Hunter
26.6.2018 18:14
Fallout ve Fate
Diskuze je ke vsemu okolo hrani, pravidlum, obrazkum a vubec vsemu, co nas okolo hrani v Cechach zajima :-)
Autorská citace #1
26.6.2018 18:19 - Hunter
Prvni zapis a materialy nahrany :-)
Autorská citace #2
26.6.2018 21:00 - tony
oči vybíhají z cíle? co to je za zápis Pavle?

K postavě
ghoulí doktorka:
Vystudovala jako jedna z mála místních doktorů skutečnou Karlovu univerzitu.Ne že studovala u Karla z horní dolní jako většina ostatních.
Vypadá a po ránu se i cítí na svejch 270 let +/- nějakej ten pátek ale upřímě kdo by to počítal.Konec světa ji zastihnul ve vojenské nemocnici v Praze.O platnosti její hodnosti se dá diskutovat ale oficiálně jí nebyla odebrána takže.......
Nyní žije v gangu se supermutantem,několika lidma a třema androidíma štetkama.
Autorská citace #3
27.6.2018 09:04 - Bleška
Vypadá to, že se doktorka na Karlově univerzitě nenaučila číst nebo už jí v tom jejím věku neslouží správně oči. Možná prostě jenom odněkud vybíhají? Nebo vybírají... :D.
Autorská citace #4
30.6.2018 07:26 - Hunter
Predelal jsem ten SW denicek pro Fate na Falloutacky. Takze hazim do materialu :-)
Autorská citace #5
1.7.2018 09:28 - tony
Takže talenty a perky ve Fate:(abychom se měli na co těšit a z čeho kupovat)

Gifted/skilled : +1 atributové rolly /-1 skillroly nebo naopak
(tedy -1skill rolly/+1 atributové rolly ,jestli se tedy nepletu)

Night person/Early bird : +1/-1 skillčeky během noci/dne

Kovboj: revolvery,nože,opakovačky +1 atak rolly,+1 na vytváření kombatadventičů
Válečnej štváč :vojenské pistole a pušky - totéž
Frakční bojovník: +2 na vytváření výhod proti konkurenčním frakcím

Mám předělat fšechny a pak je doladíme?
Autorská citace #6
1.7.2018 14:13 - Šaman
Čistě pro inspiraci - tohle znáš? Je to velmi silně inspirované Falloutem.
Bounty hunters from the Atomic wasteland-FATE
Autorská citace #7
2.7.2018 02:28 - tony
jj díky
Autorská citace #8
2.7.2018 10:26 - Hunter
tony píše:
Mám předělat fšechny a pak je doladíme?


Toniku, pokud to tam potrebujes, udelej to. Dohlidni na odladeni a vybalancovani. Kdyz tam budes mit diru, nepokryte ji vytezim a budu ji tezit, nez ji zaplacnes (a pak si najdu novou :-)). Kdyz ti to totiz upravuju, nelibi se ti to (coz chapu), takze si usetrim jeden krok a proste delej jak uznas za vhodne, prizpusobim se :-)

V zaklade mam dojem, ze pravidla ti nevyhovujou. Nepokryvaji co od toho cekas (nejake slozite levlovani, perky vybava a vubec). Je tedy Fate vubec ten spravny system? GURPS ti vyhovovaly vice?
Autorská citace #9
2.7.2018 10:57 - tony
obávám se že bych brblal i u Gurpsů :)
Autorská citace #10
2.7.2018 11:15 - Hunter
OK :-) Ja bych to resil Stunty, protoze mi prijdou na to idealni.
Nemam rad ty ciste situacni bonusy (+1, nebo +2 do cehokoliv jakkoliv), protoze byvaji silne.
Presto bych si dokazal predstavit system "specializace". V zasade jak pises, tj. perk dava +1 do nekolika veci. Vymenou za fate point? Myslim "naporad"? Neboli ze postavy jsou bud s vyssim "luck", nebo maji expertizu a tudiz uz tak vysoke stesti ne?

Netusim, jestli to neni kravina a tak, ale... :-)
Jinak si myslim, ze perky ze hry zkratka prevest nejdou, alespon ne rozumne. Ale jako inspirace pro stunty a aspekty super :-)
Autorská citace #11
2.7.2018 11:19 - Aegnor
Hunter píše:
Presto bych si dokazal predstavit system "specializace". V zasade jak pises, tj. perk dava +1 do nekolika veci. Vymenou za fate point?

Pokud se nepletu, tak takový princip (nové ability za FP) je použitý třeba v Mass Effect Fate. Je to sice třetí edice, ale můžete se tím zkusit inspirovat.

Ale obecně bych řekl, že věci placený sníženou obnovou by měli být docela silné.
Autorská citace #12
2.7.2018 11:49 - Šaman
Ty perky fungovaly v počítačové hře, ale v tabletop hře to, obávám se, bude skřípat. Myslím, že by bylo lepší je přepsat volněji - třeba jen bonus pro vytvoření výhody za daných podmínek.

Třeba ten perk Ranní ptáče. / Noční pták. Co nutí postavu hrát denní, nebo noční mise? Pokud nic, tak je to instant +1 ke všem vlastnostem, protože si vybere to výhodnější. Pokud s tím začne GM počítat, tak musí vymýšlet, proč se aspoň část úkolů musí odehrávat ve dne, či v noci.

To samé co se týče perků Jednoruký. Pokud nebudeš mít výrazně silnější obouruční zbraně (v PC hře byl přesně daný konkrétní výběr), pak je to prakticky trvalý bonus. A takových bude víc.

Analogie s Fate CORE pravidly, viz:
"Lenny zvažuje dát Landonovi trik jménem „Smrtící ostří“.
Chce, aby přidával dva posuny ke každému úspěšnému hodu na útok, pokud je proveden jeho osobním, na míru vyrobeným rodinným mečem.
Amanda se nad tím zamyslí. Naplňuje to všechna kritéria pro omezení, je tu ale jeden problém – ani Amanda ani Lenny si nedokáží představit moc situací, v nichž by Landon nepoužíval svůj zděděný meč. To by tudíž znamenalo, že by tento trik použil při každém útoku, což by fakticky nahradilo běžné užití dovednosti Boj. Amanda se rozhodne, že to je příliš, a požádá Lennyho, aby trik upravil."
Autorská citace #13
3.7.2018 00:28 - Hunter
Diky panove, taky mam dojem, ze velka vetsina jich je zbytecne silna.
Ten frakcni bojovnik, jak pise Tonda by fungoval jako specializace - ale ty revolvery apod si myslim, ze uz ne. Zejmena prave proto, ze silu zbrani mame volnou (muzes mit jak potrebujes, vypsane jsou standard a pro inspiraci).

Kdyz budete mit dalsi napad, sup sem s tim :-)
Autorská citace #14
3.7.2018 09:24 - Hunter
Btw, asi si budeme klasicky davat za zapisy ten +1 FP?
A nedoresili jsme startovni vybavu. Stale navrhuju tech 6 ekvivalentnich bodu k extras s tim, ze max je do jedne veci mozne dat 3 body. Andy, Toniku, Zdenku, vidite to jinak?

