:-) Powergamer by si nevzal acrobatic strike, kdyz vi, ze existuje cunning attack, ktery taky dava +2, nestoji to akci navic a skvele to zesiluje co postava bude stejne hlavne pouzivat. Misto toho si to predtim postava musela rozhodnout a bylo to vic zajimavejsi. Aneb jsem si SCHVALNE nevzal nejlepsi vec, ktera dava bonus zdarma, funguje i na range a ne jen na melee a nestoji zadne akce a vychazi z hlavniho skillu postavy...
Kdybych po tom pasnul, tak hraju neco jineho. Ale je snazsi prohlasit o nekom, ze je powergamer, nez priznat, ze s jeho zkusenostmi a to dokonce i pri testovani vydane hry, tak vidi diru v navrhu, kterou autor mel odhalit pri simulaci prvnich peti pokusu pouziti. Navic misto hadani vypisu, jak to meni pravdepodobnostni krivku ve hre = dolozim fakta. Ale je powergamer, takze ma byt zticha a je to :-)
Byt powergamer neni spatne :-) Proste chci hrat hrdinskou postavu = nadprumerne silnou a schopnou a jsem v tom konzistentni. Navic ale schvalne delam pro postavy slabiny, abych je vyvazil.
Hrani prumerneho cloveka me nebavi hrat u stolu, to hraju real life :-)
Btw Dex mel schvalne kvuli tomu nekolik cilenych slabin. Neumel rozumne resit cile v krytu (design flaw od zacatku a schvalne), schovavat se, plosne utoky ho dostavaly, snazil se cile nezabijet, Forcu pouzivat jen proti cizim forcerum a i tak radsi strilel, dokud mel cim a schvalne nemel schopnosti na kydleni vice protivniku najednou, pokud se zrovna krasne neseradili v otevrenem prostoru, jako pochodujici be jednicky :-) A nemel, i kdyz to slo, sgrupovane skilly postavene na UtF, nebo pilotni veci :-)