Alnag
21.10.2012 11:39
EDGE: Stíny nad Nerathem
Termíny (2. sobota v měsíci), cca 11-19 h
  • 8. června 2013
Další odkazy okolo hry jsou v sérii blogů:

Postavy:
  • Aramor - Girel (human/fighter)
  • hRob - Pao-chuang (human/monk)
  • Jarik (human/sorcerer)
  • Max - Ivan (vryloka/paladin-blackguard)
  • Ebon Hand - Lars "Pavouk" (human/rogue)
  • Geralt - Erik (human/avenger)
  • Noir - Art "Krysa" (shade/warlock-hexblade)
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
Autorská citace #1
21.10.2012 11:58 - Alnag
Organizace: Zkušenosti posledních let mne naučily, že jak člověk stárne, je schopnost sejít se na hraní RPG stále více a více ohrožena. To je důležité si ujasnit, když se chystáte hrát kampaň, jejíž účastníci už povětšinou nejsou nebo dlouho nebudou studenti.
Pokud jsou hráči schopní tomu dát čas jeden víkendový den za jeden až dva měsíce, tak se tomu musíte přizpůsobit. Moje aspirace jsou tedy tyto:

  • Hrát jednou měsíčně, pokud možno v dlouhodobě předvídatelný termín (např. druhá sobota v měsíci)
  • Hrát sice kampaň, ale každé sezení musí fungovat a obstát jako uzavřené dobrodružství. Hráč tedy přijde, zahraje si a odejde uspokojen, protože prožil příběh od začátku do konce.
  • Odměnit pravidelné chození umocněním interakcí mezi dobrodružstvími. Opakovaně se objevující postavy nebo meta-příběh, který se táhne napříč kampaní, jsou nástroje, o něž chci usilovat.
  • Hráči by měli spoluhráčům (i těm, kteří nebyli) poskytovat stručný výtah z toho co se událo. Je žádoucí debriefing hry jak z hráčské optiky (co se mi líbilo, co bych zachoval; co se mi nelíbilo, co bych změnil nebo zlepšil); tak z optiky postav (co se událo, co jsem zažil). Pro zjednodušení nějakou korespondenční on-line formou.
  • Hráči by měli poskytovat náměty pro elementy další dobrodružství – zápletky, lokace, postavy, zvraty, scény apod. Opět pro zjednodušení přes internet.
Zároveň je potřeba zajistit, že na hru dorazí vždy dost lidí, aby byla rozumně hratelná. Připadá mi vhodné, aby ke hře bylo pozváno například šest hráčů s tím, že maximum je pět hráčů v daném sezení a přihlašuje se online systémem „kdo dřív přijde“. Minimum jsou tři hráči. Nejsou-li týden předem přihlášeni na sezení alespoň tři hráči, sezení neproběhne.
Autorská citace #2
21.10.2012 12:16 - hRob
Myslím, že to chce mít takováto pravidla, aby se totiž nehrálo jednou za dva měsíce, protože se vždy měsíc řeší, kdy by mohla být další hra. A asi se nestane, že by mohlo najednou přijít všech šest hráčů (nebo, že hráč účast potvrdí, ale nedorazí), ale doufám, že se nám podaří udržet konstatní složení družinky, aby se mohly také vyvíjet vztahy mezi mezi postavami a postavy samotné.
Autorská citace #3
21.10.2012 13:42 - Alnag
Co se herně-systémového aspektu týče, viděl bych to takto:
  • Hra jen na hrdinské úrovni (úrovně 1-10 nebo i méně), kde systém 4e funguje velmi dobře a bez komplikací
  • Odehrání v průběhu jednoho až jednoho a půl roku (reálně tedy 12 - 18 celodenních sezení/dobrodružství) s frekvencí jednou měsíčně
  • Hra má klasické aspekty Dungeons & Dragons (draky, kobky atd.)
  • Hra akcentuje „points-of-light“ charakter defaultního settingu
  • Hra pracuje s konceptem „zlatého věku“ (kdysi bylo lépe, kdysi tu byl Nerath) a snahou po jeho návratu
  • Hráčská motivace je směřovaná na MacGuffin (obnovení Nerathu), možná zpředmětněný skrze mocný artefakt, který by to mohl dokázat (nabízí se např. Žezlo sedmi částí), který postavy musí získat
  • Hra obsahuje vyšetřovací element, hráči během hry postupně odhalují, co vlastně vedlo k pádu Nerathu
  • Hra dovádí postavy do klasických D&D lokací (jako jsou Chrám živelného zla, Drowí pokladnice)
  • Hra má mírně temný podtón
Autorská citace #4
21.10.2012 16:48 - Alnag
BTW: To první datum zatím berte s rezervou. V sobotu je DnD day (takže jedna varianta je sejít se přímo tam), druhá hrát v neděli. Taky záleží, zda se to do té doby usebere a začneme.
Autorská citace #5
21.10.2012 19:09 - hRob
Pro začátek tedy posílám základní nástin postavy:
Potomek rodiny, jejíž členové sloužili po generace jako osobní služebníci císařského rodu a jejichž oddanost neopadla ani během sta let úpadku od doby, kdy byla vláda dynastie násilně přervána. Putuje krajem a snaží se, jako ostatní členové rodiny, udržovat kulturní odkaz císařství. Především renovuje vesnické chrámy a svatyně při cestách, obnovuje v nich ochrannou moc božstev, aby poskytovaly bezpečí místním komunitám a poutníkům obklopeným nebezpečným světem plným příšer a zlosynů.
Autorská citace #6
21.10.2012 20:30 - Jarik
Alnag: Co mame psat do ktere diskuse?
Nastin postav - sem, nebo do Hrdinu? nebo do Organizace? :D

EDIT:
Člen Bratrstva Ztraceného poznání - krotitelů nebeského ohně, astrologů, kovářů rovnovážného principu, fanatických následníků Nehynoucího plamene (dceřinná společost).
Bratrstvo mu je jedinou rodinou, zkoumání minulého i budoucího vymezenou cestou. Věří pouze svému srdci v němž koluje duch vesmíru.
Bratrstvo považuje Nerath za jediné období rovnovážného stavu. Za každou cenu se pokouší navrátit tento stav (někdy i teroristickými činy).
Autorská citace #7
21.10.2012 21:29 - Geralt
Poslušně se hlásím. Odhalený nástin vypadá moc slibně a čas bych si na hraní vždy nějak vyčlenil.
Pár vcelku konkrétních námětů na postavu už mi taky delší čas rotuje hlavou. Nesou pracovní název "Vyhasínající plamen": člověk, který zasvětil svou kariéru zájmům Nehynoucího plamene, ale po těch všech letech začal postupně zrácet někdejší horlivost a přesvědčení, že ještě pořád lze dosáhnout velkého cíle, návratu Nerathské říše. Nyní balancuje na hraně. Zbývá mu pár posledních jiskřiček a pod skeptickou slupkou stále kdesi hluboko ve skrytu duše doufá, že se z nich podaří zažehnout Plamen. Nehynoucí plamen, který se rozhoří jasným světlem, zažene stíny minulosti a dá tomu všemu nakonec nějaký smysl.
"Everyone gets everything he wants. I wanted a mission, and for my sins, they gave me one. Brought it up to me like room service. It was a real choice mission, and when it was over, I'd never want another." (Cpt. Willard, Apocalypse now)
Autorská citace #8
22.10.2012 22:15 - Alnag
Všechno prosím pište sem, ať máme jen jednu diskuzi. Ostatní jsem pro jistotu zamkl.

Děkuji všem, kteří už posílají nástřely postav, to je super! Trochu jsem o tom ještě přemýšlel a abychom přeskočili takové to "postava v kápi sedící v rohu místnosti Vás najala" bych byl rád, abyste všichni byli nějak zapojeni do volné organizace Nehynoucího plamene, která se snaží obnovit Nerath.

Nezdá se, z těch konceptů co jste zatím poslali, že by to byl problém. Jde o to, že v rámci organizace jste na různých misích a dává mi tak nějak smysl, že pokaždé je trochu jiné složení a zároveň, že to má určitou ucelenou linii.

Teď konkrétně:
hRob: Super. Představuji si, že zná z ústní tradice i některé detaily z dob císařské vlády, což se může ukázat jako důležité. Asi bych ti nějak dodával v průběhu hry (jak mne napadnou a budou se hodit). Umím si představit i to, že má nějakou památku z dávných časů.

Jarik: Tvému nástřelu není co vytknout. Trochu mi ale chybí větší sepětí s tématem hry. Nebo jinak řečeno - jakou má tvoje postava motivaci se nějak zaobírat Nerathem, event. ho obnovovat? (Díky za doplnění. Teď už je to jasné.)

Geralt: Opět super. Zajímalo by mne - co by mu pomohlo plamen zažehnout. Co by se muselo stát, aby uvěřil? Co by ho naopak definitivně uhasilo? A konec konců, proč zasvětil svou kariéru Nehynoucímu plameni (možná to souvisí).

Jinak jsem oslovil ještě Ebon Handa, který k mé nemalé radosti s účastí souhlasil, z čehož mám velkou radost. A tři další lidi (Aramora, Maxe a Noira). U žádného z nich to zatím není jisté, ale pokud to vyjde mělo by nás být dost i na případnou rotaci. O všech oslovených jsem přesvědčen, že jsou to skvělí hráči, pročež doufám, že to bude i skvělá hra.

Co se termínu týče, nakonec jsem se rozhodl, že bychom mohli zkusit toho 10. listopadu (2. sobotu v měsíci) a hrát v rámci DnD Day (tedy výjimečně nikoliv u mne, ale v Mephitu, alespoň to tak podle všeho vypadá). Nevím, jestli se nám už podaří se sejít v dostatečném počtu, ale právě na DnD Day by se počty daly asi snadno doplnit. Vím jen, že Jarik nemůže. Protože to asi nebude tak dlouhé, měla by session spíš zahřívací a ladicí charakter. Takže kdo už ví, že může, pište.
Autorská citace #9
23.10.2012 12:33 - Ebon Hand
Potvrzuji zde, mám teda dost problém s časem, ale budu se snažit. :-)
Autorská citace #10
23.10.2012 12:53 - hRob
U mě by to neměl být problém, takže dorazím.
Autorská citace #11
23.10.2012 14:54 - noir
Zkusím to stihnout: mám to v kalendáři Pokud to vyjde, a zatím to vypadá docela nadějně, tak bych si zahrál něco takového:
Některé rody se pokoušely udržet Nerath i v době, kdy už byl vlastně mrtvý. Čím horší byla situace, tím drsnější prostředky používaly - až se ze spasitelů stali tyrani a krutovládci. A pak i oni padli. Lid je nenáviděl a pronásledoval; není divu, že potomci těchto šlechticů skončili jako žebráci nebo dokonce zločinci - meč bylo často to jediné, co ovládali.

Art je jedním z nich. Vyrůstal na ulici, v naprosté chudobě a zoufalství. Co si neukradl, to neměl. Jediné, co mu dávalo naději, byly povídačky o dobách, kdy bývalo lépe, o dobách, kdy vládla říše Nerath a jeho předkové. Čím víc se kazil jeho život, tím víc se k nim upínal - až se staly posedlostí. A Nerath ideálem, svatým grálem, za jehož obnovení by dal všechno. Možná i duši...
Autorská citace #12
23.10.2012 21:06 - Geralt
S časem rovněž žádný problém, budu tam.

Setkání spíše vylaďovacího charakteru beru jednoznačně všema deseti. Vzpomínám, jak jsme tehdy v podobném duchu utvářeli Hranu, bylo to moc fajn a pomohlo by mi to vyjasnit spoustu detailů ohledně postavy i samotného herního prostředí.

Alnagu, odpovědi posílám raději nejprve soukromě, šeptandou. Stojí na určitém konstruktu, o kterém nevím, jestli je slučitelný s tvou představou o fungování Nehynoucího plamene.
Autorská citace #13
23.10.2012 21:18 - Jarik
Kdyz budete spis rokovat nez hrat, a jste vsichni zapaleni IT specialisti :)
Coz cele to sezeni nahrat? At jsem (jsme) vic v obraze :D

Nebo, ze by se ma postava probudila v laznich, a mela amnesii? :D
A jedine co ma v hlave jsou utrzky minulosti a detstvi? :D :D :D
Autorská citace #14
24.10.2012 17:46 - Alnag
Jarik: Každé sezení by mělo být samostatné dobrodružství, takže v klidu.
Autorská citace #15
25.10.2012 22:24 - Ebon Hand
Takže sem dávám postavu, jak jsem ji posílal Alnagovi:

Fyzicky vybavený válečník ze starého tradičního válečnického rodu (samo člověk, znaš mě :-). Svým způsobem oportunista, který se neštítí i špinávé práce, pokud z toho kápnou prachy na lepší vybavení, nebo lepší vybavení, nyní bez vyšších cílů, nehromadí majetek. Trochu cynický k budoucnosti a výhlídkám bežných lidí. Přesto ctí rytířských kodex (hlavně jeho stránku ohledně boje), který třeba opovrhuje střelnými zbraněmi, prostě každýho rozsekat face to face, vyhraje ten lepší (což jsem vždycky já, štěstíčku se chodí naproti).