Huf, druhy zapis hotovy, jsem zvedavy na vase :-)
Autorská citace #15
4.7.2018 15:10 - Hunter
Nahrana pravidla verze 1.02 - jen male zmeny
Dopsany pravidla k drinkum, drogam apod, jak chtel Tonik je upgradovat.
Upraven nazev ze Scrap na Loot - je to zaprve vseobecnejsi (tj. zahrnuje i jidlo) a za druhe nechava pouziti slova Scrap na uroven vybavy "0".
Dopsano, ze postihy na Speech u Super Mutanta a Ghula neplati na intimidate.

Nahran vylepseny denik
Obsahuje i munici, Loot, lepe graficky zbroj a zbran. Pridana stranka s kontakty/frakcemi, prostor pro poznamky a osobnostni rysy :-) A taky par obrazku navic...

Nahran denik Svati Gatese pro predstavu :-)
Autorská citace #16
5.7.2018 21:26 - Bleška
Lol, Hunter už přidal takových zápisů, že je na čase přihřát si též polívčičku :). Do materiálů jsem nahrála obrázek Markuse - akorát nyní bez baretu a Pipboye ;).
Autorská citace #17
5.7.2018 23:06 - Bleška
Náčelníku! Věcná!

Kolik, že potřebuji těch aspektů? 3? Mám jeden High a dál? + samo Trouble :)
Autorská citace #18
6.7.2018 00:27 - tony
souhlas aby za takovýhle zápisy byl +1 fp

Já si pamatuju z basic pravidel třeba strenght stupnů bylo nělik platilo se těma stálejma fatepointama a ta síla navyšovala efekty klouskombatů,zahazování věcí a tak.Tudíž jsem předpokládal že dát falloutí ekvivalenty nebude problém.Sílu si ale může kupovat jenom Supermutant,štěstí ghoul a člověk jim nosí tašky protože ten jiný než lidský ability nezíská jinak než přes čipy a mutaci.A tudíž čerpat inspiraci na ty nákup abilitaťsejmenujíjakchtějí nejdříve tam mi přišlo adekvátní i když připouštím že můj zápal pro věc může být trochu komplikace.
Autorská citace #19
6.7.2018 08:58 - Hunter
Ja si prave pamatuju, Andy, ze me do toho Markus schvalne strcil, nebo tak neco jsi rikala, ze udela a ja to odehral dal :-) Prave ze to bylo evil :-)
Ale estli to potrebujes jinak, rekni, muzem poupravit :-)
Jinak jsem ti tam smaznul prispevek, promin, ale opravdu jen na zapisy :-) Komentare sem :-)
A jsem rad, ze se zapisy libi :-)

Aspekty jsou vyhoda a dokresleni postavy, takze potrebujes High a Trouble. Ty dalsi tri mit nemusis, ale je to tvoje skoda. V pravidlech je zmineno, ze kdyz neco odehrajes a ve hre se ti to libi, udelej z toho pak jeden z tech tri doplnkovych aspektu :-)

Neb nikdo nekomentoval, necht mame na startovni vybavu ja a Andy 6EP a nasi zaslouzili soudruzi, aneb Zora a Vaclav bodu 8. Sysleli dele nez my:-)

Edit: Prima Toniku, hezkej zapis :-) Andy, pridavam, ze se muzem dohodnout na finalni verzi vymachani ve zvratkach :-)
Autorská citace #20
6.7.2018 22:29 - Bleška
Ad smazaný zápis - jasan, příště hodím sem (no jo, to povídání nahoře jsem si fakt nepřečetla :) )
Ad aspekty - já se jim nechci vyhnout. Naopak, 3 jsou málo :D, ptám se na maximální počet ne na minimum :D. High a trouble mám (i když trouble musím doladit).

Ad zvratky - nejsem si jistá, ale klidně to nech. On by to myslel dobře, a za to, že je Sváťa sušinka, nemůže ;).
Autorská citace #21
8.7.2018 12:46 - Hunter
Tri dalsi aspekty jsiu max o kterym vim. Jsou to herni funkce, ktere postave umoznuji v popsanych aspektech excelovat (aneb umoznuji vyuzit fate point).
Taky mam u postavy dalsi charakteristiky, ktere vsak odehravam bez naroku na podporeni FP :-) Aneb nikdo ti nebrani mit komplexni postavu, spis si vyber veci, ktere si myslis, ze herne casto prijdou vhod jako zdroj tve excelence :-)

Ad zvratky ok :-)

Chces si o tom popovidat? :-P
Autorská citace #22
8.7.2018 13:10 - Šaman
Aspektů může být skoro neomezeně, ale prakticky už těch 5 z Fate Core je víc, než stačí GM sledovat. A když jich je víc, tak postava začíná být taková mělká - jako máslo namazané na příliš velký krajíc chleba :)

Aspeky nedělají postavu silnou. To ve Fate (4e) dělají triky a počet FP. Aspekty sice umožňují spálit FP, ale to umožňuje kde co. A navíc některé aspekty jsou obecnější, ty se teoreticky hodí ve více situacích. Ale prakticky se opravdu nestává, že by hráč chtěl spálit FP na něco, co postava umí, ale neměl by na to aspekt.

Aspekty slouží k tomu, aby byla postava popsaná herní mechanikou a možná ještě víc než k pálení FP slouží k získávání FP za vynucení aspektu. Aspekty říkají jaká postava je, v tom dobrém i v tom špatném. A je na hráčích a vypravěči, aby se pokud možno projevovaly všechny jejich aspekty. Pokud se nějaký celou kampaň neprojeví, je pro postavu nevhodný a chce to zvážit, jestli ho nevyškrtnout a vzít si třeba jiný.

Jako dobré cvičení je zkusit si popsat známé postavy z filmů a literatury třemi až pěti aspekty a u každého si říct, kdy a jak se projevil. Brzo zjistíte, že i u poměrně plastických postav je problém sepsat 5 aspektů, které opravdu byly důležité pro příběh.
Autorská citace #23
8.7.2018 13:22 - Šaman
Hunter píše:
vyber veci, ktere si myslis, ze herne casto prijdou vhod jako zdroj tve excelence

Jo, k tomuhle ještě jednou opakuji, že problémové aspekty jsou (krom Obnovy) hlavní zdroj FP. Určitě to chce jeden až dva, které se snadno obrátí proti postavě (a které se proti ní opravdu obracet budou). Na Fate je super, že sami hráči ovlivní, co je bude dostávat do problémů a očekává se, že to taky budou chtít hrát.

