Sethi
6.4.2009 09:18
Sven, proslavený paranoik, to zase vidí po svém, a hned dvakrát. Dokonce i sličná Gaerwyn odtajnila něco ze svých záznamů.

Přepůlená, namazaná a zase spojená houska?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Musí být spojena kompatibilně.kladné body11
Je mi to jedno.kladné body1
Cože?kladné body2
Autorská citace #1
6.4.2009 09:18 - Lotrando
těším se na pokračování

P.S. když jsem si prohlížel bestiář, a viděl jsem tam "ručičky", dostal jsem strach že je na nás Almi vytáhne. On je takový, no jak to říct kulantně, on je taký milovník hejn :). Jsem rád, že se vyřádil na vás :) a moje postava stihne snad umřít dřív, než se jeho temná stana opět přihlásí s nějkou pěknou potvůrkou, co se pohybuje v hejnech.
Autorská citace #2
6.4.2009 09:27 - Sethi
já mám trochu obavu, že ho ty pracky tak bavily, že mu to nedá a obratem hodí nějakou odpornou alternativu i na vás.

ne, že bych vám něco takového přála, to nééé...
Autorská citace #3
7.4.2009 10:37 - Gabik
Pěkný, hezky se to čte.

Hele Almi, lebka a shedowfell, to je podobnost čistě náhodná, nebo mi to něco připomíná? :)
Autorská citace #4
7.4.2009 10:50 - Sethi
je to k pochopení, když člověk nevidí do děje?

když to píšu deníkovou formou, mám tendence brát věci, které beru jako samozřejmé, za.. uh... samozřejmé (jsem mistr větných konstrukcí) a moc je nezmiňovat...
Autorská citace #5
7.4.2009 10:57 - Lotrando
to je asi věčné dilema, jestli vyprávět takto z první osoby, nebo opisem nebo mixem obou. rušivě to ale nepůsobí a plusem je krátkost a přehlednost zápisků. já tíhnu k popisným scénám, který jsou pak zase dlouhé a ne vždy jsem spokojen.
Autorská citace #6
7.4.2009 11:09 - Gabik
Podle mě je to psaný akorát, kdo to sám hraje tak to vidí v živých barvách. Naopak to příjemně dráždí fantasii k dokreslování - obvzlášť když znám Almiho pánování.
Autorská citace #7
7.4.2009 11:11 - Sethi
tak já píšu tak i onak... tuhle věc jsem původně rozepsala ze třetí osoby, ale nějak mě to nechytlo. nechala jsem to pár týdnů ležet, a zbytek skupiny pak technicky dostal šanci si aissin deník přečíst, tak jsem ji ho chtěla dát. proto deníková forma.

nehodlám se jí držet striktně, čas od času si situace žádá o předvedení scény, kterou by si aiss nezapsala, protože by prostě neměla důvod, ale samotná scéna stojí za zápis, z různých pochybných důvodů - jako scéna v hospodě hned u prvního dne.
Autorská citace #8
4.5.2009 10:19 - Sethi
malý update.
Autorská citace #9
9.5.2009 18:30 - Sethi
bumpity bump update.
Autorská citace #10
11.5.2009 14:07 - Almi
Moc, moc hezké...vážně.
Autorská citace #11
13.5.2009 11:59 - Nerhinn
Přiznám se, že se na "nový díl" taky vždycky hodně těším :)
Autorská citace #12
13.5.2009 19:12 - Sethi
tak já se tedy přiznám, že mě to těší =)
Autorská citace #13
14.5.2009 07:45 - Malfin
Já taky vždy očekávám s napětím. I zápisky ze SR. Ta deníková forma je opravdu vynikající. Víc jak když jsem jako dítě očekával nové číslo mateřidoušky. :)
Autorská citace #14
14.5.2009 08:35 - Almi
Tak mi to nedalo a znovu si to celé přečetl..skutečně poetické, až snové. A to přesto, že tam enní zaznamenána scéna "Noir a Gaerwynn v hospodě", která byla také obstojné psycho :o)
Autorská citace #15
14.5.2009 08:38 - Jerson
Po přečtení mám dojem, že se skoro pořád hádáte. A o některých postavách jsem nenašel ani zmínku, třeba jsem si nevšiml že by se tam někdy vyskytl Ghar. Je to úmyslně?
Autorská citace #16
14.5.2009 10:24 - Sethi
rozhodně to není úmysl, jen jsem zjistila, že je strašně těžké dát všem stejnou dávku vysílacího času, aniž bych to ohýbala přes koleno - některé postavy na sebe prostě strhávají pozornost víc než jiné, a když je kněžka ve stresu a čílí ji bard, tak bude spíš psát o něm, než aby rozjímala nad někým jiným. to je nevýhoda deníkového psaní. snažím se to kompenzovat alespoň zmínkami, ne vždycky se to podaří - nicméně věřím, že se to s postupem času nějak vyrovná.

to, že jsme velmi často ve sporu, je... těžko přehlédnutelná skutečnost =)

nad tou hospodou jsem přemýšlela, ale nejsem si jistá, jestli nám vůbec někdo z přítomných vyložil, co se jim vlastně stalo. příležitost k tomu rozhodně měli, pokud se usnesou na tom, že nám to v některé chvíli odpočinku pověděli, zpětně bych vložila alespoň pár tajemných zmínek.

Píše:
poetické, až snové

elegantní výraz pro "zhulené"? =)

zápisky ze SR budou muset chvíli počkat, nějak nemám moc náladu se v nich hrabat... ale budou, budou... někdy.
Autorská citace #17
14.5.2009 11:12 - Jerson
Já mám právě stejně zkušenost, taky když jsem četl svůj deník, nabyl jsem dojmu že skupina měla polovinu členů, protože o některých jsem napsal tu a tam jednu poznámku a nic víc.
Autorská citace #18
16.5.2009 15:30 - Sethi


skupinové foto.
Autorská citace #19
7.6.2009 12:15 - Jerson
Čte se to velmi dobře, na jeden zátah celé. Zvláště ten (prozatímní) konec je moc hezký.
Autorská citace #20
9.6.2009 00:39 - Sethi
upupupupdate...

je skoro stejně dlouhý jako celý zbytek deníku dohromady...

také je tam míň deníku a víc keců, ale myslím, že to funguje.

moc se mi nelíbí poslední strana, myslím, že se na ní dost podepsalo, že jsem to už chtěla dopsat... taky to bylo takové nezdeníkovatelné místo... ale kdybych měla v plánu ji přepracovat, jistě se zmíním.

příjemnou zábavu.
Autorská citace #21
9.6.2009 08:10 - Lotrando
díky, pěkné čtení po ránu.

ad poslední strana - žádný problém, aspoň to mělo spád.
Autorská citace #22
9.6.2009 13:09 - Jarik
dik. aspon vim, kde budem pokracovat :)
a co vse si musim vymyslet :)
Autorská citace #23
9.6.2009 16:39 - Sethi
tak my jsme technicky vzato skončili ještě o něco dál, ale to nemělo moc smysl z mého pohledu psát.

takže jedině jestli alnag naznačí...
Autorská citace #24
9.6.2009 17:59 - Alnag
Alnag naznačí nejdřív v pátek, neb Alnag se připravuje na přijímačky...
Autorská citace #25
9.6.2009 23:13 - Chrochta
to Alnag: Přeju hodně úspěchů.

A už se těším na pokračování. Mimochodem, neuvažuje se nad tím, že by příběh doplnil Konstantinův (případně Metodějův) pohled na věc?
Autorská citace #26
9.6.2009 23:17 - Sethi
metodějův názor by mě vážně zajímal.

chlupáč toho moc nenakecá, ale vsadím se, že je to pokladnice vědomostí =)
Autorská citace #27
10.6.2009 06:15 - Noir
Já bych i uvažoval, ale bohužel (a je mi to fakt líto), na to holt nenajdu čas...
Autorská citace #28
10.6.2009 15:02 - Nerhinn
Je to radost to číst, moc se mi ty zápisky líbí :)
Autorská citace #29
10.6.2009 15:33 - Jerson
Btw. je to jen můj dojem, nebo úplně nejlepší zápisky ze hry jsou ty, ve kterých se hráč dočte o své postavě?
Autorská citace #30
10.6.2009 18:21 - Jarik
Jerson: da se rici, ze mas pravdu :)
proto nepisi.. a jen ctu :D
Autorská citace #31
10.6.2009 22:43 - Nerhinn
Jerson: Je vidět, že už jsi dlouho nebyl na onom mnou často zmiňovaném Fénixu. Pak by ti dotaz na něco tak očividného jistě přišel zbytečný ;)
Nicméně krom toho, že si myslím, že je to obecně příjemné, je i fajn určitá sebereflexe; to, jak vás vnímají ostatní. Pro mě je to zajímavé, mám nad čím přemýšlet. Možná se podle toho i trochu zařídím.
Autorská citace #32
11.6.2009 07:48 - Jerson
Popravdě, to že lidé tou nejraději o sobě vím už pět let, kdy jsem psal zápisky z naší první fantasy kampaně a kluci se mě ptali, kdy už konečně budu psát taky o jejich postavách (: )

(Btw. jak s tím souvisí Fénix? Na něj nechodím, protože témata co jsem sledoval jsou mrtvá.)

Hlavně jsem to ale myslel jako lehké popíchnutí, na které se tedy chytil Jarik, i když naprosto nečekaným způsobem - a podle mě docela sobeckým.
Nicméně myšlenka byla taková, že když si hráč přečte o své postavě a potěší ji/ho to, tak by to mohla být motivace napsat také něco z pohledu své postavy, aby byli zase potěšeni ostatní.

A teď přímo - kdy zveřejníš nějaké zápisky Gaerwyn? (: )
Autorská citace #33
11.6.2009 08:07 - Sethi
podle takové teorie bych měla být největším fandou své tvorby já sama.

