sirien
2.5.2017 19:18
Gangs of Doskvol - general
Autorská citace #1
2.5.2017 19:26 - sirien
pro přehled, zatím pracovně:

Slide

Dagger Islands (+1 Finesse)
Military (+1 Survey)

Insight: 1
- Survey: 1
Prowess: 2
- Finesse: 1
- Prowl: 1
Resolve: 3
- Command: 1
- Consort: 1
- Sway: 2

Spec: Mesmerism

Draft backgroundu: Nepůvodní ostrovan (mám pár nástřelů jak se tam mohl z kraje života octnout, možná bych to nechám otevřené do hry), background v kvasi-pirátské mafii, fungoval převážně u vytipovávání a přípravy operací v docích (takový low-level agent-operativec). Pak se něco sesralo (konkurenční/Imperiální úder) a když šlo všechno do kytek, tak obrátil nějaké zdroje ve svůj prospěch, aby se z toho dostal, čímž nicméně podkopnul nohy některým dalším. Aby si zachránil krk, tak to vzal nejdál, co mohl - do Doskvolu - kde se rozhodl začít znovu a rovnou se vyšvihnout značně vejš.


EDIT:

Vice: Pleasure

Close friend: Nyryx, prostitutka
Rival: Bazso Baz, gang leader

...z toho samého gangu, ať je trochu srandy. A hej backstory může bejt že po příjezdu do Duskvolu s Bazsem trošičku vyfuckoval v rámci "usazování se", což mu spadlo na hlavu a Nyryx mu pomohla (protože na ní byl hodnej a v rámci onoho vyfuckování jí chtěl pomoct - teda, náhodou by jí jeho plán i pomohl, ale proč to prodávat side-effect když to můžu prodat jako primary objective...) aby mu Bazso nezakroutil krkem na první dobrou :)
Autorská citace #2
2.5.2017 20:21 - Demonica
Lurk

The Dagger Islands (+1 Attune)
Labor - Corsair (+1 Skirmish)

Insight: 1
- Survey: 1
Prowess: 3
- Finesse: 1
- Prowl: 2
- Skirmish: 1
Resolve: 2
- Attune: 1
- Sway: 1

Spec: Ghost Veil

Narodila se na ostrově, kde bylo normální žít bez bariéry proti stínům. Ale brzy utekla a zůstala na moři. Stala se námořníkem, korzárem, spolu se svojí posádkou se honili za zážitky a za bohatstvím. Jednou je ale chytili a ti zbabělci, kteří si říkali její kamarádi, ji nechali na holičkách - modrokabátníci ji zavřeli do vězení. Povedlo se jí jednoho ze svých strážců svést a utéct. Tak to alespoň vypráví. Teď se potuluje po Doskvolu.
Autorská citace #3
2.5.2017 21:26 - Dukolm
Leech

Iruvia (+1 Survey)
Acdemic (+1 Study)

Insight: 3
- Study: 1
- Survey: 1
- Tinker: 2
Prowess: 2
- Wreck: 2
Resolve: 1
- Attune: 1

Spec: Alchemist
Autorská citace #4
2.5.2017 21:28 - captain66
Hound
Ojak "Cizinec" Karstas

Tycheros - (+1 Attune)
Military - Deathlands ranger (+1 Skirmish)

Insight: 2
- Hunt: 2
- Survey: 1
Prowess: 2
- Prowl: 1
- Skirmish: 1
Resolve: 2
- Attune: 1
- Command: 1

Spec: Ghost Hunter (mind-link)

Demonic telltale: Cat's eyes and claws

Vice: Stupor (Pit-fighting, Seargeant Velk)

Friend - Melvir, Physicker - doktor, co me dava po bitkach dohromady
Ënemy - Henner, Thug - typek z Bazova gangu, rozbil jsem mu hubu a od te doby me nesnasi
Autorská citace #5
4.5.2017 00:45 - Gurney
Dukolm píše:
Spec: Alchemist

Jen jak jsme se bavili o téhle schopnosti, tak ti kromě toho bonusu k dělání lektvarů umožňuje začínat s jednou (alchymistickou) speciální formulí do začátku *. Může to být buď jeden z příkladů (pravidla s. 227) nebo něco unikátního, co si sám vymyslíš.

