Hlášky

Způsoby jak naštvat DMa
Nedoporučuji zkoušet na vlastní kůži. Obzvláště nedoporučuji svým hráčům! Alnag
[#44] Udělejte si postavu komunistu, NPC postavám říkejte soudruhu a nepřátelům ty kapitalistická sviňo (funguje to)
[#42] Kdykoli vás DM zastaví při cestě a popisuje budovu či postavu, řekněte: ,,No a co,jdu dále‘‘
[#41] Kdykoliv se DM ohradí slovy: Protože já jsem DM, nakloňte se ke svému spoluhráči a pošeptejte mu tak nahlas aby to Dm slyšel: ,,Dm zde jsem člověkem, zde nakupuji"
[#40] Pozn. k #39 - osobně odzkoušeno. Navíc to zvládli pouze dva členové skupiny z šesti. Ostatní se teprve k drakovi rozbíhali.
A bez kritického hodu. Drak teleportaci nepřehodil pouze o jedno jediné číslo - 15:14
[#39] Odteleportujte mu draka za pomoci zaražení teleportační tyče do drakova kotníku poté, co jste mu stejným způsobem urazili šupinu, bez téměř jakéhokoliv boje.
[#38] Brewson se po chvíli vzbudí po tom co ho okradli jeho dva společníci a zjistí že v jeho blízkosti je nemrtvý. Těsně před útokem nemrtvého se objevuje démon a nemrtvého odvolává. Brewerson dostane nabídku jak si zachránit život.

Démon(DM): "Můžeš si zachránit život, avšak musíš zabít své dva druhy."
Brewson(hráč): "Dobře, jaká bude odměna?"
Démon: "Tvůj život."
Brewson: "Ale no tak, to jsem měl už předtím."
Démon: "Máš na to třicet dní."
Brewson:"Jen měsíc? Jak je mam za tak krátkou dobu najít?!"
Démon: "Třicet dní."
Brewson: "Ty vole, víš jak je tahle smrdutá jeskyně velká? Navíc mě bolí noha! A jestli se dostanou odsud pryč tak je jen tak nenajdu."
Démon: "Tři týdny"
Brewson: "Slyšel jsem tři měsíce?"
Démon: "Dva týdny."
Brewson: "Fajn, fajn, dva týdny... na jednoho?"
[#37] Nad vaší lodí krouží prastarý bílý drak. Paluba je plná nepřátel. Váš barbar zhodnotí situaci a pak z klidným hlasem řekne: "Dobrý to nestojí za to abych se rozzuřil." Pak o pár kol později usmrtí draka třemi po sobě jdoucími kritickými zásahy.
[#36] 5 z vašich 6 útoků očarovanou oboustrannou válečnou sekerou bylo krytických. A pak se zeptate. "Jak je na tom?"
[#35] osobně vyzkoušeno- COKOLI co DM řekne vemte doslovně. Kdykoli, když se to bude nejméně hodit se ozvěte s naprosto dementní hláškou..a když si bude stěžovat, že ho štvete? vždy se dá něco odvětit:
štvát je možné divou zvěř, ale né tebe... ty nejseš ani divej, ani zvěř... to bych zvěř urazil, kdybych tohle řekl...
já tě nežeru!!! na to seš moc velkej... nevešel byses mi o pusy
játě ne*eru!!! to bych tě nejdřív musel sníst... a už jsem řek, proč to neudělám...
[#34] Kdykoliv se ve hře oběví draci (nebo na ně přijde řeč) tak začněte dokola zpívat(Nejlépe celá družina): Dráčkové ,dráčkové ,Kdepak ste dráčkové , Dráčkové ,Dráčkové......(Pokud umíte tak zpívejte dvojhlas a kánon) A můžete dát krk na to ,že dříve či později přiletí drak.
[#33] Když se vás DM zeptá co vám padlo na d20 tak vždy odpovězte: "hadí oči!"
[#32] Reagujte na DM a před svou reakcí přidejte Raise, All in, fold...
[#31] Když se schyluje k finální scéně, bitvě plné atmosférických popisů, běžte si připravovat obvzvláště složité a pracné jídlo. Funguje skvěle pokud hrajete v kuchyni (vyzkoušeno)
[#30] Na osme urovni zabijte kamennou strigu na sestnactem levelu diky tomu ze si DM hodi trikrat jednicku na jeji obranu pri utoku na hlavu a zachranite si tim postavu v poslednim kole souboje pred smrti. Doporucuji hazet cele sezeni obecne cisla u maxima kostky kterou zrovna hazite. DM okamzite najde situaci kde vam kostky nepomuzou
[#29] Až přijde řada na váš útok, oznamte: "Vypláznu na něj jazyk. Dvacítka!"
[#28] Ignorujte jakýkoliv vymyšlený příběh a ve hře více hráčů se navždy rozeběhněte všichni do okolí, kde řešte vážně takévé věci jako sběr červených muchomůrek nebo nákup spodního prádla pro svojí přítelkyni.
[#27] Při střetnutí s cpčky se ptejte jestli mají knír, popřípadě proč ho maj nebo nemaj
[#26] V každé hospodě na kterou narazíte, i kdyby to byl ten nebezvýznamnější pajzl, se ožerte a pak ji vyhodte do luftu.
(Fakt to funguje...v našem světě už je prohibice pod trestem smrti)
[#25] 25. stále se DM ptejte "a próč"?
[#24] Vzdy uspejte pri zachrannom hode (saving throw).
[#23] Ked viete ze si DM dlho pripravoval nejaky dungeon tak pred vchodom do neho povedzte: "Tak tam sa mi nechce. Ideme inde."
[#22] Za každóu vetóu dadať - prilož kartu
[#21] Kdykoli je vaše postava v bezvědomí a DM popisuje ostatním nějakou scénu vyžadujte, aby si vaše postava uslintla.
[#20] Snažte se prodávat útočícím nepřátelům části svého vybavení.
[#19] Pořád opakujte, že v Diablu (nebo nějakém jiném RPG) to funguje jinak, a že jste na to zvyklí.
[#18] Jakmile postavy narazí na jakéhokoliv tvora, DM ho popíše (i když je to třeba kovář), řekne co tvor dělá a ptá se na vaši reakci, vždy se naoko zamyslete a ... "Prostě útočim!" ... a hoďte si kostkou ... jednou vás DM vezme za slovo ... výsledky jsou nečekané.
[#17] Něco mezi sebou špitejte a přitom se na DM tu a tam spiklenecky podívejte. Nakonec prohlaste: "Snad to neslyšel." (funguje taky: Snad ho to nenapadne apod.)
[#16] Při nalezení jakékoli postavy řekněte: Dám mu pusu.
[#15] Velkému drsnému CP odpovídejte při každé příležitosti stylem: "Ano, Pane" "Dle rozkazu, Pane" "Jak poroučíte,Pane" apod.
Pro větší efekt hulákejte ... a do 10 min ...
[#14] Když něco, COKOLI, zabijete, tak to ošoustejte. Uřízněte uši nebo cokoli podobného. Posaďte se, zapalte si dýmku, a alespoň 20 minut pokuřujte.

