Alnag
15.11.2008 15:22
Autorská citace #1
15.11.2008 15:22 - Alnag
Po včerejším hraní jsem mírně updatnul záznamy...
Autorská citace #2
15.11.2008 18:45 - Alnag
Jo a max udělal takové luxusní logo ÚZU
Autorská citace #3
16.11.2008 16:12 - hRob
vskutku pěkné, jen věčná škoda, že jsme tajní a nemůžeme to nosit jako placky
Autorská citace #4
16.11.2008 19:42 - Alnag
No jako placky asi ne, ale zase když jdeš vyšetřovat třeba vraždu, tak se nějak legitimuješ těm normálním pochůzkářům...
Autorská citace #5
16.11.2008 20:09 - Max
A tak při utajení to asi nikomu ukazovat nebudeš, ale jako nášivka na uniformě proč ne? Jen ať vědi že si maj dát majzla a neprovokovat, protože když nás naštvou, odnese to nakonec skutečně hodně civilistů ;)
Autorská citace #6
16.11.2008 20:10 - Alnag
Nakonec i CIA má průkazky...
Autorská citace #7
2.12.2008 11:21 - Max
Nějak s updatem událostí zaostáváš ... jak se pak mám dozvědět co jsme vlastně dělali? :)
Autorská citace #8
2.12.2008 12:19 - Alnag
Max: Všechno bude... :)
Autorská citace #9
2.12.2008 13:40 - Max
Ale my nebudem ;)
Autorská citace #10
3.12.2008 14:36 - hRob
Ty jsi mi ale provokatér, Maxi. Jeden obr ti nestačil? :-))
Autorská citace #11
3.12.2008 20:24 - Geralt
Ještě jej přivolávej. ;) Po minulé zkušenosti navrhuji preventivně likvidovat každého půlčíka, na kterého narazíme. Just in case...

(Na vysvětlenou - Alnag na nás nasadil půlčíka, kterého magický obojek přetransformoval v tuhého obra. A málem nás zabil.:)
Autorská citace #12
3.12.2008 23:28 - Max
Co nás nezabije, to nás posílí ... a po týhle stránce sem posílil neskutečně ;)
Autorská citace #13
5.12.2008 21:56 - Alnag
Tak jsem se konečně dokopal k updatu...

PS: A někdo si u mne tentokrát zapomněl Whiteboard marker a tužku :)
Autorská citace #14
4.1.2009 18:17 - Alnag
Připomínám, že session je plánována podle dohody na pátek 9. ledna (16:30). A taky jsem ještě nevymyslel žádnou zápletku dobrodružství... ach jo :(((
Autorská citace #15
4.1.2009 20:39 - Max
To je v klidu ... budem rádi když se psychicky vzpamatujeme z posledka ;)
Autorská citace #16
20.1.2009 12:06 - Alnag
No, takže Aramor v pátek nemůže... a vzhledem k tomu, že bych potřeboval trochu uzavřít ty otevřené linie dobrodružství (a tedy aby přišli fakt všichni) tak navrhuji hraní o týden posunout...
Autorská citace #17
20.1.2009 16:05 - Geralt
Souhlasím. Vlastně to přichází celkem vhod - zkoušky a tak.
Autorská citace #18
20.1.2009 17:23 - Max
Ok, jen posouvají se tím pádem i ty následující, nebo se pak bude pokračovat dle původního rozvrhu?
Autorská citace #19
20.1.2009 19:46 - hRob
Tento týden bych stejně dorazil s tradičním 20min zpožděním, kdežto příští budu moci podle všeho dorazit včas, takže souhlasím, že posunutí přijde celkem vhod...
Autorská citace #20
20.1.2009 20:03 - Alnag
Max: Nemám v tomhle ohledu žádnou preferenci, nicméně už teď vím, že 20. února nebudu vůbec v Praze, takže pokud by se pokračovalo se 14 denním odstupem od nového data, tak bychom se tomu vyhnuli. Jinak budeme stejně muset posouvat nebo vynechávat...

