Mage - články

Kronika

kdy se co podstatného stalo, plus sem asi převedeu expy. A časem možná i doplnim smysluplná data.
Napsal sirien
Obsah článku:

Sessions

Dobře, sem v průběhu trochu ztratil tempo a teď to slepovat zpátky by bylo asi dost obtížné, takže to zkusim seskládat k aktuálnímu stavu a dál zkusim zase držet přehled přes jednotlivé session.

Příběh prvních cca osmi session

Trhlina do Twilightu

  • Na začátku vtrhl do baru kravaťácký právník, který tam cosi dělal a pak zemřel, když vyzvracel 2,5 litru krve. Nechal po sobě "zlatou" hůl se stříbrnými runami a hromadu dokumentů
  • Pátráním se zjistilo, že hůl je mocný artefakt a že dotyčný byl zabit jakousi formou temné magie spojenou s atributem smrti
  • Po několika dnech si jakýsi týpek (Roderich) přišel vyzvednout "pozůstalost" po zesnulém, vyptával se i na onu hůl. Hůl jste zatloukli, kufřík apod. jste mu po okopírování dokumentů předali. Projevoval divnou psychickou rezistenci
  • Zjistilo se, že jedna z run na holi "vzplanula" a že jde o projev jakéhosi okultním postupem vytvořeného osudového kouzla. Obecně se zjišťovala spousta věcí o původu té hole a o jejích schopnostech
  • Postupně byla objevena a zvětšiny rozklíčována síť osudových vláken, kterými hůl propojuje desítky lidí, míst a předmětů. Lidé z této pavučiny postupně umírají. Pavučina je nakonec vystopována až k okultně zalátané trhlině do Twilightu ve sklepení jedné Berlínské budovy
  • Sledování Rodericha přineslo nějaké informace o něm, jeho spolupracovnících a o tom, že minimálně potichu spolupracuje s tajnou službou
  • Malý zvědavý výlet, vyprovokovaný odposlechnutím Roderichova telefonátu o "nalezení toho zkurvysyna co může za Hamburk" vedl k zapojení se do nehezké přestřelky mezi čímsi co vystoupilo ze zrcadla a šířilo kouřovitou temnotu a Roderichovou skupinou, několik Roderichových lidí zabito a zraněno, Shirin smahla celestial fire na hlídacího psa
  • Po určité diskusi ohledně toho, zda je nebo není smysluplné se do toho plést a po návštěvě Hamburku se skupina rozhodla podat si dotyčnou entitu ze zrcadla. Bylo vytvořeno vězení v zrcadle, které se dovezlo do klíčového místa a ona bytost v něm skutečně uvízla, ještě však stihla vybít svou moc ven, což se navíc znásobilo s chaosem, který vyvolal trochu nekoordinovaný střet s Roderichovou skupinou, která byla na místě také.
  • Aktuálně je zrcadlo s onou entitou ve sklepení Věže, Roderichovci o sobě už déle nedali vědět, hůl je ve Věži a od uvěznění entity do zrcadla zatím nevzplanula žádná další runa

Hamburk

side story od Trhliny, ale je tam potenciál aby byla zvlášť
  • Po Roderichově hlášce v telefonu proběhla zvědavá návštěva Hamburku. Byl tam nalezen dům, vyhořelý do základů, který byl očividně terčem zmíněného útoku. Alarik v místě objevil ghosta jakési dívky (a byl přitom krapet přismahnut), který mu ukázal přepadení techno-mágského sankta čímsi ze zrcadla. Následně se vydal popovídat si se spiritou, která měla s daným útokem pojítko a odešel ohořelý ze setkání s fragmentem spirity Hamburské ohnivé smršti z II. světové, kromě popálenin získal ale i kotvu této spirity v podobě několika stále doutnajících uhlíků
  • Kromě zmíněného se zjistilo, že útoky navázané na Hůl probíhaly nějakou dobu i v Hamburku a Samad získal pár vlažných informací, které je ale případně možné využít pro kontakt s Hamburskou "okultní scénou".
  • Thomas byl kontaktován (nahackován) Dietrichem s varováním, že se do toho nemá on ani jeho přátelé pro vlastní dobro plést. Samada to dopálilo a tak Dietricha vystopoval, proběhl oboustraně trochu ostrý rozhovor, nakonec Dietricha přesvědčil k návštěvě
  • Dietrich dorazil do Věže a povyprávěl o Roderichovi i o tom, co se dělo v Hamburku, řekl i pár informací o oné entitě ze zrcadla, i když ne moc. Obratem zase odjel s tím, že musí být konstantně v pohybu
  • Po uvěznění zrcadlové entity se Dietrich stavil znovu, v o poznání pohodovějším stavu a požádal o půjčení dvou milionů EUR za účelem snahy zachránit co se dá z Hamburku.

