Allmir - články

Kalendář akcí družiny

Chronologický stručný soupis akcí družiny z Věže.
Napsal Rytíř

21.listupád - Jogurt odnáší teleportem plamenný kříž po knížeti pekel do své Věže, ve sklepě nachází neoživené tělo Amitiel.

23.listupád - show oživení Amitiel, jež je dokonalá žena Korata, dávného mocného alchymisty a experimentátora; nazýváme jí milá přítelkyně - je čerstvě zrozená, strašlivě silná, ale totálně bezbranná a nezkušená

24.listupád - hostina na oslavu porážky Mefista; milá přítelkyně se učí prvním společenským krůčkům a na závěr hostiny zabraňuje Kasovi dál pít a odnáší ho domů; Nikolaj prozrazuje, že se něco děje v Trojmostí a on se jde na to podívat; moc se nám nelíbí, tak jde sám

25.listupád - cesta do města, pěšky; měly tam řádit duchové, zjišťujeme první info a velikost odměny - 200 zl, za zbavení města všech duchů; znovu potkáváme Nikolaje, je vstřícnej, stejně jako palácový kancléř, který má úřední hodiny jen jednou týdně. NIkolaj říká, že ve městě vlastně vládne podsvětí, jedna supergilda.

26.listupád - v noci jsme spatřili ducha, jak vychází z paláce Kilmartských a hlídá tajnou hernu; Nikolaj jí zná, stejně jako špeha, co nás sledoval a Kas ho chytil, i když čaroval; uvnitř herny Jogurt po odvážné diverzní akci (zahájené dvojitou Bílou paní!) nachází utajené sídlo rádoby Hadí sekty; vybíráme jim sarkofág, mají tam mocně magickou zelenou podivuhodnou kouli a stříbrný náhrdelník se znakem ostrve a pegase. Nějaký normální zbraně a v oltáři prasečí srdce, vydávané asi za lidské. :) Ve vedlejším sarkofágu leží už pár let stará mrtvola háďáka.

27.listupád - návštěva v paláci u kronikáře, který je velmi sdílný; ukazuje se, že Trojmostí není tak klidné, jak se zdálo - vraždí se tu jako všude jinde. V hrobce pod palácem je pohřbena rodina Kilmartských, včetně Veleslavy z r. 1, která to založila. Stejně jako založila Kruh a Akademii Jogurta. Rostislav je 50 letý ovdovělý hýřil, u sebe má zneužívanou neteřinku. Vypráví o Martinovi Medvědovi, který kdysi sám zabil obřího medvěda a je jediný neúplatný důstojník v palácové gardě.

V noci duch vartuje u Jogurta, který má u sebe náhrdelník a kouli. Jdeme za ním do podzemí paláce. Zjišťujeme, že vykradený hrob patří Veleslavě a vracíme jí náhrdelník, dýku i kouli. Duch spokojeně mizí.

28.listupád - Kronikářovi vyprávíme jak to bylo s duchem a Veleslavou. Nikolaj vyřizuje vzkaz Lomice, že s náma chce mluvit. Jogurt na jeho večeři ukazuje milé přítelkyni, jak se jedná s podsvětním bosem; ten se nás bojí a dává nám 500 zl, abysme ho nechali žít.

29.listupád - návrat domů, do Věže. Jogurt zkoumá zbylé předměty Hadí sekty - magické nejsou, i když s koulí předtím interagovaly.

30.listupád - návštěva profesora nekromancie, spolutvůrce podivné koule. Vysvětluje nám, že vznikla pro záchranu duše Veleslavy, kterou chtěli právě upálit. Před dvěma lety jí nechal ukrát z jejího hrobu a už duši, která v ní byla, vrátil zpět do fyzického těla. Proto se mohly předměty vrátit tam, odkud přišly, do jejího hrobu.

2.Pusten - cestou na obhlídku krajiny kolem Věže narážíme na zvěsti o obrovském kanci, který řádí za Horním Bradlem. Cestou tam jsme přepadeni strašlivým obrem a kancodlakem zároveň. Po lítém boji, kterého se aktivně zúčastnila i milá přítelkyně Amitiel, jsme ho rozsekali na kusy. Je nahý, poklady jistě čekají v doupěti někde hluboko v lese, odkud přišel. Stopujeme ho...


3.Pusten - družina se rozdělila, poklad v doupěti obrodlaka nelákal ani Amítiel (vrátila se do Věže k Jogurtovi), ani Lujena (vydal se na dlouhou cestu za Jasmínou) s Naomi (ta se rozhodla cestovat s Lujenem do Rohanu, zpátky do královské gardy).

Kas se Saladriel stopovali obra až k doupěti, které bylo prázdné, tedy až na podezřelého kolemjdoucího Krise, jenž tam byl první. Kas mu nevěřil, že poklad neukrad, tak ho vzal s sebou k mrtvole kancodlaka. Když ani v jeho žaludku nic nenašli, vydali se všichni tři do Výspy, poslední vsi Harmonu na východě.

4.Pusten - Kas nárokuje odměnu za zabití kancodlaka, který již zmasakroval 8 karavan obchodníků (2 krejčovské, 2 kramářské, ševcovskou, divadelnickou a alchymistickou). Inkasuje mizerných 220 zl a Kris se Saly ho ukecali, aby tam ještě zůstal, že je ve Výspě něco shnilého.