K Nerathu ho táhne chuť pomstít předky, protože skoro všichni chlapy z rodu tenkrát statečně padli v předem prohraných bitvách, jedno jak velký to byli hrdinové (frustrace), ale hlavně obrovská xenofobie vůči zvířecím humanoidům, sedět u stolu s gnolem, goblinem, nebo skřetem nikdy, no way, to mu radši urazím hlavu palcátem a půjdu do lochu. Naprosté opovržení k lidem, kteří s těmito zmetky spolupracují. Ty neváhám tvrdě skřípnout, žádná úcta k nim.
Autorská citace #16
26.10.2012 21:04 - Geralt
Přidávám "odšeptané" doplnění načrtnuté postavy. ;-)

Jak už to bývá, Nehynoucí plamen není jenom společenstvem snílků a idealistů. Někteří jedinci spojili své zájmy s myšlenkou obnovy Nerathu z čistě pragmatických, neřku-li egoistických úvah. Příslušníci odstrčených rodů, ambiciózní kupci odsunutí mimo stávající monopoly, zneuznaná generalita, zatrpklí učenci v nemilosti oficiálních kruhů… ti a mnozí další jim podobní mohou doufat, že si s radikální změnou stávajících poměrů dopomohou k lepšímu postavení. Nerath pro ně není ideálem a cílem, pouze prostředkem. Žádný z nich to pochopitelně nepřizná nahlas, a tak se pod povrchem Nehynoucího plamene rozprostírá jemné předivo intrik a zákulisních machinací.

Mnohé z minulých misí Nehynoucího plamene působí na Erika dojmem, že neměly ani tak pomoci znovuobnovení Nerathu jako naplnit konkrétní zájmy konkrétních mecenášů v pozadí. Vzletné fráze se brzy střetávaly s nemilosrdnou realitou. Realitou, ve které ty vlivné a záhadné postavy ze zákulisí Nehynoucího plamene dál spřádají své plány, zatímco prostí pěšáci pro ně pokládají své životy, aniž by jim bylo dopřáno byť jen špetky útechy v podobě náznaku sebenepatrnějšího pokroku. Někteří přitom přišli o iluze, jiní také o životy. I Erik přišel o mnoho a jeho někdejší ideály a víra se začaly od jistého okamžiku rychle bortit.

Erikův současný stav je svým způsobem schizofrenní. Na jednu stranu se v něm odráží stopy trpkých neúspěchů a zklamání. Nedělá si přehnané iluze, je skeptický a někdy až se sklony k nepokrytému cynismu. Med kolem pusy mu mazali tolikrát, že už je na to zkrátka poněkud alergický. Na stranu druhou se však s dychtivostí vyhladovělého ohaře vrhne vstříc i sebešílenější výzvě týkající se Nerathu. Momentálně už je ve fázi "Buď-anebo!". Hraje tuhle hru už příliš dlouho a tentokrát je odhodlaný vsadit vše na jedinou kartu, na jedinou misi. Jestli se jedná o zoufalství porážkami frustrovaného hráče nebo instinkt protřelého karbaníka, to se má teprve ukázat…
Autorská citace #17
29.10.2012 16:08 - Alnag
Protože už se to nějak rýsuje, tak první session bude v rámci této akce:
http://www.d20.cz/skupina/163/diskuze/51341.html

Bude tam nejspíš nějaké drobné vstupné, ale to Vás doufám nezastaví.
Autorská citace #18
29.10.2012 17:12 - Jarik
Autorská citace #19
31.10.2012 18:43 - Jarik
od Bratrstva Ztraceného poznání
Právě v době, kdy umíral Nerath, umřelo i něco velkého.
Někteří kněží - Kováři Slunce již několik let tvrdí, že jedna z hvězd přestala mít důvod pro své umístění v Astrálním moři. Tvrdí, že vyrazila na pouť vesmírem jako plamenná létavice.
Výzkum uskupení astrologů kolem mistra Polkia tuto domněnku potvrzuje. Po 400 let totiž sleduje pravidelnou dráhu nebeského tělesa, které se co jednu generaci (tedy 21 a půl roku) vrací na jedno jediné místo, které by mohlo být jejím původním umístěním.

Bratrstvo Ztraceného poznání vysílá v této době většinu svým členů do terénu.
Kometus Luxus (jak dané těleso Polkius pojmenoval) se totiž blíží ke svému původnímu umístění. Bylo by trestuhodné nechat další generaci trpět, když se jazýčky vah začínají vyrovnávat.
Každé zrnko světa je třeba vrátit tam, kde před několika stoletími leželo.
Žádná zmínka o transformaci světa nesmí být zničena. Jen tak se může osud lidstva opět naplnit.
Autorská citace #20
31.10.2012 19:14 - Alnag
Díky Jariku.

BTW: Napište kdyžtak i jakou rasu a povolání si plánujete. Protože se to stejně bude mixovat jak kdo přijde, asi nemá moc smysl se pokoušet o vyváženou kombinací rolí, tak na to kašlete a vezměte si, co je vám blízké.
Autorská citace #21
31.10.2012 20:35 - hRob
Že to bude člověk, mi vyšlo poměrně záhy, i když na začátku byly i jiné alternativy. A jak jsem teď rozpracoval ten základní koncept, tak mi z toho jako povolání vychází nejlépe monk. Uvidíme, jakým směrem se profilují ostatní a jak se nám ty role sejdou... Na Hraně jsme to s naším čtyřkolákem taky neměli moc vyvážené... :)
Autorská citace #22
31.10.2012 20:45 - Jarik
:) ja se tesim na tu bandu plnou strikeru

Ne nadarmo jsem uz pred rokem navrhoval hrat za skupinku zvanou Klub sebevrahu :D
Autorská citace #23
31.10.2012 20:46 - Max
Před pádem Nerathu ke mě promluvil "Přichází noc, vrátím se při východu slunce." Pak jeho přítomnost zmizela. Samota se stala nesnesitelnou. Pokud k vyjití slunce pomůže skolení pár hlav, pak je čas pár hlav skolit.

Ivan
Varyloka/Paladin Blackguard
Autorská citace #24
31.10.2012 20:52 - Alnag
A Maxi, jak stíháš ten první termín? Toho 10/11?
Autorská citace #25
31.10.2012 20:57 - Max
10/11 bych si čas určitě našel

hRob: náhodou 4 kolovej buffer nebyl špatnej ne? :)
Autorská citace #26
31.10.2012 20:57 - Alnag
Jinak technická: Je nás už dost možná osm (sedm hráčů + DM) a fyzická kapacita u mne doma je pět hráčů + DM. Takže spoléhám na Vás, že budete vždycky úspěšně dva chybět... :D
Autorská citace #27
31.10.2012 22:28 - hRob
Maxi: Čtyřkolák Miki by suprovej a rád na něj vzpomínám. A kdo jiný by taky ustál nálož dynamitu. :)
Autorská citace #28
1.11.2012 09:27 - Ebon Hand
Vyvážená družina je umělý mýtus. :-)
Dobrý systém a zručný DM (o tom druhém nepochybuji) to hrávě zvládne i bez vyvážené družiny, aspoň bude větší sranda.

Myslím, že scházení se všech lidí je nereálné, už když to beru podle sebe. :-)
Autorská citace #29
1.11.2012 20:55 - Aramor
Dobrý den, pánové!

Tak jsem včera mluvil telefonicky s Alnagem a myslím, že jedna sobota v měsíci je frekvence, kterou bych měl (převážně) zvládat - myslím, že bych byl schopen dorazit minimálně na 75% session.

Takže pokud to je ještě možné, tak se hlásím! Ohledně postavy... Zkusím něco vymyslet a hodit to sem!

A.
Autorská citace #30
1.11.2012 20:58 - Geralt
Spoluhráče, kteří v koutku duše doufají ve vyváženou družinu, následujícím oznámením asi moc nepotěším. :)

Chtěl bych totiž hrát lidského avengera. Hodně jsem nad tím uvažoval, a i přes pár drobnějších výhrad (veskrze co se mechanik v souboji týče) jsem nakonec dospěl k závěru, že právě avenger nejlíp vystihuje zamýšlený motiv postavy.

Zatím to tak vypadá, že se dost možná vrátíme k mýtickému "čtyřkoláku" i v téhle kampani. To jest, pokud nevykosíme protivníky do čtyř kol, je s námi zle. :)
Autorská citace #31
1.11.2012 21:09 - Alnag
Tak ona družina "všichni strikeři" taky funguje. Jen musí fungovat hodně rychle. :)
Autorská citace #32
1.11.2012 21:20 - Geralt
Myslíš "Daily - Action point - Daily"? To by mohlo fungovat... ale safra, my vlastně máme jen jednu daily power na osobu. :)
Na druhou stranu, už roky se řeší, jak zrychlit souboje ve 4e. Banda strikerů může být taky odpověď. Jedním či druhým způsobem. :) Ale nechme se překvapit, s kým ještě přijdou Aramor a Noir.
Autorská citace #33
1.11.2012 21:52 - Jarik
Ktery druh srikera nam jeste chybi? :D
ranger?, a nejaky Psy? :D
Autorská citace #34
1.11.2012 22:14 - Alnag
Geralt: Na první úrovni je to "Daily-Action point-encounter."
Autorská citace #35
1.11.2012 22:16 - hRob
Počkáme a uvidíme... Promyslím si kdyžtak ještě alternativu runepriest.
Autorská citace #36
2.11.2012 06:33 - noir
Nebojte nezklamu vás, Noir shade/hexblade. Neboli striker :)
hRob: Jestli můžu radit, tak runepriesta fakt ne. Je hrozně špatně navržený - nejde mi o to, že by to bylo slabé povolání, ale o to, jak rozhazuje hromady malinkých bonusů, na které pak lidi stejně zapomenou...
Autorská citace #37
2.11.2012 07:25 - Jarik
Aha.
Proc jsem si nekolikrat rekl, ze nehrajeme podle Ess? a Hexblade je myslim z Ess :D
Ne, ze by mi vadilo mit vedle sebe strikera s Noirovou koncepci :D
Autorská citace #38
2.11.2012 09:05 - Alnag
Noir: Jsem rád, že je na tebe spoleh. :) Tak teď už jen aby si Aramor vzal rangera a máme tu strikerskou grupu po kupě. :D
Autorská citace #39
2.11.2012 14:24 - hRob
noir: Koukám na to a máš pravdu. Navíc se ty bonusy pořád mění... Zůstanu u monka. Budeme fakt pěkná úderka. :)
Autorská citace #40
4.11.2012 16:53 - Alnag
Jen připomínám, že první session se nekoná u mne doma, ale v herně Mephit (Arbesovo náměstí 14). Večer je pak plánována ještě socializační hospůdka s ostatními účastníky Free RPG day.

Jinak jsem po rešerši dostupných zdrojů a konstruování nějaké obecné struktury jak co souvisí se vším dospěl k tomu, že bych to rád zvládl během osmi akcí nabitých sezení, z čehož vyplývá, že naposledy bychom se měli sejít v červnu 2013. Tak doufám, že i s ohledem na tento limitovaný časový horizont se to podaří úspěšně dotáhnout až do konce.
Autorská citace #41
4.11.2012 21:36 - Ebon Hand
V tom případě bych tě rád vyzval ke torbě své heroické postavy. :-)
Autorská citace #42
5.11.2012 08:52 - Alnag
Ebon: Neboj, tak už je ready. Hodím ti odkaz do PM a přinesu ti výtisk na session.
Autorská citace #43
8.11.2012 10:28 - Jarik
Mno, jestli to mame stihnout na 8 sezeni,..
... tak to asi znamena na kazde sezeni na nove urovni, zejo :D

Takze, kdyz ted nebudu na RPG day, tak bych si mel asi udelat rovnou postavu na 2.lvl :D :D :D

A to nemluvim o tom, aby nebyla jen sadou cisel, tak se bude hodit zpetna vazba od hracu (co zazili, jaky ten svet je temny, apod. :D )
Autorská citace #44
8.11.2012 10:49 - Aramor
Zdravím!

Tak jsem se rozhodl, že budu hrát fightera, člověka - klidně bych si zahrál toho rangera, jenže vím, jak je Alnag v combat encounterech nemilosrdný a chci, aby aspoň některé postavy hru dohrály.

Nápady na koncept postavy bych měl - nemusím to nijak překombinovávat, protože fajtra téměř nikdy nehraju, hehe - jednou jsem hrál rytíře, tak teď bych to viděl na hrdlořeza.

