Leese Dailen
18.5.2017 12:09
Last Course
Diskuze k nové kampani ve vrcholné době Impéria, ještě před zrodem Rebel Alliance...
8.8.2017 11:41 - tony
Zastrašovat jde podle pravidel 1cíl a trvá to 1kolo,neboli podle pravidel zastrašit tu jednotku šlo a trvalo by to 5 kol kdy by na konci kola jeden voják automaticky prchal.....

Ad DP: kdybychom je neskoušeli zajmout = nechali bychom je někoho unést a mučit příště a dostali bychom podle toho DP o dvě sešny později.DP by měli být dávány podle SW pravidel ne podle Shadowruneřích.

Powercelly máme legálně ve zbraních,jestli ne máme problém.Zbytek výbavy ano je to tam nelegálně.
8.8.2017 12:06 - tony
PS:Zastrašování: Důležitý pravidlový fakt je že po celou dobu by se v každém kole vystrašil = bál vždy jen jeden voják určený Pavlem.

DP:
1)k terorismu byli lidi donucený náboženskou propagandou tudíž za to nemohou a za zabití teroristů kteří zrovna střílí v hotelu je DP.....i ty sluníčkáři.
2)z vězení nelze utéct....
3)nejde někoho uplatit....
4)ve vězení jsou všichni jejich kamarádi a né že ne......
5)tedy krom těch co jsou na hřbitově.
6)Síla je ochrání......ehmmm *kucky kucky*
8.8.2017 12:24 - Leese Dailen
tony píše:
Zastrašovat jde podle pravidel 1cíl a trvá to 1kolo,neboli podle pravidel zastrašit tu jednotku šlo a trvalo by to 5 kol kdy by na konci kola jeden voják automaticky prchal.....

Ad DP: kdybychom je neskoušeli zajmout = nechali bychom je někoho unést a mučit příště a dostali bychom podle toho DP o dvě sešny později.DP by měli být dávány podle SW pravidel ne podle Shadowruneřích.

Powercelly máme legálně ve zbraních,jestli ne máme problém.Zbytek výbavy ano je to tam nelegálně.

Toniku, jsi zbytecne negativni.

S tim zastrasovanim pisu presne to same, Pavel mohl pouzit skill standardne s timto vysledkem.

Nevidim jedinny duvod, proc byste meli dostat DP o dve sesny pozdeji, proto ze jste odleteli. Shadowrun nic takoveho jako force/DP neresi. Pravidla SW maji tri stupne prohresku (vynechavam forcove body):
-vazne - zranis nebo zabijes nekoho nevinneho nebo napravujiciho sve ciny
-stredni - dle GM, napr zabit nekoho zleho, kdo se nemuze efektivne branit
-lehke - dle GM, napr opakovane zabiti oponenta v boji bez vyuziti moznosti ukoncit boj bez ztraty na zivote.
Lehke i stredni odpovida teto situaci. Problem je opet v tom, ze Pavel to posuzoval jinak nez ja (a leckdy i jinak nez pravidla).

Sve Powerpacky sis nakoupil legalne na svou licenci a ty jsou v poradku. Ty co jste nekde zabavili koupil nekdo jiny a licencovane zbozi se nemuze jen tak predavat (jak jsem psal, tohle ale neni tak vazne a jde to okecat/uplatit/...). Zbrane a zbroje jsou military a to nesmite spravne ani vlastnit (blaster carabine je normalne restricted, ale tenhle konkretni typ je vyzbroj stormtrooperu).
8.8.2017 12:34 - Leese Dailen
Zastraseni (preklad pravidel):
full round akce na cil na dohled s inteligenci 1+ proti Will Def.
-cil ustoupi z konfrontace
-odevzda jeden predmet
-prozradi jednu informaci
-po kratkou dobu pred tebou utika
Cil nemusi poslechnout kazdy prikaz a neohrozi zivot svuj, ani svych spojencu. Pote co prestanes byt pro cil prima hrozba, stava se o jeden stupen nepratelstejsi.
Nijak blize to specifikovane neni, vcetne trvani efektu
(Mimochodem, pokud neuspejes, neni mozne na cil zkouset jakykoliv persuation behem 24h)
8.8.2017 15:10 - Bleška
Intimidation je si myslím jasné.