Pár příkladů:
Marigold - sukničkář a vejtaha
Geralt - mutant, kterého se lidi bojí (samozřejmě mutant je zároveň jeho klíčový aspekt pro boj s nestvůrami, takže tenhle aspekt se zmiňuje často - v dobrém i zlém)
Tyrion Lannister - zakrslík; rodina se za něj stydí
Boromir - nedokáže odolat volání Prstenu

Za povšimnutí stojí, že hrdinové bez kazu a hany většinou řeší nějaký vnější problém (Společenstvo Prstenu), takže většina práce ohledně dobrodružství je na GM.
Ve Fate je snaha, aby se spousta obsahu dobrodružství točilo okolo postav a problémy (aspekt typu problém) tomu napomáhají. Když budu mít v družině Marigolda, nepotřebuji připravovat žádný komplot, stačí aby družina přišla na městské slavnosti a popíšu mu krásnou, mladou, nevinnou soudcovu dceru… A v ideálním případě sám hráč pochopí a začne dostávat družinu do problémů (a inkasovat za to FP, které se budou hodit, až se z těch problémů boudou dostávat:)
Autorská citace #24
9.7.2018 10:13 - Hunter
Dobra poznamka, Samane :-) My jsme zatim delali problemovy jen ten jeden Trouble aspekt. Je ale pravda, ze kolikrat se mi z High, nebo jinych chtelo delat trouble, kdyz jsem byl GM :-) Takze to ma vyznam zakomponovat :-)

A jak rika Saman, na GM je pak toho moc (natoz aby poznal ty "dulezite"). Ale to plati i pro spoluhrace. Prijde mi prave super, ze nekoho z nas napadne, jak se da zivot zkomplikovat hranim prave na aspekt postavy, ktery se "nehodi" :-)
Autorská citace #25
9.7.2018 10:55 - Aegnor
Hunter píše:
) My jsme zatim delali problemovy jen ten jeden Trouble aspekt. Je ale pravda, ze kolikrat se mi z High, nebo jinych chtelo delat trouble, kdyz jsem byl GM :-) Takze to ma vyznam zakomponovat :-)

Tak aspekty by měli být dvousečné a jakýkoliv aspekt jde využít na problém (obecně, konkrétní aspekt může být třeba napsaný tak blbě, že použít nepůjde).

Hunter píše:

A jak rika Saman, na GM je pak toho moc (natoz aby poznal ty "dulezite"). Ale to plati i pro spoluhrace.

Co si pamatuju F4C pravidla, tak doporučená tvorba aspektů je:

  • High concept (základ postavy)
  • Trouble (hlavní problém postavy, který by postava měla řešit)
  • Aspekt k prvnímu dobrodružství postavy
  • Aspekt k prvnímu dobrodružství postavy hráče nalevo
  • Aspekt k prvnímu dobrodružství postavy hráče napravo
Viz Trio fází, F4C strana 38 překladu.
Autorská citace #26
9.7.2018 13:07 - Šaman
Jj, každý aspekt se může použít obousečně, nezáleží na tom v jaké kolonce je zapsán. Aspekt typu problém je jen primárně vybrán tak, aby šel použít snadno a říká o postavě, jaký typický problém chce její hráč hrát.

Když vezmu toho Marigolda, protože to je výrazná osobnost:

Základní koncept: Proslulý bard (možná lépe minstrel)
- opravňuje postavu používat hudební nástroje, nebo zpívat (U systémů, kde se hraje na vlastnosti, nebo na přístupy.)
- pomáhá (umožní spálit FP) pokaždé, pokud se jedná o hudbu, zpěv (provozování i znalost), hod jestli ho někdo pozná (to už může být dvousečné), může pomoci při získání důvěry ("Žádné cizince tu nechceme, běžte si po svém." "Ale já jsem hudebník, který hrál i na svatbě barona XXX…" "Vážně? To byste mohl zahrát na oslavě, která bude za týden.") a určitě se najde spousta dalších situací, kdy to pomůže.

- problém tohoto aspektu je, že je proslulý. Pozná ho kdekdo a ještě víc lidí o něm slyšelo. Navíc (i když není přímo řečeno, že je ješitný), může často reagovat výbušně, pokud uslyší některou svoji baladu hrát nějakého vesnického amatéra, může prohlásit o jiném hudebníkovi že je šmidlikáč, co by měl neprve trénovat doma ve sklepě (a pak se zjistí, že je to velmi vážený/bohatý/mocný občan, kterému se doteď nikdo neodvážil říct, že je amatér) apod. Tohle všechno (a jistě mnohem víc) může dostat "proslulého minstrela" do problémů, přestože ten aspekt není typu problém.

Když se k tomu přidá "ješitný, vejtaha a sukničkář", máme průseráře jak vyšitého :)

To, že "ženy a dívky při jeho zpěvu omdlévají" by si možná zasloužilo samostatný aspekt (i když by to šlo spojit s tím základním), který se také může použít v dobrém i velmi nevhodém slova smyslu.

Čtvrtým aspektem by mohlo být "vystudoval v Oxenfurtu". Opět to pomůže při hodech na obecné znalosti, na politiku a heraldiku apod. Může to (když to dobře vysvětlí) pomoci i při nějakých hospodských rvačkách, nebo naopak vycítit kdy je dvodná chvíle zmizet po anglicku. A jistě má mnoho přátel, nyní často vlivných postav, třeba politiků, ještě z kolejí.
Také to ale může přinášet problémy, které se váží na jeho studentská léta. Staré křivdy a nepřátelství.

----
Naopak, přestože si rád kdykoliv přihne, není alkoholik jeho aspekt. Nepřináší mu to problémy, pít umí a když jde do tuhého, ví kdy přestat.

----
Ideální je opravdu, když hráč postavy zná své slabé stránky, ale narozdíl od gamistických systémů (kde se velmi snaží aby se neprojevily), tady sám vymýšlí, jak je dostat do hry.

Marigold, držící se v pozadí a který se do popředí dostane až ve městě, když je potřeba vyjednávat a zjišťovat informace (na což má nejlepší čísla), je nudná postava.

Marigold, který dokáže uprostřed lesa velmi distingovaně urazit skupinu neutrálních elfů (protože když o něm neslyšeli, jsou to noobové), v každé vesnici si nabrnkne tu potenciálně nejproblémovější dívku a do toho zachraňuje družině krk když je potřeba vyjednávat, to je zajímavá postava.
Autorská citace #27
9.7.2018 19:47 - LokiB
No vidíš, a já bych býval řekl, že nejvýznamnějším (jedním z nejvýznamnějších) "aspektem" Marigolda bylo "Přítel Geralta v dobrém i ve zlém".
protože většinu času trávil tím, že dostával svých jednáním Geralta do potíží, nebo se mu snažil pomáhat (a tím je zvětšoval).
A že skutečně Marigold někde sám v lese je nudná postava (a že to vlastně nevadí). Snažit se udělat za každou cenu postavu "všude zajímavou" je asi z hlediska RPG hráče ok ... ale neodpovídá to pak snaze mapovat postavu na reálné postavy z knih či filmů, které se tak neprojevovaly.

