Vše Články Diskuze Blog
Vyhledávají se jen slova delší jak tři znaky.
Klíčová slova:
Žánry:
Akční/Dobrodružný Fakta/Teorie/Realita Fantasy Historický Horor Komedie/Parodie Krimi/Detektivka Kyber/Steampunk Pohádka/Mýtus Romance Science Fiction Thriller/Špionážní Univerzální/generický Urban fantasy Western
Systémy:
AD&D D&D 3.Xe D&D 4e D&D 5e D20 systém Fate GUMSHOE Jiné RPG Shadowrun Univerzální White Wolf hry
Různé:
Dotazy Inspirace Kontroverze Materiály ke stažení Novinky Polemika Překlad Příběhy/Zápisy ze hry Recenze
Světy:
Dark Sun Dragonlance Eberron Forgotten Realms Ravenloft Star Wars Středozem World of Darkness
Určení:
jen pro dospělé pro DMy pro hráče pro začátečníky
Rozšířený režim
< snižuje prioritu slova.
> zvyšuje prioritu slova.
* jakékoliv znaky za uvedeným slovem.
+ povinné slovo
- zakázané slovo
~ nechtěné slovo (ojedinělé výskyty jsou přípusné)
"věta s více slovy" hledá jen přesné znení celé věty
Konkretizace:

Dálší upřesnění oblasti hledání:

Část názvu článku resp. diskuze resp. blogu

Název nadřazené skupiny

jméno autora

Datum publikace:
Výběr rozsahu období publikace:
Počáteční datum:
Konečné datum:
*Automaticky se nastavuje období 1 roku zpět.
**Datum se zadává ve formátu dd.mm.yyyy
  • Historie DnD licencí

    Předmluva Tento článek mluví o historii DnD licencí a licencování, ale fakticky jde o historii právě jedné licence - OGL, "Open Game License verze 1.0a", http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/historie-dnd-licenci.html
  • OGL a CC: DnD (a RPG) licence a práva

    Následující text je velmi DnD centrický, protože, přiznejme si, licencování RPG je historicky z velké části odvozeno od licencování DnD plus DnD http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/ogl-dnd-licence-a-prava.html
  • Význam kouzel a dopad magie

    Význam kouzel Originál, únor 2016 Trochu jsem se flákal Twitterem a došlo mi, že bych chtěl rozvést pár věcí o kouzlech. Nejspíš z toho budou dva posty, http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/vyznam-kouzel-a-dopad-magie.html
  • [mapování] Mystikův mlýn - mapa kouzelníkovy věže se zvratem

    Chtěl jsem zmapovat kouzelníkovu věž se zvratem – něco, kde by se mohl ukrývat a experimentovat mág s mírným sklonem k steampunku. Co by takový mág http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5098.html
  • [DnD] [Fate] Zóny místo čtverečků a naopak

    Dva vzájemně provázané články z blogu Freda Hickse, jednoho ze dvou původních autorů Fate a zakladatelů Evil Hat - a také fanouška DnD a mnoha dalších http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/zony-misto-ctverecku-a-naopak.html
  • Dvě detektivní dobrodružství

    Poslední případ Toto dobrodružství je volnou adaptací Gumshoe dobrodružství (tuším, že z knihy Book of Unremitting Horror) do D&D 4e prostředí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5050.html
  • Boj jako sport versus Boj jako válka – klíčový rozdíl v herních stylech

    Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
  • Nerull

    Velmistře Roslowe,   Nerullův kněz zemřel. Příčina smrti se zdá být přiložená, ale vzhledem k načasování a osobě, o níž se jedná nelze nečistou http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4958.html
  • Tarask

    Jediný přeživší Myslíš si, že znáš nestvůry. Možná si strávil svůj život bojem se zrůdami v podzemních říších, čelil jsi démonů v rouhačských http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4905.html
  • Válka krve

    Věčný zápas Prosím račte vstoupit. Posaďte se k mému stolku. Nedotkejte se run. Poskytují nám určitou míru ochrany před zvědavýma a věštícíma http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4896.html
  • Aférka Iggwilv a Graz'zte

    Neztracená láska Není nic zvláštního na člověku hledajícím svou ztracenou lásku. Vidím to ve tvých očích. Ta, na které ti záleží, tě zanechala v http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4889.html
  • Průvodce tvorbou dobrodružství