Po třech sezeních... uvidíte sami.
(Já dostal rakovinu jazyka a hrtanu z dýmky, a tyfus z uší :-)
[#13] Už jedou a král se vrací fakt funguje (ověřovali jsme to do - 200000 zkušeností)
[#12] Před každým soubojem se nepřátel optat, zda-li nemaji tabák, eventuelně i dýmku.
[#11] Při každé příležitosti křičet "UŽ JEDOU" nebo "KRÁL SE VRACÍ" (Je to vyzkoušený)
[#10] Pokuste se oblafnout modrého draka a udělejte to tak, že DM neuspěje v hodu ... dvakrát!
[#9] Povšimněte si, že se to DM konečně nabifloval.
[#8] Nastudujte si potvoru, s níž často bojujete, líp než DM, což ho donutí, aby se to konečně nabifloval.
[#7] Vykřikněte "pětku", kdykoliv se vás DM zeptá, co jste hodili, bez ohledu na to, co to bylo.
[#6] V pětičlené skupince zabijte DMovo hlavní monstrum, které nahazoval 2 hodiny, během 5 kol.
[#5] Zakouzlete "Ohnivou kouli s vymezenými cíli", zatímco je družinka obklíčena 16 mumiemi.
[#4] Úspěšně zakouzlete "Železo v látku" na stráž v očarovaném brnění.
[#3] Coby Minotaur, dojděte k Ettin Trollovi a zabijte ho v jednom kole. (Taky to pěkne setře družinu).
[#2] Použijte svého protivníka jako živý kyj a pak se DMa zeptejte: "Jaký to dělá zranění?"
[#1] Zatímco čekáte až na vás při útoku dojde řada, náhodně si vyberte jedno ze seznamu svých kouzel a řekněte: "Zajímalo by mne, co tohle kouzlo dělá?"

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.053647041320801 secREMOTE_IP: 44.197.113.64