit :D
V patek {Ktery ted zni pravdepodobnej, aspon sa stihnem rozlucit z rodinou a rozdelit me materialni statky}jak rano ci poobede chces vyrazit ?

Btw mam brat fotak anebo mi ho omlatite o hlavu ?
28.4.2010 11:44 - Nachtrose
poad sa pojede v patek, rad bych vyrazil doobeda/rano. a co sa fotaku tyka, klidne vem.
28.4.2010 12:00 - Deathman
Tak jo jelikoz hlasily docela teple pocasi
Co usetrim na vahe spacaku pridam na vahe fotaku :)
{A popripade Tatranskeho caju i kdiz v takem poctu bude asi treba dve lahve :P}
28.4.2010 12:24 - Nachtrose
jelikoz mam az do nedele atb, ta sa ma tyka caj max. sackovy :-(
28.4.2010 12:25 - Sethi
Přítomnost fotoaparátů ve mně budí iracionální agresivitu, především jsou-li namířeny mým směrem.

Tak jako abych varovala.
28.4.2010 12:33 - Merlin
Tak..foťák si jako klidně vezmi...ale pokud mě vyfotíš jak bliju do toho oranžovýho, ukážu ti jak se profesionálně vytahuje film či karta těsně po policejním zákroku ....
28.4.2010 12:35 - Deathman
Ušatá™

Tak nejak som to odhadol klasicky archetyp co poznam z Anime srazov.

Ale 2 fotky za sekundu s bleskom ta snad zbrzdia dost aby som stihol uniknut. XP

Edit: Co je to to oranzovy ?
28.4.2010 12:47 - A15
Jen pro upřesnění, páč nemám vhodný cyberware na cesty: základna jsou ty 3 chalupy na sever od Chlébského (alespoň mapa to tak ukazuje)? Tj. odbočka vlevo je až za zatáčkou, nikoliv ta na konci dědiny?
28.4.2010 13:02 - Jerson
Tak mě napadlo - bude tam mít někdo laptop? Abych věděl, jestli mám brát Space Alert nebo ne, protože bez počítače je to vcelku k ničemu.
28.4.2010 13:05 - Sethi
No, já bych jeden mohla vzít. Na nějaký Space Alert to nebude, ale mohli bychom mu postavit malou hranici a dopřát mu pohřeb hodný vikingských králů. Skoro by si to zasloužil.
28.4.2010 13:11 - Merlin
Hulvatores: ano..500 m za Chlébským je odbočka vlevo na polní cestu.

Mrtvák:oranžovej je ten do kterýho se nesmí blít...
28.4.2010 13:47 - Jerson
Ušatá - ten tvůj může hrát ve Space Alertu počítač, který právě vysadil a zoufalí průzkumníci do něj buší ve snaze ho nastartovat.
28.4.2010 13:58 - Nachtrose
jerson: ja planuju brat. ale je mini bez mechaniky, takze data na usb nebo SD kompatibilni karte.
28.4.2010 14:12 - Beltar
Jerson: Já booka brát budu.
28.4.2010 15:00 - sirien
Merlin píše:
diplomacii raději neberu

:(

Jerson píše:
bude tam mít někdo laptop?

na image mi to asi nepřidá, ale už si mě na nějaký akci viděl bez laptopu? (zvlášť když si ho tentokrát brát musim protože bez té lži o tom že se tam na to účto a statistiku podívám bych odjet nedokázal)
28.4.2010 15:11 - noir
Až teď mi, zcela náhodou, došlo, že v pátek jsou vlastně čarodky. Budem někoho upalovat?
28.4.2010 15:13 - Sethi
Hlásíš se?
28.4.2010 15:14 - Merlin
Jistě...čarodějek tam bude dost :D s ušima i bez uší...
28.4.2010 15:25 - noir
Rozhodně budou mít přednost slečny vybavené vlastním roštem. A já shodou okolností o jedné takové vím...
28.4.2010 15:38 - Almi
noir píše:
Až teď mi, zcela náhodou, došlo, že v pátek jsou vlastně čarodky. Budem někoho upalovat?


