-
Předmluva
Tento článek mluví o historii DnD licencí a licencování, ale fakticky jde o historii právě jedné licence - OGL, "Open Game License verze 1.0a", http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/historie-dnd-licenci.html
-
Následující text je velmi DnD centrický, protože, přiznejme si, licencování RPG je historicky z velké části odvozeno od licencování DnD plus DnD http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/ogl-dnd-licence-a-prava.html
-
Význam kouzel
Originál, únor 2016
Trochu jsem se flákal Twitterem a došlo mi, že bych chtěl rozvést pár věcí o kouzlech. Nejspíš z toho budou dva posty, http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/vyznam-kouzel-a-dopad-magie.html
-
Chtěl jsem zmapovat kouzelníkovu věž se zvratem – něco, kde by se mohl ukrývat a experimentovat mág s mírným sklonem k steampunku. Co by takový mág http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/5098.html
-
Dva vzájemně provázané články z blogu Freda Hickse, jednoho ze dvou původních autorů Fate a zakladatelů Evil Hat - a také fanouška DnD a mnoha dalších http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/zony-misto-ctverecku-a-naopak.html
-
Poslední případ
Toto dobrodružství je volnou adaptací Gumshoe dobrodružství (tuším, že z knihy Book of Unremitting Horror) do D&D 4e prostředí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/5050.html
-
Na jednom fóru jsme se s fanoušky různých edic Dungeons & Dragons neustále motali v kruzích kolem odlišných herních stylů a nakolik je různé edice http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4983.html
-
Velmistře Roslowe,
Nerullův kněz zemřel. Příčina smrti se zdá být přiložená, ale vzhledem k načasování a osobě, o níž se jedná nelze nečistou http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4958.html
-
Jediný přeživší
Myslíš si, že znáš nestvůry. Možná si strávil svůj život bojem se zrůdami v podzemních říších, čelil jsi démonů v rouhačských http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4905.html
-
Věčný zápas
Prosím račte vstoupit. Posaďte se k mému stolku. Nedotkejte se run. Poskytují nám určitou míru ochrany před zvědavýma a věštícíma http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4896.html
-
Neztracená láska
Není nic zvláštního na člověku hledajícím svou ztracenou lásku. Vidím to ve tvých očích. Ta, na které ti záleží, tě zanechala v http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4889.html
-
Napsal Jim Raggi
Jedním z projektů na kterém jsem pracoval přes léto byla příručka k psaní dobrodružství. A i když je dokončení už rozjetých projektů, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/pruvodce-tvorbou-dobrodruzstvi.html
-
Díl první - Setkání
„A zas je nás o jednoho míň…“ utrápený hlas se odrazil o dřevěné dno právě dopitého korbele.
„Ale dokázali jsme to. Nikdo http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4883.html
-
[page name="Ostatní"]
Osud nám přivál do cesty řadu postav. S některými se již nesetkáme, s jinými dost možná ještě ano. Ať tak či onak, příběh http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4887.html
-
Souhrn **** Dějství prvé **** Setkání skupiny. Vydáváme se do podzemí v doprovodu Kozlovského. Pár šarvátek s nemrtvými. Pavouk nakažen záha http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4882.html
-
[page name="Část první - Začátek konce"]
Část první - Začátek konce
Všechno to začalo velkým pádem. Pro Nerath, pro mě, a v neposlední http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4878.html
-
Dopis 1: Adresát: Poručík Renault, Hlídka
Na váš rozkaz jsem infiltroval místní buňku tajné organizace Nehynoucího plamene. Infiltrace organizace http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4879.html
-
Vyzvednutí nebožtíka..
Zdar dědo, zase na tebe myslím, musím se přiznat, že mi chybíš a chybí mi tvoje moudré rady, kterými jsi vždy prokoukl http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/Nerath.html
-
1. Císařská hrobka
Káně krouží po obloze.
Myši pobíhají v síni.
Drak spí v hlubinách.
Budu toho litovat. To jsem si říkal, když jsem http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4871.html
-
Elfí soutěska
Slož si své vybavení, příteli. Dnes již se dál vydávat nebudeme – alespoň ne, dokud nepadne noc. Vidíš ten most támhle, za hranicí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4860.html
-
Překlady základních příruček
Dungeons & Dragons Player's Handbook 4E
autoři: Rob Heinsoo, Andy Collins, James Wyatt
rok http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dnd4e-preklad.html
-
Pojďme si nejprve ujasnit pojmy - Co je to takový drow a odkud pochází?