Pokud to je pro někoho problém (tedy pokud potřebujete ty termíny znát déle dopředu), můžeme si je zkusit stanovit i víc výhledově...
Autorská citace #21
28.1.2009 10:10 - Geralt
Vypadá to se mnou bledě, už několikátý den se mi nedáří záchranný hod proti nemoci. Omlouvám se tedy, ale v pátek nedorazím.
Autorská citace #22
28.1.2009 10:36 - Alnag
Geralt:Sakra... ale já bych fakt docela dost potřeboval mít na hraní všechny. Tak já jako fakt nevím. Nejradši bych to opět posunul, ale vidím jak to dopadne... příští týden bude nemocný zas někdo další, že?
Autorská citace #23
28.1.2009 11:16 - Max
No s těmi vynechávkami je to už skoro "na hraně" :) Takže 6.2?
Autorská citace #24
28.1.2009 14:43 - Alnag
Aramor navrhuje se sejít tenhle pátek na nějakou alternativní zábavu a příští hrát Hranu (pokud se sejdeme všichni).
Autorská citace #25
28.1.2009 17:42 - Max
Proč ne. Třeba taková hra "Lov na velryby".

Co k tomu je třeba? Pevnější niť, šipky (myšleno kovové s ostrou špičkou ... v pozdější fázi pak vypilování zubů pilníkem) a kus polystyrenu ;)

Vezmete házecí šipky. Na špičku (za závit špičky) přivážete niť. Harpuna je na světě. Lovci se usadí okolo místnosti. Jeden z nich pak vhodí do prostřed kus polystyrénu (fajnšmekři mohou polystyrén vyříznout do velrybí podoby).

Lov začíná!

Každý metá harpunu a zkouší přitáhnout verlybu. Velmi se osvědčila dřevěná podlaha. Šipky se do ní zabodávají. Jejich vytahování pak může skončit přetržením nitě, což znamená pro lovce konec lovu. Naopak málo zabodnutá harpuna může při "přetahování" prohrát s jinou, prudčeji zaseknutou harpunou. Nutí tedy lovce víc uvažovat o síle a přesnosti vrhu.

Ten kdo zasáhne velrybu ji ještě musí také přitáhnout. Ostatní se samozřejmě nadále snaží harpunovat.

Jakmile někdo velrybu vytáhne až na klín, stává se vítězem.

Pravidla přímo nabádají na harpunování v moment, když už ji protihráč skoro má v cílovém místě. Toto nabádání je mnohými útlocivkami vnímáno negativně, leč patří mezi ty nejzábavnější.


Tak ... a jakou alternativní zábavu jste mysleli vy? ;)
Autorská citace #26
28.1.2009 18:23 - hRob
Hm, neměla by se ta hra podle svého finále spíše jmenovat "Na Achaba"? Jinak nejsem proti tomu, sejít se na nějakou tu alternativu, ale velryby bych z toho vynechal, pokud nechceme, aby Alnagovi rozbíjeli okna Greenpeace... :-)
Následující týden (6.2.) můžu svou účast zaručit, protože mám ten den dvě zkoušky, takže do Prahy zkrátka musím. :-)
Autorská citace #27
30.1.2009 11:03 - Max
Jen že nepadla definitiva, vzhledem k názorům tedy předpokládám, že se to dnes koná. Pletu-li se, (p)opravte mne.
Autorská citace #28
30.1.2009 13:51 - Alnag
Max: Dnes se to koná, jen ten nápad s lovem velryb mne trochu vyděsil... :)
Autorská citace #29
24.2.2009 12:19 - Alnag
Jen připomínám, že hrajeme tento pátek...
Autorská citace #30
24.2.2009 21:06 - Max
toto uteklo ... připravte si dynamity pojedeme z kopce
Autorská citace #31
24.2.2009 22:09 - hRob
Dynamit se vůbec neosvědčil, takže pro příště si raději seženu svitek s osvědčeným kouzlem Summon a Bigger Fish.
Autorská citace #32
25.2.2009 17:42 - Aramor
Cool, v pátek tam budu jako na koni.
Autorská citace #33
28.2.2009 13:32 - Geralt
Cestou vlakem se mi už nechtělo učit, a tak jsem pod vlivem vyústění včerejší epizody zkusil jen tak napsat novou postavu. Proklínám svou hloupost, že mě nenapadla hned na začátku, hrát elfího kolaboranta ve službách Mírových sborů mohlo mít šťávu. :)
Autorská citace #34
28.2.2009 13:50 - Alnag
Novou postavu? To byste z toho vyvázli moc snadno. ;-)
Autorská citace #35
28.2.2009 15:11 - Max
Vypadá to, že jistý démon má stále zálusk na naše, momentálně již i tak téměř zatracené, duše :)
Autorská citace #36
28.2.2009 15:13 - Alnag
Náhodou to zapadlo do úplně jiné dějové linie, takže to může ještě zajímavě dopadnout. Uvidíme tedy co Arháb (Aramor). Ale zdá se mi, že se místo do Feywildu podíváme do Shadowfellu... muhahaha... :)=