...což je vlastně pravda.

jdu si pro roztleskávací kostýmek.

Autorská citace #34
11.6.2009 08:57 - yokuzava
Sethi pises pekne, libi se mi tvuj zpusob :) jen tak dal!
Autorská citace #35
11.6.2009 11:52 - Nerhinn
Jerson: Já se samozřejmě vždycky naprosto nehorázně těším na jakoukoliv zmínku o Gaerwyn. Na všech hrách, které mají co do činění s tvorbou nějaké postavy (tedy nejen RPG, ale třeba i... počítačoví Simíci) se mi nejvíc líbí, když postava začne žít svým vlastním životem, kdy nad ní ztratím tu absolutní moc - a tohle je přesně ono. Moje představa Gaerwyn byla asi docela odlišná od toho, jak ji vnímají ostatní. Ale líbí se mi to a asi ji tomu přizpůsobím.

(Na Fénixu je taková místnost - Jsem, jaký jsem. Je založená na tom, že se vždycky vyvěsí nějaký dotazník a lidi tam do místnosti na něj posílají odpovědi. Je na tom krásně vidět, jak se soustředí především na ten svůj a vůbec nečtou dotazníky těch druhých. Samozřejmě - tohle už je trochu extrém. Ale člověk imho prostě rád vidí někde sebe. Aby ho zaujaly cizí zápisky, musí být opravdu kvalitní.)

Jinak s Gaerwyn je trochu problém. Tahle hra přišla v období takového mého inspiračního sucha a já doteď nebyla s to, vymyslet jí nějakou zajímavou historii a motivaci. Doufala jsem, že v průběhu hry na něco přijdu, ale pořád ne a ne mi něco cvrnkout do čela. Od toho se pak odvíjí absence Gaerwyniných zápisků. Zkoušela jsem to, ale něco tomu chybělo... asi nějaký větší otisk osobnosti.
Autorská citace #36
11.6.2009 12:41 - Jerson
A osobnost nedokážeš vytvořit bez historie? Ne že bych to nechápal, já to třeba nedokážu, ale vzhledem k tomu, že kousek historie vytvářím společně a charakterem postavy (bez toho to neumím) jsem se považoval tak trochu za extrémní případ.

I když je fakt, že dostat botu osobnosti do dveří Aiss a Swena asi není nic jednoduchého - nebo alespoň jsem měl dojem, že třeba zmiňovaných hádek se Gaerwyn neúčastní.
Autorská citace #37
11.6.2009 13:04 - Jarik
Jerson:
To bude mimojine tim, ze nekteri z nas proste neco reknou... a chvli na to uz to neresi.
A ze se Sven a Aiss radi hadaji, a tak si to pamatuji??? to logicky vede k tomu, ze se objevuji ve svych zapiscich navzajem.
Autorská citace #38
11.6.2009 17:34 - Almi
Jerson: Buď si jist, že se hádají víceméně všichni..pokud se někdo nehádá, je to proto, že nenápadně za zády jiných lootuje (viď, Gaerwynn), očichává a močí (nebudu zmiňovat) či nahlas křičí, aby upozornil všechny v okolí (nejmenovaný drakorozený :o)).
Autorská citace #39
11.6.2009 17:41 - Sethi
ono to v podstatě funguje... předpokládaní leadeři se navzájem natolik zaměstnají hádkami, že může zbytek družiny nerušeně vzkvétat, aniž by jim do toho nějaký blbec kecal... dokonalá symbióza =)
Autorská citace #40
11.6.2009 17:53 - Almi
Sethi: Konečně jsem měl čas si v poklidu přečíst další část Tvého deníčku..a až pak jsem si uvědomil, kolik toho člověk odehraje, když není během hry žádný souboj :o)))

..každopádně: Náádhera..a je možná dobře, že Noir nepíše gnollův deník, protože jeho popis pojetí "zkoumání lidské kultury" mne skutečně dostává, kdykoliv si na to vzpomenu :-)
Autorská citace #41
11.6.2009 20:16 - noir
Jerson: No, ona Gaerwyn se opravdu moc nehádá. Zato spousta hádek vzniká kvůli ní - ať ten, nebo onen se dost často pokoušejí získat ji na svou stranu ve sporu. Což má občas mnohem větší kouzlo, než kdyby se sama nějak vehementně brala za své názory.
Autorská citace #42
11.6.2009 20:19 - Sethi
tak... my nejsme rozdělení do frakcí, že jo... to znamená, že v každém sporu se musí nanovo získávat spojenci. předvolební kampaně hadr, tady se hraje o každý hlas =))
Autorská citace #43
11.6.2009 23:14 - Chrochta
to Nerhinn: Tak zkus sáhnout po osvědčených stereotypech - alespoň Aiss bude mít k sobě někoho normálního (paladin je magor vždycky - drakorozený paladin = kvadrátmagor; Sven není případ pro psychologa, ale psychiatra - mániodepresivní Anvalian s traumatem z hromadného znásilnění a zajímavými záchvaty bludů - jestli to nejsou bludy ale realita tak je v pěkném pr..se.u - je proti nemu vcelku normální; a oba zvěrozvěstové sice možná normální jsou - ale dle hyeno-gnollských měřítek, a to nelze počítat). Vždyť Gaerwyn klidně může být hodná dceruška z průměrně situované rodiny, se třemi sourozenci a nějakým tím širším příbuzenstvem, kterou za dobrodružstvím vyhnala její neposedná povaha/ paličatost a nějaký důvod, proč potřebuje lootovat (sázka, někdo se silnými citovými vazbami potřebný peněz, snaha udržet někoho úplatky ve vězení...).

A Noir se nakonec ke své části zápisků jistě propracuje. Vždyť už teď vypadá na výstavní hyenu... :) Jen si to nejprve bude muset dobře promyslet, protože gnoll rozhodně není tiefling, půlelf nebo drakorozený.
Autorská citace #44
12.6.2009 09:09 - Sethi
napřed jsem se chtěla ohradit proti nařčení, že je Aiss normální, ale pak jsem si znovu v mysli prošla, co proti ní stojí, a...

...jo, i přesto, že je kříženec ovce, bedničky petard a mrkve, tak je v podstatě normální teenagerka...

...pokud se tedy nezačnout vytahovat kostlivci ze skříní.
Autorská citace #45
12.6.2009 13:04 - Chrochta
Při výčtu předků jsi ještě zapomněla jednorožce a (nějakého)anděla ... :)
Autorská citace #46
19.6.2009 19:19 - Sethi


v první řadě přejí Noirovi brzké uzdravení.

v řadě druhé bych se chtěla omluvit týmu, že jsem z toho boje udělala takovou one-man-show. prostě upřednostňuji efekt před přesným popisem a slibuju, že příště zase udělám hvězdu z někoho jiného =)

a za třetí... uvědomuju si, že se mi mění styl. postrádám tam spontánnost, kterou jsem vkládala na začátku, čím méně "zápisových" okamžiků, tím hůře se to dělá... kdybych chtěla být autentická, tak je celá druhá půlka první stránky, vlastně od patrikova příchodu, psaná vyklepaně kvůli té minci. na druhou stranu nemám pocit, že bych to chtěla nějak řešit... takže ani nevím, proč na to upozorňuju... asi pro případ, že by si toho někdo všiml a rozčilovalo to =)

a trhli jsme nový rekord - květen 28. je se svými třemi stránkami jen za "večerní" zápis zatím zdaleka nejdelší.

příjemnou zábavu.
Autorská citace #47
21.6.2009 17:56 - Alnag
Je to moc pěkné je vidět, jak kněžka dobře zvládla marketing. Vypadá to, jako že všechno je její zásluha. No budu to muset postavit do správného světla.

Styl se obvykle mění, protože člověk hledá nějakou formu, která by mu dobře sedla... což se nemusí podařit hned na začátku. Čte se to fajn, to je důležité.
Autorská citace #48
21.6.2009 18:23 - Sethi
mokrýš píše:
budu to muset postavit do správného světla

bring it on, boy...
Autorská citace #49
22.6.2009 09:57 - Lotrando
Takjsem s epo delší době dostal k těmto zápiskům a jen lituju, že s váma nemohu hrát. Čte se to moc dobře, super propojení na minulost a tak. Člověk má pocit, jakoby v tom městě byl.
Autorská citace #50
22.6.2009 18:25 - Alnag
Lotrando píše:
Takjsem s epo delší době dostal k těmto zápiskům a jen lituju, že s váma nemohu hrát.


