Tipy a triky

Alnag
23.3.2007 16:33
Drak? DRAK??? DRAK!!!! Utíkejtééééé.
Tak tohle je to, čeho chceme dosáhnout.
Autorská citace #81
8.8.2017 22:04 - sirien
LokiB píše:
no, je to asi na zvážení každého. mně přijde, že šance ji trefit, je mizivá

Pro jednoho lučištníka možná - pro celý oddíl co to tam pošle jak koberec... ostatně i v tý samotný scéně kdyby Drogona neobrátila o 90° a nechytla tu salvu na jeho pancíř tak z ní moh bejt dobrej jehelníček.

A neřikám, že na sebe má nutně narvat full pláty - ale nějaká aspoň kroužkovka by neuškodila. A o obratnost bych se tak moc nebál - ta potvora je tak velká, že jí Daenerysina přítomnost v létání zjevně nijak neomezuje a po Daenerys se nechce nic moc víc, než aby se pořádně držela a sem tam zařvala nějaký to "drakarys!"

LokiB píše:
ono se o moc snáz zůstává stát a dál bojovat, když ti to napíše scénárista do scénáře, než když to máš fakt udělat.

Jakože mi fakt v komentáři k televizní fantasy sérii vyčteš, že sem nenapsal "hej a ty vojáci byli vykreslený jako fakt hustá parta, když tam zůstali stát"? :)
Autorská citace #82
9.8.2017 07:23 - Ugy
Jako souhlasím, že by si Daenerys měla vzít nějaký brnění, bohužel si myslím že k tomu nedojde. Protože už by to nebyla ta "křehká" dívenka s drakem.

Taky vám někomu kromě mě připomínal Drogon při záběrech z boku Serenity (Firefly)? Mám na mysli to strašně vypouklý břicho směrem dolů. Drak byl udělanej krásně, ale od chvíle co jsem si toho všiml jsem v hlavě slyšel pořád dokola "You can't take the sky from me"
Autorská citace #83
9.8.2017 08:07 - sirien
Ugy píše:
"You can't take the sky from me"

Bron to zkusil :)

Jinak popravdě ani moc nepřipomíná...
Autorská citace #84
9.8.2017 08:36 - Tarfill
Jo, břicho mají ty draci podle mě taky docela moc vypouklý (nafouknutý), ačkoliv jinak vypadají přesně tak, jak si draka představuju i já.
Jen se množí otázky, co mi k GoT nejsou jasné a co se s každým dalším dílem jen přiostřují - a to je ale spíš do jiné diskuze -
např. proč sakra Daenerys přiletěla jenom s Drogonem? Kde nechala ty další dva draky?
A co sakra to bylo za jezírko, do kterého spadl Jaime, když spadl jen metr od břehu a je tam hloubka několik metrů...? ;-)
Kolik času uteklo od doby, co Dany vyrazila proti Lannisterům a jak pomalí jsou bílí chodci, když mezitím na Zimohrad dorazila i Arya a Bran... ale to tady neřešme, potřeboval jsem si jen "odplivnout" ... ;-)
Autorská citace #85
9.8.2017 11:23 - LokiB
sirien píše:
Jakože mi fakt v komentáři k televizní fantasy sérii vyčteš, že sem nenapsal "hej a ty vojáci byli vykreslený jako fakt hustá parta, když tam zůstali stát"? :)


"Vyčteš" je snad zbytečně přísný slovo :)
jen jsem k tomu přidal s mrknutím oka maličký komentář, když jsem si vzpomenul, kolikrát se lidi (neříkám, že ty), odvolávali na to, že "hej, v tom a v tom filmu to dělali, tak to tak přeci funguje!"

Tarfill píše:
např. proč sakra Daenerys přiletěla jenom s Drogonem? Kde nechala ty další dva draky?

vždyť tam byli všichni 3 draci, ne?

Tarfill píše:
A co sakra to bylo za jezírko, do kterého spadl Jaime, když spadl jen metr od břehu a je tam hloubka několik metrů...? ;-)


Takových jezírek je v přírodě ve skutečnosti celkem dost, člověk se nesmí nechat ovlivnit představou českých rybníků :)
Některá krasová jezera/jezírka jsou třeba dobrým příkladem.
Autorská citace #86
9.8.2017 12:19 - Tarfill
LokiB píše:
vždyť tam byli všichni 3 draci, ne?

já jsem viděl pouze jednoho, na kterým seděla Dany... nebo jsem slepej, nebo jsem koukal na jinej díl... ;-)

LokiB píše:
Takových jezírek je v přírodě ve skutečnosti celkem dost

To sice jo, ale většinou k nim nevede pohodlná písčitá pláž, nýbrž strmější skalnatý svah... Tento případ je samozřejmě záměr režiséra, tudíž větší polemika je zbytečná, ale fakt mě to překvapilo a nepůsobilo to na mě věrohodně.
Autorská citace #87
9.8.2017 13:20 - sirien
Hloubka jezírka nehraje moc roli, i kdyby tam byly jen dva metry tak by to mělo stačit.