BTW: on někdy Marigold urazil jen tak skupinu neutrálních elfů (či lidé), protože to byli noobové a neznali ho?
Autorská citace #28
10.7.2018 11:15 - Šaman
Uznávám, že a tím koncem jsem se trochu nechal unést. Ale to, že Marigold umí udělat problém i bez holek a balad, dokázal hned několikrát. Rozlítil Čerta, jako trouba se vrhl do otvírání džina apod. Takže si bez problémů našel, jak se v těch příbězích zvýraznit, přestože jeho balady v tu chvíli nebylo komu přednášet.

Přítel Geralta v dobrém i ve zlém - asi jo, tohle je typický aspekt který může vycházet z těch fází tvorby postavy. A u něj je to opravdu víc, než jen "jsme družina, tak si hlídáme záda".
A i když se mechanicky objeví méně často, prostupuje celým jejich dobrodružstvím. Za vynucení bych považoval momenty, kdy se mohl Marigold vykecat z problémů, ale neudělal to protože by tam musel nechat Geralta (a místo toho s drkotajícími zuby řekne, že když ho nechají žít, nasadí všechny páky aby přítele pomstil).
Autorská citace #29
11.7.2018 07:59 - Hunter
:-) Fajn postrehy. Jinak me osobne se nelibi, ze kdyz prijde s napadem na "trouble" hrac vs hrac, tak to ma platit ze sveho. Predpokladam, ze to je mineno jen v pripade, kdy primo jeho postava z toho benefituje? Ne, kdyz je to zajimavy napad, ktery komplikuje zivot vsem pc, akorat na nej momentalne gm neprisel?

Jo a pokud bude Tonik ok, planujeme hrat tuto nedeli. Uz netusim, jestli vecer, nebo odpoledne. Tusite nekdo?
A Zdenka jsme tu jeste nevideli, coz je skoda...
Autorská citace #30
11.7.2018 13:18 - Šaman
Nn, pokud je to jen hráč, který navrhne (ale vlastně nevynucuje) nějaký problém, je vlastně na vypravěči, jestli se toho chytne.
Stejně tak jiný hráč může upozornit, že nějaký problém již byl vyvolán mimochodem a když se na tom s vypravěčem shodnou, doplatí vypravěč hráči s aspektem BO (to se stává poměrně často. Když už máme zaklínače: Pokud je příběh založený na tom, že Geralt někoho hledá, ale lidi k němu nemají důvěru, je to nejspíš vynucení. V tomhle případě by záleželo jak často lidi zmíní, že s prašivým mutantem se bavit nebudou. Pokud by neměl důvěru prostě jen proto, že je cizí, za BO to není. Musí tom figurovat aspekt.)

Hráč vs. hráč vynucení je opravdu jen tehdy, když spolu soupeří a jeden hráč navrhne vynucení, kterým jeho postava něco získá.
Autorská citace #31
11.7.2018 16:24 - tony
Zdeněk má dovolenou,já mám po noční,takže bychom se mohli sejít a dodělat minimálně trable k mojí postavě protože mne jako obvykle napadají jen koniny.Jinak jestli máte nějakej zajímavej trabl pro ghoulí doktorku ve falloutu tak sem s tím ....
Autorská citace #32
11.7.2018 23:53 - Bleška
Meli jsme domluvenou nedeli od 18:00 a ja s tim pocitala.
Autorská citace #33
12.7.2018 07:20 - Hunter
Fajn Andy, bud od sesti, ale netusim kde (nejaka klidnejsi restaurace?), nebo muzeme odpoledne u me - cca od jedne do sedmi? :-)
Autorská citace #34
13.7.2018 19:05 - Hunter
Takze hrajeme v nedeli, od 18:00 u Tonicka v praci. Andy potvrd :-)
Autorská citace #35
14.7.2018 08:57 - Bleška
Super, potvrzuji :).
Autorská citace #36
15.7.2018 07:28 - Hunter
Andy, ma postava se jmenuje Svatopluk, neboli Svata :-)
Jdu dal cist, ale taha me ten Standik-pindik za oci :-)
Autorská citace #37
15.7.2018 09:11 - Bleška
No vidíš to :D. Já ho měla jako Stanislava :). Opravím ;).
Autorská citace #38
15.7.2018 23:11 - Hunter
Pristi hrani navrhuju v nedeli vecer. Pocitam, ze se budu vracet v 17:45 na Cernak, takze v praci u Tondy po zastavce doma, cca 19:00.
Pripadne hrajme u me, tj. od 18:30 :-)
Autorská citace #39
17.7.2018 07:15 - Hunter
Pro nase mile navstevniky, Tonda potrebuje pomoc s aspekty a trouble pro svoji ghouli doktorku. Je asi 270 let stara a tesne pred valkou vystudovala Univerzitu Karlovu a stala se vojenskym doktorem.
Prozatimni trouble je ve smyslu "alergie na poznamky o tom, ze jsem ghul". Neni to nejlepsi...
Tonik navrhoval i obavu z toho, ze se stane Feral.

Ostatni trouble v druzine je
Pomaha ostatnim (Svata)
Premira sebeduvery (Vaclav)
Necita (Markus)

Uvitame napady a pripadne i navrhy aspektu take pro supermutanta Vaclava. Vaclav je byvaly rusky vysadkar, ktery ztratil vetsi cast pameti. Hran je spis klidne, bez zbytecne agrese (v boji ale brutalne vrazdi) a v podstate jako kladas :-)
Autorská citace #40
17.7.2018 11:52 - Šaman
Tak zrovna ghoulka s problémem problém nemá :) Prakticky každý neghůl bere ghouly jako nečisté a nechat se od ní léčit už je výraz zoufalství.

Podle toho, jak chcete mít kampaň sluníčkonou cokoliv od "ghůlovi normálové nevěří", po "zasranej smrdutej ghůl". (Aspekt nemusí být absolutní pravda, v tomto případě je to věta, kterou mají tendenci říkat normálové. Něco jako u Geralta "prašivej mutant"). Samozřejmě, je to klišé.

Stejně jako u toho mutanta je klišoidní hrát na slabou inteligenci.
Autorská citace #41
17.7.2018 11:53 - tony
Takže v neděli u Pavla
Autorská citace #42
17.7.2018 12:57 - tony
Instruktážní manuály a vzpomínky na budoucnost:

2019: After the Fall of New York
Desert Warrior
After Shock - (Les Rebelles du Futur)
Rats: Night of Terror
Exterminators of the Year 3000
Apex
Clash Of The Warlords
Holocaust 2000
The Raiders of Atlantis - (Les Prédateurs du Futur)
1990: The Bronx Warriors
Bronx Warriors 2
Dragon Cop
Knights - (Les Chevaliers du Futur)
Rome 2033: The Fighter Centurions - (Les Centurions an 2001 ou 2072: Les Mercenaires du Futur)
Metalstorm: Destruction Of Jared-Syn
Cherry 2000
Equalizer 2000
Atomic Cyborg - (L'Enfonceur)
Warriors Of The Apocalypse
Raiders Of The Sun
Final Executioner
Wheels of fire
Warrior Of The Lost World
Autorská citace #43
17.7.2018 14:25 - Hunter
Šaman píše:
Samozřejmě, je to klišé.