Musím říct, že je to hra, kterou si fakt užívám. I hráči jsou dost různorodé charaktery (skoro bych řekl takový průřez Lawsovou typologií - tou co je v DMG 4e nebo DMG II 3e) a opravdu je tam myslím cítit, jak se to dobře doplňuje - posiluje mezi sebou.
Autorská citace #51
22.6.2009 18:27 - Sethi
alnag píše:
průřez Lawsovou typologií

...mám pocit, že mě to uráží.
Autorská citace #52
23.6.2009 20:05 - Sethi
trochu jsem si hrála s tuší, tak mě napadlo, že bych stejně tak mohla udělat i něco užitečného...



nejsem žádný odborník na středověce laděná města, takže by místy nemuselo dávat tak docela smysl, moc to ale neřeším. možná by si to ještě zasloužilo stručnou historii, ale to zase někdy jindy.

mělo to být takové... víc oobrázkované, ale pak mi to přišlo zase přeplácané a já nejsem proslulá svou trpělivostí, takže jsem šla cestou nejmenšího odporu =)

je to dost veliký soubor, holt pro krásu se musí trpět...
Autorská citace #53
23.6.2009 22:15 - Lotrando
vyzerá to dobre.

co je použito jako podklad?
Autorská citace #54
23.6.2009 22:20 - Sethi
tuto, s úpravami.
Autorská citace #55
23.6.2009 22:34 - Lotrando
díky, tohle bych na deviantu nehledal, i když jinak tam loupím vydatně.
Autorská citace #56
1.7.2009 15:38 - yokuzava
Uz to sem musim napsat. Kazdou cast pribehu z teto nebo druhe strany hltam a tesim se na ni! Libi se mi jak pisete a jak pribeh doplnujete z ruznych pohledu.
Videl jsem Vas(Sethi, Alnagu) a hral s Vami jen jednou a to jsme byl vyjukanej ze jsem se ani nezmohl na poradne hrani postavy, protoze jsem hral poprve DnD a jeste navic s cizimi lidmi. Priznavam ze obcas lituju ze nejsem z Prahy a ze nepatrim do okruhu vasich pratel se kterymi hravate a prozivate tyto a jina dobrodruzstvi! Jste velmi nadani a jak to rict, multi-tvurci! Jen tak dale! Neuvazovali jste o nejakem soubornem vydani pribehu? :)
Autorská citace #57
7.7.2009 10:35 - Almi
Jednoduše famózní..a hodně inspirativní. Zdá se, že se budu muset podívat Hřbitovu na zoubek. :-)
Autorská citace #58
7.7.2009 11:18 - Lotrando
jasně, jen se ho zeptej Aiss. mojí postavy se nikdo na nic neptal, a jak to dopadlo :)
Autorská citace #59
7.7.2009 11:27 - Sethi
almi: myslím, že se hřbitovem se můžeš vyblbnout co hrdlo ráčí, asi jsem si k němu řekla všechno, co jsem si k němu říct chtěla. zatím =)

lotrando: slyšela jsem, bylo mi dostatečným varováním =) teď si vezmi, že by nám třeba konstantina pokousali vlkodlaci - ještě by mu začala růst srst a zuby a drápy, ta hrůza.
Autorská citace #60
7.7.2009 11:35 - Lotrando
Konstantin je ten co umí mluvit? Nějak se mi ti dva pořád pletou.

Kvůli drápkům teď moje rangerka nemůže střílet ze svého oblíbeného luku. Na druhou stranu, nevim nevim, jestli si Almi pomohl. Jsem teď na bojišti třikrát :)
Autorská citace #61
8.7.2009 08:19 - Almi
Lotrando: Nadšení mé nezná mezí..však já si ty pravidla pro šamanovo zvířecího ducha a rangerovo zvíře nastuduju!! :o))))))

ušatá píše:
myslím, že se hřbitovem se můžeš vyblbnout co hrdlo ráčí, asi jsem si k němu řekla všechno, co jsem si k němu říct chtěla. zatím =)


..si piš. Už se v hlavě líhnou nápady. Všichni jste nějací napadití, uvidíme, co z toho vznikne :-)
Autorská citace #62
26.10.2009 22:54 - Sethi
Nový zápis začíná 12. června.
Autorská citace #63
27.10.2009 09:22 - Jarik
a je moc hezky :)
Autorská citace #64
27.10.2009 11:27 - yokuzava
Opět nezbývá, než poděkovat za krásný zážitek při čtení! Děkuji !!!
Autorská citace #65
27.10.2009 12:17 - Nerhinn
Já už jsem nadšení chrlila do ICQ, tak teď už jen tak jemně: Je to takové příjemně... přítulné :)
Autorská citace #66
27.10.2009 12:33 - Lokken
*hledá hadr na poslintanou klávesnici* To bylo... moc... hezké!
Autorská citace #67
28.10.2009 12:40 - PeCi
Pekne nenásilne napísané , snáď už všetko bolo povedané ....... kto umí ten umí ......
Autorská citace #68
2.11.2009 12:03 - wlkeR
Geniální hra, geniálně zapsaná. Uvažuji-li zároveň úroveň ilustrací, nedá mi než přemýšlet, kdy vznikne Amazing Adventures: the Musical :)
Autorská citace #69
2.11.2009 16:00 - Sethi
Náhodou, o muzikálovém hraní jsem přemýšlela.
Autorská citace #70
2.11.2009 16:13 - Blaine
Buffy: The Vampire Slayer dil, ve kterem se vetsina scen odehraje jako muzikal? Zaverecna scena je HODNE dobra. Scenka Xandera a Anyanky mela krasny old-schoolovy broadwayovsky feel. Docela rad bych nejake muzikalove hrani videl. Ne hral, lebo jsem hudebne nadany asi jako nase morce. Ale rad posloucham:)
Autorská citace #71
2.11.2009 18:20 - noir
Zpívat mám zakázáno už od třetí třídy na základní škole. A to přesto, že jsem obdržel v osmi letech cenu poroty v soutěži Bělská lyra za píseň "Z flámu domů vracím se namazanej". Hudební sluch mi zcela chybí, rytmus necítím, v tanečních jsem jednou i s partnerkou protancovat skleněnými dveřmi. A když broukám melodii, nikdo nepozná, že zda je to hymna, Včelí medvíci nebo Nirvana. Nicméně nic z toho mi nezabránilo, abych se stal kapelníkem skupiny, která hrála dokonce i pro německého prezidenta.
Autorská citace #72
4.11.2009 15:03 - Almi
Noir: Neustále mne překvapuješ...zvlášť po tvé včerejší ukázce z nejmenované německé divadelní hry... ;-)
Autorská citace #73
11.11.2009 00:00 - Alnag
Viděl jsem střípek budoucnosti a už teď musím říct:

Autorská citace #74
11.11.2009 00:05 - Sethi
Ano. Hlavním vývozním artiklem mého dalšího dílu je armáda smrtících králíčků. Ale nebojte se, budou poraženi, tepelně upraveni a podáváni s bramborem.
Autorská citace #75
11.11.2009 11:34 - Almi
Ušatá, Alnag: Ježíši kriste... Gordon Ramsey RPG? ;o))
Autorská citace #76
12.11.2009 09:16 - Felouen
Ten je... ten je tak krásný! Jinak ten příběh se moc hezky čte, kudos! :)
Autorská citace #77
12.11.2009 23:37 - Nachtrose
Sethi: takova otazecka trochu z cesty, ale kdysi se tu nekde probiralo, zes je lecila mlacenim. Jak to probihalo, tos nekoho z party prastila healing strikem? A jak to bylo se zasahem, pokud dotycny s prastenim souhlasil?
Autorská citace #78
12.11.2009 23:45 - Sethi
Um... To asi ne. Já buď léčím, nebo mlátím. Ona Aisska je taková bipolární...

Což mi připomíná, že už mi dlouho nepadla v souboji jednička. Ale moje nová kostka to jistí, má cit pro příběh.
Autorská citace #79
13.11.2009 01:27 - Sethi
Update, 16. červen.
Autorská citace #80
13.11.2009 07:29 - noir
Krása! Co jiného na to člověk může říct. A při oné holčičí debatě nad šperky jsem až se slzami zavzpomínal na svá dřívější povolání (například módního redaktora).

A nejhezčí je, že už mě Aiss chce zabít, i když není ovládaná démonem. To by ovšem mohlo znamenat, že když bude ovládaná démonem, tak mě nebude chtít vraždit! To je v podstatě dost pozitivní fakt...
Autorská citace #81
13.11.2009 09:50 - Jerson
Mám otázkui - ty rozhovory mezi vámi skutečně takto proběhly, nebo si je tam dodáváš ve spisovatelské licenci? Já si třeba nepamatuju, co kdo říkal, jen povšechné shrnutí jejich slov, a to ještě jen někdy.
Autorská citace #82
13.11.2009 10:28 - Sethi
Jerson: Záleží. Některé rozhovory jsou smyšlené, některé smyšlené podle předem stanovené osy a konzultované, některé jsou skutečně odehrané, ať ve hře nebo po IM.

Noir: Ale to si nesmíš takhle brát. Aiss pro tebe chce jen to nejlepší. Bohužel, podle jejích měřítek si na škále špatné - dobré stojí "mrtvý" o něco výše, než "nemrtvý Vecnův posluhovač".
Autorská citace #83
13.11.2009 10:52 - Jerson
Může mi někdo stručně říct, kdo je to ten Vecna? už na něj narážím pět let, ale pořád mi něco uniká. A prosím žádné stránkové odkazy v angličtině.
Autorská citace #84
13.11.2009 11:43 - Lotrando
Vecna je čaroděj, teď už bůh, který soupěří s Orcusem a Raven Queen o nadvládu nad doménou smrti. Je to hlavní necromancer.

Jeho hlavní pomocník Kas mu s ním bojoval a v bitvě mu usekl ruku a zbavil ho oka. Tyhle artefakty dál fungují ve světě. Uživatel si je musí "implantovat", což se neobejde bez vlivu na osobnost.

Existuje nějaká legenda, jak ho lze zabít, ale popravdě on každému pokusu uniká. Je mistr tajemství a velmi mocný čaroděj.

Zabít Vecnu jde Kasovým mečem

Zničením Vecnova srdce, které má Osterneth - Bronze Lich, mocná nekromantka

Nebo zničení jeho ruky a oka zároveň.

Vecna však jakékoliv snaze účinně brání.
Autorská citace #85
13.11.2009 11:51 - noir
Vecna je hlavně badass nejbadassovější. Už ho zabili víckrát než Raputina, ale vždycky se nějak vrátí. Mezi jeho nejpovedenější kousky patří proniknutí do Sigilu - místa, kam se jinak bohové nejsou sto dostat.

Objevuje se v hafo modulech, hromadě fluffu a jeho artefakty jsou nesmírně populární. Myslím, že oko a ruka Vecny byly snad už 1. edici.
Autorská citace #86
13.11.2009 11:55 - Alnag
Nicméně není nad hlavu Vecny... :)
Autorská citace #87
13.11.2009 12:36 - noir
Alnag: Já slyšel i o jiných částech jeho těla... Těch pikantnějších...

