-
Předchozí 4 díly téhle blogové série byly skutečné základy věci - získat přehled v RPG, vhled do jejich fungování, začít tvořit a naučit se příjimat kritiku. http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/52842.html
-
Rovnou na začátku své designerské dráhy absolutně a navěky zapomeň na to, že by existovalo cokoliv jako špatná kritika, ať už slovo "špatná" nahradíš čímkoliv http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/52825.html
-
První dva blogy mojí možná-série mluvily o tom, co a jak si nastudovat - ať už čtením, nebo, především, hraním a hraním si s hraním. Nicméně nepropadni http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/52824.html
-
V minulém díle této mé možná-série jsem psal o potřebě hrát a číst co možná nejvíc her co možná nejvíce způsoby a trošku i o tom, jak hry reflektovat. http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/52701.html
-
Nedávno jsem dostal otázku, jak se naučit (RPG) game design.
Dal jsem nějakou okamžitou odpověď o tom, že je potřeba si nastudovat a vyzkoušet nějaké http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/52675.html
-
Ahoj znovu všem,
skupina Na Tahu již není žádným nováčkem na české RPG scéně. Jejich dobrodružná kampaň Věčné Duše (Počátek) začala během koronavirové http://www.sun.d20.cz/blog/N%C3%A1%C4%8Deln%C3%ADk+Velk%C3%BD+Nos/52327.html
-
Tenhle díl blogčku je v podstatě takové doplnění k věcem ze Scénáristiky - resp. nějaké související myšlenky a názory k tématu, které jsem ale z mnoha http://www.sun.d20.cz/blog/sirien/51965.html