5.Pusten - družinova se ubytuje v hospodě u Máselníka, Krisovi padla do oka mladší dcera hostinského Růžena. V noci se něco děje kolem vesnice, ráno mezi domy nacházíme stopy neokovaných koní.

6.Pusten - při noční hlídce nedaleko Výspy Kas spíše náhodou objevuje tajemnou postavu, vesničana plížícího se do pralesa.

7.Pusten - klubko podivných záhad se začíná rozplétat. Na druhé noční výpravě do pralesa poznáváme Růženu. Je spolčena s kentaury, spolu s hostinským bojují proti starostovi a několika radním. Se starostou táhne patrně i velitel domobrany, kapitán Korkorán. Je to ctitel Růženy.

8.Pusten - Prďa provádí v kostele věštbu; mračna se schylují, zdá se, že nějaká legendární stvůra má spadeno na vesnici. V noci dochází k přepadení. Útok vede velmi schopný orčí čaroděj, několik jeho nohsledů a pak také veliký, černočerný kanec s rudými kly. Je děsivej, jedním trknutím málem zabíjí kentaura, co s náma hlídá ves. Kas kance seká do zadní nohy a kanec prchá! Růžena zabraňuje v jeho pronásledování, což Kase rozlítí.


9.Pusten - do Výspy přijíždí Naomi s poslem jakéhosi bohatého kupce z Jihu. Hledal družinu Ae-rijana. Chudák, netušil, že po jeho smrti se v podstatě rozpadla. Nabídl jim zajímavou práci za zajímavou odměnu. Protože je vesničani ani Růžena o nic dalšího nepožádali, Kas i ostatní se rozhodli zajet se podívat za oním kupcem.

Den 45 - po rychlé a bezproblémové cestě kolem Atoranských hor až k Vrchovině, vešla družina do průsmyku k Bouřné, tekoucí na jihu Vrchoviny. Noční tábor tam přepadla smečka Fríze a jeho obrovitých horských vlků. Kupodivu nikdo nebyl vážněji zraněn, v boji padli dva vlci. Fríz a další vlci byli zraněni, ale uprchli.

Den 52 - na pobřeží sultanátu Arasi nalezly nakonec postavy chátrající sídlo onoho podivného kupce, který je povolal. Slovo dalo slovo a přátelé souhlasili, že se pokusí dopravit k posvátnému drahokamu, artefaktu Hadí vejce, jeho kouzelnou lampu, aby se naplnila léčivou mocí Vejce a dokázala pak kupce vyléčit z jakési záhadné choroby. Artefakt je skryt ve starém chrámu hluboko v džungli, kdesi na východě. Družina si najímá dva průvodce a nosiče a vyráží na cestu.

Den 55 - První část cesty byla rychlá a bezproblémová. Když čluny dorazily k peřejím, za nimiž už řeka není splavná, průvodci se za vysokou odměnu uvolili vést družinu dál do džungle.

Den 56 - Cestou byly postavy svědky souboje šestice domorodých válečníků se dvěma obrovitými pavouky. Kas nevydržel a vložil se do toho, Kris ho vzápětí na to následoval. Společnými silami zabili oba pavouky, čímž zachránili všechny ty jaguáří válečníky před jistou smrtí. Odmítli jejich vděčnost a pozvání do vesnice a šli dál svou cestou.

Dne 57 - V noci je vzbudil zpěv jaguářího lidu; dohonila je celá velká skupina válečníků, vedená starým šamanem. Ten toho mnoho věděl o účelu jejich výpravy a sliboval jim poskytnout cenné informace výměnou za pomoc s odpadlým šamanem, který na jeho lid posílá obří pavouky. Postavy nakonec souhlasily, že ho přemluví, aby toho nechal.

Den 58 - boj s pavoučím šamanem v jeho chatě obklopené pavučinami. Saladriel, které se pavouci hnusí, se držela stranou; Kris s Kasem naběhli na pavučinami ověnčenou chatu drzého mužíka. Zatímco Kris se Saly zabili několik dotěrných pavouků, Kas se pokusil vypakovat šamana pryč po dobrém. Nakonec se to ale zvrhlo a Kas ho bez milosti zabil. Potom zničil jeho ošklivý pavoučí amulet (čímž skoro zničil i chatku a svůj meč) a chatu zapálil.

Starý šaman splnil slib a něco postavám o starém chrámu řekl. Navíc s nimi poslal pár svých mužů, aby je dovedli přesně na místo.

Den 59 - Pyramida nalezena, stejně jako vchod do jejího nitra. Nejde však otevřít. Saly to zkoušela i kouzly a málem jí to stálo život, tak dobře byla hrobka chráněná. Nakonec se pokusila přenést celou družinu naslepo dovnitř těsně za vchod a to se podařilo. Akorát Kas se z toho pozvracel. V podzemí chrámu našli vše tak, jak jim to popisoval šaman, dokonce i strážnou kamennou sochu se jim podařilo neutralizovat dřív, než jim mohla ublížit.

Napsal Rytíř 22.11.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 1 příspěvek.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.05208683013916 secREMOTE_IP: 3.135.217.228