Mj. Vecna je anagram jména Jacka Vance, ve své době velmi známého spisovatele fantasy románů, které ovlivnily DnD mírou víc než podstatnou. V češtině myslím vyšly jen nějaké jeho povídky ještě v samizdatové fantasy edici Ghůl.
Autorská citace #88
13.11.2009 12:37 - Jerson
Jo, právě o oku a ruce jsem četl ještě na Basilisku. Tak už jsem v obraze, díky.
Autorská citace #89
14.11.2009 01:47 - Sethi
Přidán drobný dodatek.

Zároveň bych ráda zažádala o změnu kódového označení Šedivec. Příliš mi to připomíná NPC z jiné kampaně a je to celé takové uhozené.
Autorská citace #90
17.11.2009 21:54 - Almi
Melancholické...smutné...osudové..hloubavé.. hodně emocí, ale krásné. Děkuji..

Ušatá: Hmm...myslíš? Uvidíme, třeba si ho přejmenujete.
Autorská citace #91
18.11.2009 10:14 - wlkeR
Tyhle dobrodružství vypadaj vážně geniálně~ hlavně v Aissině podání; k přečtení Svenovy verze jsem se zatím nedokopal.x

Jináč co se Vecny týče: the Claw of Vecna :)
Autorská citace #92
18.11.2009 10:31 - Alnag
Kýblohlav píše:
k přečtení Svenovy verze jsem se zatím nedokopal


To jednoho fakt potěší, takhle po ránu... :)
Autorská citace #93
18.11.2009 13:57 - wlkeR
Alnag: Nic ve zlym; je to divný, ale nejvíc ze všeho mě od čtení odrazujou ty ilustrační obrázky/fotky co jsou na začátku textu; prostě se nedokážu soustředit./
Autorská citace #94
18.11.2009 18:32 - Almi
Kýblohlav obecný (wlkeR): a přitom to kouzlo spočívá právě v tom, že vidíš stejný příběh z pohledu dvou různých postav. A tím se efekt prožitku synergicky násobí :-)
Autorská citace #95
18.11.2009 19:53 - wlkeR
Almi já vim, no, a tohle dobrodružství vážně stojí za jakýkoli množství textu. Jenže ty fotky prostě neskousnu.
Autorská citace #96
18.11.2009 20:13 - Sethi
Matně si vzpomínám, že Šedivák (Šedivec?) bylo kódové označení poskoka/padoucha v jednom z prvních Stínoběhů. Má postava ho nejprve pozvracela a v závěru sezení byl zabit nějakým obzvláště hloupým způsobem.

Nerada bych, abych měla k nové postavě tyhle asociace =)
Autorská citace #97
18.11.2009 22:14 - Alnag
WlkeR píše:
Almi já vim, no, a tohle dobrodružství vážně stojí za jakýkoli množství textu. Jenže ty fotky prostě neskousnu.


To je jen otázka vůle. Pokud ti ty obrázky tak vadí (což mi tedy přijde absurdní, ale budiž), tak si můžeš:
a) pustit prohlížeč v režimu nezobrazování obrázků (teda nevím, jestli to umí všechny...)
b) můžeš si text zkopírovat do Wordu a číst si ho v něm
c) a nebo se můžeš připravit o tu pointu dvou pohledů

Tvoje volba.
Autorská citace #98
18.11.2009 22:40 - wlkeR
Alnag: Absurdní ano, ale tak to prostě je, z důvodů neznámých.
Aaa, ve Wordu je to mnohem lepší, při nějaké blízké příležitosti si to přečtu :D
Autorská citace #99
19.11.2009 10:18 - Almi
Ušatá: no, jak tě znám, stejně si ho nějak přejmenujete až ho uvidíte/potkáte Nebráním se ničemu :o))
20.11.2009 20:34 - Almi
Znovu jsem si přečetl "předběžný zápis" o 17. červnu a porovnal jí se včera odehranýma scénama..a výborně se bavil. Těším se ;o))
2.12.2009 13:34 - Almi
Tady nějak pusto, prázdno..kdy se dozvím, jak to bylo dál?! :o)))
2.12.2009 14:06 - Sethi
Nevím, pokud mě dneska nepostihne nějaký akutní záchvat psavosti, tak možná až s další várkou.
2.12.2009 17:53 - Alnag
Almi píše:
Tady nějak pusto, prázdno..kdy se dozvím, jak to bylo dál?! :o)))


Na to musíš jinak. Takže...

Už tam budem? :)
2.12.2009 18:30 - Sethi
Alnag píše:
Už tam budem? :)


Ne.

Další dotaz?
2.12.2009 18:50 - noir
Už tam budem?
2.12.2009 19:29 - Jarik
Heledte. Nevite, jestli uz tam budem? :D
2.12.2009 19:39 - Sethi
Je mi líto, nejde mi nastartovat osel.
2.12.2009 20:14 - Jarik
tak ho prodame.. a je to :D
2.12.2009 20:26 - Sethi
Ani ve snu, dráčku mráčku. Dobří oslíci se vracejí.
2.12.2009 20:34 - Jarik
Usiska> neboj. nejsem oslikuv majitel, a neprekazi mi, tak proc jej zatahovat do vseho :)
kdyz to tak vezmu... docela se Ghar zmenil.. od prvniho dne co Vas vsechny poznal.
tehdy nechtel ani gros... a dneska? 100 sem, 100 tam, koupim si asi dum :D
2.12.2009 22:49 - Alnag
Uši píše:
Je mi líto, nejde mi nastartovat osel.


Zkus ho vypnout a zapnout... :)
3.12.2009 01:09 - Sethi
Abych alespoň částečně vynahradila absenci pravidelného zápisu (i když dneska jsem se posunula asi o dva odstavce, juchů), vkládám malý pohled do historie. Původně byl součástí samostatné povídky, ale zřejmě ji nebudu dokončovat, přestala se mi líbit. Jen z ní vyberu nějaké kousky, které popisují povinnosti Havranů nebo nějaké drobné detaily z Aissina dětství, a postupně je povkládám. Ostatně, průzkum trhu ukázal, že bonusy jsou oblíbené.
3.12.2009 01:12 - Alnag
Ušisko píše:
Ostatně, průzkum trhu ukázal, že bonusy jsou oblíbené.


Jj. Spisovatelské řemeslo je třeba brát vážně. Marketingové výzkumy jsou základ...
3.12.2009 08:24 - wlkeR
Yay, bonus :D
16.12.2009 10:41 - Sethi
Tak jsem si dneska dala volno ze školy, že se tam jako nic moc neděje a že radši dopíšu alespoň ten kus, co jsem dlužila minule...

...a zase mi do toho vlezla zakázka. Člověk záškolačí, jen aby ho v okamžiku nepozornosti přepadla práce. To není fér =)
31.12.2009 01:30 - Sethi
Zápis z předposledního sezení. Ten další... bude. Někdy.
31.12.2009 12:21 - yokuzava
:) Zase pekne napsane! Vy dva s Alnagem jste takovi psavci, ze se mi skoro chce zavidet ;)
31.12.2009 12:38 - noir
Tohle hraní bylo až moc nabité dialogy a událostmi, navíc se družina rozpadla takřka na jednotlivce, takže je to takové klipovitější. Ale děkuju moc, je to zase báječné.
31.12.2009 12:39 - Jerson
No, zaujala mě ta hra s kostkou - může mi někdo objasnit, o co tam sakra šlo?
31.12.2009 12:41 - Sethi
Roztříštění týmu je většinou herně nepříjemné.

Na druhou stranu, strašně jsem si užila výměnu s paladinem.
31.12.2009 12:46 - noir
Jerson: Naše zlodějka pozorovala hru, kterou hrálo pár týpků. Nějak se do ní zapojila, ale kostka byla nějaká divná. Kdo prohrál kolo, zemřel. Navíc to všem v místnosti připadalo dost v pohodě a ze hry nešlo vystoupit.



Pokoušel jsem se z toho Gaerwyn dostat, ale gnollí řešení (rozbít stůl) nezabralo. Šlo jediné - vyhrát ji, a to zrovna naše část smečky nedokázala (hod se ovlivňoval arcanou a odolávalo se endurnací). Kde se kostka vzala, to nevíme, všichni hráči kromě nás skončili mrtví. Nicméně je pravda, že po téhle stopě jsme moc nešli.
31.12.2009 14:28 - Jerson
Sethi, a bylo to opravdu kouzlem, nebo jste se normálně poštěkali?

Noir - tak to byla docela psycho hra, teď už chápu Aiss a její pocit nebezpečí. Jak dlouho tahle kra s kostkou probíhala, myslím reálně?
1.1.2010 20:46 - Sethi
Kouzlem jsme se normálně poštěkali =)
1.1.2010 20:57 - Jarik
a nebo jsme dali jen pruchod po generace ukryvanym citum :D
ale ta magie to jiste projevila za nas :D
1.1.2010 21:00 - Alnag
Jarik píše:
a nebo jsme dali jen pruchod po generace ukryvanym citum :D


To si pleteš s tou nepublikovanou/telnou scénou... :D
1.1.2010 22:49 - Jarik
Alnag> to si nepamatuji. A co si nepamatuji, to se nestalo.
Hadku si pamatuji :D
2.1.2010 12:09 - noir
Hele a kdy vlastně hrajeme?
4.1.2010 02:16 - Sethi
Dlouho očekávaná kapitola konečně zří světlo světa! Kdo je tajemný Šedivec? Co skrývá Svenova minulost? Kdo stojí za zázračnými Konstantinovými návraty? Všechny tyto otázky si položíme - a nezodpovíme!

A jako bonus - bezvědomý eladrin!
4.1.2010 02:23 - Sethi
Jen tak pro zajímavost, celá ta věc má teď skoro stovku normostran.