Typický drow, neboli temný elf, je fotografickým a povahovým negativem typického http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4831.html
-
Stařena přijme chléb, který jí mladík nabídl a poděkuje. „Možná ti budu jednoho dne užitečná,“ řekne. „Pověz mi, co hledáš.“
Mladý muž vysvětlí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4803.html
-
Sem s představením!
„Vítejte poutníci na skromném představení dnešního večera! Bohužel mám znepokojivou novinu: náš soubor tanečníků se trochu zdržel. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/rary-zradce.html
-
Mnoho lidí se dívá na Dungeons & Dragons jako na simulaci. Jistě, kořeny této hry leží v simulaci. Například zranění způsobené mečem nebo kopím http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4802.html
-
Svět lidí je roztříštěný a rozdělený, ponořený do prohrané bitvy s temnícím světem a svou vlastní nevědomostí.
Nebylo tomu tak vždy. Kdysi lesk http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4777.html
-
Část třicátá první – Ve jménu letního dvora Ležel na ledové podlaze a díval se vzhůru širokým chřtánem šachty. Táhla se až k vrcholu věže mnoho set http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky-3.html
-
Teorie herního vývoje je plná dvojakosti. Hra versus simulace. Složitost versus jednoduchost. Sandbox versus příběhovost. A tak dále. Existuje však http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4792.html
-
Nezvaný host
„Á, vidím, že dorazil nezvaný host, přesně jak jsem očekávala. Ano, vím, že sis užíval můj tanec dnešního večera. Nejsi první giorgio, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/kas-a-vecna.html
-
Na úplném počátku nabízelo Dungeons & Dragons jen velmi malou přizpůsobitelnost. Naházeli jste si statistiky (a když byl váš DM namyšlený, nedovolil http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/pravidla.html
-
STŘEDEČNÍ NOC. Je čtvrt na 7 večer. Hráči vyzvedli večeři a scházejí se kolem stolu. Jak je u skupiny zvykem, jeden z hráčů koupil večeři http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4787.html
-
Magie, umění, obnova a krása – to jsou Ochráncovy obory, dary, které pradávný Corellon propůjčil smrtelnému světu, když rosa Stvoření ještě zasychala http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/corellon.html
-
Minulý týden jsem mluvil o účinku prezentace pravidel na hru, zejména vzhledem k jejich množství. Tento týden bych v tom rád pokračoval. Budu pojednávat http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4785.html
-
PONDĚLNÍ NOC. Dobrodruzi jsou na 22. úrovni a právě putují jako posádka na lodi směřující západně přes Dračí moře.
http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4784.html
-
Jsem Monte Cook, herní vývojář, který pracuje se hrou na hrdiny Dungeons & Dragons. Vítejte v Legendách a znalostech, článku, ve kterém vám přednáším http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4782.html
-
A ti kteří se narodili nedaleko, ti kteří chodí stezkami neviděnými a ti kteří znají pravidla přirozeného světa, který je pod vlivem Vílí divočiny http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/nevidene-stezky.html
-
V mé nové roli u Wizards of the Coast je mou povinností podívat se na hru jako celek, ne jen na nejnovější příručky. Mou prací není rýpat se v této http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4780.html
-
Dbej mých varovných slov, člověče, slyš!
Neb jinak tě příběhy tyhle zahubí spíš,
jako malý viděl jsem věci divotvorné.
vykouzlené pomocí http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4770.html
-
Existuje místo, kde slunce nikdy nevychází a měsíc nikdy nezapadá, kde stromy jsou navždy pokryty ledem. Na severu se k obloze tyčí mohutný ledovec. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/princ-mrazu.html
-
D&D zahrnuje mnoho témat. Má práce na hře pak může vypadat téměř schizofrenně, jak skáču z jednoho tématu na druhé. Musíte to se mnou vydržet. Nedokážu http://www.sun.d20.cz/clanky/RPG-odborne/4775.html
-
Napříč Světem, často nepříjemně blízko izolovaných městeček bojujících o přežití, se rozkládají hájky, které jakoby ignorovaly změny ročních dob. Listy http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4765.html
-
Například já vedu každý týden sezení v obědové pauze a s méně jako hodinou času na hru se většina bojů natáhne přes dvě sezení. Taková situace představuje http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlost-souboje.html
-
Ponořeno pod podmáčenou půdou na okraji velké Kalnoroklové bažiny ve Vílí divočině se před zraky hněvivých šlechticů Letního dvora ukrývá tajemství. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/4757.html
-
Každá schopnost má svůj popisek, pár řádek atmosférického textu hned pod jménem schopnosti, které popisují, jak se ta projevuje v akci. To, že http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/schopnosti-s-jinou-prichuti.html
-
Príručka Hráča
Tento Svet Potrebuje Hrdinov
Do rozprávkového sveta čarov a príšer prichádza nový vek dobrodružstiev. Táto http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/preklad-4e-sk.html
-
březen, 12.