Do bitvy vzala jen jednoho draka protože jeden bohatě stačí a má nad ním kontrolu - kdyby jí další dva lítali všude okolo tak kdo ví co všechno by vypálili a kam všude by se vydali ještě po cestě - z taktického hlediska je lepší mít jednu hustou potvoru která útočí tam kam potřebuješ než mít tři z nichž dvě útočí náhodně kam je zrovna napadne - to by třeba mohli taky podpálit vlastním vojákům linii do níž chtějí útočit nebo by jim za zády kvůli třeba čtyřem utíkajícím nepřátelům odřízli ústupovou cestu atp.
Autorská citace #88
9.8.2017 21:25 - LokiB
Jo aha, tři byli v tom linkovanym útoku na flotilu ... to se mi popletlo. ale tam nějak nevadilo, že jsou tři chaoticky útočící
Autorská citace #89
9.8.2017 21:58 - sirien
LokiB píše:
ale tam nějak nevadilo, že jsou tři chaoticky útočící

ne no - tam se nepletla pod nohy žádná vlastní flotila ani armáda. Když je všechno okolo nepřátelský, tak Ti může bejt ukradený, jakou paseku tam dva další z řetězu urvaný draci nadělaj a klidně je tam pustíš. Když máš do sebe zakleslou svojí a nepřátelskou armádu/flotilu, tak chceš bejt opatrnější, abys nakonec neskončil s 50% friendly-fire.
Autorská citace #90
15.8.2017 11:07 - Vojtěch
Ugy píše:
Taky vám někomu kromě mě připomínal Drogon při záběrech z boku Serenity (Firefly)? Mám na mysli to strašně vypouklý břicho směrem dolů. Drak byl udělanej krásně, ale od chvíle co jsem si toho všiml jsem v hlavě slyšel pořád dokola "You can't take the sky from me"


Tarfill píše:
Jo, břicho mají ty draci podle mě taky docela moc vypouklý (nafouknutý), ačkoliv jinak vypadají přesně tak, jak si draka představuju i já.


Pánové, ono to pravděpodobně nebude myšleno jako břicho a nebude to nafouknuté. To se jen do toho začal míchat nějaký zoolog a dodělali kost na upnutí svalů pro máchání křídly. Jako tady u holuba.



Tady je vidět, že to je clekem štíhlé.

Autorská citace #91
15.8.2017 14:34 - sirien
Mňo... osobně mi to přijde jako trošičku zbytečný realismus. U potvory, která by stejně vživotě nevzlítla bez magie. A která zvládá metabolizovat nehorázný množství munice do plamenometu. Jako... proč ne, ale mohli to udělat míň výrazný.
Autorská citace #92
15.8.2017 21:51 - Vojtěch
Jo, to klidně, jen jsem podotknul, že to není až tak stupidní, jako že by mu udělali pivní mozol, ale má to nějakou funkci.
Autorská citace #93
16.8.2017 11:38 - LokiB
Prostě chtěli "trochu jiného draka, než měli ti před námi" ... někomu přijde břicho nevábné, vzhledem k jeho představě draka.
Navíc nemají přední pár končetin, takže to vlastně podle DnD ani nejsou draci, ne? :)
Autorská citace #94
16.8.2017 12:17 - Vojtěch
Není to břicho, ale hrudník. Klasifikace DnD je irelevantní. Podle klasifikace DrD to drak je! :P
Autorská citace #95
16.8.2017 21:42 - PetrH
Trosku vetsi holub;)
Autorská citace #96
16.8.2017 23:12 - sirien
LokiB píše:
trochu jiného draka, než měli ti před námi

Harry Potter and Goblet of Fire, movie. +-.
Autorská citace #97
17.8.2017 00:19 - LokiB
sirien: tak ten právě to břicho/hrudník nemá v porovnáním s tímhle z GoT vůbec ...
Autorská citace #98
17.8.2017 01:52 - Vojtěch
PetrH píše:
Trosku vetsi holub;)


Tak alespoň víš, proč v Západozemí nosí poštu havrani ;)
Autorská citace #99
21.8.2017 12:18 - sirien
Loki: ne, ale má křídla jako přední končetiny (tj. chodí s nima a tak) (aspoň co pamatuju)
21.8.2017 13:22 - Merlin
Sirien: zjevná inspirace ptakoještěry

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.099522829055786 secREMOTE_IP: 44.203.219.117