    Napsal Jim Raggi Jedním z projektů na kterém jsem pracoval přes léto byla příručka k psaní dobrodružství. A i když je dokončení už rozjetých projektů, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pruvodce-tvorbou-dobrodruzstvi.html
  • [Nerath] Z Pamětí mystika [Iladed]

    Díl první - Setkání „A zas je nás o jednoho míň…“ utrápený hlas se odrazil o dřevěné dno právě dopitého korbele. „Ale dokázali jsme to. Nikdo http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4883.html
  • [Nerath] Průvodce postavami

    [page name="Ostatní"] Osud nám přivál do cesty řadu postav. S některými se již nesetkáme, s jinými dost možná ještě ano. Ať tak či onak, příběh http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4887.html
  • [Nerath] Ivanovy zápisky

    Souhrn **** Dějství prvé **** Setkání skupiny. Vydáváme se do podzemí v doprovodu Kozlovského. Pár šarvátek s nemrtvými. Pavouk nakažen záha http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4882.html
  • [Nerath] Erikovy vzpomínky

    [page name="Část první - Začátek konce"] Část první - Začátek konce   Všechno to začalo velkým pádem. Pro Nerath, pro mě, a v neposlední http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4878.html
  • [Nerath] Tři dopisy

    Dopis 1: Adresát: Poručík Renault, Hlídka Na váš rozkaz jsem infiltroval místní buňku tajné organizace Nehynoucího plamene. Infiltrace organizace http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4879.html
  • [Nerath] Pavoukovy myšlenky

    Vyzvednutí nebožtíka..   Zdar dědo, zase na tebe myslím, musím se přiznat, že mi chybíš a chybí mi tvoje moudré rady, kterými jsi vždy prokoukl http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/Nerath.html
  • [Nerath] Pao-chuangovy zápisky

    1. Císařská hrobka Káně krouží po obloze. Myši pobíhají v síni. Drak spí v hlubinách. Budu toho litovat. To jsem si říkal, když jsem http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4871.html
  • Corellon a Grúmš

    Elfí soutěska Slož si své vybavení, příteli. Dnes již se dál vydávat nebudeme – alespoň ne, dokud nepadne noc. Vidíš ten most támhle, za hranicí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4860.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 4e

    Překlady základních příruček     Dungeons & Dragons Player's Handbook 4E autoři: Rob Heinsoo, Andy Collins, James Wyatt rok http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dnd4e-preklad.html
  • Drow, aneb temný elf (shrnuté dohady a povědomí)

    Pojďme si nejprve ujasnit pojmy - Co je to takový drow a odkud pochází? Typický drow, neboli temný elf, je fotografickým a povahovým negativem typického http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4831.html
  • Dvůr hvězd: Baba Jaga, Matka všech čarodějnic

    Stařena přijme chléb, který jí mladík nabídl a poděkuje. „Možná ti budu jednoho dne užitečná,“ řekne. „Pověz mi, co hledáš.“ Mladý muž vysvětlí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4803.html
  • Rary Zrádce

    Sem s představením! „Vítejte poutníci na skromném představení dnešního večera! Bohužel mám znepokojivou novinu: náš soubor tanečníků se trochu zdržel. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/rary-zradce.html
  • Přikývnutí na realismus

    Mnoho lidí se dívá na Dungeons & Dragons jako na simulaci. Jistě, kořeny této hry leží v simulaci. Například zranění způsobené mečem nebo kopím http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4802.html
  • Odkaz Nerathu

    Svět lidí je roztříštěný a rozdělený, ponořený do prohrané bitvy s temnícím světem a svou vlastní nevědomostí. Nebylo tomu tak vždy. Kdysi lesk http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4777.html
  • Zkazky úchvatných dobrodružství

    Část třicátá první – Ve jménu letního dvora Ležel na ledové podlaze a díval se vzhůru širokým chřtánem šachty. Táhla se až k vrcholu věže mnoho set http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky-3.html
  • Bez omezení

    Teorie herního vývoje je plná dvojakosti. Hra versus simulace. Složitost versus jednoduchost. Sandbox versus příběhovost. A tak dále. Existuje však http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4792.html
  • Kas a Vecna

    Nezvaný host „Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
  • Přizpůsobitelnost a složitost

    Na úplném počátku nabízelo Dungeons & Dragons jen velmi malou přizpůsobitelnost. Naházeli jste si statistiky (a když byl váš DM namyšlený, nedovolil http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pravidla.html
  • DMské zkušenosti: V minulém díle Iomandry...