DP bych neřešila. Také s tvým výkladem nesouhlasím, ale jakj sem řekla. Nebudu si rozmýšlet činy své postavy podle toho, zda za ně dostane DP nebo ne. Nehodlám to brát jako strašák, který mě má donutit něco nedělat. Svou postavu mám nějak nastavenou, vím, co by zatím rozhodně neudělala apod. Tím to pro mě končí. Pokud dostane DP za to, že odmítla pomoct babičce přejít ulici a ta, když se o to pokusila sama, byla sražena air speederem a na následky zranění na místě zemřela, přičemž řidič air speederu, ve snaze kolizi zabránit, zahájil úhybné manévry, které nezvládl, srazil onu babičku a následně nekotrolovatelné vozidlo vrazilo do airbus zastávky, kde zrovna stála čtyřčelenná rodianská rodina a jejich pes. Nepřežil nikdo včetně řidiče airspeedru.

Co z toho vyplývá - i toto by mohla být DP (a asi ne jeden), protože svou ignorací a nechutí pomoct jedné vetché babičce mám na svědomí 6 životů a psa. To jest, když to domýšlíš moc, když to rozvineš, tak svět Light/Dark přestává fungovat. Což se snažil Toník výše říct, kdybysme s těmi piráty nechtěli dělat nic, tak budou škodit dál a další bytosti přijdou k úhoně. A že jsme nechtěli spolupracovat? Proč jako? Jejich mučení bylo naprosto zbytečné, protože nás měli pod zámkem a mohli prodat nějakým otrokářům.
8.8.2017 19:30 - Bleška
Ad ty nelegání věci: můžeme si vyrobit další smuggler compartments - už víme jak na to, plány máme, potřebné suroviny a části na to také najdeme. Takže si myslím, že je nějak zvládneme ukrýt :). Prosím, neber to tak, že je tam 100% máme, ano? Nemáme, jenom říkám, že si je můžeme vyrobit a doufám, že to pro nás bude jednodušší, když už jsme je dělali. Ano? :)

Btw, hrajeme tedy toho 13.? V kolik? Kde?
8.8.2017 22:29 - tony
13 je neděle a já mám denní :)
9.8.2017 09:21 - Leese Dailen
Bleška píše:
Ad ty nelegání věci: můžeme si vyrobit další smuggler compartments - už víme jak na to, plány máme, potřebné suroviny a části na to také najdeme. Takže si myslím, že je nějak zvládneme ukrýt :). Prosím, neber to tak, že je tam 100% máme, ano? Nemáme, jenom říkám, že si je můžeme vyrobit a doufám, že to pro nás bude jednodušší, když už jsme je dělali. Ano? :)

Btw, hrajeme tedy toho 13.? V kolik? Kde?


To rozhodne muzete a jednodussi to bude, staci poupravit plany pro tuhle lod (staci tomu venovat ten cas a hodit mechaniku DC19 - pocitano s bonusem za lod).

Hrat se tedy bude u Tonika v praci 13.8. od 13h
9.8.2017 15:45 - Bleška
V neděli tedy u Toníka v práci.

Btw, upozorňuji, že nejdříve se pak na hraní dostanu 9.9.2017
10.8.2017 09:19 - Bleška
Leese Dailen píše:
Zviratko jsi nedavno rozepisoval, takze staty jsou. Pokud ma byt jedovate, dava mi smysl, ze jed dava poskozeni a ne kondice. Rekneme utok +5 na fortitude (ignoruje equip) a dava 2d6 pri uspechu a opakuje se kazde kolo, dokud nemines nebo to nevyleci Treat injury DC 15.
Proč nemůže dávat kondice? Ty jsou na tom to zábavné a dotyčného to nezabíjí. Což se spíše hodí do konceptu - nechceme nutně všechny zabíjet :). S tou paralýzou na Marnsharu to naopak byla epická scéna, když jí jed dával kondice :).
Proč zranění natvrdo dávají větší smysl než kondice? (Neber to jako prudu, jenom mně to smysl nedává, tak se ptám).
10.8.2017 09:21 - Bleška
Kde najdu v pravidlech, a ve kterých, zvířátka?
10.8.2017 12:35 - Leese Dailen
Zvirata jsou po pravidlech ruzne rozhazena, jsou i v zakladnich p.273

predatori vetsinou pouzivaji vlastni zbrane (tlamu, drapy) k zabiti koristi. pokud pouzivaji jed, pak je to vetsinou jejich jedinny zpusob zabiti patricne velke koristi. Takovy jed zabiji ne omracuje. Jedy, ktere omracuji jsou vetsinou bud rostlinneho puvodu nebo slouzi jen jako obrana, pripadne je to otrava prilis velkeho cile, na ktery nepusobi dostatecne. Uz takhle neresim, proc ma ta vec tlamu, drapy, jedovaty ocas a ostny na zadech (nejvic mi to pripomina mantikoru).
Do konceptu vaseho stylu boje to sice sedi, ale k potvore jako takove skoro vubec. Originalne vetsina jedu dava kondice a nejake zraneni a obecne jsou hazardy stavene jako hop nebo trop (bud ti nic neudelaji nebo jsi skoncila).