Pokud si formuli vymýšlíš sám, pak je potřeba zodpovědět:

a) O jaký typ předmětu jde (normální, mechanický, alchymistický, mystický... zrovna když to dostáváš zdarma za toho Alchymistu, tak to určuje, že by to měl být předmět alchymistické povahy - letvary, jedy, drogy, oleje... prostě věci co spoléhají spíš na míchání nějakých přírodních nebo umělých přísad než na mechaniku nebo nějaké mystické rituály) a co dělá (jak husté je to co to dělá, na jak velké ploše to dělá a jak dlouho následně určuje jak složité a drahé je takový předmět postavit)

b) V čem je háček, aneb co brání tomu, aby se tenhle předmět rozšířil a běžně se užíval - nestačí že ho zatím nikdo nevynalezl. Z tohoto se pak určují nevýhody, který předmět má a jejich mechanický dopad, přičemž všechny alchymistické předměty jsou z povahy věci spotřebovatelné tj. jsou jen na omezený počet použití, často jedno, pak je potřeba postavit/namíchat další kus.

* lidi co tuhle schopnost nemají jsou odkázaní na to vyrábět běžně známé věci (viz. pravidla s. 226) nebo nějakou formuli nejdřív vynalézt, což je akce mezi sezeními u které se hází na Study jak daleko s tím pokročili než vůbec můžou přikročit k tomu tu věc začít stavět (pomocí Tinker)
Autorská citace #6
8.5.2017 00:15 - sirien
Hej kdybysme měli přijít do příští hry o aláje, tak já klidně obětuju Nyryx v rámci story hooku - Bonzo se může dozvědět, že blbla s rektorem když se jeho ménem vymlacovala univerzita a může se nasrat a trochu si jí za to podat a může z ní vymlátit, že sem s tim měl něco společnýho nebo tak něco. Kdyby se to hodilo.


Jinak sem nad tim přemejšlel a tenhle systém by byl super na hraní John Wicka... s těma různejma spolkama a jejich dominiema v tom světě, ten systém mincí si o to v podstatě sám říká...
Autorská citace #7
10.5.2017 00:14 - Gurney
Jsem ještě neviděl druhého Wicka, ale minimálně ten způsob vyhodnocování akcí by tomu dost sedl.
Autorská citace #8
15.5.2017 03:17 - sirien
Demonica: Zruš si 2 stresy, asi... (Teamwork nemá implicitní stres 1/další člen, ale způsobuje 1 stres za každého člena týmu, který selže ve svém hodu, tj. hodí 1-3. Já i Captain jsme tam hodili 6... co hodila Demonica nepamatuju, ale myslim že něco jako 2, 4 nebo 2, 5 nebo tak něco) (Na druhou stranu si teď nejsem jistej, jestli ten team effort neved Captain, protože Demonica už předtim měla jen 1 stres volnej a proto pustila ten soak na bleed...)



Já si tu jen tak odložim bokem, protože mě nebaví tim listovat a hledat to když nad tim přemejšlim...

Slide: Rooks gambit (za 2 stresy házim na nejvyšší skill)
Slide: Cloak & dagger (+1d na akce v disguise, auto-iniciativa při odhalení se)

Slide: A little something on the side (downtime +2 stash)
Slide: Subterfuge (special armor suspicion / persuasion / push for subterfuge)
Slide: Trust in me (+1d proti cílům, s nimiž mám intimní vztah)

Spider: Forsight (2x asistence někomu zdarma)
Spider: Connected (+1 result na asset a heat)
Spider: Functioning vice (změna kostky o +-2 když akce obsahuje mojí vice)


Lurk: Daredevil (+1d desperate za -1d na soak následků hodu)
Lurk: Infiltrator (quality/tier nehraje roli)
Cutter: Vigorous (+1 Healing box automaticky)
Hound: Tough as nails (efekt zranění je o 1 úroveň menší)
Hound: Scout (bonus na gather info a camouflage)


Following je seznam team speciálek co se líběj mně osobně a je to založené tak ze 1/3 z toho co mám dojem že chceme hrát, ale ze 2/3 z toho jak ten tým teď nejspíš vidí Tide jako postava...

Shadows: Ghost echos (přístup do ghost town... tohle by chtělo storku jak sviň)
Shadows: Second story (infiltration +1d engagement roll)

Shadows: Synchronized (při teamworku se na crity skládaj 6tky od všech)

Assassins: No traces (tichá operace +1/2 rep namísto 0, 0 heat = +1 rep)

Bravos: Forged in the fire (+1 resisty protože za sebou všichni máme kruté zážitky)
Bravos: War Dogs (sme jak AS Tavaci - mír, válka, neni v tom rozdíl...)

Hawkers: High society (downtime -1 heat, +1d gather info na městské elity)
Smugglers: Just passing through (downtime -1 heat, heat 4- +1d na vydávání se za běžné měšťany)



...příště bych vypálil to skladiště a nechal si zacvakat za to, že začneme tu válku, tak bych rovnou koupil War Dogs na konci session (ty 2 team expy tam někde určitě budou...)