Nephandi

  • Ve škole kam chodí Samadův synovec se odehrál jakýsi okultní incident, menší pátrání ukázalo, že se jedno z dětí poněkud podivn probudilo, zatímco ho ostatní šikanovali, přičemž při svém probuzení zaútočilo na ostatní magií Forces a Death a několik jich zabilo
  • Nemocnice, kam byly děti převezeny, byla poměrně záhy uzavřena německými pandemickými hygieniky, kteří přišli s nějakou cool historkou o podezření na jakousi supernebezpečnou bakterii
  • Pátrání v mezidobě ukázalo, že onen kluk je nejspíše reinkarnací nějakého mága, který za pomoci magie Smrti, obecně pokládané za docela temnou, přemístil svou Duši do jiného těla. To vyvolalo poměrně dost pochybností
  • Přes snahu jim v tom zabránit se partě jakýchsi mágů podařilo unést ono probuzené dítě z nemocnice (odteleportovali ho ze sanitky), Shirin se je ale podařilo vystopovat. Spolu s Thomasem pak dva z nich "odstavili" na dálnici a přitlačili je ke stěně, vypadalo to na bitku, nicméně nakonec se věci usmlouvaly na urovnání a omluvu
  • Již předpokládaní Nephandi skutečně urovnali co urovnat slíbili a následně přišli na smluvenou schůzku, kde opravdu předali hodnotný dárek na usmířenou dle obecně uznávané magické etikety. Po chvíli běžného tlachání se rozloučili a odporoučeli
  • Shirin nejspíš nedali spát, protože se jednoho večera vracela do Věže a telefonovala Alarikovi, že zjistila něco důležitého, nezněla přitom že by to byly dobré zprávy. Poté dodala že má nějaký divný pocit, následně hovor vypadl. Alarik a Samad ji nalezli po pár minutách mrtvou v postranní uličce poznamenané poměrně divokým bojem, kromě pár nýmandů se nad ní skláněla i ona mágině od Nephandi, která z ní před smrtí násilně vyrvala Soulstone. Motivace celé věci zůstala nejasná.

Jiné zaznamenáníhodné události

  • Thomas někdy z kraje sbalil dost lacinym trikem pět teenage darkcoolinek co zkoušeli duchařit v klubu s tabulkou a kyvadýlkem, se dvěma nebo třema z nich se pak i vyspal
  • Samad zjistil, že mu umírají "pacienti" v nemocnici. Viníkem byla zdravotní sestra projevující se jako psychická upírka, tu jste pak izolovali a dali jí menší existenční šok (Mind * sight), aktuálně je v ústraní a nejspíš prožívá krizi identity
  • V klubu se z jedné holky stalo nedobrovolné médium, posedla jí spirita a z části jí ovládlo cosi divného twilightovitého, co se posléze ukázalo být duchem nějaké Židovky co se ve Věži ukrývala za války (postupem času se její ghost nejspíše promíchal i s jinými entitami Twilight a Shadow). Varovala před přetékáním Quintessence, kvůli čemuž byl upraven node, vytvořen zásobník a posíleny štíty
  • Protože Dietrich požádal o trochu peněz, tak si Shirin, Samad a Alarik udělali výlet skrze Shadow a po cestě tak mimochodem šlohli několik milionů EUR ze zabezpečeného vagonu. Přitom se do Shadeu propadl i jeden ze strážců, kterého pak museli přivolat rituálně zpět a narvat zbytkovými látkami po drogách (momentálně je mimo službu, ve vyšetřování a má fakt pěknej bordel v tom co se s nim sakra dělo)