      STŘEDEČNÍ NOC. Je čtvrt na 7 večer. Hráči vyzvedli večeři a scházejí se kolem stolu. Jak je u skupiny zvykem, jeden z hráčů koupil večeři http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4787.html
  • Corellonovi věrní

    Magie, umění, obnova a krása – to jsou Ochráncovy obory, dary, které pradávný Corellon propůjčil smrtelnému světu, když rosa Stvoření ještě zasychala http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/corellon.html
  • Jak získat z pravidel co nejvíc

    Minulý týden jsem mluvil o účinku prezentace pravidel na hru, zejména vzhledem k jejich množství. Tento týden bych v tom rád pokračoval. Budu pojednávat http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4785.html
  • DMské zkušenosti: Překvapení! Epičtí goblini!

      PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
  • Pravidla, pravidla, pravidla

    Jsem Monte Cook, herní vývojář, který pracuje se hrou na hrdiny Dungeons & Dragons. Vítejte v Legendách a znalostech, článku, ve kterém vám přednáším http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4782.html
  • Cesta stezkami neviděnými

      A ti kteří se narodili nedaleko, ti kteří chodí stezkami neviděnými a ti kteří znají pravidla přirozeného světa, který je pod vlivem Vílí divočiny http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/nevidene-stezky.html
  • Zachování minulosti

    V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
  • Volání Vílí divočiny: Putující bardi

    Dbej mých varovných slov, člověče, slyš! Neb jinak tě příběhy tyhle zahubí spíš, jako malý viděl jsem věci divotvorné. vykouzlené pomocí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4770.html
  • Princ mrazu

    Existuje místo, kde slunce nikdy nevychází a měsíc nikdy nezapadá, kde stromy jsou navždy pokryty ledem. Na severu se k obloze tyčí mohutný ledovec. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/princ-mrazu.html
  • Magie a tajemno

    D&D zahrnuje mnoho témat. Má práce na hře pak může vypadat téměř schizofrenně, jak skáču z jednoho tématu na druhé. Musíte to se mnou vydržet. Nedokážu http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4775.html
  • Ostružiníková královna

    Napříč Světem, často nepříjemně blízko izolovaných městeček bojujících o přežití, se rozkládají hájky, které jakoby ignorovaly změny ročních dob. Listy http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4765.html
  • 4E: Rychlost souboje

    Například já vedu každý týden sezení v obědové pauze a s méně jako hodinou času na hru se většina bojů natáhne přes dvě sezení. Taková situace představuje http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlost-souboje.html
  • Kalnokořání: Obchodní sněm

    Ponořeno pod podmáčenou půdou na okraji velké Kalnoroklové bažiny ve Vílí divočině se před zraky hněvivých šlechticů Letního dvora ukrývá tajemství. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4757.html
  • Schopnosti s jinou příchutí

      Každá schopnost má svůj popisek, pár řádek atmosférického textu hned pod jménem schopnosti, které popisují, jak se ta projevuje v akci. To, že http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/schopnosti-s-jinou-prichuti.html
  • [Překlad] Dungeons & Dragons 4e SK

    Príručka Hráča Tento Svet Potrebuje Hrdinov Do rozprávkového sveta čarov a príšer prichádza nový vek dobrodružstiev. Táto http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-4e-sk.html
  • DnD: Amazing Adventures - Aissiny zápisky

    březen, 12.   Snažím se bojovat se vztekem, snažím se zbavit pocitu křivdy. Moc to nejde. Prostě. To. Není. Spravedlivé. Jednou, jedenkrát jsem http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/amazing-adventures-aiss.html
  • Deníky úchvatných dobrodružství

    Část šestnáctá – O mrtvých jen dobře… Prudce se napřímila, když jí projel ledový chlad. Nepříjemný. Mrazivý. Jako by vám počítal páteřní http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky-2.html
  • Poprava

    Mladý gnoll se šoural. Snažil se cestu k šibenici protáhnout, jak jen to šlo. “Taková hloupost!“ Jak jen se mohl nechat tak trapně chytit! A proč ho http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/4744.html
  • Achievement Featy

    Hráči počítačových her, z poslední doby jmenujme World of Warcraft, či Dragon Age: Origin jsou doma. Achievementy – česky „Dosažené cíle“ – jsou jakési http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/achievement-featy.html
  • Život v porážce