Mors nihil nisi principium est.
Autorská citace #37
28.2.2009 19:50 - Max
A tak nezní to jako špatnej výlet. A že je to tam špatný? To sou jen elfí povídačky kterejma vyděsej tak jedině půlčický děti.
Autorská citace #38
28.2.2009 21:45 - Geralt
Shadowfell? To skutečně nezní zase tak špatně, neboť tam jsme si ještě moc nepřátel nestihli udělat.

(Dobrá, elfího kolaboranta si někam založím do zásoby...)
Autorská citace #39
2.3.2009 13:51 - hRob
Feywild nebo Shadowfell? Ale třeba Bahňáka. Aneb jako jediný vůbec netuším, která bije. :-D
Alespoň tak snad získáme dost času, abych mohl provést svůj plán a vyrobit z té rituální knihy tisícovku papírových jeřábů, aby se mi splnilo přání... ^-^
Autorská citace #40
2.3.2009 15:16 - Fibriso
jestli se opravdu tak tesite do Shadowfellu, tak jste dobry sebevrazi....
Autorská citace #41
2.3.2009 15:23 - Sethi
čímž si nastolujeme otázku - můžou trpět mrtví sebevražednými sklony
Autorská citace #42
2.3.2009 22:00 - Max
Zajímavější otázka je, trpí nemrtví sklony k obživení? Vypadá to, že se to možná zanedlouho dozvíme ;)
Autorská citace #43
10.3.2009 21:12 - Alnag
Jenom bych připomněl, že hrajeme opět tento pátek - tj. 13. března. (Doufám, že nejste pověrčiví.) Také rovnou deklaruji, že v pátek 27. března mám koučovací výcvik (asi do 18h) a po něm třídní sraz (Gymplu), takže to se hrát nebude. A bude se hrát asi až ten pátek poté - tj. 3. dubna.
Autorská citace #44
11.3.2009 21:34 - Max
Pověrčivost je základ ... navíc třináct je prej v shadowfellu šťastný číslo ;)
Autorská citace #45
12.3.2009 15:16 - Geralt
Proti třinátce taky nic nemám, na 1d20 je to obvykle už slušný výsledek. :)

Ad další termín: Vyhovuje a píšu si do kalendáře.
Autorská citace #46
18.3.2009 12:31 - hRob
Když si tak v hlavě probírám pokračující peripetie naší partičky, tak jen doufám, že zmíněný koučovací výcvik není něco jako tenhle DM coaching :-D
Autorská citace #47
20.3.2009 20:01 - hRob
Sláva, konečně jsem pochopil základy dýendýčkové kosmografie, takže už vím, kde jsme se to minule potloukali. A až se bude opět řešit, kam jít příště, tak hlasuji pro Cave of Tits. :-)
Autorská citace #48
3.4.2009 11:07 - Max
Jen pro jistotu. Koná se dnešní čajový dýchánek, nebo jen došlo k chybnému zápisu do mé dlouhodobé paměti?
Autorská citace #49
3.4.2009 11:12 - Alnag
Ano koná. Tvůj HDD je v pořádku :)
Autorská citace #50
17.4.2009 22:52 - Alnag
Někdo si u mně zapomněl deštník. Vyzvednutí příští session.