Čas jít spát.
4.1.2010 06:42 - Nachtrose
Earette™ píše:
Jen tak pro zajímavost, celá ta věc má teď skoro stovku normostran.


To jako zapisky? Hezky, jeste chvilku a muzes to vydat knizne ;-) A ze je to sakra ctive. A hezky zamotane :-D
4.1.2010 08:39 - yokuzava
Ty vado! :) super! Az budu velkej, tak si tyhle zapisky koupim v peknem svazku :)
4.1.2010 08:43 - Sethi
Nachtrose píše:
A hezky zamotane

Chápu správně, že není poznat, o co tam vůbec jde?

Výborně, toho jsem chtěla dosáhnout. Teď si můžu v klidu zapřít hlavu o displej a ve spánku si naslintat do klávesnice.
4.1.2010 09:20 - Zarahel
:) O čem že to vlastně je? Že bych se dal do čtení...mám rád zamotané věci...tedy pokud se nejedná o tkaničky...kabely a toaletní papír... :D
4.1.2010 09:27 - Jarik
Uuuuplna nadhera Sethi :D
Sice si pripadam jako idiot (pri tom flashbacku), ale...to je v poradku.:D

A propo... dekuji, dekuji, dekuji. (kdyz jsem na tebe tak tlacil, at to napises, tak se slusi podekovat) :D
4.1.2010 09:50 - Nachtrose
Earette™ píše:
Chápu správně, že není poznat, o co tam vůbec jde?


Castecne :-) Jako ten pribeh se celkove hezky zamotava. A to, ze napises "A" ale uz ne "B" tomu jen napomaha :-D Tak si to pak snad porovnam se Svenovou verzi, at aspon par kousku puzzle zapadne kam ma. Snad.
4.1.2010 11:36 - yokuzava
Nahodou me pripada ze se v tom zatim docela orientuju :)
4.1.2010 11:37 - yokuzava
Ale cesty DM jsou nevyspitatelne.... :)
4.1.2010 14:23 - Almi
VšakVíteKdo: Moc se mi to líbilo.. zase to bylo jinak napsané než předchozí, ale musím říct, že si každou podobu psaní užívám...

Jerson: nápad s kostkou vznikl při pohledu na jeden kouzelný předmět v AV (tuším, že se jmenoval Vagabundova kostka). Ale co by byla samotná kostka bez kalíšku..nejlépe pokrytého magickými symboly? Na první pohled legrácka a narážka na d20.cz, ale... (nápověda - zkoumal už někdo pečlivě, jakými? - další část skládačky je na konci téhle cestičky, pokud se po ní někdo vydá... :o))

yokuzava: Nejen DM, ale (hlavně) hráčů :)

Zydar: Doporučuji číst vždy kousek od Svena a kousek od Ušaté Slečny. Pak to má teprve ten správný náboj :-)
4.1.2010 22:18 - Lokken
"... s každým okamžikem, kdy tam nejsem, se zvyšuje riziko, že ji ten šílenec v klobouku zabije."

Moc pěkné, už se těším na pokračování!
6.1.2010 18:23 - wlkeR
Čtu pomalu, ale jistě :D
Ale ze všeho nejvíc doufám, že až tohle jednoho dne skončí, vydá nějaký ten memoir Almi; vsadím se, že nejmíň každej druhej DM by rád viděl, jaká práce stojí za takhle úžasnym příběhem.
7.1.2010 08:42 - Almi
Kýblohlav školní (wlkeR) píše:
...vsadím se, že nejmíň každej druhej DM by rád viděl, jaká práce stojí za takhle úžasnym příběhem.


..nulová, vše je to o hráčích. A tady je tak různorodá směska, že si vystačí sami:

aneb

"Ahoj Almi, víš, chtěla bych, aby v nějaké příští hře byla scéna, kdy se mi stane XY.."
"Hele, Almi, víš, jak jsem ti minule říkala o té XY? Tak to už neplatí, chtěla bych Z"
"Hm..to máš docela smůlu, už je pozdě. Těš se.." ;-)))

případně

"Víš, Almi, líbilo by se mi, kdyby moje postava uměla tohle a tohle. Ono to není přímo v pravidlech, ale mně se to moc líbí a ničemu to nevadí."
"Jasně, není problém, promyslím to." (potměšilý úsměv DMa)
"Tak, stalo se ti to a to, víš, to co sis vymyslela funguje tak nějak i reverzně, no není to super?" (zákeřný smích DMa)
"Ouu, a jak se toho mám teď zbavit? Vyprchá to??"
"Ale jistě, že to ČASEM vyprchá." (naprosto kamenný výraz + cukající koutky DMa)

..tak nějak sis to představoval? :-))
7.1.2010 08:55 - Sethi
Ono to naštěstí funguje oběma směry... Aneb co je psáno... =)
7.1.2010 09:25 - Jarik
tak tak... co perem vlozeno v papiru list, tako by vytesano do kamene,... a s tim buh ani Almi nic nezmuze. :D
7.1.2010 17:19 - wlkeR
Almi: Tak to je super, že máš bandu lidí, co takhle pracuje. Já jim o tý možnosti řek, ale zatím s sebou banda na vlastní žádost jen tahá netopýra, co se má o úplňku proměnit v krásného prince... *sigh*

Ale už na mě aspoň neřvou "tohle přece moje postava vědět nemůže"

Nicméně i tak, něco málo je určitě tvůj nápad... :D
7.1.2010 18:28 - Sethi
Kýblohlav školní (wlkeR) píše:
netopýra, co se má o úplňku proměnit v krásného prince


...

Mluví?

V co se promění doopravdy?
7.1.2010 20:39 - Jarik
Sethi... hmmm zajimavy napad co?
Aha, vy vo tom vlastne jeste nevite, ze takoveho netopyrka si s sebou tahate :)
Akorat ze se z jestera netopyrek mozna stane :)

Kyblohlav:
Vezmi to takhle... Kdyby nam Almi rekl... "tady mate netopyra, ktery se o pulnoci noveho mesice promeni v prince", tak si muze byt jist, ze se to tak nestane:
napad 1] nekdo z nasi druzinky zacne netopyra permanentne sledovat, zda se nemeni v nejakou bestii (upira napriklad)
napad 2] nekdo z druzinky zacne netopyra zkoumat, zda je k snedku
napad 3] nekdo zacne premyslet, zda je netopyr z tohoto ci jineho sveta
napad 4] nekdo ve svych "pametech" napise, ze netopyr uz vlastne princem je
napad 5] nekdo premluvi Almiho, aby se ten netopyr ztratil, ze je dobre najit jeho hrad, atd.
napad 6] netopyr se promeni v neco jineho jeste pred uplnkem, a druzina zacne resit, jak jej do uplnku promenit v netopyra, aby se mohl 'tento' promenit v prince (pokud takove myslence druzinka uverila).
...

tak,... snad jsi pochopil JAK VELKOU SILU MA V NASI DRUZINCE TVRZENI "z totohle netopyra se o prvnim novoluni stene Princ" :)

A jestli jsi "pobral tohle", tak ted si pedstav, ze takhle se u nas pracuje se vsim co Almi rekne.
Priklad: "Tady mate oslika. Pujcuji Vam ho. At se mu nic nestane." (realita je takova, ze Oslik je ve vetsim bezpeci nez vetsina druzinky)
8.1.2010 01:26 - wlkeR
Jarik: Co se oslíka týče - sem se dočet :)

Netopýr... Týpek, co ho holkam prodával, udal tuto proměnu jako důvod, proč to zvíře co vypadá, že každou chvíli chcípne, stojí 100 zlatých. Poté, co mě začaly spamit zprávama, jak je to s tim netopejrem doopravdy sem jim řek, že to nechávam zcela v jejich režii. Úplněk maj za dva dny a překrývá se s festivalem, na kterym majitelka zvířátka bude sloužit slavnostní mši mojí variantě Raven Queen. Sám sem zvědavej, co se z toho vyklube...
8.1.2010 08:20 - Almi
Kýblohlav školní (wlkeR) : tak to jsem zvědav i já, co z toho vykouzlíte :-)

..a co se týče oslíka, v těch zápisech je jen minimum toho, jak je o něj postaráno ve hře doopravdy - viz hlášky, "víš, já už léčit nemůžu, musím si enchat ještě ěnco na léčení Oslíka". A dotazy typu "Kolik má Oslík léčivých vln?"

Jarik: No, to není špatný nápad..nechcete třeba slona? ;-)) Ale pravda je, že "kauza Oslík" je už vymyšlená a připravená. Boj se, až se Oslík dostane na paragona... ;-)
8.1.2010 08:28 - Nachtrose
Almi: a mate uz pro oslika i nejakou Epic destiny? Treba "Donkey God"?
8.1.2010 10:06 - yokuzava
:) Donkey god, to je dobry! a pri te prilezitosti se prerodi na pegase nebo jednorozce za sva vytrpena leta v podobe oslika :)
8.1.2010 10:23 - Alnag
Yokuzava: Nebo na mulu... :)
8.1.2010 10:39 - t2001
Nebo dočasná proměna ve zvíře ušlechtilého charakteru i vzhledu, ovšem časově omezená (viz Shrek :-D )
8.1.2010 10:58 - Nachtrose
Yokuzava: coz mi pripomelo Shreka dvojku :-)
8.1.2010 15:45 - yokuzava
:) Mno, ze vy se koukate jenom na detske animovane pohadky? :)
8.1.2010 17:22 - Jerson
Proč dětské? Včera jsem poprvé viděl Příběh hraček, a dvojka je naprosto úžasný animák.
11.1.2010 14:35 - yokuzava
:) Ale, jenom jsem si vzpomnel jak synovci lezi ve Shrecich, Cervenych trakturcich a dalsich animovanych filmech :)
11.1.2010 17:35 - Jerson
Shrek je asi tak dětský jako ... no, jako nějaký film, ze kterého děti pochopí sotva půlku :-)
12.1.2010 07:59 - yokuzava
:) nojo porat, detailisto ;)
7.2.2010 22:37 - Sethi
Nová kapitola je na světě! Bratrovražda a putování mezi stíny! Staronoví známí a výňatky z červené knihovny!
7.2.2010 22:51 - noir
Teda Sethi, to je paráda! Díky moc, když jsem to četl, tak jsem chvilkama ani nedýchal.
7.2.2010 23:42 - Jarik
noire> kdyz ctu tvuj komentar, tak mi dochazi ze ja taky nedychal :)
sethi> nevim jak ti rici, ze to je hezky exemplar v literarnich sbirkach
7.2.2010 23:52 - Sethi
Tak. A teď se mi při přeformátovávání někde ztratila stránka. A co teď.