A.
Autorská citace #45
8.11.2012 10:50 - Aramor
Jasný, teď jsem mrknul na vaše postavy nahoře... Ten blackguard se mi líbí, udělám mu parťáka.
Autorská citace #46
8.11.2012 11:02 - Ebon Hand
Dávání levelu za neúčást? Jariku, zas tak dětinský být nemůžeš.. :D :D

Docela se těším. Příští termín asi nebudu moci. Maxi koukej v sobotu dorazit, neviděl jsem tě několik let.
Autorská citace #47
16.11.2012 12:23 - Jarik
Moje postava se jmenuje Iladed "Hvězdář" (pokud mu nenajdete lepsi prezdivku) :D
Autorská citace #48
16.11.2012 12:46 - noir
Neboj, něco výstižného a dostatečně dehonestujícího pro něj najdeme :)
Autorská citace #49
16.11.2012 17:28 - Ebon Hand
Taky si myslím, promiň, ale "hvězdář" je v coloru, jaký jsme nastavili až příliš povznesený a hvězdný. :-)
Myslím, že by bylo lepší třeba: píchlý voko, vocas, čumil... :D
Autorská citace #50
16.11.2012 17:44 - Jarik
:D :D Je mi to jasny. Jsem rad, ze to neni nic růžovějšího :D
Autorská citace #51
16.11.2012 17:46 - Alnag
Ebon: Tak víš co... třeba to má jiný význam než se zdá. Takovým těm děvkám z přístavu, té nejhorší a nejhnusnější sortě se říká "Hvězdy". No a Hvězdář... ;-)
Autorská citace #52
16.11.2012 17:54 - Ebon Hand
Já nevím, ale u nás se říká děvkám z přístavu "špíny" nebo mnohem hůř. Tady se žádná ironie nepoužívala, protože zbytečně "zkrášlují" tu smrdutou věc plnou chorob. :-)
Ale pokud je jeho postava děvka z přístavu v mužské vydání, tak mě napadají také nějaké zajímavé přezdívky. :D
Autorská citace #53
18.11.2012 21:49 - Alnag
Technická: Příští hra je na 2. úrovni. (To mimo jiné znamená, že se vám skrze inherent bonuses zvyšují zásahy a zranění o +1).
Autorská citace #54
25.11.2012 21:05 - Jarik
Udelal jsem vse pro to, abych se 8.12. mohl dostavit na hru.

Kazdym dnes se muj obraz o hrane postave cim dal vice vyjasnuje.
Jiz to neni jen fantom ve stinech, stava se pomalu ale jiste bytosti z masa a krve. A nebo jen z masa? Mno, to se odhali snad casem :)

Tesim se na pristi hru, a REGISTRUJI SE :D
Autorská citace #55
30.11.2012 20:01 - hRob
Zkouška z němčiny za mnou, takže se hlásím na příští hraní.
Autorská citace #56
4.12.2012 15:34 - Jarik
Kdy udelame death line o rozhodnuti?
At muzeme vymyslet nejaky nahradni program.

Je nas 7 a nesejdou se 4 lidi??? :)
Autorská citace #57
4.12.2012 15:45 - Ebon Hand
Já teď nemohu, hlásil jsem to předem. Hlídám děti.
Autorská citace #58
4.12.2012 16:51 - Alnag
Geralt a Ebon vím, že nemohou. Aramor mi dnes psal SMSku, zda to je, tak to předběžně beru tak, že přijde. Zatím to vnímám jako průchodné s mírným otazníkem. Pokud budou tři lidi na jistojistě tak se hraje. Deadline si dejme třeba ve čtvrtek do 20 hodin.
Autorská citace #59
4.12.2012 17:00 - Alnag
Dodatek: Aramor mi to teď potvrdil, takže jsou ti hráči a to je OK. Beru to tak, že se hraje.
Autorská citace #60
5.12.2012 18:13 - Max
Aloha, hlásím se na hraní.
Autorská citace #61
5.12.2012 18:23 - Jarik
2x striker, 2x defender
wow. To by bylo fajn nejake vyjednavaci dobrodruzstvi, zejo? :D
Autorská citace #62
6.12.2012 15:11 - hRob
Tak v sekci Postavy je Pao-chuang i s obrázkem. :)
Autorská citace #63
6.12.2012 20:23 - Alnag
Jarik na mne vznesl v PM dotaz, jak to bude s jídlem. Takže můj pohled je tento. Každý by mohl donést pár věcí, které se dají nějak společně rozdělit - typu sýr, šunka, nějaká zelenina, ovoce, džus nebo tak něco + trochu pečiva (plus mínus podle toho co asi dle úsudku sní). Samozřejmě tu i něco bude, ale tak mi přijde hezké, když každý přispěje něčím, co mu chutná.

Můžete vzít i sladkosti nebo nějaké křupky, taky asi tak odhadem podle toho co sníte a chutná vám. Ale zase to nepřehánějte.
Autorská citace #64
8.12.2012 21:01 - hRob
Ještě poznámka k dnešnímu hraní. Myslím, že bylo bezva, jak jsme si každý "osvojili" jednu z těch dívčin. Alespoň mně tímto záhy přirostly k srdci a o to smutněji pak působilo to, jak chuděrky skončily...
Autorská citace #65
2.1.2013 11:24 - Jarik
Registruji se na hru 12.1.
Napady na hru:
a) Misto akci Zlounu by mohly být akce Opatstvi (promena v case) - takove stripky Nerathu.
b) Kazdy souboj by mohl byt ozvlastnen 1-2 zvlastnostmi, ktere by navrhovali sami hraci. Prvni by daval Negativum, druhy Positivum (propadla, pasti, pozehnani, ...). Vyhody mohou pouzivat jak postavy, tak jejich protivnici.
c) Opatvstvi muze uvnitr mit narusenu casovou osu. Treba tam cas skoro neplyne (kdyz tam nevidi bohove - nebo mozna vidi, ale neni cas relevantni).

Verim, ze s napady nezustanu osamocen, a vsichni prispeji svou troskou do mlyna, aby toho mel Alnag trochu mene na starosti.

EDIT: 3.uroven?
p.s.: Marie uz ma svoje staty :)
Autorská citace #66
2.1.2013 12:28 - Ebon Hand
Jsem trochu zmaten, nebyl původní lednový termín 5.1.? Protože to jsem si napsal do diáře a vše k tomu směroval.. :D
Autorská citace #67
2.1.2013 13:31 - Alnag
Nebyl. Vždycky je to druhá sobota v měsíci. A druhá sobota v lednu je... 12. ledna.
Autorská citace #68
2.1.2013 14:17 - Ebon Hand
Tak patrně chyba v mém lampovém přijímači, daň moderní doby... :D
Budu počítat s druhou sobotou. :-)
Autorská citace #69
2.1.2013 19:20 - Geralt
Hola, jsem živ, zdráv a česky jsem nezapomněl, takže se dvanáctého také rád zase přidám.
Autorská citace #70
6.1.2013 19:49 - hRob
Ahoj, mám teď blázinec, ale hlásím se na sobotní hraní. Snad stihnu sepsat záznam z minulé hry...
Autorská citace #71
6.1.2013 20:20 - Alnag
Ok. Jsou tři přihlášení, tudíž to beru, že jsme v hratelném počtu. Ebone u tebe si nejsem jist, zda to jako potvrzuješ nebo ne. Každopádně míst je málo, znáte to...
Autorská citace #72
6.1.2013 21:21 - Geralt
Na kolikátou úroveň mám popohnat Erika? Taky na druhou, jako jste byli posledně, nebo už eventuálně na vyšší? Plus jestli jsem to správně pochopil s tím inherent bonusem, bonus k útokům a zranění se zvedá o +1?
Autorská citace #73
6.1.2013 22:36 - Jarik
Geralt: Jiste je, ze Alnag pouziva jiny Inherent bonusy nez jsou v pravidlech (ma je trochu rychlejsi).
Pokud budes na 2.lvl, tak se zveda Att a dmg.
Jestli nam da 3.lvl, tak se zvedne i AC, Fort, Ref, Will.

Jeste jednou upozornuji, ze tato metoda neodpovida DMG popisu. Alnag je k nam shovyvavejsi :D

ALE ta uroven mne take zajima.
Autorská citace #74
7.1.2013 09:04 - Alnag
Úroveň je třetí. Inherent bonusy kompenzují bonusy z Featů, které si nemůžete vzít a mag. předmětů (Feat tax).
Autorská citace #75
7.1.2013 10:06 - noir
Já účast zvažuju. Ještě ale uvidím, jak to bude vypadat v práci - už budu mít sice hotovo, ale možná budu jen spát a spát a spát...
Autorská citace #76
7.1.2013 12:00 - Ebon Hand
Já určitě dorazím, teda pokud mě nezasáhne meteorit, nebo pokud Májský kalendář nemá zpoždění.. :-)
Autorská citace #77
7.1.2013 12:33 - Jarik
:)
koukam, ze se zatim prihlasuji sami HUMAN :)
Cim to je? Copak Straznicke opatstvi brani ve vstupu do kaple tem, kteri ziji ve stinech?
Autorská citace #78
7.1.2013 13:59 - Ebon Hand
Taky máme obnovit lidskou říši.. :D
Autorská citace #79
7.1.2013 14:55 - Max
Taktéž se dostavim ... i když koukám že už budu sedět na zemi.
Autorská citace #80
7.1.2013 21:47 - Aramor
No, já jsem s tím sice počítal, ale vzhledem k počtu hráčů se teda asi tuhle sobotu nedostavím. No, aspoň vím, že mám opravdu kontrolovat tohle diskuzní vlákno :) Kdyby někdo z vás (třeba kvůli meteoritu) nakonec nemohl, berte mě jako náhradníka.
Autorská citace #81
7.1.2013 21:49 - Aramor
Ale zároveň se tímto závazně hlásím na termín 9. února! Hehe, nechci, aby mi to zase uteklo.
Autorská citace #82
7.1.2013 22:27 - Alnag
OK. Zaregistroval jsem tě na další termín.
Autorská citace #83
11.1.2013 09:57 - Ebon Hand
Alnagu, hraje se u tebe?
Co si mám vzít sebou? (stůl, židli, sporák, jídlo na tři dny, výbavu na přežití, KPZ, Rambo nůž, kompas, sluneční brýle, opalovací krém, plavky..atd.)

EDIT:
Ještě mám nějaké herní dotazy.
Jak mocný a početný, co do přívrženců, je nehynoucí plamen? Je vůbec v jeho možnostech znovupostavit a sjednotit bývalou říši a hlavně ji nějakou dobu udržet?
Není to v mých očích jen mocenská partyzánská záležitost několika mocichtivých jedinců?
Existuje stále pokrevní linie císaře a dostatek loajálních šlechticků od dvora, kteří by byli schopni znovu vybudovat mocenské centrum a vytvořit vládnoucí dvůr?
Autorská citace #84
11.1.2013 10:16 - Alnag
Ebon: Hraje se u mne. Tj. K lesu 345/10a. Protože na brankách domu jsou nově koule (je nutné zavolat až dorazíte, abych došel otevřít - 739 634 635).

Vzít sebou - deník, kostky, tužky. Obvykle každý přinese něco k jídlu/pití. Já říkám přineste si zhruba tolik co sníte, je fajn když něco z toho půjde sdílet (křupková teorie). Berte jen věci, které byste dali alespoň svému psovi, pokud možno.

Herně... Nehynoucí plamen má kapitolu v každém větším městě, ale těch moc nezbylo. Řekněme, že existuje tak 10 dochovalých větších měst, v každém je nějakých 20-30 členů NP + pomocníci. Takže celkově pár stovek členů a řekněme pár tisíc přívrženců, kteří nejsou členy.

Obnova Nerathu je spíš sen než realita. Svět je zaneřáděn nestvůrami, civilizace se zhroutila do sebe. Existují jen opevněné vsi a města, ani obchod moc nefunguje. Ale je to nejlepší šance jaká je.

Osud potomka císařství není znám. Je to jen otázka legend. Šlechtici vládnou různě po městech se svými osobními družinami a městskou stráží. Jejich kompetence nebo zájem obnovovat říši je ale spíš pochybný. Možná jsou spokojenější s tím málem co mají.
Autorská citace #85
11.1.2013 23:44 - Jarik
Pokusim se prijet co nejdriv.
Jedu z Budejovic, taksnad nikde nezamrznu :)
Navic musim jit na nadrazi uz v 7.30 (co jsem komu udelal? :) )

Snad stihnu i neco koupit v Bille na nadrazi, abych to dal sobe ci psovi :D
Autorská citace #86
13.1.2013 22:02 - Alnag
Autorská citace #87
14.1.2013 14:36 - Max
Jen sem si rekapituloval dějiny jestli sem to pochopil správně a měl představu o časových souslednostech ... prosím o opravu.

Gnoll, později známý jako "Bílý ničitel" sjednotil do té doby roztroušené smečky gnolů a udělal velký útok na upadající Nerath. Nerath v té době zastupoval král Elidir. Ten si hrozby včas všiml, ale armáda Bílého ničitele byla řádově větší nežli stávající síla Nerathu. Po mnoha ústupech se u hlavního města (Fallcrest?) strhla rozhodující bitva (později známá jako Bitva devíti synů).

Elidir vzal svou armádu a spolu se svými devíti syny vyjel na zteč. Byl to ale dosti zoufalý boj a tak postupně všech jeho devět synů padlo (i když to vypadá že tři ne). Elidir sám se dostal až poblíž Bílého ničitele a vyzval ho na souboj. Elidir Bílého ničitele sice zdolal, ten ho ale ve smrtelné agónii strhl spolu s ním kamsi do propastných hlubin. Válka byla u konce a místu, kde se bitva odehrála, se začalo říkat Krvavé pláně.

Dva synové dle všeho zradili a jeden byl v doprovodu sedmi rytířů bahmuta odveden kamsi do bezpečí. (Vycházím z obrazu sedmi rytířů a dítěte - ?měli ho nějak na starost?)

Vlády se chopil místokrál a rozjíždí velkolepý plán na obnovu Nerathu. Legendy ho zavádí až do Gardmore Abbey, kde by mělo být možné zkonstruovat dávný mocný artefakt. Naráží tam na sedm rytířů bahmuta kteří zde stráží královské hrobky. Postupně začíná skládat artefakt. Když už mu chybí poslední kousek, objevuje se poblíž gnolí vojsko. V jeho čele stojí bílý gnoll ale zároveň se okolo něj pohybují dva podivní, v kápích zahalení lidé. Někdo tvrdí že to byli dva zrádní synové krále Elidira ale může to být i jen bajka.