    Nicméně ne každý zlosyn, kterého hrdinové překonají, si zaslouží smrt. Někteří - ti nejbídnější - zaslouží něco horšího. Jindy se hrdinové rozhodnou http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zivot-v-porazce.html
  • Amazing Adventures - Dodatky

    Kalendář AA  I. Kapitola 12.3. Aiss je přidělen Ghar jako ochranka. Sven a Konstantin s Metodějem se k nim přidávají v hospodě. 14.3. http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/aa-npc.html
  • Hráčská očekávání

    Pamatuji si, že když jsem poprvé shlédl film The War Lord s Charltonem Hestonem, byl jsem znechucen zjevným nezájmem scénáristů k věrohodnosti historického http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/hracska-ocekavani.html
  • [D&D 4E] Změny pravidel s příchodem řady Essentials

    Blíží se vydání produktů řady Essentials a s nimi i mnoho změn v pravidlech. Rozhodl jsem se přeložit příslušný článek, abyste měli jasnější http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/4684.html
  • Vypravěčův deník: Vzestupy a pády

    Cyklus vzestupů a pádů V literárním žargonu se struktuře, která vzniká z řetězce překážek, říká struktura vzestupu a pádu. Pří střetnutí s překážkou http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4649.html
  • Štruktúra príbehu

    Úvod Tvorba príbehu (či už pripraveného vopred alebo vytváraného za jazdy, určeného pre herné sedenie D&D alebo vytváraného v rámci tvorivého http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4540.html
  • Gharova minulost

    Odchod z domova „Drahá, všimla sis jak náš Ghakadhaar vyrostl?“„Jistěže všimla. Jsem přece jeho matka. Je skoro jako ty v jeho věku.“„Ale jdi. Já http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/ghar-minulost.html
  • Zatímco jsi spal

    Rudá lilie   Poté, co se pořádně prospali po opuletní večeři s vartenskými pány, vydávají se <a href="http://www.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky.page20.html">Sven</a> http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/gaerwyn.html
  • Vzpomínky na úchvatná dobrodružství

    Část první – Přízračná lebka Vzpomínky mne opouštějí. Myslím, že čas konečně nadešel. Modlím se za to už nejméně staletí. O sto let víc, než http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky.html
  • Amazing Adventures - Sumarizace

    Slunovrat (21.6.)   Alnag ?(14.3.2010 19:46): hele, dělali jsme na minulé session něco, než jsme šli do http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/aa-sumarizace.html
  • Cech vykradačů

    Každý chce být vykradačemStále si pamatuješ ten den. Byls jenom dítě, když vkráčeli branou otcova zaprášeného statku a požádali o vodu a místo na přespání. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/cech-vykradacu.html
  • Paní Vran

    Pro smrtelníky existuje jen jediná jistota: smrt. A je proto drobnou ironií, že božstvem, které zosobňuje nevyhnutelný konec je jeden z mála smrtelníků, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/pani-vran.html
  • Sidalirovo Sigilum- Nostra gens iam non una sumus

    Nostra gens iam non una sumus= Náš rod už není jeden. Císařovna absolutního chaossu (dis-harmonie) působila na celý svět příliš dlouho. A na Sigilu http://www.sun.d20.cz/skupina/105/clanky/sigilum1.html
  • Jak na rychlejší souboje v 4e?

    Nemějte tolik hráčů! To zvláště platí pro 4. edici, kde standardní souboj zahrnuje 10 bojujících. Pět postav vyvážených pěti nestvůrami. Každý hráč navíc http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlejsi-souboje-4e.html
  • D&D 4e: Základy kouzelnictví

    D&D 4e: Základy kouzelnictvíTajemství Točité věže Napsal Eytan Bernstein, vyšlo v Dragonu 380 Angl. originál v PDF + nové odbornosti, kouzla http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/4457.html
  • Nachtíkovi zelenáči - Dobyvatelé Popelavé koruny: story so far...