Také připomínám, že příští session bude 8. května (což je státní svátek, takže možná můžeme začít dřív) a že DMuje Aramor.
Autorská citace #51
18.4.2009 00:15 - hRob
Deštník jsem si zapomněl já, naštestí cestou domů nepršelo. A snad tedy nebude pršet ani následující tři týdny. :-)
Autorská citace #52
18.4.2009 00:34 - Alnag
hRob: No snad se uvidíme příští středu ne? Nebo si ho u mně plánuješ skladovat i pak? (Asi začnu vybírat nějaký skladištní poplatek.)
Autorská citace #53
21.4.2009 22:08 - Alnag
Teda Maxi, nevím jak se ti to povedlo, ale myslím, že když jsi přidával ty Loudovy zápisky, tak jsi nějak zmizel část záznamu z průběhu událostí. Nepoužil jsi nějakou starší verzi těch textů? (Protože tam chybí asi tři sessions.) Ano, vím, že jsem si to měl psát někam zvlášť, ale já to psal tak různě a přímo do toho...
Autorská citace #54
22.4.2009 22:53 - Max
Hmmm, taky nevim, zřejmě sem někde nevychytal copy paste. Koukal jsem a u sebe nyní mám verzi ze 4.4, porovnával jsem jí, ale nic navíc v té době ještě neměla. Pozdější (novější) zálohu mám na jinym počítači, ke kterýmu se ale dostanu nejspíš až v pondělí.
Autorská citace #55
22.4.2009 23:08 - Alnag
Max: Tak jako, zase nic tak zásadního to není, ale kdyby se ti to podařilo najít, tak bych se nezlobil, ale jinak o nic nejde. Akorát mi je to teda divné, bych přísahal, že jsem to tam psal dřív než 4/4.

Resp. tu poslední jsem psal určitě po 4/4, ale nejsem si jistý, jak ty předchozí. Ale paměť mi už taky neslouží jako dřív...

A teď z toho zase zmizel ten Loudův text. WTF... já s tím nic nedělal!
Autorská citace #56
4.5.2009 21:22 - Geralt
Počítám správně, že pátek platí i navzdory svátku?
Autorská citace #57
4.5.2009 21:25 - Alnag
Tak o tom svátku jsme se bavili jako o potenciální možnosti sejít se dřív. Na druhou stranu by měl DMovat Aramor a ten sliboval poslat na net nějaké specifikace, takže nevím... opravdu nevím. Můžeme se sejít ale i jen tak, resp. na hraní nějakého RPGčka, které se dá uvařit z ničeho (např. Pantheon nebo Baron Prášil.) Stačí se domluvit kdy...
Autorská citace #58
4.5.2009 22:04 - Geralt
Dřívější začátek by mi nevadil, v podstatě jsem s to dorazit kdykoliv po obědě. A zahraju si cokoliv, v krajním případě mne můžete naučit Magicy. :)
Autorská citace #59
4.5.2009 22:51 - Max
jj, u mě je to stejný.
Autorská citace #60
7.5.2009 01:17 - Alnag
Ahoj. Aramor si ode mne včera vyžádal vaše maily s tím, že nás obešle s informacemi k hraní. Já tedy nic nedostal tak nevím. Každopádně, každý kdo přijde ve 14 hodin a později, bude vítán. Mám dost her pro 2, 3, 4 a event. i 5 hráčů.
Autorská citace #61
7.5.2009 16:39 - Geralt
Taky mi nic nepřišlo, takže uvidíme až na místě. Dorazím tedy na druhou.
Autorská citace #62
7.5.2009 19:49 - hRob
Já jsem počítal s tím, že se v pátek naše schůzka Mladých svišťů v Kačerově bude konat dřív, takže na tu druhou hodinu můžu dorazit bez problémů...