No prave, je to klise, takze co neco jineho? Ne tak "prvoplanoviteho"? Postava pri hrani zadny trouble neprojevuje, protoze momentalne patri hraci, co dela GM (coz se zmeni). A urcite neco zajimavejsiho, nezli klasika "fuj ghul" nekoho napadne? :-)
Autorská citace #44
17.7.2018 14:46 - Šaman
Na druhou stranu "fuj, ghoul" se projeví hodně často. Strach, že se stane Feralem může snadno zapadnout a projevit se jen občas (i když zajímavě - "Je tam silná radiace, pošlete tam ghůla." "Já tam nepůjdu, nechci skončit jako breptající zombie. A vůbec, to se do mě navážíš proto že jsem ghoulka?":)

Ale ta "alergie na poznamky o tom, ze jsem ghul" by mohla být taky zajímavá. Připomíná mi to Reginalda Půlbotku ze Zeměplochy. Třeba začne i zakládat spolky pro integraci radioaktivních organismů do společnosti a angažovat se v GhoulPride pochodech.



Jen bych rád upozornil, že vynucení aspektu z FP znamená nějaký problém ve hře. Takže ne, že hráč jen odehraje nějaké řeči o tom, že do ghoulů se každý naráží, ale rovnou třeba urazit strážného, který si trousí něco o ghoulech, tak, že ji nepustí do hlídaného tábora apod.
Tedy ve chvíli, kdy by se něco hodilo udělat (či naopak neudělat), tak vynucením aspektu může Vypravěč přesvědčit hráče, aby to odehrál nevýhodně (ale zajímavě). A za to dostane FP.
Autorská citace #45
17.7.2018 16:46 - Hunter
Jo, pro predstavu co plasma dela podle stareho Falloutu (a jak si to predstavuju ja)
https://youtu.be/aLU9VQ_pmOg?t=2m7s
Autorská citace #46
17.7.2018 20:50 - Hunter
Kruci, smazlo se mi to. Tak rychle.
Navrhuju upravu vylepseni Davka a Automaticka.
Davka dava +2 a auto +4 ke skillu a zpusobuje negativni aspekt.

Navrhuju zrusit Automaticka. Dale navrhuju, aby bonus sel do damage, ne do skillu.
Ve skillu to ziska sekundarni vyhodu lepsi trefy a take tvorby Combat Advantage. Je to totiz zdarma FP do utoku.
Co myslite? Auto jsem pouzil uz druhou hru a je to podle me zbytecne moc silne. I s FP jsem dal utok 9 (na kostkach +0) a to bez jakekoliv tvorby vyhod. Byla to ma prvni akce v boji. Tohle muzu nyni udelat dvakrat v boji a prijde mi to ulitle silne.

Tim, ze +2 z davky nepujde do skillu, ale do damage, pak bude zajimave delat akce mireni apod, ktere vam umozni lepe zasahnout, ci omezovat protivnika.

Dal jsem premyslel nad spotrebou munice, jako jistou nutnost pro pouziti davky, ci auto, ale neda se to nadesignovat tak, aby nebylo vyhodnejsi misto "lepsi" zbrane, napr. urovne 5, nemit jen zbran urovne 3, ktera strili davkou/auto (aneb damage +2/+4, ktery z ni efektivne dela lvl 5/7). I kdyby ta 3 lvl zrala stejne munice jak ta na lvlu 5/7, tak porad musite zaplatit o hodne vic scrapu na zbran levlu 5/7 jen na jeji nakup.

V navaznosti na zruseni vylepseni "Automaticke", bych upravil popis vylepseni "Odolna" na to, ze neguje zdarma jeden nepriznivy aspekt na zbran uvaleny, krome "Prazdny Zasobnik". A u vylepseni "Kvalitni" na to, ze dava bonus +2 na jakoukoliv opravu, ci upravu zbrane.


Priklad na Davku:
Utocna puska lvl 3 s vylepsenim Davka. Damage pri davce je 5, ale pote nastava aspekt "prazdny zasobnik", a ze zbrane se pred nabitim neda strilet. Odstraneni aspektu je jedna akce (bez hodu na opravu).

Gauss gatling je zbran lvl 5. Ma dve vylepseni. Davka a Prodlouzeny zasobnik. Zasobnik neguje prvni aspekt "prazdny zasobnik". Mate tak zbran, ktera muze dvakrat vystrelit s damage 7, nez bude potreba dobijet. To neni zas tak vyhodne.

Co rikate?
Autorská citace #47
18.7.2018 07:09 - Hunter
Ahoj, zmena - rodina nepojede o vikendu na chatu, takze musime hrat v tu nedeli odpoledne u me. Muzete? Hrali bychom tedy cca 13:00-18:00, ok? Potvrdte, prosim :-)
Autorská citace #48
18.7.2018 13:32 - Bleška
Já v neděli nemůžu :/
Autorská citace #49
18.7.2018 13:36 - tony
já jo.

Add úpravy zatím dobrý.....
Autorská citace #50
18.7.2018 14:53 - Hunter
Bleška píše:
Já v neděli nemůžu :/


A v sobotu jo? Ja zatim muzu i v sobotu, ale dneska to chci rozhodnout, at vim. Vikend na to nebudu moct hrat zase ja, protoze pojedu na tu chatu makat...
Autorská citace #51
18.7.2018 16:36 - Bleška
V sobotu můžu :). Víkend na to též nebudu, jsem mimo Prahu :).
Autorská citace #52
18.7.2018 17:49 - Hunter
Takze v sobotu. Bud u Tonika v praci, nebo u me. U me jen, pokud to bude pres den (od jedne do sesti).
Autorská citace #53
19.7.2018 00:12 - tony
já mám 24ku takže u mne at se děje cokolif
Autorská citace #54
19.7.2018 08:46 - Hunter
Fajn, tak u Tonika v praci a vecer - pres den budu mit program :-)
Autorská citace #55
19.7.2018 13:43 - tony
Ok od 18,00 pro pavla, ostatní 18,30 :P

napadla mne nevýhoda........ odpadávají z ní kousky ale to je tak klišé ,nebo že díky tomu v jakým je zdravotním stavu na ní nefungujou některé drogy? 50% na to že efekt bude/nebude
Autorská citace #56
19.7.2018 14:21 - Šaman
Pokud se bavíme o Fate, tak to není 50%, ale aspekt, který se vyvolá, když se to příběhově hodí. Takže aspekt "resistentní na většinu drog" přijde do hry tehdy, když za to vypravěč, nebo postava zaplatí FP. Ono se to někdy hodí i postavě.
Autorská citace #57
20.7.2018 10:25 - Hunter
Upravil jsem si denicek - Plasma nyni uz neni automaticka a kvalitni. Misto toho ma plosny efekt - zasahne vse v dane zone (chci to otestovat, abychom to pripadne zase zmenili) a laserovy zamerovac - umoznuje jednou za scenu prehodit hod na Utok nebo Mireni.