Po několika dnech obléhání armáda gnolů zaútočí na Gardmore Abbey a ten i přes své magické ochrany a silnou posádku padá. Místokrál na poslední chvíli neúplný artefakt rozbíjí a rozesílá jeho fragmenty pryč, aby nepadly do rukou nepřítele.

Místokrál a šešt rytířů bahmuta toho dne padlo. Osud sedmého je neznámý.
Autorská citace #88
14.1.2013 15:05 - Jarik
Mozna jsem nedaval pozor, ale pochopil jsem to trochu jinak :)

a] 1.cisar (dale jiz jen Cisar) vytvoril behem nekolika staleti (kdy se udrzoval pri zivote jezenim vlastnich deti) mozny artefakt Zezlo (sedmi casti).
b] Skupina nekolika paladinu se vydala do Pekel (kdo vi proc), a nastvala tamniho pana - nejspis Orca. Ten za nimi poslal pomerne velkou armadu gnollu. Tem se povedlo znicit hlavni mesto (NE, neni to Fallcrest - Prepad).
Podarilo se uniknout kithajci (nejspis nejaky slechtic), s jednim potomkem Cisare (viz fraska) - nejspis ma jeden fragment Zezla.
c] Mistokrali (asi Eldirovi) se dari zahnat gnolly zpet. Jako nahradni sidlo voli Prepad. Gnollove se preskupuji a pod vedenim Bileho nicitele se pripravuji na novy utok.
d] Kolem Mistokrale (ktery ma neuplne Zezlo) se formuje skupina Paladinu - pozdeji znamych jako Sedmicka, kteri mu slibuji ochranu az za hrob.
e] Bily nicitel se vydava do boje proti Mistokrali. Na pomoc mu prichazeji 2 rytiri (kteri jej vlastne dosazuji na misto vudce). Jak se ukaze, jsou to bratri one Sedmicky.
Ano. Celkem tu mame 9 bratru - 7 brani Mistokrale, 2 jdou proti nemu (nevime ovsem v cich sluzbach).
f] 6 ze 7 rytiru v osudove bitve 9 synu (puvodnich 9 synu Bahamuta) podlehne svym pokusenim (svym hrichum) a diky tomu prohraji. Mistokral je zabit a i zbyle casti Zezla se ztrati.

O 100-150 let pozdeji se nachazeji:
1] Bily nicitel - ziskal ratiste Zezla
2] 1.krouzek - Komtur
3] 2.krouzek - Kozlovsky (zeby si jej prinesla z Pekla?)
4] privesek - Pao-Chuang (zeby byl potomkem kithajskeho slechtice?)
5] 1/2 hlavice - Erikova pritelkyne (sestra, ...) (ta jej ma od Komtura)
6] 2/2 hlavice - Vili divocina (nekdo, koho Komtur zna)
7] Korunka - nejspis posledni potomek CIsare - Korunka je ten dil, ktery zmizel jako prvni
Autorská citace #89
14.1.2013 15:12 - Max
Vycházím z toho co jsem načetl po netu ... tam sem o místokráli moc nenašel. Fallcrest sem tam zmínil protože je na tý mapě kterou jsme používali.

Píše:

http://www.obsidianportal.com/campaign/tales-of-the-nentir-vale-1sted/wikis/timeline
Battle of Nine Sons, and Fall of Nerath. In the plains before the capital city of Nera Emperor Elidyr and the White Ruin battle. Elidyr’s sons are all slain in the battle, and in the final confrontation the King and the White Ruin strike each other down and, according to legend, are both pulled into The Abyss to continue their battle unending.



Píše:
http://www.obsidianportal.com/campaign/the-shadow-on-fallcrest/wikis/fall-of-the-nerath-empire
It wasn’t until the Battle of Nine Sons, when much of Nerath drowned in its own blood, that Elidyr finally triumphed over the invaders. He and his sons, each bold knights and great champions in their own right, formed a wedge and rode their magnificent charges through the unruly ranks, driving deep to reach its monstrous heart. As they rode, their armies hit the horde from both sides, sacrificing themselves for one final attempt to halt the enemy’s progress. Elidyr and his sons fought through the press, each taking grievous wounds and vanishing in the sea of blades, claws, and teeth, until only the king remained, dripping with the blood of his eldest and most beloved son. It was then that the White Ruin sought out this courageous warrior and challenged him to single conflict.
For nine days and nights, while the armies fought around them, Elidyr and the White Ruin fought, hacking and chopping at each other, neither willing to surrender. On and on they battled until the dawn of the tenth day, when the roiling dark clouds broke and the light of the gods shone down upon the embattled forces. The White Ruin, unaccustomed to the wholesome power of the enraged gods, shielded his eyes, giving Elidyr the chance he needed to drive home his shining sword in the black heart of the terrible monster. Just as he struggled to withdraw the blade, the White Ruin loosed a tremendous screech and was pulled, along with the noble king, into the Abyss.
The victory won at the cost of a king and his sons proved bitter, for the destruction the kingdom suffered was too much and its people were too scattered to rebuild. In time, Nerath crumbled like the gnoll host, until it too passed into history. Some whisper, though, that Elidyr is not dead and lives on, fighting Yeenoghu in the Abyss. They feel that one day he will defeat the Beast of Butchery and return to the mortal world, bringing with him a new age of justice and peace as he drives back the darkness overtaking the world.
Autorská citace #90
14.1.2013 15:20 - Alnag
Na internetu se najde leccos, já vycházel jen z ofiko Wizardích materiálů a tam tyhle detaily nejsou. Je to ale zajímavá historka, jen bych to možná tolik nekomplikoval. Zkusím to večer ještě přečíst a nějak sjednotit s tím, co jsme už odehráli.
Autorská citace #91
14.1.2013 15:35 - Ebon Hand
Též bych byl pro finální sjednocení historie, ačkoliv v té, kterou jsme si rekapitulovali u Alnaga se již orientuji velmi dobře.

Jen mimochodem, aby to nezapadlo, příští termín se vší pravděpodobností nemohu..
Autorská citace #92
14.1.2013 15:50 - Max
ok, pokud jde o offic ... http://www.wizards.com/dnd/files/364_Demonomicon.pdf Dragon 364 - str.12 (Yeenoghu’s Cult) - je tam v podstatě co psali na těch stránkách


Až do (e) tam nevidím problém ... král nebo místokrál ... to je asi jedno ... pro některé král, pro jiné místokrál ... žezlo už mohl mít ... proč ne ... paladini ochraňují kitenajce ... proč ne ... to by i dávalo smysl proč to Eladirovi později příliš nehlásili...

Jsou to synové Eldira, synové bahmuta, rytíři, nebo všechno v jednom?
Autorská citace #93
15.1.2013 10:45 - Alnag
První císař zakládá Nerath ze zbýtků po předchozí říší tielfingů (Bael Turath) a po přechozí říši drakorozených (Arkhosii). Téměř ustavičně vede dobyvačnou válku za rozšíření až Nerath sahá od jednoho moře ke druhému a jednoduše není, kdo by vzdoroval. Z tohoto období pocházejí i legendy o tom, že se první císař postavil i samotnému peklu a že jeho vojáci bojovali i v jiných sférách bytí, ale co je na tom pravdy... bůh ví.

Po zhruba 300 letech imperiální vlády se najednou z ničeho nic uprostřed říše začnou objevovat smečky gnollů a démonů, divoženek a orků plenících zemi. Proč, to opět není známo. Protože jejich útoky ohrožují samotné centrum říše, vytáhne proti nim v čele imperiálních armád sám císař, střetne se s nimi nedaleko hlavního města... a je v bitvě zabit spolu s výkvětem šlechty. Hlavní město Nera je oblehnuto a vypleněno, Nehynoucí plamen uhašen, centrálně řízená říše se rozpadá.
Někdy v té době se ztratí poslední žijící dědic říše, snad vynesen z paláce a ukryt některým ze služebníků (kithajcem).

Roztroušená království, která zbyla, ovládaná dosavadními satrapy a guvernéry se snaží přežít. Vzdorují útokům množících se nestvůr, které jakoby rodila sama země. Když gnol známý jako "Bílý ničitel" sjednotí nyní roztroušené smečky gnolů k novému úderu postaví se proti němu narychlo shromážděné síly pod vedením místokrále Elidira, nejvyššího bahamtuova paladina, který má tou dobou ve správě dítě, které je považováno za následníka trůnu. Důkazem má být imperiální žezlo, které putuje s ním a kterému jsou přičítány různé magické vlastnosti.

Po mnoha manévrech se imperiální síly rozdělené do deseti legií střetnou s gnolly. Král Elidir a devět synů bahamutových velících jednotlivým oddílům sevře útočící smečku do kleští a zdá se, že vítězství se přikloní na jejich stranu. Ale pak se stane něco strašlivého. Dva z Bahamutových paladinů a jejich síly se obrátí proti ostatním a záhy je to Elidirova armáda, která je v kleštích. Elidir kryje ústup ostatních a vzájemně se těžce raní s Bílým ničitelem. Elidir je odtažen z bojiště, zbytek jeho armád ustoupí k opatství a Přepad (Fallcrest) je vypleněn, země přestává být bezpečnou. Elidir záhy umírá, sedmice ochránců se semkne okolo následníka trůnu, kterého chrání stranou civilizace, a upínají k němu naděje na znovuzrození Nerathu.

Elidirův nástupce zakládá řád Nehynoucího plamene ve snaze napomoci obnovit Nerath. Legendy ho zavádějí až do Strážnického opatství, kde je prý ukryt mocný artefakt, který by mu mohl pomoci. Naráží zde na sedm rytířů bahmuta kteří zde střeží následníka Nerathského trůnu. Legendy se vypráví o snaze zkompletovat imperiální artefakt... o nalezení posledního dílu, který chybí. Bahamutovi paladini a agenti Nerathu putují zemí, aby jej nalezli, bez výsledku. Gnollové však jako by měli oči všude a tahle činnost jim neunikne. Objevují se poblíž, v jejich čele stojí bílý gnoll ale zároveň se okolo něj pohybují dva podivní, v kápích zahalení lidé. Někdo tvrdí že to byli dva zrádní synové Bahamuta, ale může to být i jen bajka.

Po několika dnech obléhání armáda gnolů zaútočí na Strážnické opatství a ten i přes své magické ochrany a to i přes silnou posádku podlehne a je vypleněno. Místokrál na poslední chvíli neúplný artefakt rozbíjí a rozesílá jeho fragmenty pryč, aby nepadly do rukou nepřítele. Místokrál a šešt rytířů bahmuta toho dne padlo. Osud sedmého je neznámý... stejně jako osud následníka trůnu a artefaktu.
Autorská citace #94
15.1.2013 11:27 - Jarik
Dekujem ti, OOO, pane :D
Autorská citace #95
15.1.2013 11:32 - hRob
Díky za oficiální shrnutí. Nějak se nám to po třech hrách stihlo zamotat, teď už by mělo být vše jasné. :)
Autorská citace #96
28.1.2013 13:32 - Aramor
Přihlašuju na závazně na další termín! (raději ještě jednou)!
Autorská citace #97
28.1.2013 15:02 - Jarik
Zavazne se prihlasuji na hru 9.2. :) Iladed se vydava na cestu :D
Autorská citace #98
2.2.2013 17:28 - Geralt
Ahoj, nade mnou zatím visí otazník. Rád bych se zúčastnil, ale bude záležet, zda do té doby stihnu dodělat zbývající věci do školy. Pokusím se závaznou účast potvrdit/vyloučit co nejdříve.
(To jen, že termín už se blíží, tak ať jste kdyžtak v obraze.)
Autorská citace #99
3.2.2013 11:09 - hRob
Jak jsem avizoval, jsem na tom podobně jako Geralt... :(
4.2.2013 13:05 - Jarik
Doufam, ze se nepletu a mame 4.lvl :)
4.2.2013 14:30 - Alnag
Jarik: Ano, 4. dobrodružství znamená 4. level.
5.2.2013 10:52 - Ebon Hand
Já se ze soboty musím omluvit. :-(
6.2.2013 13:22 - Alnag
Pokud se nesejdeme alespoň v počtu 3 hráči + DM, tak je ještě záložní varianta = deskovky. Takže neztrácejte hlavu.
7.2.2013 15:52 - Aramor
To je strašný, na minulý termín tak plno, že jsem se nevešel a teď se mnou nechce nikdo hrát :D
7.2.2013 16:05 - Alnag
Každopádně nějaká akce se koná. Když bude nejhůř mám moc zábavnou bitvicí DnD hru Dungeon Command nebo strategickou DnD hru Conquest of Nerath nebo kooperativní DnD hru Legend of Drizzt. Jen si vybrat.
7.2.2013 16:07 - Jarik
Aramor: tos rekl moc hezky. jestli ono na tom neco nebude :D
7.2.2013 16:34 - hRob
Asi se všichni ostýchají přihlásit, aby zas někdo nevypadl kvůli překročení kapacity. :) Každopádně, ještě dva hráči se nevyjádřili...
7.2.2013 16:39 - Max
Aloha, tak v sobotu určitě dorazím.
7.2.2013 16:50 - Jarik
Maxi: to je sqela zprava.
Tak to abych si ten denik vytisknul :)
7.2.2013 17:04 - Geralt
Nakonec dorazím taktéž. Omlouvám se za drama, holt studijní nejistota zažehnána až dneska.
7.2.2013 21:53 - Aramor
Super. Teď, když čtu diskusi a znám váš komunistický systém stravování, přivezu vám od Lenky něco k jídlu: buď koláč, nebo něco jinýho. Tak se na vás těším kluci moji zlatí.
7.2.2013 22:05 - noir
Ahoj, já to nedávám, asi dlouhodobě... Práce je momentálně tolik, že si víkendy s dětma a manželkou nemůžu nechat utéct.
9.2.2013 21:05 - Jarik
Zezlo Nerathu slozeno