Aramor má ještě celých 18h na to, něco poslat, což doufám, že udělá, protože pokud by zase došlo na kartičky, tak to abych si vzal něco na čtení. :-)
Autorská citace #63
7.5.2009 21:16 - Alnag
hRob: Máš pocit, že u mně je toho na čtení málo nebo jak to mám chápat? Jinak si myslím, že Baron se dá hrát i ve třech, Pantheon potom ve čtyřech (ozkoušeno). Prostě hlavně v klidu... já samozřejmě Aramorovi plně důvěřuju, že to pošle včas, abych si to stihl alespoň přečíst a promyslet, ale mám záložní plán... :)
Autorská citace #64
14.5.2009 17:44 - hRob
Doufám, že to hlásím s dostatečným předstihem, ale na příští hru se nebudu moct dostavit. Ovšem v případě, že by se objevil Aramor a začínali jsme něco dlouhodobějšího, tak bych dorazil, ale až tak kolem šesté.
Autorská citace #65
15.5.2009 00:16 - Alnag
Myslím, že ji vypustíme. Stejně je den před WDnD Day, kam vás zvu náhradně...
Autorská citace #66
15.5.2009 15:29 - Geralt
Nejsem proti. Takže se přesuneme na 29. května?
Autorská citace #67
17.5.2009 14:37 - hRob
Jak na tom budu 29.5. uvidím až ten pátek před tím, ale snad to půjde. Ať tak nebo tak stejně to stojí a padá s Aramorem, který teď alespoň dostal týden navíc, aby se vyjádřil.
Autorská citace #68
25.5.2009 18:04 - Geralt
Ahoj, jak vidíte tento pátek? Zatím s ním počítám a držím jej volný.
Autorská citace #69
25.5.2009 18:24 - Alnag
Milé děti, já nevím... poslal jsem Aramorovi i SMSku i jsem mu zkoušel volat a zatím nic. Můžeme sice rozjet Ravenloft nebo něco ale i to je blbé ve třech... chjo.
Autorská citace #70
25.5.2009 19:26 - Max
Musíme jednat odvážně, jasně a rozhodně. Navrhuji změnit poplach z modrého na červený.
Autorská citace #71
25.5.2009 21:01 - hRob
Ehm... Maxi, jak bych to... Jsi si naprosto ale naprosto jistý? To by totiž znamenalo vyměnit žárovičku.

Já bych ovšem poukázal na direktivu 312 s tím, že můžeme počkat, až (či jestli) se Aramor ozve, a tehdy řešit datum, nebo se můžeme zkusit domluvit na něčem jiném a sehnat dalšího případného hráče. To by ale taky zabralo nějaký čas, takže bych určování kontrétního data nezařazoval do denního plánu.
Autorská citace #72
27.5.2009 08:10 - Geralt
Jestli má Alnag hry na nějaké alternativní herní odpoledne, sešel bych se v pátek aspoň takto ve čtyřech, neozve-li se Aramor. Tam se eventuálně můžeme domluvit nad poplachovými strategiemi.
Autorská citace #73
27.5.2009 16:22 - hRob
Nemůžu zaručit, že budu mít pátek volný, abych dorazil na čas...
Autorská citace #74
27.5.2009 18:42 - Alnag
Tak jako pokud nedorazí ani hRob, tak už se asi oběsím a žádné hraní nebude...
Autorská citace #75
27.5.2009 19:03 - Max
Pohotovost! Spusťte protisrážkovou proceduru! Měla by být v síťce za sedadlem.
Autorská citace #76
27.5.2009 21:05 - hRob
[...] Mluvíme-li o klasických vínech, většinou se zapomíná na estonské červené. A přitom jsou estonské hrozny jedny z nejšťavnatějších. [...]

Není třeba se věšet, vyhrožoval jsem jen tím, že bych dorazil pozdě (cca o 2h), ne že vůbec. Ovšem v návaznosti na svůj předchozí příspěvek se přeci jen musím zeptat, jak velký má sraz smysl, když se neozval Aramor.
Autorská citace #77
27.5.2009 21:12 - Alnag
hRob píše:
jak velký má sraz smysl, když se neozval Aramor.


Chtěl bych říct toto... zkoušel jsem Aramorovi volat několik následujících dní po sobě. Předtím SMS. Zároveň do toho i mail. Telefon zvoní, ale nikdo ho nezvedá na ostatní žádná reakce. Umím si představit řadu různých důvodů proč se tak děje (povětšinou nepříliš pěkných), nicméně pro nás to asi znamená, že se musíme nějak zařídit bez toho.

Varianty jsou:

1) přes zkouškové nehrát... (asi toho máte i tak dost), já si odpočinu a pak se uvidí. Třeba se nám Aramor do té doby ozve...

2) začít se nějak bavit o hraní Expedition to Castle Ravenloft či jiném DnD z hotových dobrodružství (můžeme hrát např. novou wizardí řadu), alespoň bych ji užil i k něčemu jinému než sbírání mapek. V takovém případě bych oslovil nějakého příhodného čtvrtého hráče, protože asi nelze předpokládat, že se k nám Aramor připojí v nejbližší době (což mne ale mrzí).