Snažím se bojovat se vztekem, snažím se zbavit pocitu křivdy. Moc to nejde. Prostě. To. Není. Spravedlivé. Jednou, jedenkrát jsem http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/amazing-adventures-aiss.html
-
Část šestnáctá – O mrtvých jen dobře…
Prudce se napřímila, když jí projel ledový chlad. Nepříjemný. Mrazivý. Jako by vám počítal páteřní http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky-2.html
-
Mladý gnoll se šoural. Snažil se cestu k šibenici protáhnout, jak jen to šlo. “Taková hloupost!“ Jak jen se mohl nechat tak trapně chytit! A proč ho http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/4744.html
-
Hráči počítačových her, z poslední doby jmenujme World of Warcraft, či Dragon Age: Origin jsou doma. Achievementy – česky „Dosažené cíle“ – jsou jakési http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/achievement-featy.html
-
Nicméně ne každý zlosyn, kterého hrdinové překonají, si zaslouží smrt. Někteří - ti nejbídnější - zaslouží něco horšího. Jindy se hrdinové rozhodnou http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/zivot-v-porazce.html
-
Kalendář AA I. Kapitola 12.3. Aiss je přidělen Ghar jako ochranka. Sven a Konstantin s Metodějem se k nim přidávají v hospodě. 14.3. http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/aa-npc.html
-
Pamatuji si, že když jsem poprvé shlédl film The War Lord s Charltonem Hestonem, byl jsem znechucen zjevným nezájmem scénáristů k věrohodnosti historického http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/hracska-ocekavani.html
-
Blíží se vydání produktů řady Essentials a s nimi i mnoho změn v pravidlech. Rozhodl jsem se přeložit příslušný článek, abyste měli jasnější http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/4684.html
-
Cyklus vzestupů a pádů
V literárním žargonu se struktuře, která vzniká z řetězce překážek, říká struktura vzestupu a pádu. Pří střetnutí s překážkou http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4649.html
-
Úvod
Tvorba príbehu (či už pripraveného vopred alebo vytváraného za jazdy, určeného pre herné sedenie D&D alebo vytváraného v rámci tvorivého http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4540.html
-
Odchod z domova „Drahá, všimla sis jak náš Ghakadhaar vyrostl?“„Jistěže všimla. Jsem přece jeho matka. Je skoro jako ty v jeho věku.“„Ale jdi. Já http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/ghar-minulost.html
-
Rudá lilie
Poté, co se pořádně prospali po opuletní večeři s vartenskými pány, vydávají se <a href="http://www.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky.page20.html">Sven</a> http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/gaerwyn.html
-
Část první – Přízračná lebka
Vzpomínky mne opouštějí. Myslím, že čas konečně nadešel. Modlím se za to už nejméně staletí. O sto let víc, než http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/svenovy-zapisky.html
-
Slunovrat
(21.6.)
Alnag ?(14.3.2010 19:46):
hele, dělali jsme na minulé session něco, než jsme šli do http://www.sun.d20.cz/skupina/121/clanky/aa-sumarizace.html
-
Každý chce být vykradačemStále si pamatuješ ten den. Byls jenom dítě, když vkráčeli branou otcova zaprášeného statku a požádali o vodu a místo na přespání. http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/cech-vykradacu.html
-
Pro smrtelníky existuje jen jediná jistota: smrt. A je proto drobnou ironií, že božstvem, které zosobňuje nevyhnutelný konec je jeden z mála smrtelníků, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/pani-vran.html
-
Nostra gens iam non una sumus= Náš rod už není jeden.
Císařovna absolutního chaossu (dis-harmonie) působila na celý svět příliš dlouho.