Smrt Shirin, příchod Andrey

  • retrospektivně: pár dnů před událostmi této session se začal pohřešovat Thomas, který zmizel prakticky beze stopy, nebyl k nalezení, mobil nedostupný... nicméně věci zůstaly tam, kde být měly. Ostatní si to vykládali prostě tak, že má jakési asociální období
  • Shirin volala Alarikovi že zjistila cosi o Nephandi, co ji zjevně rozrušilo a že se necítí být zrovna v klidu a bezpečí
  • Alarik se Samadem jí vyběhli naproti, ale dorazili příliš pozdě, nalezli už jen scénu s mrtvou Shirin, několika nejspíše najatými týpky, kteří se do nich pustili a jednou z Nephandi, která unikla do Twilight postřelená Alarikovou vymazlenou kulkou, nicméně s ze Shirin násilně vyrvaným soul stonem
  • Alarik a Samad zařídili Shirin rituální hermetický pohřeb se všemi náležitostmi na vrcholu Věže, následně zahladili a urovnali její záležitosti
  • Zhruba týden poté dorazila do Věže Andrea, mladá, relativně nedávno procitlá mágině hledající někoho, kdo jí pomůže s jejími novými schopnostmi a poskytne trochu zázemí s tím, že jí k Věži poslal spirit jakési bílostříbrné lišky. Požádala o místo za barem a ještě ten večer se stihla vyspat se Samadem.
  • Alarik a Samad jí poté přijali do Sancta a provedli jí po komplexu

Exp stav až potud: Zákl (Andrea)
Exp: 36 (24)
Ark exp: 18 (14)



Vybití nephandi

  • Na návštěvu přijel Dietrich, v Hamburku jde všechno víceméně tak jak má, minimálně od doby, co si zaplatil nechutně drahé právníky a sem tam hacknul pár firem a tak.
  • retrospektivně: Thomas je stále postrádaný, Dietrich o něm také nic netuší, nedokázal jej ani nalézt pomocí různých analytických a pravděpodobnostních programů, což ale komentoval tím, že Thomas je dost schopný na to, aby se mu ztratil, když by o to měl zájem
  • Po nechutné chlastačce kdy se plánovaly výlety po Marsu a podobné Dietrich prohlásil že ty Nephandi zvládne najít. Po určitých přípravách a variacích různých plánů se rozhodlo požádat o pomoc Rodericha
  • Roderich se částečně zdráhal, nakonec však uznal že je v jeho zájmu vám pomoci, zejména když jste mu nabídli, že se na vás případně bude moci obrátit, kdyby potřeboval.
  • Kromě očividného "jádra" týmu s sebou přivedl i dalších osm lidí, očividně s určitou, i když rozdílnou "mírou vědomosti", poměrně rychle se vypracoval rámcový plán, vzaly se dvě nenápadné dodávky a jelo se do Belgie, kde už jeden z členů jeho skupiny připravil v blízkosti Sancta Nephandi operační základnu ve vile
  • Pobyt v Belgii byl především na nervy brnkající čekání, se kterým se každý vyrovnával po svém. Roderich a část jeho lidí se chovala zcela klidně a profesionálně (sledovali televizi, hráli šachy, karty), druhá část se procházela po vile a zahradě, často si zapalovali, stále si rovnali výbavu. Samad chlastal, Andrea tlachala nebo flirtovala s kdekým, Dietrich se pevně koncentroval na technické sledování a Alarik si různě povídal s lidmi, do okamžiku, než se zapovídal s Denisem.
  • Alarikova konfrontace s Denisem ukázala, že Denis je zabiják, takřka magor, kterého drží příčetného pouze setrvačnost vojenského drilu a disciplíny. Jen málo rozlišuje mezi těmi, co vládnou nadpřirozenou mocí, a vzásadě na takové jedince hledí jako na další, minimálně potenciální cíle.
  • Po několika "falešných nástupech" vyhlásil Roderich akci, když se vaši dva známí, vámi označení jako "jednatelé" Nephandi, oddělili od skupiny na snídani. V časově jasně vytyčené akci byli oba sestřeleni v rozmezí ani ne deseti vteřin. Sesbíraly se těla a vyrazilo se na Sanctum.
  • Úder na sanctum proběhl velmi násilně, po flash granátech následoval útok běžnými granáty za každý druhý roh, rychlý postup a nekompromisní střelba kamkoliv a do kohokoliv. Za zdůraznění stojí okamžik, kdy prostorový mág sejmul Denise jeho vlastní střelbou (Denis byl následně zcela oživen Samadem), aby následně dostal mentální tečku od Alarika a odteleportoval se, chvíle, kdy Joshua (onen 10ti letý kluk) udeřil na skupinu poměrně brutální magií, která byla nadvakrát odčarována Alarikem (což takřka vyprovokovalo Denise), aby byl následně sejmut Andreou, která o tom, že umí s noži, očividně nelhala. Když ho Samad už tak tak chtěl vyléčit, tak mu Alarik roztříštil hlavu ztavenou koulí skleněných střepů
Exp: +5
Ark exp: +3 (Demesna 2, Alarik +1 za countermagic, Samad a Andrea +1 za přípravu magie pro mundane)