Samozrejme mate moznost treba potvore uriznout osten a dat tam kyber verzi s lepsim jedem...

Jo jeste bych doplnil, ze zakladni pravidla nemohla pracovat treba s tim omracovacim zranenim, takze kondice byl jediny zpusob simulace omraceni.
10.8.2017 14:29 - tony
Téměř každá knížka s Dungem,nebo popisem nějakých planet obsahuje i zvířata která tam jsou.

Takže jestli rozumím novím pravidlům k jedům tak :
Střední a velké zvíře s jedovím útokem dává DMG
malá zvířata s jedem dávají kondice

Tak víš co?Zmenši to na small bude větší sranda....
10.8.2017 15:18 - Bleška
tony píše:
Téměř každá knížka s Dungem,nebo popisem nějakých planet obsahuje i zvířata která tam jsou.
Upřímně, vidím to dost podobně... Prostě v tom světě taková zvířata existují, tak proč by nemohla všechna dávat jedem kondice... Vem si, co potvor je v Zaklínači - jak bys to řešil, kdybychom hráli v jeho světě? Nebo Harry Potter...
10.8.2017 16:02 - Leese Dailen
Tohle nejsou zadna nova pravidla k jedum. Vzhledem k tomu, ze sis zvire vymyslel, tak mu dodavam staty. Nejak nevidim zabavnou hodnotu v tom, ze bude oponentum davat kondice i neprimo a bude tak nejlepsim bojovnikem vasi skupiny.
10.8.2017 16:27 - Bleška
Jak se dají dávat kondice nepřímo? Neměl by nejdřív uspět na útok a překonat Fortitudu?
Já si právě myslela, že to odněkud sosáš z pravidel :).
10.8.2017 16:36 - tony
Já si taky nevšiml že dává kondice i nepřímo.Do ted jsem předpokládal že se jedná o útok(7+) u úspěšných útoků o fortitud sejf(5+) a potom se něco děje "nepřímo" =kondice/ dmg.Pokud to je jinak tak se omlouvám a napiš sem jak přímo ještě dává kondice.
10.8.2017 16:41 - tony
k jedům :
Je tu forsa,
Je tu milion milionů planet,
je tu sithská mutace a "bojová"genetika,
je tu prostě kde co.
Příroda se tomu musela nějak přispůsobit.Myslím že by bylo jednodušší vzít jed z pravidel než vymýšlet nová pravidla.Ostatně jedinej důvod proč tam chceme jed byl ten že to bylo tak funy proti blešce.

Navíc mám o klouskombatáka méně a to zvíře ho prostě bude muset zastoupit než si to vyřešíme jinak.
10.8.2017 16:48 - tony
K těm šmugleers komponent nebo jak se to jmenuje:
zabírá to maximálně 5% karga a jeden kus obsahuje 200kg*velikost lodě(5) věcí - nebo může obsahovat.V našem případě 1000kg.CČ na najití je 30 a to proto že někdo jde a překope vnitřek lodi tak aby se tam těch max 5% stratilo. v případě naší lodě se jedná o 5% ze 160 Tun.
11.8.2017 12:14 - Leese Dailen
tony píše:
Já si taky nevšiml že dává kondice i nepřímo.Do ted jsem předpokládal že se jedná o útok(7+) u úspěšných útoků o fortitud sejf(5+) a potom se něco děje "nepřímo" =kondice/ dmg.Pokud to je jinak tak se omlouvám a napiš sem jak přímo ještě dává kondice.

neprimo dava kondice jed tak, ze je zapotrebi utok fyzicky na predani jedu, nasledne je hod na utok jedu a ten se opakuje kazde kolo (neprimo), dokud neuspejes nebo te nekdo nevyleci. Pokud tedy dava kondice, tak je to solidni vypinac.

tony píše:
K těm šmugleers komponent nebo jak se to jmenuje:
zabírá to maximálně 5% karga a jeden kus obsahuje 200kg*velikost lodě(5) věcí - nebo může obsahovat.V našem případě 1000kg.CČ na najití je 30 a to proto že někdo jde a překope vnitřek lodi tak aby se tam těch max 5% stratilo. v případě naší lodě se jedná o 5% ze 160 Tun.

Vase lod ma 60 tun cargo, takze 600kg*5=3tuny max dle pravidel. Me bude zajimat nejaka vase predstava, kam byste chteli schovku/y umistit. U teto lodi se nabizi podlaha/strop, nejaka cast skladu (prepazit stenu).
Mimochodem mate dost velkou cast lodi venovanou dvema pokojum pro posadku, cast by se urcite dala vyuzit jako dalsi sklad.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.073673009872437 secREMOTE_IP: 18.232.188.122