3) Úplně se na to vykašlat... v tom případě bych vás požádal jen o drobný příspěvek na pořádný provaz.
Autorská citace #78
27.5.2009 21:24 - Alnag
Ještě bych dodal, že má smysl se scházet jen pokud se budeme bavit o variantě 2). Pokud je to tak, navrhuji se sejít o něco později, tak abychom zase nečekali na hRoba půl dne. Tedy např. v 17:30. Zkuste prosím napsat, že jste s tím srozuměni.
Autorská citace #79
27.5.2009 22:00 - Max
Arhábova výpadku je škoda, diplomacie bez něj, to je jako Laurel bez Hardyho .... nebo osamělý jezdec bez tamtoho indiána.

Jinak co týče pátku, čas mám vyhrazen a rád se zúčastním pokračování.

"Pravděpodobnost?"
Autorská citace #80
27.5.2009 22:50 - Geralt
U mne se na červen rýsuje varianta 1). Jelikož mám na pořadu měsíce několik zvlášť nepěkných zkoušek, budu na tom během druhé poloviny června s hraním na štíru, ať už se Aramor ozve či ne...

Takže jsem jednoznačně pro sejít se tenhle pátek, klidně o tu hodinu později. Na místě pak můžeme probrat plán jak tedy dál přes léto.
Autorská citace #81
28.5.2009 09:35 - hRob
Já jsem na tom s časem podobně jako Geralt s tím, že náročné v tomhle ohledu budu mít asi i léto. Zítra ovšem dorazím, jen holt pozdě. A jen jsem si říkal, že domlouvat se jednak můžeme i tady ale hlavně, že než bych se já zpozděním dokodrcal, tak do té doby byste se stejně stihli dohodnout a jen na mě zbytečně dlouho čekali. No ale aspoň by Rimmer dovyprávěl tu historku, jak porazil svého instruktora na kadetce ve hře v kostky. Mimochodem je zajímavé, jak se ze dvou hodin stane behěm tří příspěvků hodina jedna.
Autorská citace #82
28.5.2009 09:48 - Alnag
No jak to tak poslouchám, tak se na páteční schůzku asi vykašleme. Počkáme do konce června, ona hRoba mezitím ta studijní nálada přejde (ono když se člověk moc učí, tak má pak tendence dělat cokoliv, jen aby se dál učit nemusel) a uvidíme...
Autorská citace #83
28.5.2009 10:52 - unknown
Ono čekat, až mě přejde studijní nálada, je jako hledat vlas na mnichově hlavě. Ale jde mi to, že když vím, že nejspíš dorazím pozdě ("pravděpodobnost?"), tak nechci mařit ostatním čas tím, že by na mě museli dlouze čekat. Sám vím, jak to vypadalo, když se několikrát čekalo, až dorazí Aramor. Ale pokud ostatním nevadí čekat...
Autorská citace #84
28.5.2009 10:53 - hRob
Ehm, to jsem byl já, nějak se mi podařilo se odlhlásit...
Autorská citace #85
28.5.2009 11:51 - Geralt
Nevadí mi sejít se od těch dejme tomu šesti a pak chvíli čekat než dorazí hRob. Pro mě je to de facto poslední možnost jak se takhle do prázdnin sejít a něco si, byť krátce (na 3-4 hodiny), zahrát. Připadá mi, že by to zase byla škoda nevyužít, když budeme mít celý červen pauzu.

