Leese Dailen
18.5.2017 12:09
Last Course
Diskuze k nové kampani ve vrcholné době Impéria, ještě před zrodem Rebel Alliance...
Autorská citace #41
27.5.2017 09:01 - Elvid
Zápis není nutné nějak řešit, je to stejně jen maličkost ;-)
Podle mne bys poznala, že není člověk (to by to musel minimálně zkoušet maskovat nějakým makeupem, což nedělal) a on se i bude vydávat za Near Humana z okrajové planety. Rasa řekněmě Akardian (ať to není o tolik jiné jméno). Ohledně těch "zavřených pus" v tvářích Ti řekne, že tam mají další čichové receptory, protože na jejich světě existuje dravá zvěř, která splývá s okolím a nevydává žádný zvuk při pohybu, takže je skoro jediná možnost ji objevit díky pachové stopě, na což se tam adaptovali. (Něco v tomto směru, aby to nebylo daleko od pravdy, ale přitom úplně zcestné...ještě budu muset vymyslet nějakou okrajovou planetu, ale tu nebude mít tendenci říkat.)
Jinak ho nemusíš označovat Anzati, ale přímo jménem...schválně jsem ho ve svém zápisu přidal, jen jsem neznal jména ostatních krom Pavlova. :-) Sukko Leris (jen možná otočím přijmení a jméno, takže Leris bude jméno...O:-) )
Autorská citace #42
28.5.2017 20:42 - Bleška
Chjo... Wrigly, za mě, trochu mě trápí, že ta pravidla stále nejsou jasně daná a fixnutá. Už se hraje, a my se stále dohadujeme, jak budeme mít skilly nebo nebudeme. To už mělo být dané, stejně jako spousta dalších věcí. Pak ještě vyplyne, že v tom máš díru. Nebylo by jednodušší vzít nějaký systém, který už naprosto funguje a je ověřený? Někdo tu zmiňoval, asi Tony, Pathfindera, mám pocit, že i Pavel. Je to bodový systém, bez děr. Proč to tak neudělat? Za 2., pokud se bojíš power gamingu, tak dobrý powergamer si cestičku najde, nezávisle, co bude za pravidla. Možná by bylo fajn nelámat vše za každou cenu přes koleno.
Autorská citace #43
28.5.2017 20:43 - Bleška
Michal - ok, já to vezmu v potaz, ale opravovat zápis už nebudu ;).
Autorská citace #44
28.5.2017 21:49 - Aegnor
Jako náhodný kolemjdoucí nadhodím i otázku "Jak moc ten powergamer vadí?" Tedy, lepší otázka je asi "Vadí, když bude v družince jeden power gamer, tedy jedna postava bude asi silnější než ostatní?"

EDIT: Bleška má pravdu v tom, že je podle mě důležitější hrát dle již ustálených pravidel, než mít pravidla, která jsou odolné proti powergamingu.

To je jak s blbcema. Udělat něco odolný proti blbcům je nemožný, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.
Autorská citace #45
28.5.2017 21:57 - Bleška
Aegnor - hlásíš se jako dobrovolník? :D

Edit: Myslím na pozici powergamera ;).