EDIT: Ale uz jej nemame :)
***

Zachranili jsme nasledovnici trunu

EDIT: Ale uz ji nemame :)
***

Nasli jsme Marii

EDIT: A ta nam vse ukradla.
***

Komtur to ma za sebou

EDIT: Teda jeste ne, ale ma namale.
***

A to je vsechno, tady dady da...
9.2.2013 21:14 - hRob
No... tak to teda potěš. :)
Už se nemůžu dočkat zápisu ze hry (a příštího hraní).
9.2.2013 22:35 - Geralt
Stručně letem světěm aneb souhrn toho, co po sobě naše skupina zanechala:

  • Právoplatný dědic Nerathu skončil (asi nadobro) jako otrok v nějaké blátivé podzemní díře ve Vílí divočině.
  • Z komtura se ke konci vyklubal převlečený fomorian. Pokusil se ukrást Žezlo, a tak mu byla v souladu se středověkým trestním sazebníkem uťata ruka.
  • Opět se na scéně objevil Kozlovski. Poseděl si nějakou chvíli s Erikem ve společné cele, ale nikterak je to nesblížilo. Naopak.
  • Stella, novopečená to favoritka na nerathský trůn, byla unesena, zahynula, byla vzkříšena zapomocí Žezla a ihned vzápětí opět unesena. To vše družině přímo před očima.
  • Tieflingka Marie, zřejmě přisluhovačka Asmodea, ukradla komplet složené Žezlo i Stellu pro "sebe" a zmizela kamsi portálem po čertech páchnoucím sírou.
  • Jelikož se povážlivě tenčí počet vhodných spojenců, kteří jsou doposud naživu a zároveň (ještě) nechtějí hrdiny zabít, příští cesta tak možná povede k chaloupce na kuří nožce...
    • ... zkrátka, byla to perná session! :-)
11.2.2013 15:36 - Ebon Hand
Jak komplet složené žezlo?.. hlupáci
11.2.2013 15:47 - Jarik
Tys tam nebyl.
Vsichni 3 co u toho byli, se rozhodli, ze je to spravne rozhodnuti. Jinak by se to tak nestalo, kdybychom jsme se nedohodli.

EDIT: Aspon mas co napravovat v tom dungeonu :D
11.2.2013 15:53 - Ebon Hand
Celou dobu proti tomu bojuji, proto jsem si stále držel ten náramek. Stalo se přesně to, na co jsem upozorňoval. :-)

Myslíš jako zapíchnout ty tři, co se dohodli? :D
11.2.2013 18:20 - Jarik
Mozna bys na to v tu chvili i mel :)

Naramek se nam dostal do rukou, ... a jak to rici jinak nez, ze... prilezitost dela Marii :D

Vy vsichni jste ji verili (a ja taky). Takze co. Vydame se do jam pekelnych a vezemem si, co je po pravu nase. Erik Stellu, ja zezlo, ... a vy ostatni, .. co najdete :D :D :D :D :D (Girel si mozna vezme Marii, kdyz k sobe maji tak blizko. A budou spolu zit stastne az... )
11.2.2013 22:59 - Geralt
K tomu žezlu jsme měli pádný důvod: zachránit Stellu. Pro Erika pádnější důvod ani neexistuje.

Jarik píše:
"Girel si mozna vezme Marii, kdyz k sobe maji tak blizko."

Já bych řekl, že by jim to neklapalo. Girel je vcelku průhledný, jelikož slouží tomu, kdo momentálně platí. Marie je zapeklitější oříšek a čert ví, komu a proč vlastně slouží.

Jinak doufám, že příště Ebone dorazíš. Kolují zvěsti, že prý bude na pořadu dne nějaký ten dungeon. :-)
12.2.2013 11:21 - Ebon Hand
Já Marii neznám, protože jsem s ní nehrál. Vynechal jsem brod. Jen v mé poslední hře se ke konci zjevila jako rozdrápaná, že potřebuje pomoc, ale protože jsem si řekl, že nic nemá, nic cenného jsme jí nenechali, tak není důvod jí pomáhat a nikomu jsem to neřekl.. Taky je myslím rohatá, čímž je u mě totálně out.. :D Zas nebudu mít zábrany propíchnout jí pupek.. :D

2Geralt: No vypadá to, že mi asi nic jiného nezbyde. Trochu ti závidím tu společnou celu s Kozlowskim, to bych si užil náramně. :D
13.2.2013 11:44 - hRob
Možná by stálo za to zjistit, co Marii podrápalo a jestli by ji to nemohlo podrápat jěště trochu víc. :)
Mimochodem, co se po přechodu portálem stalo s postavami bez hráčů? (Asi byly někde poblíž, když Marie mohla okrást Pavouka, aby se složilo žezlo...)
13.2.2013 11:58 - Jarik
Vsichni byli docasne zajati a odklizeni do Zalare, do ktereho jsme se nebyli sto probojovat (zkusili jsme to).
Fragmenty artefaktu ziskal Princ (az na ten Pavoukuv, ten jej zahodil a my nasli).
Pote-co jsme prince odstranili (uveznili), jsme se dostali ke vsem castem - vyjma jedne - tu ziskal Kozlovsky.
V zaverecne konforntaci se Kozlovsky snazil o ritual (za pomoci 1/7 zezla). My meli 6/7 (protoze princ mel 5/7).
A tak se vsechny dilky daly dohromady ve spravny okamzik.

Myslim, ze Marii podrapal Komtur (i kdyz ja puvodne myslel, ze to na nas hraje) ve fomorianske podobe. A mozna by to slo. Jen nevim, jak s nami ted bude spolupracovat, kdyz jsme jej malem zabili.
13.2.2013 18:10 - Ebon Hand
Jarik píše:
az na ten Pavoukuv, ten jej zahodil a my nasli

Alnagova Deus ex machina? :D

Jarik píše:
i kdyz ja puvodne myslel, ze to na nas hraje

Marie to podrápání, nebo Komtur fomoriana? Já totiž podezříval Marii, že hraje to podrápání.. :D
13.2.2013 18:18 - Jarik
presne. Ja si myslel, ze Marie hraje to podrapani, aby hodila spinu na Komtura :)

A trochu deux tam bylo, ale v pohode :D
13.2.2013 19:01 - Alnag
Ebon Hand píše:
Alnagova Deus ex machina? :D


Já bych chtěl zdůraznit, že interpretaci "jak" se tam octnul si doplnili hráči. Moje deus ex machina jsou zásadně daleko subtilnější. :)
14.2.2013 12:42 - Ebon Hand
Jsem tě chtěl trochu popídnout, že jsi mě záludně připravil o náramek. :-)
28.2.2013 08:12 - Jarik
Tak tu mam maly problem.
Dopisuji svuj zaznam z Opatstvi. A neda mi to. Nez udelam nevratny krok v zapisu.
Chci alespon jedno Ano od Vas :)

Kozlovsky = 7.rytir ?
28.2.2013 09:45 - hRob
Podle Gerlatova Kdo je kdo by dávalo smysl, aby byl Kozlovský sedmý rytíř.
28.2.2013 10:33 - Jarik
beru to jako souhlas :D
28.2.2013 10:41 - Ebon Hand
Já myslel, že ten chybějící poslední rytíř je ten starý kmet, co nás tam provázel a mluvil o hříších svých bratrů.
28.2.2013 10:48 - Max
No mi přijde že lepší adept se na sedmého bude hledat jen těžko. Dávné ideály a zapřísáhlý boj se zlem, zachránce následníka, temnota zoufalství, cesta přes mrtvoly a pak, jistota se vytrácí, snad procitne a uvidí krev všude kolem, možná jen nechce dál pokračovat, ale je pozdě ... leží v tmavé zaplivané uličce, černá krev se plazí k nejbližšímu kanálu. Než jeho život shoří v temnotě slyší pomalé klapavé kroky vzdalujícího-se Ebona. :)
28.2.2013 10:50 - hRob
Dost dobře, Maxi :)
28.2.2013 11:26 - Jarik
Ebon: Minula hra nam dala Kozlovskeho jako lepsi variantu - takovou vic Hamletovskou :D
28.2.2013 16:49 - Max
Ebon Hand píše:
ten chybějící poslední rytíř je ten starý kmet

Ještě zbývají ti dva zrádní bratři ... takže je možnost že to byl jeden z nich. To by i vysvětlovalo proč o životě sedmičky tady příliš nevěděl (nebo mi to tak přišlo) a proč se je za ta léta sám nepokoušel "spasit".
28.2.2013 17:48 - Jarik
Protoze nejsem sto vcas sepsat zapis z minule hry, tak bych rad naznacil jakou sachovou hru to vlastne hrajeme.
Kdo se ucahzi o Nerathsky trun? Dle naseho (nebo mojeho) vyzkumu?

Cisar - clovek
pro koho? (za koho): Orcus - demonicky Pan smrti
vyznamne CP: Kozlovsky
Je jiz staleti mrtvy, ale presto jde o jednoho z legitimnich zajemcu o trun.
Dle nazoru druzinky - NEVHODNY.

Cisarovna - elfka
pro koho? (za koho): za sebe. Za konec Nerathu.
vyznamne CP: Bily gnoll
Pani "Podzimniho dvora". Nezli spatne cisarstvi, to radeji zadne. Ale nejdulezitejsi je, ze ne takove, jake chtel a mel Cisar.
Dle nazoru druzinky - NEVHODNA.

Princ - clovek
pro koho? (za koho): za sebe. Za moc, kterou by mohl vladnout.
vyznamne CP: Sedm bratri (rytiru)
Ukryty pred zraky lidi ve Vili divocine dosahl dospelosti. Projevuje se v nem schizofrenie a megalomanstvi.
Dle nazoru druzinky - NEVHODNY.

Princezna - Stela - elfka
pro koho? (za koho): Asmodeus - dabelsky Mistr pretvarky a lzi
vyznamne CP: Marie
Girelova mila. Nevime o ni bezmala nic (navic je ted reinkarnovana).
Dle nazoru druzinky - NEJMENSI ZLO (ale prisuzuji to tomu, ze se zatim nijak neprojevila).

A na ci strane je Komtur? Tezko soudit. To se asi dozvime na zacatku pristi hry - je totiz v nasi moci. Jedno je jiste, je to fomorian. Takze by se dalo rici, ze je to dalsi strana (nebo dela pro Cisarovnu) ...
vvv

Komtur - fomorian
pro koho? (za koho): pro sebe.
vyznamne CP: on sam
Jak znamo fomorianum jde jen o moc. A kdyz je vedena skrze magii, je to jeste lepsi. A proto se zda byti logicke, proc do naseho pribehu tento zasahuje.
Je tu totiz magicke zezlo moci nad jednim narodem - nad lidmi.
Dle nazoru druzinky - NEVHODNY.
1.3.2013 17:43 - Jarik
Zda se mi to, nebo se jeste nikdo neprihlasil k pristi hre, ktera je jiz za 8 dni? :-O

Tak ja se tedy hlasim, ze si klidne zkratim dovolenou a prijedu.

Dost by mi ale pomohlo to vedet nejpozdeji ve stredu, abych pripadne si zorganizoval pripadne dalsi prace na stavbe (ma napln dovolene :D ).

Jarik se zucastni
1.3.2013 18:29 - hRob
Tak já se taky hlásím. :)
Maxi, kdy to vlastně odjíždíš?
1.3.2013 20:14 - Geralt
A vidíte to - to nám ten měsíc utekl jako voda. Také se tedy už hlásím na nadcházející hru.
2.3.2013 01:08 - Max
hRob: 22.3 se vznesu do oblak a pak už přímo za vycházejícím sluncem

jinak taktéž se hlásim na hru
2.3.2013 09:36 - hRob
Bezva, tak to se tedy ještě uvidíme. Už umíš zpaměti všechny sútry? :)
2.3.2013 11:58 - Max
no srdcová je za mnou ale pár menších mě ještě stále čeká
5.3.2013 10:51 - Aramor
Též se hlásím na hru dne 9.3.
5.3.2013 11:19 - Alnag
Super. Tím považuji přihlášky na tento termín za uzavřené.
7.3.2013 13:28 - Max
Něco málo poznámek o faywild

Historie

  • Žily byly tři elfky (nejmladší - prohnaná, střední - dychtivá, nejstarší - moudrá).
  • Nejmladší měla zvláštní hoby. Ráda prozkoumávala temná místa plná zavrženíhodných tvorů.
  • Co se nestalo, jednoho dne si uvědomila že ty tvory má vlastně svým způsobem ráda.
  • Ostatní sourozenci se to dozvěděli a zhrozili se tak, až z toho ve vílí divočině vznikl nepokoj.
  • Pro důkaz jak hodně temnou se stala, zbaběle a zákeřně zaútočila na svého staršího bratra. Ten to ale nepochopil.
  • Když jim to za nějakej čas všem došlo, nejmladší utekla pryč. Harmonické sesterské trio se rozpadlo.
  • Vypukly války. Krev zaplavila do té doby rajskou divočinu.
  • Když už té krve bylo tak akorát, bratr a nejstarší sestra se rozhodli nejmladší sestru vykázat.
  • Vyhnána a v podzemí se nejmladší sestra zamyslela.
  • Vymyslela drowy.
  • Nejstarší sestra a střední bratr si ještě řekli že jim bude lépe každému zvlášť a jejich cesty se rozcházejí.
  • Po tom všem se nelze divit že část jejich následníků se zbalila a šla hledat klidnější život do lidského světa.
  • Toliko ke vzniku eladrinů, elfů a drowů.

