Alnag
4.8.2008 19:41
6.12.2008 21:35 - Alnag
Tady je PDF první hotové postavy (tedy mechanicky) - je to ten Ebonův lapka. Další budou následovat.

Bude fajn, když se na ten deník podíváte, abyste měli nějakou představu, co tak zhruba vaše postava umí - zvlášť v bojové rovině (který se tam promítá nejvíc).

Ještě technická - ty barevné proužky mají význam - stejný jako v pravidlech (zelené jsou schopnosti použitelné v každém kole, červené jednou za boj, černé jedou za den). Zbytek event. vysvětlím na hře.

EDIT: Update - Wraithsova postava.

Rytíř: ze dvou důvod dostaneš tu první postavu i když ta druhá by byla asi přece jen víc mýtická. Tím důvodem je, že ani ostatní nemají bůh ví jak antické hrdiny a taky by všechny postavy byly na jedno brďo, což mi přijde škoda. Takže let's go for wizard...
7.12.2008 00:27 - Rytíř
Tak on i hrbáč může být božský, že ;) To jsem nechtěl rozmazávat, předpokládal jsem, že jeho máma je něco jako vědma nebo čarodějka, prostě nadaná mocí, a otec že je nějakej guvernér, vládce provincie, apod. Ale nemusí být ozajstným otcem - proto ho třeba vyštípal ;)

Ale protože to opravdu vypadá víc na fantasy (a uvidíme jak komicky/ komixové) ;)) tak se spokojím se ne-božským původem mé moci!
Co ty kozlíci, budou? :)
7.12.2008 15:23 - wraiths
Alnag diky, za predvytvoreni. jinak kdo rikal,ze matka nemuze byt bohyne stesti a ta ma rada zvraceny zertiky. ;).
7.12.2008 16:33 - Rytíř
Tak jsem se konečně dostal k těm deníkům - Alnagu, dobrá práce, pěkné jsou, pohrál sis!
Už se těším na svůj.. :)))
7.12.2008 18:37 - Fibriso
odvolávám co jsem neodvolal a neslibuji co jsem slíbil....nebo tak nějak....emh...nakonec jsem došel k názoru, že druid je fajn, ale je to homemade a tudíž to tady nemá co dělat, i když je cool.
takže jsem skončil u těchto dvou osudů (dva osudy, jedna postava)

první osud je osud lovkyně, která pro své tři tetičky (které ji zachránily před smrtí, když ji matka opustila kvůli tomu jak vypadala) vyhledává a soudí (a popravuje) zločince. Poouze těžké zločince, pouliční zlodějíčky jen když ji naštvou. Na volné noze pracuje jako lovec odměn. Nutno podotknout že se na ní její původ podepsal, a proto má levou tvář neustále zahalenou a lehce jakoby napadá na levou nohu.
ztělesnění ZDE


Druhý osud k ní byl mnohem mirnější, přesto jak vypadala, ji matka neopustila a vychovala (mimo město) Matka jí zemžela před několika roky a otec je kdesi neznámo kde, a ona žije v chaloupce s svojí kočkou, kterou kdysi v zimě zachránila jako malé kotě před bandou pytláků (houby kočka, savlozubej tygr z toho vyrost), loví zvířata pro maso a kůže které dodává do města, loví zloděje pro hlavy a odměnu které taky pak dodává do města, loví lovce, co ji chtěji chytit a dát do cirkusu (ty už nedodává nikam) a když není ani to, tak přime nějakou pochybnou prácičku pro místní klub zlodějů. ale poslední dobou toho zaříná mít plné zuby, zvěře ubylo kvůli tem hloupejm lovcům, odměn za krminálníky taky, protože se lesu vyhejbaj jak čert kříži a za cirkusáky nikdo nic nechce.
takže si zbalila svých šest švestek a jen tak bezcílně se poltuluje krajinou a hledá nějakou zábavu.
Nutno podotknout že se na ní její původ podepsal, a proto má levou tvář neustále zahalenou a lehce jakoby napadá na levou nohu.
ztělesnění zde

Nechť osud (alnag) rozhodne...
7.12.2008 18:40 - Alnag
No a ve finále tedy rytířův hrbáč...
7.12.2008 19:09 - Alnag
Fibriso: No asi vezmu tu druhou. BTW: Ranger - á, takže můžu zvýšit obtížnost všech encounterů o 2 levely :))

