Elvid píše:
Co takhle osvobodit Manadalor, nechat ho zalesnit, vytvořit na něm rezervaci s různou zvěří odjinud, předělat chování na akademii, kde tě vyloučili pro dodržování zastaralé příručky, založit vlastní akademii na Mandaloru víc zaměřenou na splynutí s přírodou, či chování šelem/zvířat...
Super, Teo vyrazil a pracuje dal na Mandaloru... Co budes hrat dal ty, Tonicku? :-D
Elvid píše:
Pasivní myslím, že nás do toho dostane děj.
Ano, ted jsem ti jak ja, tak Andy napsali, ze nase postavy do toho proste nepujdou. Protoze vsechny duvody, ktere jsi zatim prinesl jsou pritazene za vlasy pro aktivni vyuziti v teto fazi hry. V zasade se snazis procpat ctverecek otvorem pro kolecko a vymyslis, ale nedomyslis duvody.
Napr. jestlize pravidelne unaseji lidi, jsou v tom dobri. Zaroven to znamena, ze si na ne imperium nedoslaplo, nebo mu umi unikat. Takze jsou to profici a k tomu to nebude mala skupina, kdyz dokazali prezit od klonovych valek.
A na tyhle profiky vypustis postavy na tretim levlu. S tim, ze jako profici velmi pravdepodobne postrileji rovnou vsechny, co nejsou Houston, pac za ne zadne vykupne nebude...
To co rikam, Michale, je nebrainstormuj - to neni cil - zkus domyslet, proc by to reseni neskripalo. Ne jen proto, aby splnilo cil. Pasivne dane dobrodruzstvi to totiz krasne resi - situace se stala, co delate. Je to narativni a smysluplne. Stalo se neco, nad cim postavy nemely kontrolu. Vysvetlovat, proc jsme do toho dobrovolne vlezli, proc jsme takova banda idiotu, ze tak riskujeme, atd, atd bude mnohem divnejsi a nevysvetlitelnejsi...