Dreamlands&Radnice

Doplněno retrospektivně, případně dejte vědět o něčem co jsem si nepamatoval přesně nebo vůbec
  • Samad opustil Belgii dopálený na Alarika za zabití Joshui přímo pod jeho rukama, Alarik a Andrea zůstali spolu s Denisem, aby se postarali o úklid a o zajatou mágini
  • Alarik a Andrea se vydaly skrze Dreamlandy do podvědomí oné mágině, přes různá bizardní místa prošli přes kočičího strážce až do jejích vzpomínek, kde si ověřili, že není ještě zkorumpovaná do ztracena.
  • Mágině byla převezena do Věže, kde ji Alarik uvedl do komatického stavu na kapačky s tím, že se jí bude věnovat později - přesněji že jí později totálně přemaže paměť a pošle na půl roku rekonvalescence do Afriky a jako pojistku si ponechá její soulstone
  • V jednom okamžiku se v klubu všechno světlo a částečně i zvuk začaly prapodivně křivit až Věž upadla do absolutní tmy a podivně tlumeného ticha, následně jakoby celý proces proběhl reverzně a u baru se zjevil Thomas. Tvářil se že udělal něco děsivě cool a nechápal, proč na něj ostatní tak civí, záhy z něj vypadlo, že provedl experiment který jej posunul v čase, ale záměrem byl posun pouze o několik vteřin, nikoliv o dva měsíce. Informace o smrti Shirin se ho velice dotkla.
  • O několik dní později Alarik, Thomas a Andrea připravili odporné magické šmelo na městský tendr oprav kanalizační sítě, který ve výsledku vedl k vítězství jedné z Alarikových firem a otevřel tak možnost k vyprání peněz ukradených při vlakové loupeži
Exp: +4
Ark exp: +2