Edit: Už ji mám. Schovávala se, mrška.
8.2.2010 09:52 - yokuzava
:) Aiss, hele pokud nejsi spisovatelka tak bys ji mela byt. Aspon pod pseudonymem Aiss z Havranu nebo tak nejak! ;) Pekne se cte ten napinavy pribeh. Opravdu si myslim ze se Svenem mate talent vypravece. Proc tedy nesverit sve umeni papiru? Tot otazka .... No, jen tak dal!
8.2.2010 10:06 - Sethi
Myslím, že literární svět nepotřebuje dalšího nevypsaného autora narůžovělých fanfikcí s třpytkami a občasným cákancem krve, tam venku už jich je docela dost. Na druhou stranu, taky bývají slušně placení. Co já tu ještě dělám...
8.2.2010 10:33 - Jerson
Osobně si myslím, že je lepší napsat tunu povídek na server, pak z nich vybfrat to nejlepší a případně vydat, a mít zásobu na pár let dopředu :-)
Ale je fakt, že píšeš skvěle.
8.2.2010 11:08 - yokuzava
To jsem necekal. Evidentne me nazory nepadaji na spravnou pudu :) Tak nic. Priste si to necham pro sebe :) A bude tu temno a ticho :)))) Muuheeheeeee 'zlodussky se zachechtal' :D
8.2.2010 11:35 - Sethi
To jako ne, že by mi to nelichotilo, ale na svoje věci se prostě už nedívám s tak nekritickým nadšením.

Jen se občas maniakálně hihňám. Ale to se nepočítá.
8.2.2010 13:32 - Almi
Vůbec nechápu, jak mi poslední pokračování mohlo uniknout! Talent skutečně máš, jen co je pravda.. takže doufám, že nenecháš příznivce dlouho čekat na svůj pohled na čtení závěti ;-)

..i když vím, že je to sobecké, neb toho máš díky zkouškám dost a dost. Takže jen prozradím, že díky Aiss to dopadlo "relativně" v pořádku. Ovšem jakou to bude mít dohru se uvidí ve čtvrtek :-)
8.2.2010 13:43 - Sethi
Nemyslím si, že ti tak docela unikla, vzhledem k tomu, že jsem to přidávala v noci na dnešek.

Ze čtení závěti nemám napsané víc, než co jsem tuhle házela do AA threadu, takže tam si bude muset věrný čtenář počkat. Ale třeba něco spíchnu ještě večer.
9.2.2010 00:24 - Alnag
Bezouško píše:
To jako ne, že by mi to nelichotilo, ale na svoje věci se prostě už nedívám s tak nekritickým nadšením.


Ta hraná skromnost ti nesluší.
9.2.2010 16:17 - Almi
Aiss: Tedy,musím stále znovu a znovu obdivovat Tvůj smysl pro detail, který mistrně dokresluje příběh, byť ve hře nevyřčen. Nádhera! Umíš vypointovat scénu, že člověk téměř nedýchá. Až snové..
10.2.2010 07:04 - yokuzava
Tak jest, Almi :)
14.2.2010 18:44 - Sethi
Přidán zápis ze čtení závěti.
15.2.2010 08:48 - yokuzava
Pekny, tak uz se to zkompletovalo zase i z teto strany :)
15.2.2010 09:23 - Sethi
No, stejně zbývají ještě tak dvě tři hodiny děje, než doženeme současný stav...
15.2.2010 10:09 - yokuzava
:) Njn, nemuzeme mit hned vsecko. Ja si pockam :)
15.2.2010 14:11 - Jarik
wow.

poprve jsem v hlavni roli :) ja snad zacnu byt pysnej :)
16.2.2010 12:03 - Ebon Hand
zápisky jsou moc hezké! :-)
Sethi píšeš to skutečně den po dni a vedeš si k tomu nějaké zápisky, nebo to zpětně trefuješ do těch dnů od oka?
16.2.2010 13:01 - Almi
Ebon Hand: Co vím, tak datování v družině vede Sethi. Od oka to neurčuje, je šikovná :-)

Ušatý perníček: ty jo, ty ses minula povoláním. Šatičky, kraječky, krejzlíky a volánky..popisy obřadních oděvů i rouch..hmm, beru a souhlasím! .-)

A co se týče bitky samotné i věcí okolo...je to..prostě jedním slovem PŮSOBIVÉ! Vše podstatné a nic nechybí, přesné a výstižné. A navíc máš talent to hezky vsuvkama oživit, líbí se mi to moc!
16.2.2010 13:49 - Sethi
Datování... prostě jen tak nějak jako... existuje, řekla bych. Tu a tam získáme nějaký ten časový údaj ("On je začátek června? Ok, tak tam máte být den před slunovratem.") a od něj se tak nějak oběma směry odvíjí plánování. Žádné drama a docela mi slouží kalendář pro 2010 =)
16.2.2010 14:18 - Almi
Ušatý perníček: Ještě bych upřesnil, že je to ovlivňováno výroky typu "nutně potřebuju 5 týdnů od posledního questu, protože..." ;-)
16.2.2010 15:13 - Sethi
No tak to funguje oběma směry, "pokud do dvou týdnů nevypadneme nebo tohle nevyřešíme, začnou nám do toho strkat nos NPC."

Hele, mně v podstatě nevadí, jak mi říkáš, vlastně se mi to i docela líbí, ale uvědomuješ si, že se vystavuješ riziku, že ti budu říkat Bábovička Almi?
18.2.2010 12:27 - Almi
roztomilý ušatý perníček píše:
že se vystavuješ riziku, že ti budu říkat Bábovička Almi?


Proč? Mám já snad v obrázku bábovičku? :-)) Náhodou, tvůj nejnovější obrázek mi připomíná perníčka ze Shreka, zvlášť ta marcimánová srdíčka namísto očí! Nebo je to Valentýnská podoba Aiss? Doufám, že ne...budil bych se strachy ze spaní... ;-)
21.2.2010 18:20 - Sethi
A je tu opět nová kapitola! Zrada a krádež! Monstra z kostí! Nazí elfové!

A jedna pěkně posazená rána pěstí.
21.2.2010 23:00 - Almi
Úchvatný ušatý valentýnský perníček: Můžeš mi, sakra, laskavě vysvětlit, jak dokážeš nacpat do popisu plného zrady, pochyb, obviňování a masakru takovou dávku poetiky a...něhy?! Jsi neskutečná... gratuluji. Věřím, že tvé nové rodové "dědictví" (rozuměj - podoba) se bude Gharovi VELMI líbit... ;-))
21.2.2010 23:33 - Sethi
Almi píše:
Můžeš mi, sakra, laskavě vysvětlit...

Nemůžu, obávám se. Svádím to na svou emocionální labilitu.

Almi píše:
...něhy?!

Nechutné, co? Jak jsem jen mohla... =)

Beru to, jako že se ti to líbí... Díky ;)
21.2.2010 23:41 - Almi
Perníček: Ano, líbí se mi to moc.. :-))
22.2.2010 00:06 - Sethi
Já se tedy drze přiznám, že se mi to taky líbí. (Ano, dnes mám nesebekritickou náladu.) Poslední scéna mi ležela v hlavě skoro měsíc, a kdykoli jsem se ji znažila napsat, byla taková... Rozblemcaná, nijaká. Dneska jsem vzala všechny ty drafty, obřadně je nacpala do koše (výhoda psaní na papír), sedla si a napsala, co jsem chtěla. A světe div se, jsem s tím moc spokojená.

Zatím =)
22.2.2010 07:28 - Jarik
Je videt, ze jsem chybel :D

Ale nadhera :D to cist. Dekuji.
23.2.2010 15:24 - yokuzava
Skvela prace! :)
15.3.2010 11:36 - Sethi
Vložen zápis z předposledního sezení.

Trocha těch volných asociačních toků a nějaké ty náboženské extáze, nic co by stálo za pozornost =)
15.3.2010 13:13 - Nerhinn
Krása. Po prokousání se fakty přijde sladká odměna :)
15.3.2010 13:21 - Sethi
Ty poznámky z večeře jsou fakt zběsilé.
15.3.2010 15:08 - Almi
marně hledám slova, která by vystihla, jak se cítím po dočtení... cynik by řekl, že na sledování anime asi něco skutečně je..a že telenovely mají něco do sebe. hypnotickou návykovost... ale... ono je to tak - snově upřímné. Opravdové. A skutečné...

..že se máte fakt na co těšit! :-))
15.3.2010 20:57 - Sethi
Hele... Já ale vůbec nevím, o čem to sakra mluvíš.
15.3.2010 21:20 - yokuzava
Ja jen ziram a jsem blazenej z pribehu Almiho skupinky! Teda chvilema, kdyz zrovna malej spinka a mam cas cist a hodnotit :) Skvele!!!
16.3.2010 09:45 - Jarik
Normalne... ja nemam slov.
jen se tu culim a usmivam, jak se mi to libi.