Tys normálně prozradil Velké Páteční Překvapení!!! Já tě stáhnu zaživa...teď už Sethi na rošt nadostaneme..víš, jak bylo skvělý, že si včera sama táhla domů vlastní "nádobíčko" :o)))))

Merlin: Hele, včera jsme řešili: je tam někde v okolí nějaký krám, kde se dají dokoupit zásoby tekuté, pevné i hořlavé?
28.4.2010 15:38 - Sethi
Myslím, že bude bezpečnější, když ho zapomenu u klavíru.
28.4.2010 15:49 - sirien
Almi píše:
jak bylo skvělý, že si včera sama táhla domů vlastní "nádobíčko"

tak to pozor, s timhle scénářem to tu už jednou bylo a pak se o tom musela psát celá knížka...
28.4.2010 20:53 - Merlin
Almi: myslím, že v Bystřici je ňákej market..ale ruku si useknout nenechám
28.4.2010 21:21 - Deathman
No hlavne doufam ze cestou bude nekde bankomat nech si muzu zamenit penize.

Teda nastroj burzoazniho utlaku :)
28.4.2010 21:55 - Jerson
Ok, beru i Space Alert.
29.4.2010 10:37 - Nachtrose
Smartak: v kolik chces vlastne vyrazat/dorazit na misto?
29.4.2010 10:56 - Merlin
Se správcem jsem domluvený mezi 18,30-19,00. Ale nejspíš tam už bude dřív. My tam přijedem podle toho jak se zadaří, ale Babaj se občas se mnou v autě krotí...(většinou, když mu oznámím, že právě přišel o svůj 276 bod)
29.4.2010 11:49 - Sethi
Má někdo ambice a předpoklady vytvořit centralizovaný způsob stravování v Ebonově stylu (insert meat, receive meal), nebo budeme chaoticky neuspořádaní a každý se postará sám o sebe?

Položením této otázky otázky dávám doufám dostatečně najevo, že ty ambice nemám. Dokonce drze přiznám, že mám především pochyby o těch předpokladech.
29.4.2010 12:14 - Merlin
Keg v autě, aji s chlaďákem. Já se hrdě přiznám, že ambice nemám vůbec žádný :) Obvykle mám problém v tom, že se mé chutě nestřetnou s cizími, takže bych se dovolil distancovat :) do nějakých větších akcí bych se nepouštěl
29.4.2010 12:17 - Sethi
Nehovořím jazykem tvého kmene.

Ale jinak dobře, postarám se o sebe. Už jsem velká holka a dokážu si sama zavázat tkaničky.
29.4.2010 12:24 - Merlin
čemu nerozumíš?
29.4.2010 12:31 - Sethi
První větě. Odhadla jsem, že hovoříš o tom, že je bečka s pivem už naložená do vozu a to včetně chladícího tentononce, ale je to takový... slepý odhad, řekla bych.
29.4.2010 12:31 - pipux
Keg bude patrně bečka, že :)
29.4.2010 12:38 - Merlin
Ušák: jo..keg, štěně, bečka, sud...
29.4.2010 13:57 - Meldin
Ahoj, měl by někdo zájem o místo v autě z Prahy v pátek odpoledne? Vracel bych se v sobotu večer zpátky. Jestli ano, tak napište.

P.S.: za dopravu nic nechci
29.4.2010 14:35 - noir
Meldin: Beltar projevoval zájem.
29.4.2010 14:38 - sirien
Merlin píše:
většinou, když mu oznámím, že právě přišel o svůj 276 bod

...to je obdoba hlášky mého táty "mě je to teda jedno, jeď si jak chceš, ale tu pokutu si zaplatíš sám / ale já bych se zrovna tady na tvym místě zamyslel, proč tu všichni s místní spztkou jedou pomalu..." ?

Ušatá™ píše:
Dokonce drze přiznám, že mám především pochyby o těch předpokladech.