A na Sigilu http://www.sun.d20.cz/skupina/105/clanky/sigilum1.html
-
Nemějte tolik hráčů! To zvláště platí pro 4. edici, kde standardní souboj zahrnuje 10 bojujících. Pět postav vyvážených pěti nestvůrami. Každý hráč navíc http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rychlejsi-souboje-4e.html
-
D&D 4e: Základy kouzelnictvíTajemství Točité věže
Napsal Eytan Bernstein, vyšlo v Dragonu 380
Angl. originál v PDF + nové odbornosti, kouzla http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/4457.html
-
Sezení první Úterý, 13. května Družina byla požádána paladinkou Stříbrného Plamene, Melissou Terresovou, zda by neprozkoumala události ve staré pevnosti http://www.sun.d20.cz/skupina/134/clanky/4464.html
-
Nejen sluneční bůh
Amaunator, prastarý Nethereský bůh řádu a slunce, zastává patronát i nad doménami práva a času. Soudy, které vynáší, mohou být tvrdé, http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/amaunatentononc.html
-
10) Dixie
V komixu "What's New?" na stránkách časopisu Dragon se představil nejen jeho autor Phil Foglio, ale i jeho zaoblená spoluhostitelka a přítelkyně http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/deset-dnd-kocek.html
-
Nezávislý
Zde budou NPCčka které k nikomu nepatři, či ještě nevíte ke komu patří...
Cain
-Syn Boha, jeden ze šesti bratrů. Sloužil kdysi Tiamat a http://www.sun.d20.cz/skupina/129/clanky/4449.html
-
Hráč 1: Člověče, to je tenhle měsíc už podruhé, co polovina družiny umřela při střetnutí! Hra, kterou vedeš, má příliš vysokou obtížnost.
Dějmistr: Hele, http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4448.html
-
Memphis
Slunce se už přehouplo na západní stranu, ale stále nemilosrdně pražilo a spalovalo kůži třem podivným cestujícím, kteří se těžkopádným http://www.sun.d20.cz/skupina/129/clanky/4432.html
-
Už jsem za ní neplatil clo, což je výhoda hned ze dvou důvodů. Jednak vás to vyjde levněji. Daleko důležitější je ale skutečnost, že vám zásilka dorazí http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/av2-quick-review.html
-
ProstředíSvěty Fafhrda a Šedého myšilova nebo Conana jsou beze sporu "low fantasy". Nejsou poseté stovkami humanoidních ras, vílí lid si to z rozmaru nerozdává http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/mec-a-magie.html
-
Tak jak to tu už párkrát udělal Yashamaru, tak i já sem teď píšu námět na kampaň, jež by se měla odehrávat v Eberronu, magetech světě, jenž mě osobně http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4381.html
-
Znalost sklářských postupů se v Angsteru traduje do počátků existence města a spočívá jednak v postupu obvyklém v širokém okolí a jednak v unikátním způsobu http://www.sun.d20.cz/skupina/72/clanky/crossroads-angster.html
-
Hladké přistání
Studená válka má mnohá bojiště.
Jedním z těch méně krvavých, ale přesto občas smrtelně nebezpečným jsou sportovní střetnutí. Mistrovství http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/4370.html
-
A jsem tu zase. Pokud jste nečetli první článek, který vysvětluje jméno hry, kterou budete hrát, tak klikněte sem. Abych to shrnul, v případě že jste líní http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4296.html
-
Pro účely naší hry jsem vytvořil nový druh Griffina Bouřného. Pravidla jsou DnD 4E. Z důvodu lepší úpravy přikládám ve formě PDF dokumentu.
Griffin http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/bourni-griffini.html
-
ProskurNeustále kypící životem, jsou ulice města plné příležitostí i nástrah, života ale i smrti ve své nejvšednější podobě. Obchod je srdcem města a zboží http://www.sun.d20.cz/skupina/72/clanky/crossroads.html
-
Za ta léta jsem recenzoval mnohé. Od hrozných komixů po příšerné filmy. A všechny měly jedno společné, co vypovídá něco o mně. Ano, mám rád nestvůry. Když http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4282.html
-
O vytváření postav již byla popsána spousta papíru – od základních tipů obsažených v popisu tzv. "buildů" povolání, po širší přehled popsaný v úvodu http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/4262.html
-
Ta, kterou dnes známe jako Havraní Královnu, je druhou nejstarší entitou vesmíru. V okamžiku stvoření prvního tvora přišla možnost smrti a z této možnosti http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/raven-queen.html
-
Závod s časem
Sem spadají takřka všechny honičky, útěky a podobné věci. Možná překvapivě, sem ale může snadno spadnout i potřeba vyřešit v omezeném čase http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3973.html
-
Na začátku je nutné zdůraznit, že výzvy dovedností považuji prakticky výhradně za záležitost celé družiny, nebo její větší části. Zajímavou situací může http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/fast-sc.html
-
V příručkách D&D čtvrté edice se používá celá řada různých fontů, které naleznete přiložené níže.