Btw. nevim jak vám ale jak hrajeme online tak mi to přijde trochu víc strohý, tak by mi podobný seznamy asi pomohly si líp představit vaše postavy a jak je vidíte.
Autorská citace #9
15.5.2017 09:58 - Demonica
sirien: Tak pak ty stresy souhlasí, protože to byl podle mě ten hod na Command a všichni tři jsme selhali (Captain 2, já 1, ty 1).
Autorská citace #10
15.5.2017 15:21 - captain66
sirien, Demonica: Prvni team effort vedla na command Demonica a to jsme nedali vubec (ja s 2 jsem byl nejvyssi hod, jak pise Demonica). Druhej team effort si vedl ty, protoze ani ja, ani Demonica jsme nemeli volne stresy, a tam jsme vsichni uspeli (ja 6, sirien 6, Demonica myslim 5).
Autorská citace #11
15.5.2017 15:23 - sirien
Aha, ten druhej sem měl namysli... ten sem ved já, jo? :D No, pravda, že co sem se probral ze svého snu kde sem to všem zavařil sem začal bejt docela akční :D
Autorská citace #12
15.5.2017 23:58 - captain66
Pro siriena seznam specialek postav (u crew specialek se shoduju), poradi v Tierech je nahodne, prvni je imo klicovej, druhej je kombinace nice to have a mechanicky silnych.
Tier 1 - Core concept
  • Hound: Tough as nails (efekt zranění je o 1 úroveň menší)
  • Hound: Survivor (jsem schopen prezit v Deathlands, +1 stres)
  • Hound: Vengeful (expy za pomstu, i pro crew)
  • Hound: Focused (special armor nebo push pro mental harm nebo boj na dalku)
  • Cutter: Ghost Fighter (Schopnost boje na blizko s duchy, demony a podobne)
  • Whisper: Iron will (imunita vuci nadprirozenemu teroru, +1 k rezistum na resolve)
Tier 2
  • Hound: Scout (bonus na gather info a camouflage)
  • Hound: Sharpshooter (za push dovedu strilet bud na extremni vzdalenost, nebo velmi rychle)
  • Hound: Ghost hunter (kocka dostane druhou specialku)
  • Cutter: Vigorous (+1 Healing box automaticky, +1D na recover)
  • Lurk: Daredevil (+1d desperate za -1d na soak následků hodu)
  • Lurk: Reflexes (pokud neni jasno, jednam prvni)
  • Whisper: Ghost mind (vzdy vim o spritach v okoli, +1D na gather info o supernaturalech)
EDIT: jedna specialka tam byla v obou tierech
Autorská citace #13
16.5.2017 00:05 - sirien
Hej fakt se mi líbí některé pasáže pravidel, třeba příklad fortune roll:
Píše:
The PCs instigate a war between two factions, then sit back and watch the fireworks.


Captain: dík. Musim říct, že co sem si to prošel poctivě tak sem fakt rozpolcenej mezi toho Slide a Spidera s akční příchutí, jak sem původně myslel. Tím chci taktně naznačit, že ty 3 kolonky "veteran" na tom sheetu považuju za designovou nedostatečnost a nikoliv za pravidlové omezení :)

(zejména protože koukám, že další 2 powers si asi vezmu primárně z toho Spidera... ten +1 downtime a s těma 2x teamwork zdarma se mi fakt líběj)
Autorská citace #14
16.5.2017 00:26 - captain66
sirien: +1 downtime activity a teamwork zdarma jsou mechanicky hodne silny (a k Tideovi se hodi imo, k moji postave treba vubec), zase mi ale neprislo, ze bys problemy resil pres politikareni a kalkulaci, spis ses ruzne snazil prokecat skrz. Designove vychazi tohle omezeni z AW, kde si taky muzes brat jen 2 movy z ostatnich playbooku.
Autorská citace #15
16.5.2017 02:09 - sirien
Tak já si nevzal Slide jako základ pro nic za nic, že jo... na druhou stranu, jedna storka s univerzitou a výlet do dreamlandů nejsou zrovna moc prostoru pro politikaření :)

Já tu postavu vidim jako akční verzi Littlefingera... hodně rámcově. Asi jakoby se Littlefinger přidal k Hanibalovi z A-Teamu :D Tj. ani tak master-minding politikaření ala Moriarty jako spíš manipulování s pozadím věcí za účelem matení a hraní ostatními. To politikaření a scheming tam najisto chci časem dostat, ale beru to tak že sme newbs jak sviň a potřebujeme mít nejdřív trochu pozice, protože bez karet se poker hraje blbě.