Setkání s upíry

Doplněno retrospektivně, případně dejte vědět o něčem co jsem si nepamatoval přesně nebo vůbec
  • Do Věže vpadla dívka, která se očividně před někým skrývala, následně dorazili jacísi tři bouchači, kteří ji očividně hledali. Po konfrontaci (při níž zmlátili dva členy ochranky) se ukázalo, že jde o upíry. Když dívka zaslechla Alarika, který poměrně očividně deklaroval, že není "mortál", vykřikla žádost o azyl.
  • Dívka, mladá upírka, prohlásila, že jí hrozí poprava za to, že zabila svého stvořitele, což učinila při nechtěnné nehodě, k níž došlo v důsledku jeho ztráty sebeovládání. Přes den bylo zjištěno, že mluvila pravdu (za pomoci Thomasovi kamery zachycující proudy minulých fotonů, která Alarikovi lehce vyrazila dech) a Alarik zavolal jakémusi zástupci významného upíra a oznámil mu situaci. Ten přislíbil, že se jí bude věnovat jak rychle to jen půjde
  • Další večer dorazil do Věže upír, který se představil jako Grano, upír zastávající instituci Strážce dohod, a zahájil poměrně složitá jednání ohledně práv na území a dalších podobných nesmyslů
  • Třetí večer do Věže dorazila spolu s Granem zástupkyně upířího Dvora a spolu s ní i jeden z upířích "lovců" a dožadovali se vydání upírky. Následovalo opět složité jednání ohledně práva udělit azyl a podobné záležitosti. Všechna tato jednání probíhala ještě dva dny a byla plná tahání různých minulých událostí, dožadování se a zamítání toho či onoho.
  • Grano mimo jiné zmínil, že Aryan (?), jejíž ghost/wraith stále dlí kdesi ve Stínu Věže, svůj cabal zradila nacistům
  • Poslední setkání s upíry vypadalo že bude poměrně napjaté a také bylo, Grano vystupoval relativně neutrálně, nicméně zástupkyně Dvora a lovec který ji doprovázel se docela ostře dožadovali skrývané upírky, zástupce Sněmu se naopak zastával práva mágů na poskytnutí azylu. V jednom okamžiku, když se věci začaly zasekávat a Andrea pro jistotu povolala skrze gauntlet vlčí spiritu, Alarik povastal a začal mluvit s poměrně značnou autoritou, do svého hovoru ale vložil podtón provokace, který vyvedl zástupkyni Dvora z míry, takže jedním pohybem odsunula stůl a povstala proti němu. V tu chvíli se za Alarikem materializoval gigantický vlk s kamennými tesáky a drápy, přeskočil jej a zavrčel, upírka zpanikařila a zaútočila na něj, což mělo za důsledek že se na ni vrhl, přičemž se vymkl z pod Andreiny nadvlády, takřka okamžitě ji rozcupoval, zabít ji mu zabránil strážce, který se na něj vrhl a následně byl přiražen ke stěně a také málem rozcupován. Strážce zachránila Samadova intervence, který pod vlkem dematerializoval podlahu a spolu s Andreou se za ním vrhli, aby mu zabránili proniknout až do klubu plného lidí.
  • Když Alarik uklidnil k smrti vyděšeného zástupce Sněmu, tak se spolu s celou dobu ledově klidným Granem shodli, že záležitost je nejspíše uzavřena a dalších jednání netřeba. Samad a Andrea zastavili vlka na poslední chvíli, přičemž tak tak sami nepřišli k úrazu.
Exp: +5
Ark exp: +4


Únos letadla

Doplněno retrospektivně, případně dejte vědět o něčem co jsem si nepamatoval přesně nebo vůbec
  • Jednoho klidného večera vtrhl do klubu Dietrich, bez pozdravu, v auře stopy Paradoxu, stopy krve na tváři a pod uchem, zcela odignoroval Alarika a proletěl k Thomasovi, kterému přerušil hru pokeru a vyžádal si okamžitý rozhovor v soukromí. Tam Thomasovi oznámil, že potřebuje pomoct s únosem letadla Frankfurt-New York startujícího přesně za 17 hodin a 42 minut a záhy jej přesvědčil, že to je dobrý nápad.
  • Chvíli trvalo, než se podařilo přesvědčit i ostatní, že to je dobrý nápad, čemuž nejprve předcházela nutnost přesvědčit je, že jsou jak Dietrich tak Thomas zcela příčetní, ale nakonec to nebylo nic, čím by se Thomas nezvládl prolhat a problufovat. Dalších patnáct hodin proběhlo v hektických přípravách na onu šílenou akci.
  • Letištní kontrolou se podařilo projít docela rozumně, stejně jako se relativně bez problémů podařilo uspat všechny cestující a v rámci nasimulované nehody převzít kontrolu nad piloty. Jediným problémem se ukázala být v letadle neznámo proč cestující shape-shifterka, která na "únosce" náhle zaútočila a nejspíš by je zle pochroumala, kdyby ji Samad nevyhodil skrz podlahu letadla letícího ve třinácti kilometrech nad Atlantikem
  • Lehce poničené letadlo s poněkud vyděšenými cestujícími nakonec přistálo dle plánu v New Yorku, nicméně až poté, co několikrát proletělo časoprostorovou anomálií vzniklou v důsledku nevydařeného pokusu se strojem času před takřka sto lety.
Exp: +5
Ark exp: +3