Mně osobně by změny nevadily, ale už to má ale...
Autorská citace #46
28.5.2017 23:13 - tony
Systém D20 půjde při troše snahy vždy rozkopnout,možná by pomohlo místo vymejšlení pravidel přesvědčit hráče že s tím co už je si vystačí.......když to tak po sobě čtu tak přemýšlím kdo to napsal......Místo Powrgejmra si bereme já a pavel takže se budeme dorovnávat navzájem slibuju....
Autorská citace #47
29.5.2017 10:19 - Bleška
Takže já a Michal končíme v pozici Weakgamerů, ale Michal je skrytý Powergamer, který tebe a Pavla strčí do kapsy, takže já si hodím nohy na stůl a budu se jenom tiše bavit :D.
Autorská citace #48
29.5.2017 14:01 - Hunter
:-) Powergamer by si nevzal acrobatic strike, kdyz vi, ze existuje cunning attack, ktery taky dava +2, nestoji to akci navic a skvele to zesiluje co postava bude stejne hlavne pouzivat. Misto toho si to predtim postava musela rozhodnout a bylo to vic zajimavejsi. Aneb jsem si SCHVALNE nevzal nejlepsi vec, ktera dava bonus zdarma, funguje i na range a ne jen na melee a nestoji zadne akce a vychazi z hlavniho skillu postavy...
Kdybych po tom pasnul, tak hraju neco jineho. Ale je snazsi prohlasit o nekom, ze je powergamer, nez priznat, ze s jeho zkusenostmi a to dokonce i pri testovani vydane hry, tak vidi diru v navrhu, kterou autor mel odhalit pri simulaci prvnich peti pokusu pouziti. Navic misto hadani vypisu, jak to meni pravdepodobnostni krivku ve hre = dolozim fakta. Ale je powergamer, takze ma byt zticha a je to :-)

Byt powergamer neni spatne :-) Proste chci hrat hrdinskou postavu = nadprumerne silnou a schopnou a jsem v tom konzistentni. Navic ale schvalne delam pro postavy slabiny, abych je vyvazil.
Hrani prumerneho cloveka me nebavi hrat u stolu, to hraju real life :-)

Btw Dex mel schvalne kvuli tomu nekolik cilenych slabin. Neumel rozumne resit cile v krytu (design flaw od zacatku a schvalne), schovavat se, plosne utoky ho dostavaly, snazil se cile nezabijet, Forcu pouzivat jen proti cizim forcerum a i tak radsi strilel, dokud mel cim a schvalne nemel schopnosti na kydleni vice protivniku najednou, pokud se zrovna krasne neseradili v otevrenem prostoru, jako pochodujici be jednicky :-) A nemel, i kdyz to slo, sgrupovane skilly postavene na UtF, nebo pilotni veci :-)
Autorská citace #49
29.5.2017 14:07 - Hunter
Hmm, co jsem to chtel... Rad bych, aby pravidla byla dana pred hrou, abychom je zase neresili u stolu. Minule hry jsme nad diskuzemi o pravidlech stravili spoustu casu a nekolikrat to vedlo k spatnym pocitum. Tomu jsem chtel predejit, protoze co jsem se naucil za minule GM je, ze to byla strasna ztrata casu a kazilo to hru vsem.

Pravidla proto resit uz nehodlam, protoze to zbytecne viri vody - aneb to ode me nejen necekejte, ale ani nahodou nevyzadujte. Kdyz nemam hlas ve volbe, jaka pravidla pouzivame, je jedno, jaky mam nazor. A ja se proste zaridim podle toho, co je na stole.
Predem ale rikam, ze nebudu predelavat postavu co kazde sezeni :-)
Autorská citace #50
30.5.2017 12:22 - Leese Dailen
Dneska se sejdu s tonikem, nasledne vyvesim zmeny do materialu. Pred hrou bych to take rad mel hotove.

Pavle, pokud planujes menit neco na postave, tak mi posli navrh, at to neresime na hre.

Skilly si nabodikujte (10/8 + int za level(3x)), jedinna zmena je, ze pribyva skill Linguistics. Startovni jazyky (Basic+rasa) mate zdarma, za kazdy bodik ve skillu je pak jeden jazyk navic (s featem 2 jazyky za bod). Da se take dorozumnet hodem.
(Pro jistotu - stale slucujeme pohybovky do Athletics, tusim Climb, Jump a Swim)
Autorská citace #51
30.5.2017 12:24 - Hunter
Jak updatnes pravidla, projdu si je a doupravim. Postava jinak uz visi v materialech upravena podle jedne z variant...
Autorská citace #52
30.5.2017 14:49 - tony
kdy se hraje dodávám pro kontrolu že tuhle sobotu mám 24ku a příští výkend mám 24ku v neděli(nejspíš)
Autorská citace #53
30.5.2017 15:35 - Bleška
Toníku, hraje se 4.6. od 13:00 u Wriglyho.
Autorská citace #54
30.5.2017 17:33 - Hunter
Ja budu a uz se tesim :-)
Autorská citace #55
30.5.2017 18:03 - tony
to by mělo jít
Autorská citace #56
31.5.2017 16:27 - Leese Dailen
V materialech je soubor SW errata.doc, ktery obsahuje souhrn zmen v pravidlech. Co se tyce postav je kompletni, jedinne nad cim jeste uvazuju je dogfight u lodi, ale to ted neni podstatne.