Města

Mag Tureah (FO)

  • fomoriáni
  • Král Thrumbolg (První lord)
  • testuje planar portály které nalezl v podzemních tunelech
  • otroci slouží jako testy pro portály
  • má zájem o arkánu

Harrowhame (FO)

  • fomoriáni
  • obchod s otroky
  • vládne mu král Bronnor a je napůl šílený

Vor Thormil (FO)

  • fomoriáni
  • nedaleko Shinaelestry
  • královna Connomae a je z víc jak půlky šílená
  • lapení dobrodruzi dělají zábavu

Nachtur (GOB)

  • goblinní království
  • vládne mu Great Gark
  • relativně civilizované (jeví tendence k diskuzi o tom, zda jedení víl a dětí by něšlo trochu omezit)

Senaliesse - Královnin palác

  • Letní Kráovna Tiandra
  • město na vrcholcích stromů
  • věčné léto
  • zakryto mlhou
  • sídlí zde Hvězdný dvůr
  • intriky a diplomacie
  • domov nestárnoucích

Mithrendain (EL) - „Podzimní město“

  • město co nezná čas
  • pevnost uprostřed lesa
  • sedm pečetí sedmi kouzelníků (poblíž Arcanum Citadely) – vchod do feydark
  • na klid dohlížejí „Watcher of the Night“
  • hodiny = smůla

Atrazalian (EL)– „Město hvězdné záře“

  • velké eladriní město
  • vládne Lady Shandria (neteř Letní královny)
  • krystalové městské věže
  • jaro a léto je město v lidském světě
  • podzim a zima ve FeyWild
  • nedaleko fomoriánům
  • staré rody a okázalost

Shinaelestra (EL) – „Hasnoucí město“

  • zakryto stromy
  • převážně ruiny
  • každou noc se město přesunuje do Howling Forest v lidském světě
  • při rozbřesku se navrací zpět
  • vede ho lord Calenon Thray
  • fomorianská královna Connomae (realm of Vor Thomil) ho chce zničit

Mocnosti

Hvězdný dvůr

  • Pod záštitou letní královny

Korálový dvůr

  • Vodní a ostrovní víly ovládané Mořskými lordy (sourozenci Elias a Siobhan Alastai)

Víly soumraku (Gloaming)

  • Sny, temnota, hvězdy, soumrak, rozbřesk
  • Maiden of the Moon – loví lykantropy

Víly zeleně (Green)

  • Služebníci Velkého lorda Orana.
  • Příroda
  • Hamadryads, satyři a elfové

Víly léta (Summer)

  • Patron je Tiandra (Letní královna)

Víly zimy (Winter)

  • Síla ledu
  • Nejdou za nikým konkrétním
  • Nejmocnější je Princ Mrazu (Prince of Frost)

Víly nezdaru (Unseelie)

  • Nemají zástupce na Hvězdném dvoru
  • Mají napojení na Shadowfell

Víly zdaru (Seelie)

  • Opak unseelie, nejspíš na pokraji vyhynutí

Další

  • Brokenstone Vale – lykantropové všeho druhu; nedaleko je vstup do Karrowhame (formiani); dle dohody s hvězdným dvorem tam nikdo nemůže bez souhlasu lykantropů; bojeji se wolfsbane která roste poblíž Brokenstone Vale.
  • Cendriane - Ruiny kdysi nejmocnějšího města. Dle pověstí je prokleté. Pavouci, displacer beast, owlbears.
  • The Isle of Dread – vulkanický ostrov s dávnými ruinami; monstra kouzelníka Halkitha; menší populace yuan-ti.
  • The Lake of Dreams – Zrcadlově klidná hladina. Uprostřed temného lesa. Prý léno Razcoretha, draka Našeptávače.
  • The Maze of Fathaghn – vládne jí dryáda Fathaghn
  • The Murkendraw – bažiny, netvorové, záludné čarodejnice
  • Plain of Echoing Thunder – kentauří klany (uctívají Korda); bouře jsou běžné
  • The White Well – hladina odráží měsíc; domov Maiden of the Moon (Jedna z archfey)
  • Fortress of Frozen Tears – Princ zimy; nemá rád lidi a nemá rád letní víly.
7.3.2013 16:55 - Ebon Hand
Co je wolsbane?
7.3.2013 17:10 - Max
njn, opraveno :)
7.3.2013 17:35 - Ebon Hand
No, stejně mě zajímalo, co to je.. :-)
7.3.2013 18:07 - Alnag
Vlčí mor, český též známější jako Oměj. To musíš znát z dračáku.... :)
8.3.2013 10:38 - Ebon Hand
Přiznám se, že mám určité mezery. Dračák jsem měl jako první lekci rpg a to velmi krátkou.. :-)
31.3.2013 18:23 - Jarik
OK. 13:00 není problém.
Jen bych nerad koncil v 20:00, pak mi dvě hodiny nic nejede domu:-)

Tím jsem chtěl říci... REGISTRUJI SE na feydarkovou hru
2.4.2013 09:58 - Ebon Hand
Také se registruji. Alnagu pošli mi prosím aktuální deník.
Děkuji
2.4.2013 10:02 - Alnag
Á, takže dungeon. :)
2.4.2013 10:04 - Ebon Hand
Chceš říci, že na mě budeš opět tasit dungeon? :-)
2.4.2013 11:15 - Jarik
Je, to je super.
Tak Ebon ma dungeon a my ostatni to ostatni :D
2.4.2013 13:12 - Ebon Hand
Já vždycky...já nefasuji nic jinýho.. :D
8.4.2013 07:55 - Geralt
Ahoj, mrzí mě to, ale tenhle nadcházející víkend bohužel nebudu nejspíš časově stíhat. Kdyby se to ještě změnilo, dám do pátku vědět.
8.4.2013 09:24 - Aramor
Zdravím! Přihlašuju se :)
8.4.2013 11:17 - hRob
Také se hlásím. A doufám, že ti to, Geralte, nakonec přece jen vyjde...
9.4.2013 23:22 - Alnag
Ebon: Tvoje postava je tady.
10.4.2013 13:00 - Ebon Hand
Velmi děkuji. Už se těším.
12.4.2013 11:01 - Alnag
Ahoj, moc se omlouvám, ale od rána je mi špatně od žaludku. Je možné, že jsem jen něco špatného snědl a do večera to bude OK, ale je taky možné, že ne a v tom případě bych Vás nerad něčím nakazil. Proto prosím sledujte tuhle diskuzi, večer napíši, jak to vypadá a zda se hraje. :(
12.4.2013 18:51 - Alnag
Tak bohuzel. Nezlepsilo se to - nehrajeme. :(
12.4.2013 19:12 - Jarik
je nam lito.

NAVRH: Co byste rikali nahradnimu terminu 20.4.?

Hlavne, co by mu rikal Alnag :D
Ja mohu.

Jarik
12.4.2013 23:48 - hRob
Snad se Alnagovi už záhy uleví, ohledně náhradního termínu bych byl pro a 20.4. by to šlo.
16.4.2013 16:48 - Alnag
Jariku: Díky za iniciativu, ale pro mne asi bude hledání náhradního termínu krapet obtížnější. (To, že hrajeme v pravidelném harmonogramu má svoje důvody.) Zvažuji spíš možnost prostě "zkondenzovat" obsah následujících sessions. Ale ještě ověřím i svoje víkendové programy v budoucnu a dám vědět. 20/4 vím ale jistě, že nemohu. :(
16.4.2013 16:52 - Jarik
Dekujeme ti za odpoved (mnozne cislo vyuzivam s ohledem na to, ze je mi jasne, ze nekteri doufali :) )

Tak se sejdeme za mesic.
A ja mohu v poklidu resit vikendovy vylet do prirody. :)
16.4.2013 16:54 - Aramor
Já se ohledně náhradního termín připojuji k Alnagovi - to, že hrajeme v pravidelném harmonogramu má pro mě svůj praktický význam - těžko se mi bude hledat jiný termín. Když bude náhradní termín, prosím, aby se neposouval interval. Děkuji, A. :)
16.4.2013 16:56 - Aramor
Jo a ještě jedna nepříjemná informace: můj šéf si na 8. června hodil volno, takže ho budu muset zastupovat na důležitém setkání menežmentu firmy - bohužel se tedy této session k mému velkému smutku nebudu moci zúčastnit :-(
16.4.2013 17:19 - Alnag
Aramor: Ty máš šéfa? :)
5.5.2013 12:13 - Geralt
Hoj ahoj, hlásím se na příští hru.
5.5.2013 19:24 - Jarik
Hoj ahoj, hlásím se na příští hru.
6.5.2013 12:23 - Ebon Hand
Já teď nemohu..
7.5.2013 01:23 - hRob
Také se hlásím a dám echo Aramorovi
7.5.2013 12:07 - Aramor
Hlásím se na hru a hRobovi děkuji za echo :D
7.5.2013 12:43 - Jarik
Ja mam jeste takovy maly dotaz. Muzete to brat treba jako lobbovani.
Nemohli bychom byt jiz na 7.urovni? Kdyz jsme prisli o jednu hru :D
7.5.2013 14:06 - Alnag
Jarik: šestá úroveň.
25.5.2013 09:23 - Aramor
Tak pánové... Bohužel se osud proti mě spikl .-( Rozhodl jsem se letos, že si z hecu udělám zkoušku z aj (CPE) a představte si, že ústní část se koná 8.6. v půl třetí odpoledne :-/

Asi bych se za váma přijel ráno podívat, ale někdy mezi jednou a druhou budu muset odjet :-( Za toto se omlouvám, ale opravdu jsem netušil, na které datum přesně zkouška padne (určují ho až po uzavření přihlášek).
25.5.2013 09:32 - Alnag
Aramor: No a nechceš potom zase přijet? Však ta ústní zkouška asi není úplně brutálně dlouhá, ne?
27.5.2013 19:36 - Jarik
hlasim se na cervnovy termin. :)
4.6.2013 09:03 - Geralt
Ahoj všem, jak už jsem zmínil posledně, nakonec nebudu bohužel s to dorazit. Zítra odjíždím na tu exkurzi do Německa a vracíme se až v pondělí. Mrzí mě, že se to takhle nešťastně kryje a přijdu tím pádem o velké epické finále. Tak doufám, že si ho užijete stejně jako já celé dosavadní hraní a vyřídíte účty se všemi záporáky. :-)
4.6.2013 09:22 - Jarik
Tak..., timto jsme se zbavili prvního zaporaka. :-)
4.6.2013 11:01 - hRob
Škoda, Geralte, ať se se výlet vydaří... Já bych se tedy přihlásil na sobotní termín, ale jsem zvědavý, kolik se nás sejde... Zda by nakonec nebylo lepší to odložit, aby nás na finále bylo co nejvíc...?
4.6.2013 13:03 - Alnag
Předpokládám, že pokud se situace nezmění, sejdeme se nejspíše čtyři (Max by měl být zpátky) s tím, že Aramor bude muset asi v půli odejít. Chápu, že to na finále není nic moc, ale já nemám zase tolik variability, abych posouval termín. :(
4.6.2013 15:43 - Max
Pln sil a zpět jsem ... dorazit na sobotu mohl bych

Gerlat: Njn tak hodně štěstí s upevňováním Cesko-Nemeckeho Freundschaftu ...
5.6.2013 15:42 - Ebon Hand
Já se omlouvám, ale účastním se Dálavy. Budu se těšit na vaše zápisky.
6.6.2013 21:41 - Alnag
Nechci se nějak chlubit, ale rád bych oznámil, že dnes jsem konec definitivně vymyslel. Všechny vaše skutku se zúčtují a navždy ovlivníte osud světa. Jak už to tak s partou dobrodruhů bývá...