Johannes, Marie Anna, slaughterhound

  • Do Věže dorazil Johannes další-jméno Marcus von Sönenborg, cca 260 let starý upír, který o sobě tvrdí, že se zcela vyhybá jakékoliv politice a "skupinové příslušnosti" a zabývá se pouze vlastními záležitostmi, což je především obchod s informacemi, vzácným a nezvyklým zbožím a v minimální míře pak s různými službami. Za tímto účelem požádal o možnost sjednávat své obchody ve Věži, kterou považuje za (minimálně pro upíry) neutrální půdu, jejíž statut mu navíc nabízí vysokou záruku bezpečí a soukromí, výměnou nabídl zdarma jakékoliv informace o ohrožení Věže a obecně "slevy" na své služby.
  • Kromě drobných dárků nabídl jako úvodní vstřícné gesto pár základních "demystifikujících" informací o Sněmu a Dvoru, malou radu ohledně způsobu jednání s nimi a navíc k tomu uzavření současné stále otevřené situace s upíry, včetně odstranění problémů upírky, které byl ve Věži poskytnut azyl.
  • Johannes si vymínil možnost užívat ve Věži při svých obchodech artefakt silně ztěžující jakékoliv sledování či odposlouchávání. Zda to je jediný prostředek který pro ochranu svého soukromí používá je těžké říci, očividně již mágy potkal a on sám je vzhledem k tomu jak odolával protiupířím bariérám Věže dost mocný.
--
  • Do Věže rodazil Roderich a předložil svůj aktuální problém, který se týkal mystických útoků na jakési tři studenty umělecké střední školy, jejichž původ naprosto unikal jeho možnostem o vypátrání.
  • Andrea poměrně rychle odhalila původ oněch útoků, který spočíval ve spiritách, které používaly svou moc v plné míře proti oněm třem mladíkům - jedna vyvolávala šílenství, druhá nemoce, třetí nehody. Všechny tři se Andree podařilo poměrně snadno zničit a spolu s Alarikem pak vypátrat jejich původce.
  • Původcem oněch útoků se ukázala být mladá, ale na svůj věk nezvykle silná mágině, Marie Anna, taktéž studentka oné umělecké školy, která je vytvořila v odvetě za znásilnění své kamarádky.
  • Setkání s Marií Annou bylo docela napjaté, Alarik, Andrea a Thomas si na ní "došlápli" v music baru, kde byla s přáteli. Marie Anna se nenamáhala nijak zapírat své schopnosti ani svůj podíl na dění, nicméně velice ostře se vymezila proti způsobu, kterým vůči ní vystoupili. Další setkání proběhlo den na to v kavárně a i když nebylo příliš vstřícné, tak nedělalo až tolik problémů přesvědčit Marii Annu že jednala poněkud mimo mantinely, minimálně ve smyslu toho jak moc bylo její jednání nápadné.
--
  • Po setkání s Marií Annou si dal Alarik několik dní totální oraz, mumlajíc cosi o tom, že poslední dobou jde z problému do problému, poté se věnoval zanedbaným obchodním záležitostem. Thomas si dal cestu kolem světa, při níž nasbíral data z několika velmi slunečných míst po celém obvodu rovníku v rámci svých pokusů s portály, následně strávil příjemný týden v Thajsku. Andrea si pořídila štěně německého ovčáka, které následně zlikvidovala, když do něj navázala spiritu, kterou původně povolala při jednání s upíry.
  • Když Andrea hrdě představila své štěňátko Alarikovi, tak ten z něj nebyl vůbec nadšený. Ostřejší výměnu názorů k níž se schylovalo ukončil z dovolené se vrátivší Thomas, který, když zjistil co se děje, vytáhl pokusně pistoli, což vedlo k tomu, že spirita odpověděla děs vyvolávající numinou. Rozprchnuvší se mágové v ní vyvolaly aspekt lovu a ona se prakticky vzato totálně vymkla z podkontroly.
  • Andrea odeslala štěně do Spirit realmu, nicméně Paradox při tom osvobodil spiritu samotnou, ta se vrhla na Thomase, ale Andrea ji zvládla odvolat. Co nečekala bylo, že spirita vládla numinou umožňující jí přímý návrat do materiálního světa. Znovu vyvolala děs a vrhla se na Andreu, kterou nejprve zranila a poté, co jí byla sama zraněna, ji takřka zabila a vrhla se za Alarikem a Thomasem.
  • Alarik nakonec spiritu sejmul puškou na slony, zrovna když se vrhla do dalšího útoku, čímž předešel Thomase, který byl odhodlán ji odteleportovat kamkoliv, což by mohlo dopadnout jakkoliv. Andrea upadla do bezvědomí krevní ztrátou a Alarik ji poslal potrhanou do nemocnice, odkud se vrátila asi po týdnu. Roztrhaná spirita se propadla zpět do Spirit realmu a kromě trochy poničeného majetku za sebou zanechala i Thomase který by ji nejraději rozpáral nadobro.
Exp: +7
Ark exp: +9