...a to se u mě doma s kuchyní tak kamarádíš...

noir píše:
Beltar projevoval zájem.

jede dneska se mnou
29.4.2010 15:52 - Sethi
Vidím zásadní rozdíl mezi otravou čtyř jedinců ve městě a dvaceti jedinců v divočině. Nevadí mi dělat pokusy na malém množství hráčů, ale takhle ve velkém to riskovat nebudu.
2.5.2010 20:39 - Jerson
Tak co, jak jste dojeli a jaké máte dojmy? Z mé strany jsou vesměs pozitivní, na plusové straně jedno RPG, dvě deskovky, jedna karetní hra, dva airsofty, pohodoví lidé, teplá sprcha, jídlo na grilu.
Na mínusové straně ztracený zásobník (čímž mám namysli spíše to, že jsem po mnoha zkušenostech měl tušit, že v nezapnuté kapse nevydrží a Aik - píše se to tak? - by byl o tři stovky bohatší), šíleně vrzající podlaha v chatce (nevzbudila mě, jen byla nepříjemná na poslech) a nepříjemná chvíle s Krtkovo vystoupením.

Celkově velmi dobré. Jen škoda, že nemáme společnou fotku.
2.5.2010 20:49 - Nachtrose
Jerson píše:
Jen škoda, že nemáme společnou fotku.


To je pravda. :-(

Jinak z me strany hezky sraz. Vyborne jsem si zahral a pokecal. Spoznal zase par novych lidi v reale. Jedine, co bych tomu vytknul ja, ze by mohl byt aspon o den delsi ;-) A na podzimni Dalavu se mnou muzete pocitat temer na jisto.
2.5.2010 21:27 - Merlin
Ahoj vši :) Chtěl bych taky poděkovat za hezký sraz...mám většinou jen pozitivní dojmy :) zahrál jsem si docela dost her a to jak deskových, tak karetních a RPG. Zúčastnil jsem se mise Omegy i Kafíka a s obojím byl navýsost spokojen. Na základně nevznikla škoda a úklid taky nebyl takový problém...nasral jsem pár lidí a podal informaci o svém ex-apendixu (nebo jak se to píše)...jediný zápor je, že hranice stála zbytečně...:). A závěr? Nikdo mi nic neukradl...myslím tím především den :D
A neradujte se...plánuju vás oblažit i a Dálavě
2.5.2010 21:29 - StorMCrusher
Fakt bezva srázek, štve mě jen, že sme mohli dorazit až v sobotu... Ale pěkně sem se vyřádil na softíku, konečně poznal pořádnou tlupu stejných RPG nadšenců, zahrál si SW za ARC troopera a rozstřílel s ním hlavního enemy bose toho sezení hodem 10d8 na dmg!!(co víc si může člověk přát? :D ).

Jen mě tak ještě napadá, kdy bude další podobná akce?
2.5.2010 21:32 - Nerhinn
Na sraz se mi původně nechtělo, jela jsem tam jen proto, že jsem to přislíbila a nechtěla porušit slovo. Po pravdě, kdyby to bylo stejné jako podzimní Dálava, tak na příští už bych nejela. Ale až na pětiminutový záchvat paniky těsně po mém příjezdu jsem se celou dobu výborně bavila a užila si to, jako už dlouho ne. Bylo to prostě výborné! :)
A díky všem spoluhráčům, prima spolubydlícím a všem laskavým lidem, kteří tolerovali Žížalu. Zvláštní díl pak Sethi za odvoz :)
(dva smajlíky na příspěvek. Brr. Ale tak tady to sedí)
2.5.2010 21:33 - Nachtrose
StorMCrusher píše:
Jen mě tak ještě napadá, kdy bude další podobná akce?


Vsechno dulezite info najdes zde: D20 sraz podzim 2010
2.5.2010 21:34 - Nachtrose
Nerhinn: Zizala byla takovej rozkosnej nuchnavej polstarek s nozickama :-) Jen skoda, ze jsem nemel piskoty.
2.5.2010 21:53 - noir
Když jsem doma řekl, že na "dračáku" byla žížala s huňatýma ušima, obě děti se rozhodly, že příště jedou taky.
3.5.2010 07:38 - Merlin
Jak to tak bývá, při úklidu jsem objevili černý šátek s hnědým potiskem zvící velikosti fotbalového hřiště....je u mě.
3.5.2010 08:46 - Sethi
Bývorné. Nenašel se hluchý moment, v podstatě jsem jela na doraz mezi plným provozem a totálním vyčerpáním.