Za 4 kousky lootu jsem si "nakoupil" veci. Neco postavil sam, neco nasel.
Mam NBC Gas Mask - 75% radiace z okoli mene, Stimpack a postavil si Pipboye - +2 na pocitace (Science).
Autorská citace #58
20.7.2018 11:17 - Šaman
Plasma plošná? Ve hrách to byla naopak zbraň s velkým DMG proti jednomu cíli.
Ten plošný efekt mi sedí spíš na těžké zbraně (kulomety, raketomety a plamenomety) a granáty. Ve velmi omezené míře ještě na samopaly při střelbě dávkou (tam bych nejpíš postupoval podle originál Fate pravidel pro rozdělení útoku na více cílů.)
Autorská citace #59
20.7.2018 13:05 - Hunter
Tak si predstav, ze to vrha prehratou plasmu. Co ta udela? No neroztavi jen jedince, roztomile zvedne teplotu celeho okoli pri uvolneni one plasmy z magnetickeho pole, ktere ji kratkodobe udrzovalo kompaktni :-)
Ale v zasade stejne jen testuju...
Autorská citace #60
22.7.2018 11:00 - Bleška
Dopsala jsem rozepsaný zápis z předposledně :).

Zároveň mě napadl další aspekt - něco jako "zlý policajt". Při výslechu nebo kdykoliv je potřeba budit zdání drsňáka, se kterým si chceš popovídat, protože jinak se budou dít moc ošklivé věci a tím podpořit tak něčí speech, persuasion a tak. Zároveň v negativním smyslu, se s ním někdo bude bát popovídat, protože působí až moc nebezpečně, nebo tak něco.

Teď mě to napadlo, ale abych na to nezapomněla, rovnou to sem házím ;)
Autorská citace #61
24.7.2018 10:14 - Hunter
Prima zapis, Andy :-) Schvalne, jestli me predezenes v novem zapisu :-)

Jinak stale resime mozne napady na Trouble pro nasi doktorku/ghulku. Idealne napady, ktere se vztahuji spise k tomu, ze je 270 let stara, videla toho hodne a narozdil od ostatnich, zila ve svete neznicenem valkou... Ghuli "stereotypy" nas tolik nenadchly...

No a dalsi hrani? Pocitame ze za dva tydny. Za me idealne sobota odpoledne a ne u me. Vecerni hrani moc nedavam, neb jsem pak straaasne ospaly :-)
Autorská citace #62
24.7.2018 10:39 - Aegnor
Hunter píše:
Idealne napady, ktere se vztahuji spise k tomu, ze je 270 let stara, videla toho hodne a narozdil od ostatnich, zila ve svete neznicenem valkou...

*Sentimentální, nebo něco v tomhle smyslu?
Autorská citace #63
24.7.2018 14:44 - tony
klidně i sentimentální
Autorská citace #64
24.7.2018 17:30 - Bleška
Ideální trouble je "Jakpak se jmenuje ten Němec, co mi pořád schovává věci" :D.

Náhodou, mně se to fakt líbilo, že by si v určitých chvílích myslela, že je někde jinde než je, nebo mluvila s lidmi, jako by je znala, byť nikdy neviděla.

Reklamu na Dermacol, studio krásy, už asi dělat nemůže :D.
Autorská citace #65
25.7.2018 00:13 - tony
vlastně může posedlost alespoň průměrnou krásou je vlastní každé lidské samičce
Autorská citace #66
25.7.2018 12:30 - Bleška
:D
Jakože v kritický moment začne zkoumat, zda nepotřebuje přepudrovat nos a jestli neztratila náušnici :D.
Autorská citace #67
25.7.2018 18:40 - tony
No nejspíš hlavně kam jí ten nos zase upadnul a jestli ho vyhrabe včas než ho sežerou krysy...... nebo tak nějak
Autorská citace #68
28.7.2018 11:23 - Hunter
Dve technicke.
1. Andy, mas spatne popis udalosti ve svem zapisu. Kdyz jsme lovili cyberbata, tak jsme sli za Vaclavem. Ne on za nami. A strilim plasmou, ne laserem :-P
2. Ted si nejsem moc jisty, ale Markus toho prvniho zajatce odprasknul, ze jo? Jestli ne, tak to prepisu :-)
Autorská citace #69
28.7.2018 12:00 - Bleška
1. Ja myslela, ze pred nim, aby sla do zad jemu a ne nam. Ok, ale prepisu, jestli to tak bylo.
2. Ano, zastrelil. Pote, co zajatec zacal vysilovat kvuli tomu inzulinu. Jecel, tak ho Markus umlcel.
3. Prima zapis, vzdycky je sranda to cist :-D
Autorská citace #70
28.7.2018 17:00 - Bleška
Tonik taky super zapis xD. Schajzepako xD. Ale Markus vas zachranil. Zamezil prilakani nezadouci pozornosti. Vy tomu proste nerozumite :P
Autorská citace #71
30.7.2018 16:32 - Bleška
Ad hraní tenhle víkend - v sobotu? Hodilo by se mi hrát tak od 16:00 :). Otázkou je kde...
Autorská citace #72
30.7.2018 17:24 - tony
já mám volno
Autorská citace #73
1.8.2018 11:48 - Bleška
Co Hunter a ten jehož jméno se tu nepíše? :D
Autorská citace #74
2.8.2018 08:24 - Hunter
Dobra, tak ve ctyri v sobotu muzu :-) Toniku, budes v praci? Nebo hledame misto?
Autorská citace #75
2.8.2018 08:31 - tony
mam volno takže hledáme místo
Autorská citace #76
2.8.2018 09:29 - Bleška
Šlo by to u nás. Michal si bude hrát na playku se sluchátky na uších, takže ho ani moc nebudeme rušit.
Autorská citace #77
2.8.2018 11:41 - Bleška
Může být ghoul drogově závislý nebo je vůči drogám imunní?
Autorská citace #78
2.8.2018 14:18 - tony
ANO


jinak feralové by mohli/měli mít vůči drogám lehkou imunitu,ale spíš budou mít velkou rezistenci proti mentálním útoků Psikerů
Autorská citace #79
2.8.2018 18:51 - Bleška
Co mit drogove zavislou doktorku?
Autorská citace #80
3.8.2018 07:38 - tony
a co si od ní chceš nechat operovat?

Ps: kde že se to hraje v sobotu?
Autorská citace #81
3.8.2018 08:54 - Aegnor
Tony: ten návrh Blešky byl nejspíš na tohle:

Hunter píše:
Jinak stale resime mozne napady na Trouble pro nasi doktorku/ghulku
Autorská citace #82
3.8.2018 09:50 - Bleška
Aegnor - jop, bylo to myšleno jako trouble.

A je jedno, jestli doktorka trpí občasnou amnézií způsobenou věkem nebo tím, že má vypatlanej mozek :D.