    Sezení první Úterý, 13. května Družina byla požádána paladinkou Stříbrného Plamene, Melissou Terresovou, zda by neprozkoumala události ve staré pevnosti http://www.sun.d20.cz/skupina/134/clanky/4464.html
  • Amaunator

    Nejen sluneční bůh Amaunator, prastarý Nethereský bůh řádu a slunce, zastává patronát i nad doménami práva a času. Soudy, které vynáší, mohou být tvrdé, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/amaunatentononc.html
  • Deset nejžhavějších koček DnD

    10) Dixie V komixu "What's New?" na stránkách časopisu Dragon se představil nejen jeho autor Phil Foglio, ale i jeho zaoblená spoluhostitelka a přítelkyně http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/deset-dnd-kocek.html
  • [Planegate] NPCčka

    Nezávislý Zde budou NPCčka které k nikomu nepatři, či ještě nevíte ke komu patří... Cain -Syn Boha, jeden ze šesti bratrů. Sloužil kdysi Tiamat a http://www.sun.d20.cz/skupina/129/clanky/4449.html
  • D&D 4e: Herní transparentnost

    Hráč 1: Člověče, to je tenhle měsíc už podruhé, co polovina družiny umřela při střetnutí! Hra, kterou vedeš, má příliš vysokou obtížnost. Dějmistr: Hele, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4448.html
  • [Planegate] Příběh

    Memphis Slunce se už přehouplo na západní stranu, ale stále nemilosrdně pražilo a spalovalo kůži třem podivným cestujícím, kteří se těžkopádným http://www.sun.d20.cz/skupina/129/clanky/4432.html
  • Blesková recenze: Adventurer's Vault 2

    Už jsem za ní neplatil clo, což je výhoda hned ze dvou důvodů. Jednak vás to vyjde levněji. Daleko důležitější je ale skutečnost, že vám zásilka dorazí http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/av2-quick-review.html
  • Jak na Sword & Sorcery ve 4e

    ProstředíSvěty Fafhrda a Šedého myšilova nebo Conana jsou beze sporu "low fantasy". Nejsou poseté stovkami humanoidních ras, vílí lid si to z rozmaru nerozdává http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/mec-a-magie.html
  • Eberron kampaň: Lovci ztraceného úsvitu.

    Tak jak to tu už párkrát udělal Yashamaru, tak i já sem teď píšu námět na kampaň, jež by se měla odehrávat v Eberronu, magetech světě, jenž mě osobně http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4381.html
  • Křižovatky: Angster

    Znalost sklářských postupů se v Angsteru traduje do počátků existence města a spočívá jednak v postupu obvyklém v širokém okolí a jednak v unikátním způsobu http://www.sun.d20.cz/skupina/72/clanky/crossroads-angster.html
  • Hraní D&D 4e: Ravenloft

    Hladké přistání Studená válka má mnohá bojiště. Jedním z těch méně krvavých, ale přesto občas smrtelně nebezpečným jsou sportovní střetnutí. Mistrovství http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4370.html
  • Nejhloupější nestvůry D&D 2

    A jsem tu zase. Pokud jste nečetli první článek, který vysvětluje jméno hry, kterou budete hrát, tak klikněte sem. Abych to shrnul, v případě že jste líní http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4296.html
  • Bouřní Griffini

    Pro účely naší hry jsem vytvořil nový druh Griffina Bouřného. Pravidla jsou DnD 4E. Z důvodu lepší úpravy přikládám ve formě PDF dokumentu. Griffin http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/bourni-griffini.html
  • Křižovatky

    ProskurNeustále kypící životem, jsou ulice města plné příležitostí i nástrah, života ale i smrti ve své nejvšednější podobě. Obchod je srdcem města a zboží http://www.sun.d20.cz/skupina/72/clanky/crossroads.html
  • Nejhloupější nestvůry D&D

    Za ta léta jsem recenzoval mnohé. Od hrozných komixů po příšerné filmy. A všechny měly jedno společné, co vypovídá něco o mně. Ano, mám rád nestvůry. Když http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4282.html
  • D&D 4e: Skládáme družinu

    O vytváření postav již byla popsána spousta papíru – od základních tipů obsažených v popisu tzv. "buildů" povolání, po širší přehled popsaný v úvodu http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4262.html
  • Havraní Královna

    Ta, kterou dnes známe jako Havraní Královnu, je druhou nejstarší entitou vesmíru. V okamžiku stvoření prvního tvora přišla možnost smrti a z této možnosti http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/raven-queen.html
  • D&D 4e: Dovednostní výzvy v příkladech

    Závod s časem Sem spadají takřka všechny honičky, útěky a podobné věci. Možná překvapivě, sem ale může snadno spadnout i potřeba vyřešit v omezeném čase http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3973.html
  • Rychlé výzvy dovedností