Děkuji všem.
3.5.2010 11:38 - Ten druhej chlapek
Krtek delal vystoupeni, ktere se jersonovi nelibilo? Jsem zvedavej.
3.5.2010 12:22 - Merlin
Krtka se neptej..ten si to nepamatuje :D
3.5.2010 12:25 - Sethi
Někdo mi ukradl hlas. Žádám nápravu.
3.5.2010 12:53 - Nachtrose
se to nejak stupnuje. loni jeden ukradeny vecer na dalave, letos ukradeny den a hlas. co se bude krast na podzim? ;-)
3.5.2010 12:55 - Jerson
Ten druhej chlapek píše:
Krtek delal vystoupeni, ktere se jersonovi nelibilo?

Asi se to objeví i na fotkách, ale myslím, že tím nebyl nadšen nikdo. A nemluvím o jeho sáhodlouhých a opakovaných citacích Pulp Fiction.
3.5.2010 13:05 - noir
Mě se to náhodou líbilo. Bylo to velmi poučné a záběry Krtka určitě budu ukazovat svým dětem, až jim budu vyprávět o tom, jak alkohol z lidí krtky činí (a krtky z lesů žene žízeň).
3.5.2010 13:10 - Sethi
Já jsem Krtka v podstatě viděla jen vesměs střízlivého. Možná to bylo tím, že se naše spánkové rytmy zrcadlově překrývaly, takže jsme neměli šanci se potkat jinak než na začátku a na konci.
3.5.2010 13:25 - Nerhinn
Jelikož mám stále ještě v čerstvé paměti, jak nám na Dálavě v o něco střízlivějším stavu (byl schopen chodit... sedět... něco takového) "asistoval" při hraní, možná na fotkách bude zachycen i můj přátelský výraz. Tímto se Krtkovi omlouvám. Jsem si jistá, že až se někdy potkáme se stejným promile alkohou v krvi (tak či onak), hned si ho oblíbím :)
3.5.2010 14:01 - Merlin
Ale tak...byly tam i pozitivní momenty :) nikdo si nic neudělal a ani nerozbil (pominu-li hrníček a spálenou útěrku).
Každopádně jsem rád, že jsem si zahrál Omegu a zjistil jsem důvody, proč je tato organizace tak nevýkonná :) a mise končí tak jak končí :))))))
3.5.2010 14:12 - Jerson
No, ještě že tak, pokud jsem si všiml, tak ty a ještě někdo bystře odstranil sklo a nože z jeho dosahu vcelku brzy.
Pokud jde o Omegu, tak mi napiš, v jakém duchu se ponese tvé hlášení pro svého šéfa, protože na základě tvého svědectví (rozuměj na koho to hodíš) se pak případu chytnou noviny a sepíšou své řešení celé věci okolo Batmana, americké nacionálně-socialistické strany strany a případně Omegy. Mezitím tě půjdu zařadit do druhé sekce, předpokládám, že když tě šéf seřve, že místo živého Batmana byl výsledkem tvé práce mrtvý politik, tak na nabídku Omegy kývneš. Tedy Paolo na ni kývne. :-)
3.5.2010 14:42 - Merlin
Pochopitelně, že hlášení bude v duchu, že Sosáč chtěl zabít Grübera Na výzvy nereagoval a odmítl vyjednávat. Spustil střelbu na policejního důstojníka a proto došlo k přestřelce. Vida svou bezvýchodnou situaci, odpálil nástražný výbušný systém, při němž bohužel zahynul jak pachatel, tak oběť. Naštěstí však již nebude obtěžovat ostatní obyvatele. Podle všeho byli do celé záležitosti zapleteni i členové ochranky politika, kteří s ním spolupracovali a pokusili se Batmana bránit. Spiklenci zemřeli při přestřelce s policií, avšak tím zdrželi akci a tato prodleva stála politika život....
3.5.2010 14:55 - Jerson
Vřdycky říkám, že když si hráč vezme postavu s profesí, kterou zná z reálného života, tak je to jasně poznat :-D
3.5.2010 14:56 - Lokken
Asi jsem na Sraze zapoměn hlas(nebo se trochu nachladil) - pokud ho někdo najde, ozvěte se do pošty :-)