Kde se hraje těžko říct, protože Hunter se s náma neba :D
Autorská citace #83
3.8.2018 09:52 - Bleška
Případně spíš můžeme zalézt do nějakého sklepa, protože jestli bude takhle, tak se tu všichni roztečeme :D.
Autorská citace #84
3.8.2018 14:06 - tony
Já si uvěddomuju že to měl bejt návrh na trabl, jen si říkám jestli s drogově závislou doktorkou nebudu jen další řada seriálu "Dr.Haus"


mohli bychom zase skusit školu ale to už budeme skoro nájemníci,raději bych jinam.
Autorská citace #85
3.8.2018 14:16 - Bleška
S tebou je to těžký. Chceš něco strašně spešl, ale nikoho nic takového nenapadá. Já mám taky jenom chladnokrevnýho vraha :D.

Nebo by mohla být víc v rozkladu - viděls Mrtvou nevěstu Tima Burtona? Každou chvíli jí něco upadlo, ale zase si to přidělala zpět... :D
Autorská citace #86
3.8.2018 16:26 - tony
to už mne taky napadlo...a hned potom ten film :)
Autorská citace #87
3.8.2018 17:24 - Bleška
Hold je to blbý, ale kolo už jsme vymysleli a na nic lepšího nikdo doposud nepřišel. Amerika též objevena. Asi budeš muset vzít za vděk zfetovaným Dr. Housem nebo Mrtvou nevěstou :P.
Autorská citace #88
3.8.2018 21:59 - Bleška
Jestli se hunter rozumne neozve, to jest do dnesni pulnoci, tak na to zitra kaslu ;-).
Autorská citace #89
4.8.2018 00:48 - Hunter
Bleška píše:
protože Hunter se s náma neba :D


Pchh, misto, abyste se dohodli a me to oznamili/precetl jsem si to, tak to mam zase organizovat? Lenosi lini :-) Navic necely jeden den neni "neba" :-)

Jdu si precist zapis...
Zitra hrajeme tedy od ctyr u Tonika v praci.
Autorská citace #90
4.8.2018 08:59 - Hunter
Nechal jsem mobil doma. Jsem na pracovnim, tak aspon uvidim zpravy tady. Pocitan s hranim ve ctyri u Tonika v praci. Kdyby ne, dejte vedet :-)
Autorská citace #91
4.8.2018 09:17 - Bleška
My bychom to dohodli, ale je dost neobvyklé, když se neozýváš. Nevím pak, zda se něco neděje a jestli tedy budeš moct hrát ;).

Ok, ve 4 u Toníka v práci :).
Autorská citace #92
4.8.2018 15:58 - Hunter
Dorazim asi v 16:20 :-) Zaspal jsem. Vazne :-)
Autorská citace #93
6.8.2018 09:15 - Bleška
Tak jsme všichni přežili další hraní a doufám, že nás tedy příště bude už o jednoho víc :D. Jinak nás taky možná brzy bude o jednoho míň :D.

Jinak další hraní navrhuji 18.8.2018 od 16:00 (sice se nabízí od 18:00, ale nebudeme to s těmi osmičkami přehánět :D). Budete mít čas? :)
Autorská citace #94
6.8.2018 16:27 - Hunter
Ja muzu. Ctvrta taky ok, budu doma sam, takze pokud kluci nebudou fachat, da se hrat u me :-)
Autorská citace #95
7.8.2018 03:47 - tony
zatím to vypadá že toho 18.8 budu mít 24ku
Autorská citace #96
7.8.2018 10:21 - Bleška
Pavle, zkusíš se tedy zeptat Terky s jejím přítelem, zda by se k nám chtěli přidat i na FO? :)
Autorská citace #97
7.8.2018 11:43 - Hunter
Zkusim, snad na to nezapomenu - bude lepsi ji primo zavolat a me trosku trapi jakasi zahadna nemoc - mel jsem pak v nedeli skoro cely den kolem 39 horecku (vcetne sobotni noci), takze kdo vi, co mi ten upal vsechno zpusobil, ze se do me pustilo i neco dalsiho...
Autorská citace #98
9.8.2018 20:29 - Hunter
Tak jsem v nemocnici s ruzi. Budu tu jeste dva tydny. Takze hrat pristi vikend nemuzu. Je mi lito...
Autorská citace #99
10.8.2018 10:17 - Bleška
Hlavně se dej zase dohromady, ty naše růžičko ;).
11.8.2018 01:58 - Hunter
Wrigly je Ruzicka, ja jsem "pan Ruze" :-D
Uz je mi lepe, ale klasicky to musim dovylezet. Coz bude nuda :-)

EDIT: jo a jsem neinfekcni, kdybyste chteli prijit pokecat/zaparit tedka o vikendu :-D
11.8.2018 12:50 - Aegnor
Já jsem se už předtím chtěl zeptat, jestli jako nemůžete hrát v nemocnici :-)
11.8.2018 15:43 - tony
a kde přesně že ležíš?
12.8.2018 14:21 - Hunter
Na Bulovce, ale nelezim sam. Navic malej stul, zadny popisovaci platna. Strikacky vsechny stejny, nedostatecne rozmanitost na figurky.. Zkratka jsou na radny hrani spatne vybaveny :-)

Ale hlavne, ja tu nemam kostky. Vim, je to trapny, ale je to tak!

Hehe, ale i vazne, uzdravuju se fakt rychle, sam z toho mam radost. Ale do pristiho vikendu tu jeste urcite budu. Bohuzel..

Toniku, co Zdenek, nejake novinky? A obchodnik? Ja Terce jeste nezavolal, ale hodlam to za chvili napravit :-)
12.8.2018 16:47 - tony
zdeněk je spátky a tomu pro změnu odcházej ledviny,obchodník ani zbytek už nekomunikuje..
12.8.2018 17:06 - Šaman
Sežeňte Hunterovi nějakej StimPack.
13.8.2018 07:50 - Hunter
:-D Samane a nestacilo by, ze bych ti dal Xander root a Broc flower a ty bys mi umichal healing powder? Klidne ti za to propleju agresivni zahradku :-)

A ted doufam, zes hral Fallouta 2 :-)
13.8.2018 10:28 - Šaman
13.8.2018 12:10 - Bleška
:D Tak jsme mohli ostatním na sdíleném pokoji zpestřit odpoledne a rozšířit obzory Falloutem, ale Hunter nemá kostky (absolutně nechápu, kdo se nechá odvézt do nemocnice bez kostek?), takže mají chudáci smůlu a dál můžou akorát tak čučet na nudnou bednu :D.