Ale záleží co vy na to, jestli jste i pro takhle kratší session.
Autorská citace #86
28.5.2009 13:12 - Alnag
Já budu o cca 17h (a možná dřív doma). Kdo chce přijít, tak může a bude vítán, ale žádný zázrak si od toho asi neslibujte...
Autorská citace #87
28.5.2009 20:47 - hRob
No buď dáme dohromady nějaký námět na hru, nebo nedáme a necháme to dozrát.... V nejhorším budeme muset Alnagovi zkonfiskovat šňůru na prádlo a veškeré provazy, prostěradla atp...
Autorská citace #88
30.5.2009 00:49 - hRob
Takže taroky k Ravenloftu jsem našel. Plus bych ti mohl, Alnagu, ještě půjčit tři novely, pokud bys měl čas a chuť si je přečíst. Jsou dobře napsané a skvělě navozují atmosféru. Jsou to von Zarovichovy draculovské memoáry I, Strahd, kde se člověk dozví proč a jak se stal upírem a vládcem Barovska či jak ospravedlňuje svoje hříchy. Dále I, Strahd: The War against Azalin, kde na scénu vstupuje nechutný a nechutně mocný kostěj a kde vyniká von Zarovichova genialita. A Vampire of the Mists líčící von Zaroviche z pohledu zlatého elfa, který je upír ale snaží se neztratit to, co je v něm dobré. Abych neprozrazoval děj, tak jen dodám, že novely se drží stylu gotického hororu a tak že záporná postava není jednoznačně a prvoplánově zlá a člověk ji musí i litovat.
Autorská citace #89
31.5.2009 23:25 - Alnag
hRob: Tak to by bylo určitě super (myslím ty knížky, byť za karty jsem také vděčný). Nevím, jestli je stihnu zkonzumovat zavčas všechny, ale možná by stačila alespoň jedna.
Autorská citace #90
2.6.2009 13:11 - hRob
Jasně, pokud bys měl čas jen na jednu, tak nejlepší by byla asi Vampire of the Mists. Vylíčení von Zarovichova života je všude možně, v I, Strahd: The Memoirs of a Vampire je to jen detailní a z pohledu samotného protagonisty. A pro atmosféru hry bude spíš přínosnější perspektiva Jandera Sunstara (btw už podle jména člověk tuší, že jde o elfa původem z FR ^_^). Ale válka s Azalinem by taky stála za to...

Můžu ti samozřejmě přinést všechny tři, třeba jestli bude nějaký ten sraz na konci června...
Autorská citace #91
2.6.2009 13:38 - Geralt
To klidně vezmi i ty ostatní. Co nebude chtít Alnag, zužitkuji já - I, Strahd bych si rád přes léto přečetl.
Autorská citace #92
5.6.2009 12:32 - hRob
Jasně, můžu přinést vše, co mám. A Geralte, vzhledem k tvé afinitě k Dragonlance by tě mohly také zajímat Knight of the Black Rose a Spectre of the Black Rose. Kdo je hlavním protagonistou, je zřejmé. ^_^
Autorská citace #93
5.6.2009 16:13 - Geralt
Wow, ty máš Sotha? To ti budu velice vděčný za zapůjčení.
Autorská citace #94
8.6.2009 07:46 - wraiths
Geralt. doufam ze pak budes referovat. :P(slint)
Autorská citace #95
21.6.2009 18:22 - Alnag
Takže dvě informace, založím brzo diskusi na Ravenloft. Bude s námi hrát Sethi.

Aramor mi napsal stručnou zprávu po IM, že žije, ale dojíždí teď do Prahy z Roudnice, tak moc nestíhá. Takže po této stránce ještě uvidíme.
Autorská citace #96
22.6.2009 20:22 - hRob
Takže předpokládám, že se Aramor nezmiňoval, jestli by po prázdninách až opětovně začne škola měl čas zhostit se vedení přislíbené hry...
Autorská citace #97
25.2.2012 10:56 - Alnag
Trochu opráším tuhle diskuzi, od Aramora přišel nápad se zase sejít. Asi ne na hraní, jen se tak vidět. (I když nějakou deskovku bych asi zvládl dodat.) Co vy na to?
Autorská citace #98
25.2.2012 11:03 - Geralt
Ahoj, každopádně jsem všema deseti pro a rád vás zase uvidím.
Autorská citace #99
25.2.2012 11:28 - Max
Pokud mi nikdo nebude vyhrožovat insubordinací tak určitě :)
25.2.2012 22:43 - Aramor
Zdravím! Tak Alnag napsal, že prý nepoužíváte facebook!

Nevadí, napíšeme si tady - Alnag mě informoval, že příštích pár týdnů má moc práce, takže bych to viděl na druhou polovinu března. Když jde o moje časové možnosti: mohl bych si udělat volno v úterý, středu nebo pátek večer a o víkendu. Sice už nějaký ten pátek nebydlím v Praze, ale naštěstí k nám vede dálnice, takže no problemo. Co by ostatní?