Pavle tebe poprosim o info ohledne zmen postavy a take, aby sis vybral nejakou lod (space transport), kterou mas k dispozici.

Vybaveni si berte zakladni (legalni), pokud mate predstavu o nejakych specialitach, tak resit se mnou. Do zacatku byste meli mit i nejake lepsi kusy.
Autorská citace #57
1.6.2017 11:16 - Leese Dailen
Do zacatku mate kazdy 10 FP (pulka z celkoveho poctu od 1.lvlu) a pro jistotu napisu i sem - neprichazite o ne pri levelu, jen se prictou nove a stejne tak FP za zapis vam zustava, tedy Andy a Michal maji uz 11 FP (dalsi level dostanete novych 8 vsichni).

Destiny pointy klasicky 3 (lvl) a +1 za kazdy dalsi level. Rad bych od vas dostal prave jeden cil (destiny), ktery chce postava splnit, ale to ma zatim cas. Muze to byt i cil hrace pro postavu, ktera o nem nevi.

Doslo mi, ze jsem se vubec nedostal k Light/Dark pointum. Rad bych jim dal nejakou relevanci, originalne by v tehle hre zajimaly pouze Andy... Zkuste se jen zamyslet, kde by Vase postava na te skale byla.
Autorská citace #58
2.6.2017 14:19 - Hunter
Updatovan denicek do materialu...
Autorská citace #59
5.6.2017 10:36 - Hunter
Diky vsem za dobrou hru - skvele jsem se bavil a tesim se na dalsi hrani...

K tomu ale dodam, je dobre si nejak rict, jak sakra udrzet skupinu pohromade, protoze dokonce ani Houston a Miqua nemaji moc velky duvod pokracovat spolu :-D
Prvni rychla myslenka rika, vsichni jsou na stejne lodi pri odletu = nemame ani sanci se rozdelit a tak vznikne moznost se spise dohodnout na budoucnosti...

Toho se tyka, ani ja nemam pro svou postavu "budoucnost" vymyslenou => chtelo by to nejak si projit cile a najit nejaky, ktery muzeme spolecne delat a bude davat smysl, ze se budeme drzet pohromade. Btw Michale, stale ale plati, ze tva postava ma nejtezsi pozici presvedcit ostatni, ze ji maji vzit s sebou :-)
Autorská citace #60
5.6.2017 13:10 - Bleška
Jj, btw, jak moc dlouhodobý cíl je najít matku? Na tom přeci nemůže stát celá kampaň. Neříkám, že ji musím nutně najít v tom happanském průsmysku, ale časem aspoň vědět, kam se vrtnout, vědět i to, že třeba sloužila v Republice, nicméně mě bude zaměstnávat situace v Impériu.

A jak říká Pavel, jediná motivace, která spojuje M a H, je, že jí může zkusit pomoct dohledat ten kontakt, co jí poslal zprávu, přeci jen může využít nějakých dalších konexí, které má :).

Ale jinak se tedy vrátím k tomu, co můžeme čekat, že budeme páchat? Alias, skončíme něco jako posádka Ghosta? Tzn., už se na to nemůžeme koukat a budeme Impériu znepříjemňovat život?

Za Miqu bych pak i měla tendenci zavolat tatínkovi a využít toho, že jsem zdrhla, tudíž o mě má strach a skoro žádné zprávy a na matku se ho vyptala. Mám dojem, že už by byl ochotný být sdílnější. Pak ale motivace mojí postavy pobíhat vesmírem padá...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.089148998260498 secREMOTE_IP: 44.220.41.148