Jinak z mého pohledu vydařená akce, zvlášť díky mým SW pokusným králíkům za odvahu a Sethi za vodnici!
3.5.2010 15:14 - Deathman
Mno fotky uploadujem.
Sice to ide pomalo ale iste.
Su absolutne neprebrane takze je tam urcite dost pokazenych [skorej vela]
Posledna je z 1.5. niekde po 14h.
Potom sa fotaku nikto nechytil [aj ked vacsinu casu stal na stole nastaveny na automatiku.], pravdepodobne preto ze bol prekliaty [minimalne pre Krtka :)].
3.5.2010 15:20 - StorMCrusher
Deathman píše:
Posledna je z 1.5. niekde po 14h.

Má tvář zůstane utajená, s Gurneyem sme dorazili 1.5. někdy po 14h :-D
3.5.2010 16:16 - Almi
Tedy, z mého pohledu zatím nejvydařenější sraz. Předstíhl i ten loňský, a to zejména skvělým lidem okolo, kteří neváhali všechno sežrat mně abych následně všechno sežral já jim! :o)

Krtkovi tímto děkuji za chutné domácí klobásy, které si enchal udělat, leč opět usnul dřív, než je stihl teplé sníst :-)

Hraní bylo super, od (již mystického) UNA, přes cvičné mise Space Alertu až po Kafíka. který se opět vydařil.

Třešničkou na dortu pak bylo, když se Merlin ve čtyři ráno definitivně rozhodl přiznat, že vlastně neumí DMovat, ale hrozně ho to baví ;-))) Bude mi ctí ho nasrat i na Dálavě :o)

Jojo, prostě vydařená akce a zvláštní dík Katce za její bezmeznou trpělivost.
3.5.2010 16:28 - Merlin
Mě nasrat nemůžeš..jsem klidný typ :)...zvlášť, když je to pravda :P
3.5.2010 17:17 - Deathman
Ok fotky su Tu

Ak viete o nejakom dobrom share site co je zadarmo dajte info.
V poslednej dobe mediafire nejako obmedzuju (A to nevravim o photobucket a jeho trapnom 80 MB bandwith limite).
3.5.2010 17:17 - Merlin
Jednu věc bych ale vytknul. Když už se někdo přihlásí, tak by mohl napsat, že má ubytování zařízeno jinde. udělal mi tak bordel v počtech a já to musel správci zakamuflovat. :(
3.5.2010 17:58 - Nerhinn
Deathman: Tak tam se mi tedy nezobrazuje nic. Co takhle to zararovat a hodit na MU? Tam nabízí místa zdarma docela dost...
3.5.2010 18:09 - Jerson
Lidé obvykle používají Rajce.net - má i vlastní prográmek, který se dá stáhnout a s jeho pomocí snadno nahrávat fotky. Na zmíněném odkazu taky nevidím nic.
3.5.2010 18:56 - Deathman
Tak teraz to skusam dat este na rajce.

Co je to MU ?

Ma to 720 MB dohromady
3.5.2010 19:28 - sirien
Nerhinn píše:
Po pravdě, kdyby to bylo stejné jako podzimní Dálava, tak na příští už bych nejela.

Copak Ti na podzim tak vadilo?

Jerson píše:
Asi se to objeví i na fotkách, ale myslím, že tím nebyl nadšen nikdo. A nemluvím o jeho sáhodlouhých a opakovaných citacích Pulp Fiction.

Citace z PF byly naprosto vpohodě, ale to se těžko vypráví člověku, který nemá rád Tarantina, no.
Jinak to raní vystoupení mě popravdě docela dost pobavilo... i když uznávám, že svůj podíl na tom mohla mít skutečnost že jsem byl tou dobou vzhůru ke dvaceti hodinám a přes noc jsme s Aikem rozhodně nepili čistou vodu...
Nicméně mi to i tak nepřijde nijak děsný... nejsme v USA abysme se tvářili svatouškovsky, sem tam to prostě někdo s ethanolem kapku přežene, no. Taky se mi to párkrát stalo.