    Na začátku je nutné zdůraznit, že výzvy dovedností považuji prakticky výhradně za záležitost celé družiny, nebo její větší části. Zajímavou situací může http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/fast-sc.html
  • Fonty 4e

    V příručkách D&D čtvrté edice se používá celá řada různých fontů, které naleznete přiložené níže. Nadpisy kapitol a hlavních oddílů jsou vyvedeny http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4073.html
  • Deník postavy pro 4 edici

    Zde si můžete stáhnou počeštěný Shado's 4e D&D Character Sheet. Počeštěný Shado's 4e D&D Character Sheet. http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/denik-postavy-4e.html
  • D&D 4e: Dovednostní výzvy

    Čtvrtá edice není jen akční hra s figurkami I když to tak často může vypadat. Věřím, že dobře uchopené a hrané dovednostní výzvy jsou cestou k tomu, jak http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/skill-challenge.html
  • Monster Manual 4e

    Monster manual je jednou ze tří základních příruček Dungeons and Dragons, bez které to opravdu nejde. Jako takový už byl poměrně podrobně představen a http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/monster-manual-4e.html
  • 4e Custom Battlegrounds

    Conlai píše:Bambusový háj - kdokoli, kdo je od vás 3 čtverce a víc má concealment - jako move akci můžete přeseknout několik stromků a nechat je padnout http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3944.html
  • 4e: Příprava scény...

    Procházel jsem si Wizardí dobrodružství Keep on the Shadowfell, které se chystám hrát a také dělal jedno vlastní a narazil jsem na jeden zajímavý problém. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/3921.html
  • Hraní D&D 4e: Na hraně

    Úvodní textPršelo jako takřka každý den. Dnes však z nebe padaly provazce neutuchajícího deště, mezi kterými kličkovali poslední chodci. S nastupujícím http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/na-hrane.html
  • Forgotten Realms 4e

    Forgotten Realms: Příručky O kvalitě produktů Forgotten Realms se vede nesčetně diskusí. Někdo si myslí, že jsou výborné. Jiný, že stojí za starou bačkoru. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/2840.html
  • Jak se hraje 4e v Čelákovicích

    Zahanben tímhle článkem jsem se odhodlal sepsat další paskvil k diskuzi. Tentokráte půjde o náš domácí herní styl. Pokusim se vám přiblížit, jak děláme http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3898.html
  • Přehled GSL/4e produktů

    Adamant Entertainment Adamant Entertainment je malé herní studio, stojící převážně na kontroverzním designérovi jménem Gareth-Michael Skarka. Staví převážně http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/prehled-4e-produktu.html
  • Základní pravidla 4e

    Player's Handbook, Dungeon Master's Guide, Monster ManualAutoři: Rob Heinsoo, Andy Collins, James Wyatt Datum vydání: červen 2008 Pravidla: D&D 4e Vazba/Stran: http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3848.html
  • RPG Technika: Řízené scény pro D&D

    Řízené scény Když se postavy dostávají do osobních okamžiků, užijte řízených scén (directed scenes) ke zkrácení času a sdílení vašeho dramatického záměru http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rizene-sceny.html
  • D&D 4e: Stavové karty

    D&D Stavové karty autoři:http://dnd4.com/ překlad: ShadoWWW rok vydání: 2008 Stavové karty jsou neoficiální herní pomůcka pro http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dnd4e-stavove-karty.html
  • 4e: Historie Ostrůvků světla

    Historii Ostrůvků světla lze rozdělit na čtyři éry: Čas předvěký, který pokrývá události před stvořením života ve světě smrtelníků. Úsvit Světa, kam spadají http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/3819.html
  • DnD 4E očima Dalcora

    Právě vyšlá čtvrtá edice Dungeons and Dragons je velmi diskutovaná a vyvolává mnoho vášnivých debat, kde proti sobě stojí hráči s nezvratnými argumenty. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3768.html
  • 4E World jinak

    [page name="Inteligentní rasy"]Je tu (byť neoficiálně) čtvrtá edice našeho milovaného DnD a mnozí už testují. Přes počáteční nadšení jsem za posledního http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/world-4e-jinak.html
  • Boj, jak na to?

    Ať si říká kdo chce co chce, bez pořádného boje je dnd jako když "mrdá a nemá kulky". Každý správný dračákista vám rád vysvětlí, že jejich družinka je http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/boj.html
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1196141242981 secREMOTE_IP: 18.97.14.87