A.
25.2.2012 23:19 - Alnag
Možná používají, nevím...

Každopádně obecně vzato - žádný den (asi vyjma nezmiňovaného čtvrtka) není problém.
25.2.2012 23:53 - Max
U mě sou obsazeny středy ... jinak si čas bez větších obtíží udělám.
26.2.2012 09:13 - Geralt
Za mě platí, že zcela bezproblémově vyhlížejí úterky, tam můžu kdykoliv. V zásadě dobře jsem na tom i v pátky. S víkendy je to pak všelijaké - tam by pak záleželo podle konkrétního termínu.
26.2.2012 10:07 - Alnag
Zatím se mi zdá, že úterý a pátky mohou všichni. (hRob je až do května na Tchai-wanu, tak ten se asi nepřidá.) Takže jak by to s Vámi vypadalo 20. března (úterý)?
26.2.2012 11:55 - Geralt
20/3 zní fajn
26.2.2012 17:03 - Max
20/3 taky ok ... a hRob ... v dnešní době ... co videokonference? Mohl by nám alespoň zprostředkovat skorojarní Thajvanskou atmosféru :)
26.2.2012 17:44 - Max
... a nebo se tam za nim zaletět podivat :))
3.3.2012 19:23 - Aramor
Úterý dvacátého si můžu čas udělat. Mám tohle odpoledne/večer relativně free, takže bych mohl být v Praze (v závislosti na tom, kde bychom se přesně sešli) mezi 1600 a 1700.
7.3.2012 22:27 - Aramor
Hele, pánové, měl bych na vás prosbu - mám jeden drobný problém, se kterým byste mi možná mohli poradit, protože v Praze znáte hodně RPG pozitivních lidí.

Tým DMů dělá u nás v Roudnici akci pro lidi (15-23) na Moravě. Jedná se o třídenní paralelní hraní (tři družiny vždycky po kupě v jednom herním prostředí) od pátého do osmého dubna. Proč vám sděluji tolik detailů? Kluci se dostali do potíží, protože jim z různých důvodů odřeklo účast několik lidí a potřebují DMy - konkrétně tak dva až tři.

Kdybyste věděli o někom, kdo by měl v té době volno a chtěl by se seznámit s novými lidmi, tak by to bylo super. Náklady na akci jsou krom jídla nula - máme místa v autech a za ubytování se nic neplatí. Odjíždíme ve čtvrtek večer (19:00+) a vracíme se v neděli, holt je na to potřeba den dovolený :(
15.3.2012 09:27 - Alnag
Pokud AA odpada, mohli bychom tento patek hrat Gardmore Abbey. Co vy na to?
15.3.2012 14:07 - Geralt
Jak bychom se mohli sejít to příští úterý? Tedy zhruba od kolika hodin a kde?
15.3.2012 15:46 - Alnag
Jedna varianta je, sejít se u mne. Od 17h dál. Pokud chcete něco v centru, tak něco vyberte. Já se přizpůsobím.
15.3.2012 21:42 - Max
Sem pro Alngaovo velitelské stanoviště UZU.
18.3.2012 22:07 - Geralt
Jsem taky pro Alnagem navrženou variantu.
19.3.2012 09:14 - Aramor
Tak tedy v kolik a kde přesně? Napíšeš mi Alnagu, prosím, adresu? Optimálně na mobil: 724569690.

Můžu z Roudnice vyrazit nejdříve kolem třetí, ale když bude sraz 17:00 budu mít nula problémů!

A.
19.3.2012 09:42 - Alnag
Ok. Takže sraz u mně, zítra - tj. v úterý 20/3 v 17 hodin. (Adresa je K lesu 345/10a, P-4).
24.5.2012 14:01 - Alnag
HRob mi dnes psal, že už je v ČR... takže, co zase někdy nějaký sraz?
24.5.2012 17:03 - Geralt
Souhlas, jsem rozhodně pro. V červnu mám sice poněkud nabitější program, ale pokud se netrefíme zrovna do nějaké zkoušky, tak no problemo.
25.5.2012 11:14 - hRob
Já můžu v principu kdykoli, rád vás zase uvidím. :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.17771196365356 secREMOTE_IP: 3.81.144.39