Každopádně sraz byl pohodovej, ze čtyř dnů sem si udělal tři s jednim čtyřicetihodinovym, během kterého jsem stihl dvě celá a jedno načaté RPG, dvakrát airsoft, suprový noční sedánek před deštěm, který ukázal úchvatnou multifunkčnost noirem testovaného grilu (u mě má 10/10), sníst asi třičtvrtěkila masa... a tak.
Jenom lituju toho že jsme se nedostali k dohrání těch hunterů, takhle to vyznělo hrozně do ztracena, ale snad jindy.
3.5.2010 19:37 - Deathman
Mno jo ale aspon sme v Hunteroch prezily :)

http://deathman.rajce.idnes.cz/D20_Sraz_Jaro_2010/

Login D20
Heslo kostka
3.5.2010 19:52 - sirien
teda, některé scény jsou zdokumentované skoro jak trhané video... :)
3.5.2010 19:56 - Deathman
Mno jo mal som tazky prst na spusti.
Radsej spravit viac fotiek, potom je vacsia sanca ze sa aspon zopar podari.
3.5.2010 21:05 - Nerhinn
sirien píše:
Copak Ti na podzim tak vadilo?
Moc lidí, moc dlouho, moc zima?
Ne, taková tragédie to nebyla. Ale vláčet se pět a půl hodiny se štěnětem na krku a batohem se zimním vybavením pro jednoho a půl na zádech je prostě tak velké mínus, že by to potřebovalo větší pozitiva. A co já vím, třeba to byla jen moje vina, že jsem se tam nudila a mrzla... ale prostě znova to absolvovat se mi nechtělo. Zatímco teďka věřím, že se to prostě nějak blbě sešlo a dám tomu druhou šanci.
3.5.2010 21:09 - noir
Mé hodnocení: Byla to moje první akce s d20 a byl bych rád, aby nebyla poslední. Fajn lidi, pohodová atmosféra, parádní hraní. Jen příště tolik nepodcením přípravu a líp se vyspím.
Hrál jsem jen dvě hry, ale bavil jsem se stejně dobře i při pozorování jiných.
Poděkování: Sethi za bezpečnou, ale rozhodně ne nudnou dopravu. Almimo za extrovertství. Alnagovi za introvertsví. Nerhinn za skvělý výběr hudby. Sirienovi za Huntery, ve kterých jsem poprvé navštívil WoD, místo, kde bych určitě žít nechtěl. Všem spolu- i protihráčům za bezchybného Kafíka. Krtkovi a spol. za ukázku toho, jak neuvěřitelné jsou hranice schopností lidských ledvin. Pipuxovi za to, jak dokonale dokázal splynout s atmosférou skautské základny a tři dny vydržel držet bobříka mlčení. A na konec, ale vlastně především - Merlinovi a jeho týmu za pořádání.
3.5.2010 21:46 - sirien
Nerhinn píše:
Ale vláčet se pět a půl hodiny se štěnětem na krku a batohem se zimním vybavením...

dej prostě vědět a svez se s někym autem, z Prahy jezdim tradičně já a Ebon, minule jel Pjotr a ještě někdo, kromě toho jezdí ještě Sethi...

(z toho co píšeš mám takové podezření že by se Ti v zimě na Dálavě možná líbilo paradoxně i víc)
3.5.2010 22:51 - Gurney
Sraz byl perfektní, strašně rád jsem si konečně po dlouhé době zahrál sw coby hráč, dozvěděl se něco o Esoteroristech, absolvoval hodně zajímavou teoretickou diskuzi s Almim a Merlinem, ... Jako jediné negativum bych uvedl okolnosti které mi zabránily dojet už ve čtvrtek a zhlédnout Krtkovo vystoupení :D (btw můžete mi třeba do PM někdo vysvětlit co Jersona tak šokovalo? jestli tam prostě pobíhal a vyřvával z hlášky z Pulp Fiction tak mi to přijde docela vtipný... popravdě už mi přišly vtipný MNOHEM drsnější věci).

Jinak fotky jsou hustě dokumentární, jak National Geographic, doporučuju především sérii 0594 až 0605

Nerhinn píše:
Po pravdě, kdyby to bylo stejné jako podzimní Dálava, tak na příští už bych nejela.