Panenská krev a získání stroje času

  • Za Samadem zašel Johaness a požádal ho o krev panny z roku 1650 narozené za úplňku, odebrané za konjunkce 1664, blondýnky ze šlechtického rodu etc. etc. Tomas Samadovi našel dívku poměrně blízkých požadavků na FB, Samad se k ní vloupal, odebral jí krev, zkontroloval pannenství, krev dále Life-occult alchemicky upravil a dal Johanessovi, za což dostal 25000EUR a ztratil bod Wisdom.
  • Dietrich přijel s vyhodnocenými výsledky pozorování z letadla a s informací, že v tom někdo šťourá. To nakoplo Tomase a dokončil svojí část, společně pak vytvořili způsob, jak vyvolat původní stroj času ze struktury časoprostoru, v níž je ztracen
  • Andrea si povolala spiritu skrz gauntlet odposlouchávacího mončičáka
  • Pronajala se tři skladiště, do dvou dal Thomas falešný generátor chrononů se stejným paternem, jako má mít experiment, všechna se napojila na síť vysokého vedení. Skladiště byla postupně navštívena pány v černých dodávkách, kteří nakonec dorazili i k tomu správnému.
  • Pánové z černé dodávky se hlásili jako security a očividně nechtěli zabíjet, ale zadržet - používali převážně tasery, nestříleli ostrýma na tělo atp. Poté, co dostali po tlamě přiznali, že to nedávají a po krátkém vyjednávání o tom, že si jen vezmou své sejmuté kolegy a vypadnou se stáhli. Nikdo z nich u sebe neměl žádné ID, mobil ani nic podobného, ale Tomas si pár z nich nafotil.
  • Paradox vyvolaný procesem přivolání stroje času zničil použité vybavení, což vedlo k uvolnění Thomasova zpomaleného světla, které v sobě neslo vysoký chrononový náboj, což u všech přítomných vyvolalo záblesky budoucnosti.
Exp: +4
Ark exp: +1 (flashforwardy) (An: +1 za mončiči, S: +2 krev a okultní alchymie, T: +2 za přitažení stroje času)


Gabriela, Silvia

Doplněno retrospektivně, případně dejte vědět o něčem co jsem si nepamatoval přesně nebo vůbec
  • Ve Věži se ukázala Gabriela, mladá holka s perfektním tělem/metabolismem/psychikou/aurou, která se uvedla tím že z Tomase vytáhla prachy při pokru. Celkově se nesnažila být moc sympatická a ani nebyla, i když žádnou přímou urážku nebo tak něco nevyjádřila
  • Johannes informoval o tom, že někdo schání informace o Věži a jejích majitelích/obyvatelích přes všechny úrovně (úřady, podsvětí, supernaturální komunita), k čemuž využívá různé prostředníky a je těžké říci o koho jde. Kromě toho sdělil i nějaké základní informace o existenci hermetické lóže, s níž měl nějaké jednání a která také položila nějaké základní otázky týkající se Věže.
  • Alarik spokojeně pokračuje ve svém budování ne-pseudo-mystického kultu
  • DHL dovezlo do věže balíček ve kterém byl balíček ve kterém byla obálka ve které byly tři Mind-sugestivní obrázky. První ukazoval Alarika jak hledí sám na sebe do zrcadla, přičemž jeho trochu stařeji vypadající odraz působil značně děsivě, druhý ukazoval Alarika jak si s někým podává ruku, přičemž z toho očividně není moc nadšený, celkově obrázek působil výhružně, třetí pak ukazoval Alarika jak vztahuje ruku k čelu oné ex-nephandi mágině, za kterou ale stojí Alarikem neviděný stín nephandi-nekromancerky, která se stejným způsobem vztahuje k němu. U obrázků byl papírek se jménem Silvia a s telefonním číslem.
  • Silvia je mladá mágině, kterou poslední měsíce terorizují sny, v nichž vystupuje Alarik a místy i ostatní. I přes "mystický oběžník" který proběhl Berlínem a který před Věží varoval Alarika zkontaktovala, protože už to dál nedokázala vydržet. Celkově je ochotná spolupracovat/pomoci, nicméně alespoň zatím nechce navštěvovat přímo Věž samotnou. Dříve byla kamarádkou Marie Anny, ale zhruba před rokem se rozešli, když se MA přidala ke svému aktuálnímu mentorovi.
  • Při pokusu projít do Shadow se ozval Paradox a poslal Andreu do Deep shade
  • Samad se rozhodl navštívit Marii Annu u ní doma. Dostalo se mu po předchozím setkání nečekaně vstřícného, částečně ritualizovaného uvítání. Marie Anna odmítla, že by měla aktuálně nějaké problémy, opět nechtěla zmínit cokoliv o svém mentorovi, nicméně poznamenala, že se se Samadem určitě časem setká, pouze nemá ve zvyku se do setkání s novými lidmi vrhat po hlavě.
Exp: +4
Ark. exp: +0


