sirien
3.10.2012 21:38
Vývoj a směřování postav / týmu
Autorská citace #1
3.10.2012 21:59 - sirien
potom tu budou shrnutí toho kam to chceme směřovat sociálně a příběhově, zatim si sem odložim pár čistě gamistickejch poznámek k postavě:

- investigation - people search (2)
- occult - laboratory (3)
- empathy - behavioral sciences (2)
- subterfuge - alternative identity (2)

[- Weaponry: * (4)
- Brawl ** (6)]

____
(19)

MA: Qinna, 2/6/12
Fightning finesse ** (6)


Danger sense ** (6)
Trained memory (*) (2)
Trained observer (* / ***) (2 / 12) - postihy až do -3 / rote action

____
(10)




Teleinformatics:
* Just One More Thing (Interview 1)
** Scene Read (Investigation 2)
*** Speed of Thought (Investigation 3) / Deep Background (Research 2)
(**** Postcognition (Investigation 4))
(***** Hall of Mirrors (Investigation 5))


Second sight:
- Dawsing (item search), p. 38
- Postcognition, p. 40, */*** (2/12)
- Precognition, p. 40, **** (20)
- Psychometry, p. 41, ***/**** (12/20)
- Psychic invisibility, p. 62, ***** (30)
Autorská citace #2
3.10.2012 22:40 - sirien
což mě napadá že sem můžu rovnou odložit i týmové záležitosti:

TAKTIKY:

Nebojové:
  • Identification HtV 224 (rozpoznání supernaturála)
  • Measurements HtV 225 (určení atributů a schopností supernaturála)
  • Profiling HtV 227 (určení před-supernaturalského backgroundu)
  • Interrogation 13TE viz Filipův mail. Nebál bych se si jí vzít jako tu retrospektivní, co nám chybí
  • Shadowing 14TE viz Filipův mail. sledování a zmapování denní rutiny cíle, bonusové kostky na následné související hody
Bojové:
  • Disappear HtV 221 (ústupová taktika)
  • Distraction 13TE, Podobné jako ústupová taktika, jen to není úplně o kompletním stažení se
  • Focused fire taktika co by prolamovala cover - secondary actor provede standardní střelecký útok, ale nezapočítává si cover. Šlo by o časově sehranou střelbu proti jednomu cíli (skupině cílů, pokud by všichni používali automaty a deklarovali akce proti celé skupině) tak, aby na něj bylo stříleno prakticky permanentně, ideálně pod různými úhly.
    Úspěchy secondary actora snižují primary actorovi hodnocení cover cíle, pokud ten v daném kole nevyhlásí full defense. Excpt. scs: cíl je zbaven cover vůči všem, kdo by na něj chtěli útočit (a nemůže vyhlásit full defense). 14TE?
  • Stakeout 16TE, viz Filipův mail (checknutí místa a následné bonusy k Ini, Ste, Lar, Surprice, Speed při plánované akci na dané lokaci. Perfektní k našemu MO
  • False pretenses 15TE, viz Filipův mail předstírání nevinnosti a pak sestřelení z překvápka
  • Man Can Lick Too 15TE, viz Filipův mail udržování jednoho člověka skrytého během jeho činnosti
Merity:

  • ConLang *: Taktický kódový a heslový jazyk.
Pozn.:
Taktika Divine and Conquer je nám nanic, protože vyžaduje alespoň 4 participanty - leda by se znovu přidala Sethi
Battle hardening se k nám moc nehodí - navíc ani vůbec neodpovídá našemu MO
Headshot moc nesedí k našemu MO - a) zajímat živé? b) při close combatu?
Autorská citace #3
11.10.2012 20:22 - sirien
Podrobnější popis pár Hunter meritů (Advanced armory, Benediction, Castigation, Elixir, Goetic gospels, Relic, Rites du Cheval, Rites of Denial, Teleinformatics, Thaumatechnology)

Souhrn endowmentů a pár meritů z WW fóra

Seznam a stručný popis všech martial arts

Storyteller chart

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.079192876815796 secREMOTE_IP: 3.17.150.89