V tom případě další hraní 25.8. opět od 16:00? Souhlas?
13.8.2018 12:12 - Bleška
Na Bulovce jsem byla jednou se zvrknutým kotníkem a místo, aby měli radost, že se mě hned zbaví, na mě koukali jak na vetřelce, který se tam chce utábořit. Snad jsou na tom s přístupem k tobě trochu líp :).
15.8.2018 06:48 - Hunter
Pristup je tady super, moc fajn sestricky a bratr :-) Doktor je mlade trdlo, takze na nej musim dohlizet, ale jinak pohoda :-) A telku tu nemame, takze makam na notasu a flirtuju s mladyma sestrickama... Jsem tu ted jaksi popularni :-D
Za me dobry, rekl bych, ze na Charismu jsem hodil se Stylem :-D
19.8.2018 01:00 - tony
a ostatní pacoši hodili brutální fajl
20.8.2018 10:40 - Bleška
Tak já tenhle víkend hraní nedám :/. A nemohu ani ten následující...
24.8.2018 19:05 - Hunter
Pchh, ty jsi ale. Ale dik za info :-) Jinak pracuju na pravidlech pro SW at to mame dobre sepsane :-)
8.9.2018 15:46 - Hunter
Tak jak jste na tom s casem na hrani v nedeli 23.? Muzete?
Pokud nebudou kluci v praci, tak muzeme hrat u me doma :-)
Pokud v praci, tak bych navrhoval 14:00 (pujdu na obed na roh k vietnamcum). Pokud u me, tak od 15:30 do 19:30 :-)
9.9.2018 14:55 - tony
23 to vypadá na noční
11.9.2018 12:00 - Hunter
A co tuhle nedeli? Andy? Zdenek, Tonda i ja jsme ready :-) Muzes?
13.9.2018 17:10 - Bleška
Tuhle neděli nemohu, už tam mám zase plný kalendář. Mohu tu další...
17.9.2018 09:34 - Bleška
Čaučky, tak jak tenhle víkend? Mohu i sobotu, kdyby byl zájem. V neděli až tak od 4 odpo.
17.9.2018 14:37 - Hunter
Za me ta nedele - ctvrta ok, ale neni jasne kde. Toniku? Kde budem? U me, nebo u vas v praci?
18.9.2018 22:45 - tony
neděle noční,takže od čtyř budu snídat na karláku :)
20.9.2018 14:19 - Bleška
Tak kdo bude stíhat, snídá s Toníkem, zbytek na 18:00 v plné polní nástup na rozcvičku :D.
23.9.2018 23:49 - Hunter
Dalsi hrani tedy v sobotu, 29.09. od 13:00 u me. Pokud ale bude hlasene moc pekne pocasi, pojedu na chatu. Dam vedet sem, nejpozdeji ve ctvrtek do 17:00. Kdyz se neozvu, hrani plati :-)
27.9.2018 11:37 - Hunter
Baf! Psal jsem ti, Toniku, smsku, ale zadna odpoved - navrhoval jsem, ze v sobotu muzeme do Vojenskeho muzea. A tudiz bychom hrali uz v patek, 13:00. Muzes? A co Zdenek? A nejste v praci?
27.9.2018 15:49 - Bleška
Potřebovala bych to vědět co nejdřív, abych si mohla ten víkend naplánovat...
27.9.2018 16:38 - Hunter
Takze Tonicek v patek stejne nechce. Pocitam s hranim tedy v sobotu, u me, 13:00. Bohuzel, Lesany budou jindy :-) Prosim, potvrdte, ze v sobotu budete :-)
27.9.2018 21:42 - Bleška
Pocitam s puvodnim planem.
29.9.2018 05:51 - Hunter
Tonda hrani na dnesek zrusil. Takze se nehraje...
3.10.2018 22:14 - Hunter
Dalsi hrani asi v nedeli, 14.10. Muzete?
6.10.2018 14:40 - Hunter
Ja totiz v sobotu nemuzu :-)
8.10.2018 10:21 - Bleška
V neděli můžu, ale nevím přesně od kdy... Pokud by se začínalo v 13:00, tak bych se pak připojila, možná kolem 15:00... Ale je to hrubý odhad.
10.10.2018 13:16 - Bleška
Tak to mám úplně jasné, v neděli nemůžu vůbec. Jenom v sobotu bych mohla...
10.10.2018 20:31 - Hunter
Achich a nemuzes si to zaridit? Ja budu v sobotu od brzkeho rana do pozdniho vecera pryc. V tu nedeli bych mohl hrat jak by to ostatnim vyhovovalo...

Urcite tedy Andy ne?
13.10.2018 00:31 - Hunter
Takze v nedeli nehrajeme, Zdenek je nemocny a Andy tedy nemuze. Co pristi tyden v sobotu, 20.10. a to od jedne? Jdu na koncert, tak muzu max do sesti. Nebo v nedeli? :-)
13.10.2018 23:19 - tony
zatím to vypadá že v neděli mám denní,a v sobotu volno
17.10.2018 10:38 - Bleška
Eh... Já jdu na Sněžku (2 měsíce plánovaný výlet), upsat se můžu až na víkend 27 / 28.
17.10.2018 10:39 - Bleška
Nakonec jsem byla též nemocná, takže bych tu neděli, co se mohlo hrát, nemohla, ani kdybych se na hlavu postavila.
18.10.2018 13:22 - Hunter
Kriste... Hele tak dohadujes ty pristi hrani, Andy :-)
19.10.2018 14:34 - Bleška
:D :D

Ok, v tom případě příští víkend 27.10. nebo 28.10. Je mi to jedno, jenom se nahlašte včas, jinak mi to jedno být přestane :D.
21.10.2018 17:50 - Hunter
Za me jednoznacne nedele. Pokud u me, tak 13:00-19:00. Pokud u Tonika v praci, tak dle nej :-) Aneb Toniku? V kolik?
22.10.2018 11:46 - tony
zatím to vypadá že budu mít volno
22.10.2018 14:17 - Bleška
A co Zdeněk? Bude moct?

Jinak to tedy vypadá v neděli 22.10.2018 od 13:00.
22.10.2018 23:51 - tony
22.10 není neděle.
V úterý 23.10 na nadělu od 18,00

28.10 by měla být neděle a máme volno.Zjistím během zítřka jak na tom bude
23.10.2018 23:23 - Hunter
Koukam, ze v Dejvicich bude prehlidka voj.techniky k vyroci. Taaakze, co jit tam? A zahrat si v sobotu? Muzete jeste v sobotu?
Ja jo :-)
24.10.2018 09:16 - Bleška
Chjo, v sobotu mám koně. Pokud by se hrálo v sobotu, tak to stíhám tak na 14:30 začátek. Přehlídka mě moc neláká. Resp. klidně se může hrát v sobotu, ať v neděli mžete na přehlídku, ale dorazím později ;).
24.10.2018 21:56 - Hunter
Tak nechame nedeli, 13:00 u me :-) Tondo, co Zdenek, bude?
Jestli ne, muzeme dat neco jineho (deskovka, pokec apod?)
26.10.2018 17:35 - Hunter
Tak v nedeli tedy nic - Zdenek neni. Pujdu bud na tu prehlidku, nebo na jinou z mnoha akci :-)
26.10.2018 18:46 - Bleška
Ouki douki...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.22449088096619 secREMOTE_IP: 3.239.119.159