Nejak se vsichni zaciname propadat do osobnich citu (a ne jen pocitu) :))
16.3.2010 09:57 - Sethi
Já vám z toho tajně dělám pod rukama dívčí románek. Jen jsem teď začala opatrně vylézat ze skříně.

Připisuji si "rozculení Jarika" do seznamu autorských úspěchů =)
18.4.2010 10:54 - Sethi
Zápis z předpředposledního sezení. Nebo tak něco.
18.4.2010 14:11 - Jerson
Jako vždy je to moc hezky napsané, i když se čím dál víc ztrácím v ději, významu a příběhu nerozumím, ale s tím asi sotva něco uděláš, když píšeš podle hry a primárním cílem nejsou lidé, kteří se hry neúčastnili.
18.4.2010 14:27 - Sethi
Jerson píše:
i když se čím dál víc ztrácím v ději, významu a příběhu nerozumím


To je v pořádku, já mám stejný problém =)
19.4.2010 10:12 - yokuzava
:) Sethi, perfektni!
19.4.2010 10:21 - Jarik
zas jsem o malinkato moudrejsi.
o stylu a urovni se nebudu vyjadrovat. nosil bych drivi do lesa :) (hezouckate)
19.4.2010 10:30 - yokuzava
:) lolecek ;)
19.4.2010 11:55 - Nerhinn
Závidím ti tu lehkost, jakou to působí. I když vím, s čím jsi bojovala, na výsledku nic z toho není znát. Ach jo :D
19.4.2010 12:06 - Almi
Hrozně hezky napsáno..souboj stručně, ale hodně výstižný...líbí moc! :-)

Jerson: Projevuje se Aissčin příchod paragona. Proto zvýšená frekvence "vizí". Ale je možné, že Aiss napíše malinké shrnutí celého pobytu ve Varteně. Minimálně pro Jarika :o)

Mohl bych ho napsat i sám, ale bojím se spoilování :-)

Ale ve stručnosti:

Postavy se vydávají z Varteny, města na Zlomu, nalézt důkaz/osobu vraha jejich známého, obchodníka Spercheia. Spercheois není zcela mrtvý, leží v jakési magické "stázi" v Síních mrtvých. Postavy mají v držení předmět mocné přírodní magie, obsahující velkou životní sílu. Pravděpodobně tak silnou, aby Spercheia dokázala oživit. Nicméně se jedné z postav podařilo předat komusi/kamsi schránu se Spercheiovou duší.

Postavy tak řeší jednak nalezení schrány se Spercheiovou duší, jednak úlohu/totožnost vraha. A v neposlední řadě zmizení Janose, mistra a přítele jedné z postav, který se nevrátil ve slíbený čas a podle všeho jeho poslední kroky vedly do míst nepříliš vzdálených od směru pátrání případu.

V současné chvíli mají postavy čas omezený skutečností, že Spercheova "stáze" ruší klid mrtvých a tak, nebude-li navrácen v život do chvíle, než se mrtví vydají bloudit městem, bude raději usmrcen definitivně.

Při tom všem postavy postupně odkrývají střípky historie dávné i poměrně nedávné. Leccos se vzájemně prolíná, každá z postav má svůj příběh a je jen na ní samotné, zda dojde jeho naplnění svým konáním či nekonáním.

Vše ovlivňuje fakt, že mocné NPC sledují své zájmy, díky dlouhověkosti často pro běžného smrtelníka těžko rozpoznatelné, což vyvolává pocit zmatení a nedůvěry leckdy na obou stranách. A to i v případě zájmů souznících a pozitivních.

Informace tak mohou být občas zkreslené, zavádějící či prostě jen odrážející pohled dotyčného mluvčího na dotazovanou věc či jiné NPC. Ale je to příběh pro zkušené hráče, jejichž postavy začínají mít jistou pověst ve světě a kteří se musí umět poprat s výzvami které toto postavení přináší i svými vlastními démony, jež si nesou v sobě.

..nic víc a nic míň :o))
19.4.2010 13:06 - Sethi
Přišli jsme, viděli jsme hnusky, zvítězili jsme, ne? Nač zabředávat do detailů...
9.5.2010 22:33 - Sethi
Nemůžu nechat Alnaga, aby mi moc utekl.

Nová kapitola.

Co na tom, že jsem nenapsala ani řádku o cytokininech, žejo...
9.5.2010 23:33 - Nerhinn
A dvě naráz. Museli jsme být obzvlášť hodní, díky :)
9.5.2010 23:38 - Sethi
To víš, zkouškové na krku... To to psaní jinak odsýpá =)
9.5.2010 23:40 - Alnag
Moje řeč. Taky jsem měl psát místo toho svou megapráci na atest z filosofie.
13.5.2010 20:57 - yokuzava
:) Oboji moc pekne napsane! Trosku jinaci zpusob, aspon mi to tak pripadalo, ale dobre ctive. Mnam!
22.5.2010 23:02 - Alnag
Krutopřísně husté. Ostatně jako vždy!
22.5.2010 23:04 - Sethi
Jo, vlastně navigační post. Tudy k poslední kapitole.
27.5.2010 11:25 - yokuzava
Konecne jsem docetl vsechny dily od vsech zucastnenych (Alnag, Jarik, Sethi, Nerhinn). Musim rict ze to je skvele napsane dilo, nastesti jeste neni uplne cele a mohu se tesit na dalsi dobrodruzstvi! Diky!
29.5.2010 14:04 - Sethi
Aissčin pohled na výlet do Pekla. Vzhledem k neobvyklé situaci jsou deníkové části nahrazeny exkursemi do pomatené rohaté hlavičky.

Sprostě jsem zneužila skutečnost, že Alnag už svou část napsal a tedy má pozorný čtenář alespoň nějakou šanci chápat, o co k___a jde, takže jsem se ani moc nesnažila dávat smysl.
29.5.2010 19:51 - Nerhinn
Mně to zdrogované nepřišlo. Prostě se mi to hodně líbí.
31.5.2010 10:36 - yokuzava
Jj, je to pekne napsane! :) Mel bych jedno drobne "ale". V castech kde se prolinaji myslenky-vzpominky je to cele nejak rozhazene ze je celkem orisek rozlustit co s cim navazuje. Byla by mozna oprava? Koukam na to ve FF full screen.
31.5.2010 10:43 - Sethi
To není chyba, to je feature =)
31.5.2010 11:46 - yokuzava
Aha, tak to pak jo :)
31.5.2010 13:59 - Alnag
To není feature. To jsou ty drogy.
31.5.2010 14:09 - Sethi
To se navzájem nevylučuje, e?
1.6.2010 07:42 - yokuzava
:) "nevylujuje" ... ehm :)
1.6.2010 09:20 - Sethi
...whatever...
1.6.2010 10:37 - yokuzava
Se nezlob ... :) Kdyz ono to novoslovo bylo celkem zavadejici ;)
7.6.2010 22:33 - Sethi
8.6.2010 07:29 - yokuzava
Opet pekna dobra prace! Jen drobnost > "Konstantin posedával na krajiny mýtiny," ;)
8.6.2010 07:50 - noir
yokuzawa: Jo, o on někdy dělává :o)
Uši: Dobrý!!!
8.6.2010 13:08 - Almi
Perníček: Teda, vytáhla ses! Dokonale popsané scény. Hodně emocí.. věrohodné.. sebestředné.. vynikající!

Gratuluji. Obdivuji tvůj talent..

.. jestli ti to stoupne do hlavy, všechno popřu! :o))
25.6.2010 17:51 - Sethi
L'update, předposlední sezení. Takové rozevláté.

Přijímám stížnosti na ten pochybný výlet po vzpomínkách.
25.6.2010 20:30 - Alnag
Velmi pěkné, ostatně jako vždy.
25.6.2010 20:53 - Jarik
dekujeme
28.6.2010 08:12 - yokuzava
Moc pekne! :)
Jen navrh... "Poslouchal ale, když jsem řekla, že" -> "Ale poslouchal, když jsem řekla, že" nebo "Poslouchal až, když jsem řekla, že" ??
28.6.2010 13:00 - MichalK
Zrovna tohle mi přijde nejlepší tak, jak to je.
Rozdíl mezi původním a první variantou je v prohození dvou slov, originál má lepší ... rytmiku (?) k danému textu (subjektivní pocit). Druhá varianta má jiný význam. V kontextu předchozího textu - "Navzdory (předchozí text) poslouchal, když jsem ..." To "Ale" tam tohle vyjádří spolehlivě. Ale je to jen osobní názor, nic objektivního ;).
28.6.2010 13:12 - yokuzava
:) Njn, me to jenom nedavalo smysl v puvodnim zneni. Ale je mozny ze si to budu muset parkrat precist cele znovu.
28.6.2010 14:25 - Sethi
Ten slovosled funguje tak, jak má, s ohledem na kontext a s důrazem na to, co má být sděleno.

Obávám se, že totéž se už nedá říct o právě napsané větě.
28.6.2010 14:44 - yokuzava
:) Ok
Doufam, ze to nebylo mireno na mne.
3.8.2010 10:42 - Sethi
Částečný l'Update. V poměrně těsném sledu by mohl následovat další. A nebo taky nemusel. Ale tak co je těsný sled po dvouměsíčním tichu, žeano...
3.8.2010 11:00 - Almi
Hezký!! Dokonale z toho čiší nevyslovená (hmm.. spíš vyslovená) hrozba a odraz věcí příštích...super!
4.8.2010 13:38 - yokuzava
Moc pekny! Diky :)
4.10.2010 01:43 - Sethi
Juch.