Přemejšlim, že tam postupně vrazim nějakou dark agendu a tak, ale BitD sou handy tim že mi to umožňujou tvořit za běhu - vzpomínka tady, flashback támhle... časem bych se rád dostal k tomu, že vlastně nejsem v Doskvolu náhodou a že moje přítomnost má nějakej účel a všechno co dělám je součást nějakého long-term zájmu a plánu co sahá zpátky k mojí minulosti a důvodům proč a jak sem odešel z Dagger Islands. Zatim sem se ale dostal jen k tomu, že sem tam trousim nějaké random kousky (vzpomínka z dětství, trocha temnějšího já co se ukáže na chviličku po probuzení z noční můry když vyhrožuju chudákovi alchymistovy že ho zaříznu...) které pozdějc nějak poskládám.


Btw. ten teamwork je hodně handy, ale moc silnej zas taky neni - máš to jen 2x za akci, což může, ale taky nemusí padnout a musí k tomu bejt příležitost - neni to jakože bych mohl chodit okolo a pomáhat zadara jak se mi zlíbí. (S Kultem by to bylo větší kombo s tím jejich mystickým spojením kdy si mohou pomáhat na dálku, ale to k nám zrovna moc nesedí.)
Autorská citace #16
16.5.2017 02:17 - sirien
...což mě přivádí k pár pravidlovejm dotazům:

- Co když si nastavim nějaké Clocks na downtime aktivity aniž by bylo řečené, k čemu jsou vlastně dobré nebo co s nimi sleduju s tím, že si to doladím až v budoucnu? (Např. udělám si clocks "Propašovat cosi na loď plující na Dagger Islands" - není řečeno co, komu a proč, dám tomu 4 dílky. Pak si udělám clocks "Korespondenční politikaření v Imperial city" a dám tomu 8 dílků - opět není řečeno co, jak s kým.) Jak by se tohle případně později zužitkovávalo v nějaké zpětné koláži věcí? (Typu "a tyhle clocks ve skutečnosti dělaly tohle a tyhle zas tohle a tím jsem vytvořil tenhle master-plan)

- Když si v downtime dám training, vyexpuju si +1 downtime, dostanu tu akci hned do tohodle downtime nebo až do dalšího?
Autorská citace #17
16.5.2017 02:47 - sirien
A ještě jedna věc... nestihli sme se dohodnout na další hru :)

Tahle neděle by mi seděla, možná i o něco dřív. V sobotu bych asi mohl, ale ne od šesti, spíš tak od sedmi nebo osmi.
Autorská citace #18
16.5.2017 13:11 - Demonica
Ohledně další hry: mě by se to hodilo i v sobotu, anebo začít v neděli o něco dřív, třeba ve čtyři nebo o pěti.
Autorská citace #19
16.5.2017 14:10 - sirien
Já bych asi radši tu neděli. Mám tenhle víkend seminář na bojovim umění a v neděli budeme končit dřív - vzhledem k tomu, že téma je tentokrát dost vražedně vyčerpávající nemůžu ručit že v sobotu budu použitelnej a navíc budu potřebovat jít relativně brzo spát (dostat kvůli nevyspalosti pěstí je jedna věc, dostat kvůli nevyspalosti 2m dlouhou a 7cm tlustou tyčí je poněkud jiný kafe a radši bych si to odpustil).
Autorská citace #20
16.5.2017 16:34 - sirien
Ty sheety sou dost voserový pro přehled vztahů, tak sem udělal menší mindmap pro postavy a organizace. Musim říct, že Doskvol nemá moc daleko k situaci na Blízkym východě, teda, tak sem tam zahrnul jen ty co se mi zdály být významný (tj. na 2nd level vztahů organizací s nimiž máme vztahy sem už nevypisoval zdaleka všechny pro každýho).

Tady je link, na mail sem vám poslal editing invite.

červený čáry sou hostile, zelený čáry jsou friendly (černý sou neutral).

Žlutý pole (žádné tam teď není) jsou -1, oranžová pole jsou -2 a červená (zatím nejsou) jsou -3.
Světle modrá jsou +1, tmavě modrá +2 a zelená +3.
(všechno vůči nám, přirozeně)


Ohledně editace: je to easy na tvoření, ale není to inteligentní editor, takže větší rebuildy vyžadují trochu práce s předěláním čar a tak.


Pár funkčních poznámek:
- Měli bysme si vymyslet nějaký méno gangu :D
- moje postava je drsně pospojovaná s děním; ostatní už tak moc ne, asi by to chtělo rozvinout.
- Máme spojence, co sou zatím dost mimo, ale to asi brzo napravíme



EDIT: přidal sem tam druhej list s přehledem osobních vztahů (přišlo mi příliš bordeloidní rvát to do toho prvního)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.083919048309326 secREMOTE_IP: 18.234.154.197