Ne že by Dálava nebyla fajn, ale jarní d20 srazy u mě zatím vyhrávaj, taková lepší atmosféra.
3.5.2010 23:06 - sirien
Hlášky z Pulp fiction citoval ve čtvrtek večer když sme seděli venku nad pivkem a kecali. Jerson naráží spíš na to, že to chlapec trochu přehnal a když sme s Aikem jeli přes noc tak ho Aik ráno vzbudil a Krtek to trochu nedal (ale zato sám sobě trochu dal, resp. dolil) tak sme pak radši s Merlinem ztáhli z jeho dosahu hrnky a nože, zatímco se krtek snažil asi na pětkrát zvednout a pak odmítal jít spát, no... nic víc.
3.5.2010 23:20 - Merlin
Smrták: proč proboha fotíš sekvenčně ležícího člověka??????? Na tom foťáku to jde vypnout..vážně
4.5.2010 00:00 - Gurney
Tak to je v poho, já čekal co strašnýho neproved :)
4.5.2010 00:13 - Deathman
Merlin

Ja to mam nastavene tak ,ze cim dlhsie drzim tim dlhsie fotim.

Iba za stav krtka som mohol tak trosku ja a nemal som este istu ruku o druhej hodine poobede [aj tak som Munchkina vyhral :)].

Ako som hovoril fotky som nepreberal vobec, rovno z karty som dal uploadnut podla datumu vsetko.
Cize je tam urcite hromada opakovanych zaberov.
4.5.2010 00:21 - Merlin
Gurney: ne..nebylo to nic strašnýho..jen tatranský čaj-nucený spánek-kocovina-morální kocovina.

naštěstí mám s lidma v tomto stavu svou zkušenost z práce, tak jsem si nakonec poradil

deathman: já vím..jen..hmm..série čtyř fotak spícího Krtka a pak jeho bot..je legrační
4.5.2010 00:23 - Deathman
Mno jo to sekvencne fotenie je zlozvyk z Airsoftu.
Tam ked nastavim na single shot tak, je vacsina zaberov spatna.
4.5.2010 07:23 - Jerson
Deathman píše:
Mno jo to sekvencne fotenie je zlozvyk z Airsoftu.
Ale ani jednu fotku z airsoftu jsi nevyrobil :-/ Příště si opravdu budu muset vzít kameru v brýlích.
4.5.2010 10:45 - Deathman
Mno jo ale doma v mojom Airsoftovom time fotim prevazne iba ja.
Odtial ten zlozvyk.
6.5.2010 08:27 - Nachtrose
takova zvedava: jakeej nick tu ma vlastne Michal ( hral s nama treba huntery )? Mam pocit, ze mi Jerson rikal, ze Lokken a pak jsem zjistil, ze Lokken je nekdo jinej. A mam takove divne deja vu, ze na dalave to melo stejny prubeh.
6.5.2010 08:58 - Jerson
Fakt jsem říkal, že Michal je Lokken? To mi muselo na jazyk přijít něco úplně jiného. Michal tu momentálně vystupuje jako "A15".
6.5.2010 09:07 - Nachtrose
Jsem si tim skoro jist, ale nejaky ten komunikani sum samozrejme mozny je. Ale bavil jsem se o nem s tebou.
6.5.2010 09:16 - Jerson
Tak to se omlouvám, měl jsem říct samozřejmě "Lethian", či jak se to psalo.
6.5.2010 10:22 - Deathman
A povie mi niekto konecne o co ide s tym oranzovym, alebo budem musiet cakat na Dalavu ?
6.5.2010 10:23 - Merlin
Budeš muset čekat....a nebo to pochopíš z toho úvodního textu...
6.5.2010 10:25 - Nachtrose
dojed k nam na pivsona, vysvetlim ; -)
7.9.2010 23:33 - sirien
Má někdo/jsou někde fotky z týhle akce?
8.9.2010 01:06 - Nachtrose
Sirien: Deathman píše:
Mno jo ale aspon sme v Hunteroch prezily :)

http://deathman.rajce.idnes.cz/D20_Sraz_Jaro_2010/

Login D20
Heslo kostka

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.36772108078003 secREMOTE_IP: 3.149.234.230