BTW: Je to one-shot a postavy jsou fakt brutálně roztříštěné, tak ještě zavedu nějaké jednotící prvky, ale to budeme řešit asi až na session...
7.12.2008 19:17 - Fibriso
Ok, dvě kočky jsou na cestě....
Alnag píše:
BTW: Ranger - á, takže můžu zvýšit obtížnost všech encounterů o 2 levely :))

CRAP
7.12.2008 19:58 - Rytíř
Hele, zdá se mi to anebo jsme fakt všichni zaměřený v podstatě hlavně na útok? Hmm, to bude teda zajímavý, kor s těma osudama a typama, co se sejdou
No začínám se vážně těšit :)
7.12.2008 20:05 - Alnag
Rytíř: To se ti jen zdá... :)

Prostě všechny postavy ve 4e mají spoustu bojových schopností. To je fakt. Čekat cokoliv jiného by byl omyl. Nebojové věci řeší většinou dovednosti skrze "skill encounters".
8.12.2008 08:47 - Quentin
u rytirovy postavy je spatne iniciativa asi. Pocita se tam polovina lvlu + int nebo dex, takze ma mit vic, ne?
8.12.2008 09:17 - Rytíř
Téda, že by mě Alnag takle ošidil? Styď se, starýho kamaráda!
Díky, Quentine.. ;)

Anebo mi inicku stáhnul, protože mi drobet vylepšil ten základní útok Magickou střelou.. co se mě týče, já sem v podstatě spokojen ;) Akorát sem zvědavej, jak to zranění 2k46+4 budu házet teda.. :))
8.12.2008 09:43 - Quentin
2d46+4 = 2x(5d10-4)+4 = 10d10 (-4, ale to uz bych zanedbal :))

sympaticky hod (a celkem silny at will power, skoro jako twin strike)

:D
8.12.2008 10:00 - Rytíř
Téda, spadla mi brada! Dobrýýý, pěknej převod na opravdu sympatický hod :))))

Takys to tam moh napsat Alnagu rovnou. :)

PS, co je twin strike?
8.12.2008 10:19 - Quentin
twin strike je rangerskej at will power. Jen jsem narazel na to, ze hromada lidi tvrdi, ze je krapet nevyvazenej.

Twin Strike Ranger Attack 1
If the first attack doesn’t kill it, the second one might.
At-Will ✦ Martial,Weapon
Standard Action Melee or Ranged weapon
Requirement: You must be wielding two melee weapons or a
ranged weapon.
Targets: One or two creatures
Attack: Strength vs. AC (melee; main weapon and off-hand
weapon) or Dexterity vs. AC (ranged), two attacks
Hit: 1(W) damage per attack.
Increase damage to 2(W) at 21st level.
8.12.2008 10:28 - Alnag
Píše:
u rytirovy postavy je spatne iniciativa asi. Pocita se tam polovina lvlu + int nebo dex, takze ma mit vic, ne?


A od kdy se do iniciativy počítá Inteligence? Podle PHB str. 267 se do iniciativy počítá jedině Dexterity.
8.12.2008 10:33 - Quentin
alnag: sry za mystifikaci!

Prave jsi nastval naseho warlorda a wizarda :D
8.12.2008 10:41 - Rytíř
Ajaj, tak to asi i já přijdu o tu kompenzaci v podobě střely za 10k10,co?
Škoda jí... :)
8.12.2008 11:15 - Ebon Hand
No já na mýtické chlápky spoléhal, vždyť tu měl být původně Odysseus a zlatý Apolon.. :-)
U své posžtřavy jsem chtěl pouze mýtický meč. Takovej zoufalec co je mýtickej jen díky meči.
Každopádně to vypadá dobře, už se těším, až se do toho více zanořím. Celé si to prostuduji!
8.12.2008 17:19 - wraiths
pockejte jak to,ze jen ja mam 4 featy a ostani 5. ze bych ten chudak nakonec byl jen ja :-/....:D. chlapi,ale my nemame zadnyho kneze(lecitele), to jako pocitame s tim,ze kazdymu nabacame? a na hru se teda dost tesim!

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10298299789429 secREMOTE_IP: 18.206.13.112