Děkuji Jarikovi za insipraci, kterou jsem zcela sprostě překroutil v něco úplně jiného... :-p
6.6.2013 23:54 - Jarik
To je od tebe tak sproste..., ... az jsem za to rad :)

Uz se nemohu dockat.
Ale jednu vec si neodpustim... (promin Alnagu)... takova mezihra (nebo spis dovetek). Tak se snaz... Alnagu :)

„Našli jsme ho, otče. Trvalo to, ale našli jsme ho.“
Mladý půlelf odhrnul bílý letní plášť se symbolem hořícího ohně a z kožené brašny vyjmul rozpadající se deník. Nebo alespoň to, co z něj zbylo. Udělal několik pomalých kroků k opěrce starého křesla, které stálo u krbu.
Stařec, jenž v něm seděl, podvědomě zvednul ruku, aniž by odvrátil zrak od ohně. „To je moc dobře. Děkuji synu. Četl jsi jej?“ Chvějící se prsty přejely po hřbetu přijatých desek.
„Jistě že ne,... poprosil jsi mne o to.“ hlas mladíka se na chvilku zadrhnul. Starší z obou diskutujících se neznatelně pousmál, a oheň, který před ním plál, to umně zamaskoval.
„Jak vidím, jsi synem svého otce. A já bych tě nechtěl zklamat. Ta doba si žádala velmi nepříjemná rozhodnutí. Ale teď už jdi za matkou, jistě jsi jí chyběl.“
Za půlelfem, který právě odešel, zaklapnuly tiše dveře.
„Zapomínáš ale, že je také synem své matky, můj drahý.“ místností se ozval jemný hlas elfky. Z koutu místnosti se odloupnul stín, právě ve chvíli kdy stařec vhodil zbytky svého deníku do plamenů.
„Na tebe se ale nedá zapomenout, má drahá Jiskřičko. ... Nedá.“
7.6.2013 09:28 - Alnag
Možná Jariku, možná. Ale bude to těžká volba... :)
7.6.2013 10:05 - Jarik
Ja vim. Rikas mi to uz 3 hry :D
Skoro se da rici, ze jedna jedina :)
8.6.2013 21:14 - Jarik
Oficiálně chci poděkovat všem. Všem, kdo přispěli k velmi příjemným prozitkum z teto kampaně.
Asi sepisi zápis... a tam Jiskra přežije.
9.6.2013 18:45 - Max
Taktéž děkuji za hru.

Doplnil jsem zápisky z poslední hry
10.6.2013 10:53 - hRob
To je rychlost, Maxi (a super zápis). Taky moc děkuji všem za skvělou hru a skvělý rok strávený v Nerathu i mimo něj...
10.6.2013 11:19 - Alnag
hRob: Jak jsem pochopil, ty se nám zase chystáš pryč, je to tak?
10.6.2013 11:39 - hRob
Je to tak, na konci srpna vyrazím tím směrem, odkud se právě vrátil Max, takže bohužel nebudu moct hrát tu novou kampaň... :(
10.6.2013 12:00 - Jarik
A ja jsem zjistil, ze ten muj ChB nezvlada vytvaret nemrtve, zvlastni bardy, apod. :(
Takze, i kdyz obsahuje kdejake powers, tak ma sva omezeni. (a ty posilene featy to neobsahuje, :( ).

Presto se mi tu povedlo konecne udelat fightera, ktery bojuje s halapartnou :D
10.6.2013 12:02 - Ebon Hand
Též všem děkuji, sice jsem se účastnil sporadicky, ale i tak jsem rád, že jsem vás viděl. :-)
Alnagu, tobě děkuji za úkazku, jak se dá kroutit dějovými zvraty, bylo to velmi inspirující. :D
10.6.2013 12:07 - noir
Mě je zase líto, že jsem mohl hrát jen jednou - znělo to hrozně zajímavě, hra to byla fantastická a aspoň jsem si četl zápisy. Ale ukazuje se, že u mě už víkendy teď pořád patří rodině...
10.6.2013 12:14 - Alnag
Tak naštěstí ta hra běžela i když někdo nepřišel. Už teď zvažuji, jak ještě víc vymanit hraní ze závislosti na tom, aby se hrálo neustále ve stejném složení - tj. aby člověk mohl přijít i třeba jen jednou. A zároveň si to zachovalo nějaký pohyb vpřed a příběhový oblouk.

Zápis jsou ovšem očividná nutnost - pro udržení jakés takés kontinuity.
10.6.2013 18:25 - Ebon Hand
Se zápisy souhlasím a držím se toho.
10.6.2013 21:17 - noir
Tak pokud to, Alnagu, vymyslíš, bude to malý zázrak - a o výsledku bych chtěl přinejmenším slyšet. Jestli na to někdo má, tak ty.

Nebudeš psát nějaký report nebo zhodnocení téhle kampaně za tebe jako GM? Docela by mě zajímalo, jaks ji stavěl, s čím ses musel potýkat a tak... Anebo o tom můžeme někdy hodit někde slovo...
10.6.2013 22:27 - Alnag
Noir: Chystám se zveřejnit příběhovou osnovu (tu původní), abyste mohli posoudit, jak moc se to v průběhu vývoje tažení odchýlilo. Jen co najdu chvíli času. A pak nějaké další dokumenty, co k tomu mám. Možná... když bude chvíle... k tomu napíšu i pár slov.

Jinak díky za důvěru. Mně to nepřijde až jako taková věda. Jde jen o to - najít dobrý příběh - ve kterém to funguje, ba dokonce ho to podporuje. A pak samozřejmě hodně motivovat a nutit hráče psát ty zápisy. (Protože bez nich se to rozpadne, to je jasné.)
11.6.2013 21:48 - Alnag
Slíbil jsem tu původní osnovu - abyste si mohli porovnat, s čím jsem pracoval na začátku a jak se to nakonec odvinulo. Docela změna, řekl bych.

Když si to teď tak zpětně čtu, tak si uvědomuji, že je pro mne vlastně hrozně těžké hráčům "prodat" autenticky dobré postavy. Proto se to vždycky stočí do tragédie.
11.6.2013 22:27 - Jarik
To jsem se moc neodchylili. :)
Ano neprisli jsme na to, ze "Potomek" neni Potomek, ale to je jedno :)

p.s.: Velmi me EGO polechtala poznamka:
Postavy mají všechny části žezla, ale neumí jej ještě zkompletovat. To dovedou mocní vládci nad magií (např. coven čarodějnic, eladrinští mistři, atd.) :)

Ja to dokazal :D
12.6.2013 11:39 - hRob
Koukám, že první dvě dobrodružství, jsme se ještě osnovy docela drželi. Kdy jsi tam přidal třeba Stellu jako jednu z klíčových postav?
Ale těch klaďáků tam opravdu moc není :)
13.6.2013 21:38 - Alnag
Jarik: Tak, hrál jsi toho magic-usera tak přesvědčivě, že by mi rvalo srdce ti sdělit, že na to nemáš. Navíc to byl tuším nějaké skill challenge nebo hard check.

hRob: Tak ono se to dá vcelku očekávat. V čím bližší (herní) budoucnosti se snažíš odhadnout vývoj, tím snazší. Nota bene, když si to na začátku nějak rozvrhneš a pro jistotu ještě používáš podvazovací techniky jako je vyprávění od konce atd.

Osnova mi pomáhá udělat si představu, jak to tak zhruba leží, pak imporovizuji podle toho, co do hry přinášejí hráči. To hodně začalo s Jarikovým spojováním žezla...
3.7.2013 14:44 - hRob
Hoj, jak jsme na tom vlastně druhou sobotu v červenci? Kdo všechno může či nemůže? Že bychom třeba dali nějaké deskovky...
3.7.2013 17:50 - Max
Já všechno můžu :)
3.7.2013 18:22 - Alnag
Já také podle všeho můžu, možná - na deskovky - zrekrutuji i přítelkyni. :)
hRob: Mohl bys přitáhnout takovou tu s těmi mnichy a duchy, to byla dobrá psina.
3.7.2013 18:33 - hRob
Jasně, vezmu. Včera jsem v knihovně potkal Geralta a ten mnichy a duchy taky zmiňoval :)
3.7.2013 19:43 - Jarik
Já ted v červenci nemohu.

SRPEN
Pokud nebude lepší nabídka, tak nabízím prostý one-shot ve 4e.
Trochu dungeon-crowl:-)
Na výběr by byly 3 varianty. Cca 4., 7. A 11.lvl.
4.7.2013 08:51 - Geralt
teď v červenci budu mít určitě čas a přidávám se k přání zahrát si M&D (mnichy&duchy).
12.7.2013 11:31 - Geralt
Hoj ahoj, radši pro jistotu; zítřejšek a mnichové tedy platí?
12.7.2013 11:35 - Alnag
Já s Vámi počítám od tradičních 11h dál... nebo dle vašich možností.
15.7.2013 10:01 - Jarik
OT: Tak mi prave doslo, ze ten srpen u mne pada.
Tak trochu jsem netusil, ze to koliduje s vyrocim me svatby :D
Takze pripadne az v zari.
16.7.2013 00:34 - Max
Jak jsme mluvili při zpáteční cestě ... seriál o hrdinech "po japonsku"
http://ulozto.cz/x47e6n4/over-time-the-hero-yoshihiko-and-the-demon-king-s-castle-01sd-fbcf524d-mp4

A pro Geralta nová znělka z titánů s notnou dávkou úderné němčiny ... http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_106490&feature=iv&src_vid=--ce1frD9rU&v=zfLZk5KbVPA
3.8.2013 21:45 - Alnag
Jen chci potvrdit, že Aramor potvrdil, že počítá s příští sobotou. Tím pádem já s ní počítám též a doufám, že vy ostatní také. :D
4.8.2013 08:44 - Jarik
Ja pro jistotu hlasim, ze nemohu :(
Rocni vyroci svatby si zada sve... :)
4.8.2013 12:51 - Geralt
Ahoj, připojuji se do řetězce počítajících se sobotou, takže se mnou můžete počítat. :-)
4.8.2013 16:12 - hRob
Jsem zvědavý, co si na nás Aramor připravil... :)
Jariku, vše nejlepší k výročí tobě i paní Jarikové :)
4.8.2013 17:29 - Max
Jasná páka, budu tam.

Píše:
Jsem zvědavý, co si na nás Aramor připravil... :)

Přesně tak ... a kdo umře jako poslední, je srab.
4.8.2013 18:33 - hRob
Já bych byl spíš pro masivní letákovou kampaň.
6.8.2013 15:52 - Max
jinak jsem koukal na český překlad Ghost Stories a docela překvapení.

Hřbitov: Vrátí do hry jednoho mrvého. Daruje mu 2 Qi a hodí kostku prokletí ...

Budhistický chrám: ... vezme figurku Buddhy, kterou může na konci svého dalšího tahu umístit ...

Cesta ponocného: Všechny figurky na jedné desce hráče se schopností strašit se vrací na svou kartu Ducha.

Je to nějaká úprava nebo jsme si to posledně o tolik ulehčovali?
6.8.2013 16:33 - hRob
No, ulehčili jsme si to, koukám, s tím ponocným (a to docela dost), ale jinak jsme to s hřbitovem i Buddhou takhle hráli...
6.8.2013 17:46 - Alnag
Já se divil, jak to, že se nám podařilo vyhrát. :)
6.8.2013 21:09 - Geralt
Takže příště zase zpátky na začátečnickou úroveň? Ale byl to hezký pocit, když se nám to podařilo dohrát na normální úroveň. :-)
6.8.2013 21:20 - Alnag
Nechci znít poraženecky, ale myslíš si opravdu, že dokážeme uhrát byť i jen tu začátečnickou úroveň?
6.8.2013 22:54 - Max
hRob píše:
s hřbitovem

Mi to připadá že by měl hráč darovat 2Qi ze svého tomu koho oživuje ... nikoliv že je prostě "dostane".

hRob píše:
Buddhou

No většinou jo, ale myslim že se párkrát vykládal budha poté co se sebral ... ale tam mě možná paměť klame.
6.8.2013 22:56 - Max
Alnag píše:
Nechci znít poraženecky

To půjde ... i slovo "beznaděj" v sobě obsahuje naději :)
6.8.2013 23:02 - Alnag
Tihle rules-lawyeři... ts, ts.
6.8.2013 23:44 - hRob
Ohledně hřbitova, v němčině je, že aktivní hráč vrátí mrtvého taoistu do hry se dvěma žetony, ve francouzštině pak, že mrtvý dostane dva žetony z rezerv. Takže tak vražedné, aby hráč musel dávat vlastní to asi není...

S Buddhou to tak opravdu párkrát bylo, ale pak se to uvedlo na pravou míru (potom byl spíš problém v tom, že se zapomínal umisťovat :) ).

Je to hororová hra, tam slovo "naděje" patří jen s předponou "bez" :D
7.8.2013 08:07 - Geralt
Pravda, na Buddhu jsme kolikrát regulérně zapomněli i na několik kol, takže tohle pravidlo by nás zase tolik nebrzdilo. :-)

U zahánění je to krapet horší, ale i odšoupnutí pouze jedné strany mapy vyřeší alespoň to nejhorší. Na začátečnické úrovni se nám dařilo strašivce vesměs odhánět vlastními silami, jakmile jsme se sehráli.

Jediný zádrhel představuje to nejasné pravidlo s životy - brát to z vlastních hráčských žetonů je totiž imho fakt drsný. Přijde mi to jako nějaký překladatelský úlet.

Pokud platí, že žetonky čerpá oživený hráč z neutrálních zdrojů, pak zůstávám optimistou - začátečníky dáme! :-)
7.8.2013 13:54 - Alnag
Z rezerv? Tam jsou nějaké rezervy?
7.8.2013 15:58 - Max
hRob píše:
Takže tak vražedné

Našel sem si ukázku jedný hry a skutečně jim tam Qi neberou. Takže asi je to jen o tom že jednou je podmětem "podavač" (prostě podává 2 Qi) a podruhé "vyvolávající" (hází prokletí).
7.8.2013 16:09 - Jarik
Ahoj pánové.
Čím začneme novou sezonu?