Zapomnění, bloodmage

  • Andrea se vrátila ze Shadow a netušila kdo je (a spoustu dalších věcí). Po pár marných pokusech v Alarikově nepřítomnosti o její navrácení do normálu kontaktoval Samad i přes Tomasovy výtky Silvii.
  • Silvia dokázala během dvou sezení s Andreou za pomoci tvrdých halucinogenních drog a hypnotického stavu vrátit Andree povědomí o ztracených vzpomínkách. Andreina paměť byla sice tak nějak obnovena, ale jde o obnovení značně neautentické.
  • V baru se stavil Johannes a ptal se, zda by nebylo možné dodat mu nějaké informace o smrti tří upírů v jakémsi baru. Vzhledem k Johannesovu dojmu, že je ve věci zapletena magie Samad s Tomasem řekli, že se mu na to mrknou, i když bez garance.
  • Po určité snaze zahrnující osouložení ukrajinské prostitutky v ruskomafiánském baru bylo zjištěno, že upíři byli zlikvidováni kýmsi, kdo následoval jednoho z nich, protože se mu nejspíše nelíbila svačinka, kterou si vybral. Tento jedinec ustřelil jednomu z upírů hlavu (kterou neznámo proč za kulkou následovala i většina upírovy krve) a zbylé dva upíry odrovnal na blízko a následně z nich nechal vysublimovat všechnu krev.
  • Následování stopy vedlo až k Romanu Iljiči Jiskovi, ruskému přistěhovalci, který se ukázal být veteránem dvou válek ve specnaz a následně i bývalým členem ruské mafie. Roman Iljič se zabitím upírů vůbec netajil, spíše naopak, a stejně otevřeně se hlásil k praktikování krevní magie (bloodmagic). Návštěva u něj (zahrnující přepálená vajíčka se slaninou, nezanedbatelné množství staganů vodky a mávání různými zbraněmi s velkými kalibry nebo širokými čepelemi) skončila vcelku přátelským rozloučením, přičemž Samad s Andreou si odnesli i dvě formule krevní magie (rotes) - jedna popisuje zaklínadlo které pro upíry mění sečné/řezné/bodné zbraně na účinnější a lethalní, druhá popisuje tvorbu kulek, které upír nejenže pocítí, ale ještě navíc z něj vyrvou nezanedbatelné množství krve
Exp: +4
Ark exp: +2 (magie Silvie a Romana Iljiče) (An +1 za zapomínání v Shadow)


Aktuální exp přehled:
Exp: 74
Ark exp: 42

modifikace Exp: Alarik: ; Andrea: -12; Thomas: ; Samad: modifikace Ark exp: Alarik: +1; Andrea: 0; Thomas: +2; Samad +3:
< Sessions >
Story lines
Napsal sirien 24.05.2010
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 3 příspěvky.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.060878992080688 secREMOTE_IP: 44.192.132.66