Trvalo to věky. Ale čekat další den na proofreading nedokážu, ten bude muset přijít později =)
4.10.2010 07:08 - Jarik
Mno. tohle mi pripomelo celou situaci. :) Diky.
Ted jsem sto pokracovat.
Ale,... pocitejte s tim, ze svet se zmenil, ... my vsichni jsme se zmenili.
4.10.2010 08:31 - yokuzava
Sakra dobre!!! :) Sethi, prosim pis rychle dal!
4.10.2010 09:37 - Sethi
Já... už nemám co. Zní to nepravděpodobně, ale narazila jsem na stěnu "právě teď."

A jsem unavená jak kotě. A je tu zima.
4.10.2010 11:06 - Almi
Ušatý perníček: Pekelně dobré čtení! Vím, jak těžké bylo pro Tebe tohle psát... o to víc to oceňuji, věcná a přitom osobní zpověď...
4.10.2010 11:12 - Alnag
Úchvatné a nádherné.
4.10.2010 11:41 - Sethi
Almi píše:
Vím, jak těžké bylo pro Tebe tohle psát...

Ano... bylo překvapivě těžké držet se zpátky a nedělat z toho ulepenou červenou knihovnu.

Dík všem =)
4.10.2010 13:05 - Lokken
Příjemné počtení!
4.10.2010 20:56 -
Jsem napnutej, jak se to vyvine s Janosem a Ais.
4.10.2010 21:22 - Nerhinn
Já ne, já se spíš bojím, že ta blbá sféra zkolabuje dřív, než se vrátíme dorazit ohnivého kostlivce. To by bylo tak typické :(

Nicméně je to super. Hlavně se mi líbí, jak se ti daří vzít všechny ty bláznivé věci, zachovat jejich esenci a přetavit je na tragično.
4.10.2010 21:26 - noir
Já chcu Oko! Romantika je moc pěkná věc, emoce taky, ale občas (konkrétně teď) bychom měli být věcní.
4.10.2010 21:29 - Alnag
Noir: Ty prostě chceš umřít, že jo?
4.10.2010 21:36 - noir
A zase to zbytečné násilí. Jsem připraevn nastavit proti pěsti vaší brutality stileto argumentů!
4.10.2010 21:46 - Alnag
Noir: Proč mluvíš o násilí, když se mluví o smrti? O násilí nebyla řeč. To je možná nějaká tvoje projekce, nějaké tvoje zbožné přání. Ale měl bys vědět, kdy a jak hyeny hynou. To když je vadný kus vyhnán pryč z lovecké smečky aby někde bídně pošel...

PS: na ty nabroušené argumenty (zřejmě pronášené s... abych citoval: "burácením a řevem") jsem opravdu zvědavý.
4.10.2010 22:01 - noir
Hyeny nejslabšího nevyhánějí, to by bylo mrháni proteiny...
4.10.2010 22:03 - Sethi
noir píše:
ale občas (konkrétně teď) bychom měli být věcní.


Měli bychom být Vecní, chtěl jsi říct?

Však jen do toho. Vztáhni po něm tlapku. Už mám po ruce nějaké špičaté argumenty.
4.10.2010 22:03 - Alnag
Noir: A co ty víš o hyenách, ty gnolle jeden? :)
5.10.2010 10:52 - yokuzava
Neco jsme nepostrehl, nebo jsou v hlave - vizi Janose :?
5.10.2010 12:18 - Sethi
yokuzava píše:
Neco jsme nepostrehl, nebo jsou v hlave - vizi Janose :?

Kdo, hyeny?
6.10.2010 06:52 - yokuzava
Neee, hrdinove :)
26.11.2010 00:26 - Sethi
L'plop.
26.11.2010 01:13 - Nerhinn
Ten konec se mi hrozně líbí.
26.11.2010 06:39 - Lokken
A hned je v práci co číst. Moc pěkné!
26.11.2010 08:09 - yokuzava
Moc pekne napsane! :) diky
29.11.2010 16:33 - Almi
Nádherně stručné..v hádankách až moc, ale není to na škodu věci. Jen ať si to popíší jiní..

.. a ten konec i vše ostatní má sílu. Velkou. Důstojné rozloučení, s příslibem věcí příštích..
5.12.2010 01:04 - Sethi
5.12.2010 14:03 - Lokken
Jen víc takových!
5.12.2010 20:35 - Almi
Perníčku, máš můj obdiv...

..dvě části. Každá jiná. Jedna hořkosladká, jakoby z mlh prastarých lesů a šeptaných příběhů promlouvala...

..a druhá, rozverně pragmatická, nádherná v očekávání Konstantinových eskapád, které nutně musí přijít. Tak proč jim nejít naproti? :D

Pro neznalé - pomalu se dostáváme do bodu Gharovo dalšího minipříběhu, který publikoval, tuším, před pár týdny? :) Neboť ani on už není žádné neviňátko, jakým se kdysi zdál být... ;-)
6.12.2010 11:36 - yokuzava
Pripojuji se k Almimu, skvele pocteni! A to neznam to co vi jenom Almi :D
Nejak mi to v nedeli uniklo, takze jsme to cetl az dneska. Promin Sethi ;)
6.12.2010 11:55 - Sethi
Otázka je, zda budou v širším horizontu větší trable z toho, co udělá Konstantin, nebo z toho, co udělá Aiss.
6.12.2010 14:24 - noir
Dnes na poradě se mě před vrcholnými šéfy požádal nový kolega, abych mu pověděl o hyenách, páření a dracích, prý to o mně slyšel odněkud zvenku. Sláva AA hvězd se dotýká...
6.12.2010 14:39 - Sethi
No... a cos jim pověděl?
6.12.2010 14:54 - noir
Že je to všechno úplně jinak, že jde o studii ku spolupráci se ZOO. A už mám i zdroj, za všechno může Beltar...
7.12.2010 08:57 - Almi
Spolupráci se ZOO? Fakt jsi tak vysvětloval ty draky? :D
7.12.2010 09:01 - noir
Ano, já totiž dělal přímý přenos líhnutí varanů komodských, který, se taky říká komodští draci.
12.12.2010 22:36 - Sethi
12.12.2010 23:43 - Nerhinn
Talent ti závidím i normálně, tentokrát ale hlavně tu odvahu :)
13.12.2010 00:00 - Sethi
Připouštím, že mám menší zábrany ke psaní lehce erotické fikce než k pouštění lidí do svého bytu =)
13.12.2010 00:31 - Sethi
Všimla jsem si, že ve fázi různého přejmenovávání vedlejších charakterů mi utekl jeden Erik, kde měl být Marten. Opravím to někdy časem, teď se mi nechce podstupovat to riziko, že pouhým otevřením editoru rozhodím formátování.

tl;dr: Osamělý Erik je zapomenutý Marten.

Jó, to dává smysl.
13.12.2010 07:23 - Lokken
Ušatá™ píše:
...Z jeho hrdla výmluvně trčela jediná Gaerwynina šipka.

Skvělý závěr - stejně jako zbytek zápisu. :)
13.12.2010 10:04 - yokuzava
:) Jako vzdycky nadherny! Nektery lidi maji nadmiru talentu! A jsem za to rad :)
14.1.2011 15:23 - Sethi
14.1.2011 15:45 - Lokken
Sethi píše:
L'Update.

Super počtení! ;-)
17.1.2011 15:47 - Nerhinn
Jak už jsem psala; krásně se to čte. Kéž bych to taky někdy ovládla tak, jak ty.
18.1.2011 15:06 - yokuzava
:) Dekuji!
20.3.2011 18:03 - Sethi
Po dlouhé době pokračování. Takový... svižnější zápis.
21.3.2011 01:20 - Nerhinn
Velmi věrně to zprostředkovává ten pocit hnusu, který jsem měla z medu už při té hře. Bravo! :D
21.3.2011 09:26 - Sethi
No je pravda, že od té doby jsem si med do čaje nedala...
21.3.2011 09:55 - yokuzava
Tyyjo... Skvele, diky!!! Sice mi nekde neco uteklo takze si neco musim procist znovu, ale parada! :)
21.3.2011 10:10 - Sethi
Já jsem toho hromadu přeskakovala (a to bude obecný kurs i v dalších zápisech, pro dobro všech), takže je možné, že ti ani tak nic neuteklo, jako že jsem to spíš prostě nenapsala.

Ostatně, jak lépe vyjádřit epický závěr dlouhého questu, než "jo a jen tak mimochodem, včera jsme přivedli nazpět Dovera."
18.4.2011 11:28 - Sethi
Malý update.
18.4.2011 12:21 - yokuzava
SUper! :) Sethi, pises skvele! Diky!
18.4.2011 14:30 - Almi
Nečekáné..ale výborná! co výborné! SKVĚLÉ!!

Prořezáno od balastu, je tam vše důležité, úžasné!

Hlavně ten konec! :-)
18.4.2011 14:47 - Sethi
Almi píše:
Hlavně ten konec! :-)

Lesbická interakce. To se nemůže pokazit.
18.4.2011 14:55 - noir
Mě se to líbí. Je to pěkný dárek k narozeninám pro naši druhou hráčku AAček. Čímž se připojuji k blahopřání!
18.4.2011 15:19 - Nerhinn
No, navzdory tomu, že mě lesbická interakce tolik do varu nepřivádí, to rozhodně velmi povedený dárek je :)
A díky, noire ;)
18.4.2011 16:52 - Sethi
No tak i ode mě všecko nej. Hlavně hodně toho lootu =)
21.4.2011 20:26 - wlkeR
Výborné.

Tady vždycky naberu spoustu materiálu k zamyšlení :)
21.5.2011 22:50 - Sethi
Trocha toho regeneračního eskapistického flirtování.
22.5.2011 20:52 - Nerhinn
Chmpf. A já myslela, že si celou tu dobu povídali... jako Edward a Bella!
23.5.2011 08:39 - yokuzava
:) Sethi, pises fakt pekne! Konecne neco, co bylo po hektickem tydnu uklidnujici. Diky!

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.2870888710022 secREMOTE_IP: 18.189.170.17