Nadpisy kapitol a hlavních oddílů jsou vyvedeny http://www.sun.d20.cz/clanky/stripky/4073.html
-
Zde si můžete stáhnou počeštěný Shado's 4e D&D Character Sheet. Počeštěný Shado's 4e D&D Character Sheet. http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/denik-postavy-4e.html
-
Čtvrtá edice není jen akční hra s figurkami
I když to tak často může vypadat. Věřím, že dobře uchopené a hrané dovednostní výzvy jsou cestou k tomu, jak http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/skill-challenge.html
-
Monster manual je jednou ze tří základních příruček Dungeons and Dragons, bez které to opravdu nejde. Jako takový už byl poměrně podrobně představen a http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/monster-manual-4e.html
-
Conlai píše:Bambusový háj
- kdokoli, kdo je od vás 3 čtverce a víc má concealment
- jako move akci můžete přeseknout několik stromků a nechat je padnout http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3944.html
-
Procházel jsem si Wizardí dobrodružství Keep on the Shadowfell, které se chystám hrát a také dělal jedno vlastní a narazil jsem na jeden zajímavý problém. http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/3921.html
-
Úvodní textPršelo jako takřka každý den. Dnes však z nebe padaly provazce neutuchajícího deště, mezi kterými kličkovali poslední chodci. S nastupujícím http://www.sun.d20.cz/skupina/120/clanky/na-hrane.html
-
Forgotten Realms: Příručky
O kvalitě produktů Forgotten Realms se vede nesčetně diskusí. Někdo si myslí, že jsou výborné. Jiný, že stojí za starou bačkoru. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/2840.html
-
Zahanben tímhle článkem jsem se odhodlal sepsat další paskvil k diskuzi. Tentokráte půjde o náš domácí herní styl. Pokusim se vám přiblížit, jak děláme http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/3898.html
-
Adamant Entertainment
Adamant Entertainment je malé herní studio, stojící převážně na kontroverzním designérovi jménem Gareth-Michael Skarka. Staví převážně http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/prehled-4e-produktu.html
-
Player's Handbook, Dungeon Master's Guide, Monster ManualAutoři: Rob Heinsoo, Andy Collins, James Wyatt
Datum vydání: červen 2008
Pravidla: D&D 4e
Vazba/Stran: http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3848.html
-
Řízené scény
Když se postavy dostávají do osobních okamžiků, užijte řízených scén (directed scenes) ke zkrácení času a sdílení vašeho dramatického záměru http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/rizene-sceny.html
-
D&D Stavové karty
autoři:http://dnd4.com/
překlad: ShadoWWW
rok vydání: 2008
Stavové karty jsou neoficiální herní pomůcka pro http://www.sun.d20.cz/clanky/pravidla/dnd4e-stavove-karty.html
-
Historii Ostrůvků světla lze rozdělit na čtyři éry: Čas předvěký, který pokrývá události před stvořením života ve světě smrtelníků. Úsvit Světa, kam spadají http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/3819.html
-
Právě vyšlá čtvrtá edice Dungeons and Dragons je velmi diskutovaná a vyvolává mnoho vášnivých debat, kde proti sobě stojí hráči s nezvratnými argumenty. http://www.sun.d20.cz/clanky/produkty/3768.html
-
[page name="Inteligentní rasy"]Je tu (byť neoficiálně) čtvrtá edice našeho milovaného DnD a mnozí už testují. Přes počáteční nadšení jsem za posledního http://www.sun.d20.cz/clanky/svety/world-4e-jinak.html
-
Ať si říká kdo chce co chce, bez pořádného boje je dnd jako když "mrdá a nemá kulky". Každý správný dračákista vám rád vysvětlí, že jejich družinka je http://www.sun.d20.cz/clanky/tipy-a-triky/boj.html