Mám zkusit něco připravit? Nebo to budeme řešit na poslední chvíli?
7.8.2013 16:53 - Alnag
Jarik: Zkus něco připravit, jestli můžeš. Momentálně vůbec nestíhám. :(
7.8.2013 19:41 - Jarik
Udělal bych dobr.pro 7.lvl
Povolena jsou phb 1-3. Vsechna powers. Ale bez témat.

Teoreticky můžete pouzit postavy z proběhlé kampaně.
Alnag je sto si postavu vytvorit:-)
Max postavu malinko přepsat, aby nebyla tak ultimatni - rozumej 2x silnejsi nez zbytek :-)

Pravidla viz proběhla edge. Každý může mit jeden kouzelný předmět do 7.lvl.

P.s. případně si s námi zahraje i moje žena - nováček.
8.8.2013 01:28 - hRob
Rezervami jsem myslel tu hromádku, kam hráči odhazují žetony a ze které si je pak zase berou...
8.8.2013 16:25 - Max
Jarik píše:
Povolena jsou phb 1-3.

Jenom tyhle třiiii? :-O
Sem se zas těšil na nějakou neživě nemrtvou postavu ... njn ... budu se muset spokojit s živáčkama ... hmmm tak třeba Seeker Razorclaw ... "act like predators" ... hmmm to zas bude roleplay :)))
8.8.2013 22:00 - Jarik
Max: Ja davam na vyber jen to, co mi alespon bude neco rikat pravidlove :)

ALe uz se na ten tvuj RP tesim. U one-shotu je treba chytit prilezitost za pacesy a predvest co je v tobe :)
9.8.2013 08:44 - Jarik
Jeste mne napadla takova drobnost (takove malinkate pravidlo), aby nedochazelo k duplicite dovednosti (skills).
Je smutne, kdyz ma druzinka 3 postavy se Zastrasenim a nikoho s Diplomacii :)

Libilo by se mi, kdyby kazdy kdo se prihlasi na hru, uvedl JEDNU svoji preferovanou Dovednost. A ostatni by se ji pak meli vyhnout.
Myslim, ze tim dosahneme ruznorodejsiho slozeni teamu, kdyz si kazdy dela postavu podle sveho :)

OT: A muzete uvest i co budete hrat (jako se to delalo v minule sezone)? :)
9.8.2013 09:18 - Alnag
OK. Jen aby to bylo jasné, Jarik už tu organizuje hraní v září. Zatím nevíme, co budeme hrát zítra. Tak doufám, že Aramor dodá i hotové postavy. :)
9.8.2013 10:47 - Alnag
Ahoj, Aramor mi teď napsal, že nemůže přijet... naléhavá rodinná záležitost. Protože v tak krátkém čase asi nikdo z nás nic nevymyslí, tak navrhuji druhé kolo boje proti duchům... abychom si zkusili tu beznaděj pořádně. Resp. mám i řadu dalších deskovek, které můžeme dát.
9.8.2013 10:56 - hRob
Ok, tož dáme deskovky...
9.8.2013 13:13 - Jarik
Alnag ma pravdu:-)
A můžete se domluvit, kdo co bude hrát u mne:-)
9.8.2013 15:53 - Geralt
Škoda, byl jsem zvědavý, co má Aramor v plánu. Každopádně potvrzuji, že zítra tak jako tak dorazím.
9.8.2013 15:58 - Alnag
Start tedy klasicky v 11h.
15.8.2013 19:29 - Max
Jen připomínám že další hru by se mohlo zkusit hraní i s Hrobem přes videokonferenci ... :)

Jarik: U postavy mám nejvyšší skill akrobacii, v závěsu za ní se drží skrejvání a úvodní skupinku uzavírají příroda a všímání ... takže, už se těšim na žonglovací výzvy :)

Hrob: Jinak do SK se prý dá dle všeho jet pouze na pozvání ... chjo
16.8.2013 00:14 - Jarik
Video... MNO, jsem zvedav.
Bud to pojedeme real, ... nebo to bude hlas a moc ... z jiného sveta:-)

Takže Akrobacie je tabu. Každý další účastník musí Mit Akr.jako druhotnou = ne nejlepsi:-)

Max.- to je nějaký drsný assassin:-)
16.8.2013 18:25 - hRob
Videokonferenci bych klidně zkusil. :) Během oběda bych si pak mohl skočit ven pro nudle, abych na vás jen tak nekoukal, jak si dáváte do trumpety :D

Pokud bychom to takhle zkusili, tak bych z tebe, Jariku, zkusil vymámit nějaké info o světě a dobrodružství, abych se měl o co opřít při vymýšlení postavy...

Maxi, je nutné pozvání od koho?
18.8.2013 16:34 - Jarik
Zvazuji navrh na nasledujici sezonu.

Mohli bychom presunout hrani na prvni sobotu v mesici?
Tu druhou jsou vsechny sifrovaci akce v kraji, a ja bych se rad nektere i zucastnil. :)

Co vy na to?
Alnagu, jak moc je ta druha sobota v mesici u tebe obmenitelna?

EDIT: U zari jsem se s terminem 14.9. uz nejak smiril, ale kdyz se presune, budu mit moznost i jine zabavy :)
18.8.2013 21:07 - Max
hrob: "do SK je v zásadě možné cestovat jen na pozvání některé státní instituce. Toto pozvání se předkládá současně se žádostí o vízum."
18.8.2013 21:48 - Alnag
Upřímně, já jsem tu druhou sobotu vybíral kdysi s určitým záměrem. Tím nechci říct, že na ní nutně trvám, ale nerad bych hned kývl na něco, co jsem úplně nepromyslel.
29.8.2013 18:45 - Alnag
Za mne je to tedy do Jarikovy hry - Eladrin Swordmage (Arcana, Historie potažmo Endurance).
29.8.2013 19:28 - Jarik
Alnag: dekuji za info.

Tak uz ani Arcana neni volna :D (pro ostatni)

p.s.: Prosim Alnaga o prepis zahlavi diskuse :)
1.9.2013 21:16 - Jarik
Vsem zucastnenym.
Zatim mi potvrdili ucast jen Max a Alnag (a hRob by mel byt na dalku).
To je bohuzel na hrani 14.9. malo.

Potreboval bych nejpozdeji 7.9. v 8:00 vedet, zda se k nim jeste nekdo pripoji. Jinak hrani 14.9. (pod svoji taktovkou) zrusim a pujdu za jinym programem.

Dekuji Vam za pochopeni, pratele. A uz se tesim.
4.9.2013 18:11 - Geralt
Ahoj, mrzí mě to, ale kvůli studijním povinnostem pro mě zářijové hraní přichází v poněkud nešťastnou dobu - brzy na to mám ještě poslední důležitou zkoušku, čímž mám o program postaráno. :-/ Takže budu hraní schopný bohužel až zase v říjnu.
4.9.2013 20:25 - Alnag
Geralt: Díky za informaci. Tak pojďme tu sobotu 14. září zrušit a zkusíme se domluvit zase v říjnu, OK?
30.9.2013 11:12 - Jarik
Tak jsem se prave zbavil sve blokace 12.10. (+- den, at jde o sobotu)
Budeme neco provozovat? A nebo nic?

Piste prosim namety, pripominky, komentare :)
30.9.2013 22:24 - Geralt
12/10 budu mít čas a jsem otevřený všem herním neplechám, ať s RPGčky, nebo deskovkami. Obecně držím 2. soboty vyhrazené i do budoucna.
1.10.2013 12:13 - Jarik
Krom listopadu jsem na tom stejne:-)

Geralt- tak tys ještě neemigroval? Do BRD
1.10.2013 12:34 - Alnag
Já předběžně také mohu. Počítám, že buď Aramor nebo Jarik dovalí tu slibovanou hru. :)
1.10.2013 13:14 - Jarik
Když dodá Aramor pozadavky-na postavy, tak si rad zahraji.
K moji hře je potřeba cca 4 postav ±1 :-)
2.10.2013 17:10 - Max
Já tentokrát bohužel nemůžu. Nasazuje se jeden větší projekt a to si žádá mojí víkendovou přítomnost u zákazníka.
2.10.2013 17:34 - Jarik
Máme nedostatek hráčů ve skupině... zda se - abychom byli kdy usnaseni schopni:-)

Alnagu, ty jsi v tomto profil. Nepodařilo by se nám počet nějak kvalitně doplnit? :-)
6.10.2013 13:05 - Alnag
Jarik: Asi nemá smysl lámat přes koleno, když je nás tak málo. Psal jsem Aramorovi na FB, ale nedostal jsem odpověď. Zkusme to zase v listopadu... :/
6.10.2013 15:02 - Jarik
V listopadu vim, ze nebudu mít cas. Rozhodl jsem se jet na slezinu RPG fora. Navazuje na školení, které mám v Brně.
Když to půjde, tak tam ten svůj výtvor ozkousim.

Ale začíná se bát, ze se už nesejdeme :( :-)
6.10.2013 15:04 - Alnag
Jarik: Nesmysl. Prostě si teď dáme pauzu, lidé si mezitím srovnají priority... atd.
7.10.2013 16:55 - Geralt
To je velká škoda. Jinak ať to nevypadá tak pesimisticky: kdybyste chtěli operativně přesunout hraní na nějaký jiný víkendový termín (ať již v říjnu či v listopadu), jsem klidně pro. Obecně - na té druhé sobotě nijak zvlášť nelpím, čas bych si našel i jindy.
7.10.2013 16:56 - Jarik
Tak jsem si prošel své poznámky a zjistil, ze stačí i pouhé 3 postavy.
Ale kde vzít toho jednoho hrace .

Zvažoval jsem, ze bych to udělal i jako open-game. Třeba v mephitu. Jak se na to tvarite?
Priznavam, ze je to momentální napad:-)

Co Ebon. To me dobr.jde i skrz jeskyni :-)

EDIT: v říjnu už termín nenajdu. V listopadu jedině hned první sobota:-)
7.10.2013 17:00 - Jarik
Případně bych se chtěl optat. Nemáte chuť na CastleOfRavenloft? Nebo Drizzta?
První mám ja, druhé Alnag. Mne se nechce sedět doma :-)
9.10.2013 07:45 - Geralt
Klidně bych si zahrál Drizzta/Ravenloft, ale stejně to asi neřeší, že bychom se teď sešli jen ve třech. Uvidíme, co v listopadu - tu první sobotu bych když tak mohl taky.
9.10.2013 07:51 - Jarik
Tak jsem si na sobotu našel jiný program.
Uvidíme co přinese listopad:-)
9.10.2013 12:29 - Ebon Hand
Já se v těch vašich poznámkách delší debu neorientuji, takže nevím kdy se má hrát ani co.. :D
9.10.2013 13:11 - Jarik
Ebon:
zkusim ti to napsat jednoduse.
Stale plati, ze by se melo hrat kazdou druhou sobotu v mesici.
Od zari se ale jeste nepovedlo, aby se nas na hrani objevily 4ks (1vypravec+3hraci).

Dobrodruzstvi ted mam pripravene ja i Aramor.

Tuto sobotu jsme "zrusili", protoze jsem mel cas jen ja, Alnag a Geralt (- nikdo dalsi se neprihlasil - zatim).
Kdybys mohl, tak se s tim (snad) da jeste neco udelat.

suma sumarum - ma se hrat kazdou druhou sobotu v mesici (tedy i za 3 dny). ma se hrat moje nebo Aramorovo dobr.
2.11.2013 16:10 - Alnag
Zeptám se velmi jednoduše: sobota 9/11: Kdo může?
2.11.2013 20:05 - Jarik
Já nemohu.
Ale pro zájemce... da se jet do Brna na rpg-slezinu:-)
2.11.2013 21:16 - Geralt
9/11 mohu, v Praze.
4.11.2013 12:29 - Max
Taky bych v sobotu mohl
7.11.2013 10:27 - Ebon Hand
Já nemohu.
7.11.2013 11:09 - Alnag
OK. Vzhledem k tomu, že se opět neposkládáme to ruším. Zároveň zvažuji, že pro tento "školní rok" v těch pokusech o to se sejít pokračovat nebudeme. Evidentně se to zdá marné (od Aramora už jsem podvakráte odpověď nedostal, přestože jsem mu psal přes FB).
7.11.2013 12:45 - Ebon Hand
Já až do konce roku patrně nebudu moct. Začala mi v práci hlavní sezona a víkendy jsou jediné dny, kdy mohu aspoň něco stihnout.
8.11.2013 18:02 - Geralt
Upřímně, odkladu o půlrok a víc bych se už trochu bál; je to dost dlouhá doba. Čili než bychom to odpískali, co ještě jiná řešení?

Za sebe: klidně se přizpůsobím, pokud by se vám hodily i jiné soboty (eventuálně neděle) než jen ta druhá v měsíci. V tomhle směru mi hraní nekoliduje s jinými pravidelnými aktivitami, abych si nevyčlenil třeba dvě soboty s tím, že reálně se trefíme do jedné z nich.

Zrovna tak vůbec nic nenamítám proti novým duším v našem hráčském poolu, pokud byste znali někoho, kdo by se k nám chtěl přidat, když je hRob na druhém konci světa a Aramor nekontaktní. Mne bohužel žádný adept nenapadá.
10.11.2013 20:30 - Max
Za mě to vidím podobně. Máme toho nyní v práci poněkud vícero ... přecijen státní instituce chtějí před koncem roku utrácet takže se pracuje o 100d6 ... ale situace se začíná zklidňovat takže věřim že si čas najdu ...
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.26582098007202 secREMOTE_IP: 44.192.132.66