Tipy a triky

Alnag
23.3.2007 16:33
Drak? DRAK??? DRAK!!!! Utíkejtééééé.
Tak tohle je to, čeho chceme dosáhnout.
Autorská citace #41
7.11.2007 14:16 - Argonantus
Blump.
(s ohledem na resurektování tohoto článku na jiném netu).
Autorská citace #42
25.11.2007 12:24 - kaito
Drak ouč to je to nejúžasnější stvoření co kdy bylo je a bude :)
Autorská citace #43
25.11.2007 14:36 - Fritzs
Aby postavy před drakem v hrůze prchaly... co takhle nechat obřího draka pilotovat obřího robota rozměrů menšího města...
Protože draci sou ťunťové (stačí se podívat na ty statistiky) a obří roboti jsou snem každého ťunti!
Autorská citace #44
25.11.2007 14:57 - bigbythewise
Fear aura ti nestaci? :)
Autorská citace #45
25.11.2007 15:48 - Fritzs
bigbythewise: Fear aura není špatná, ale aura of absolute terror je eště o pár řádů lepší
Autorská citace #46
25.11.2007 16:22 - bigbythewise
Jasne, ale to uz patri nekam mezi Epic a Munchkin Level Handbook.
Autorská citace #47
25.11.2007 17:07 - sirien
Hm, něco takovýhodle?
Autorská citace #48
25.11.2007 17:08 - sirien
ok, trochu blbě centrovaný, nechtělo se mi s tim patlat, prostě tohle:
http://i182.photobucket.com/albums/x59/Sirien-neiris/epicgear.jpg
:))
Autorská citace #49
25.11.2007 17:20 - Alnag
S dovolením jsem ti ten obrázek trochu zmenšil, aby se tam z něj alespoň většina vešla. Mimochodem autorem je Anry Nemo, ten samý týpek, co dělal mojí ikonku. :-)
Autorská citace #50
25.11.2007 17:37 - sirien
ah, cool... tu úpravu tagu s heigh a tak sem neznal...
Autorská citace #51
25.11.2007 21:44 - bigbythewise
Co to je za silenost? Vaham, jestli to je puldrak, drak nebo drakokonstrukt, nicmene vim jiste, ze by tomu chudakovi svitek s kouzlem metal melt nebo ironguard prisel vhod... Kresba je skvela, to se neda jen tak okoukat. Clovek jenom zasne jak tohle nekdo dokaze.
Autorská citace #52
11.12.2007 10:48 - Argonantus
Sirien:
Já bych řekl, že to je Big Munchkin osobně. To na té levé ťapce je dvojkulomet?
Autorská citace #53
11.12.2007 11:48 - Fibriso
spíše bych to odhadoval na "TPKOADM construct" template
Autorská citace #54
11.12.2007 19:26 - bigbythewise
Argonantus: Podle me to je vidlicka na pohodlne basteni dobrodruhu. Ty dve hlavy co mu trci ze zad slouzi k opekani.
Autorská citace #55
14.6.2014 13:27 - sirien
Autorská citace #56
14.6.2014 14:47 - ShadoWWW
To mi připomíná, jak Rodney Thompson komentoval titulní ilustraci na D&D Starter Setu, že zachycuje družinu dobrodruhů pár sekund před TPK. (Jinými slovy, že v D&D 5e budou draci opět drsní draci.)
Autorská citace #57
14.6.2014 15:08 - Colombo
I vy nekromanti.
Autorská citace #58
31.1.2017 12:04 - Log 1=0
Taková malá úvaha.
Draci jsou prastaří, spí v jeskyních na obrovských pokladech, umí létat a chrlit oheň. OK. Ovšem z logiky věci musela kdysi dávno existovat doba, kdy byli mladí, neměli poklady, ale snažili se je shromáždit. Ale už určitě uměli létat a chrlit oheň.
K tomu, aby vznikly všechny ty super věci v dračích pokladech, musela tehdy být slušná řemeslná úroveň. To v podstatě implikuje města. A co je takové město z pohledu draka? Ideální cíl. Spousta kořisti, snadný útok ze vzduchu, dobře to hoří.
To si museli uvědomovat i tehdejší obyvatelé, a museli hledat adekvátní obranu. Nabízí se jednak maskování, jednak nějaká ochranná silná a nehořlavá bariéra. Oboje zajistí nejlépe ta samá věc. Několik metrů zeminy. A nejlepší způsob, jak získat takovou vrstvu je zakopat se.
Hm, neříkal někdo, že je všude kolem spousta podzemních systémů, které jsou staré a plné pokladů?

Ne, nemyslím si, že jsem první koho to napadlo...
Autorská citace #59
31.1.2017 12:21 - LokiB
Log 1=0 píše:
Draci jsou prastaří, spí v jeskyních na obrovských pokladech, umí létat a chrlit oheň.


s třetí charakteristikou bych souhlasil, jakožto obecnou. zbylé tři jsou ... mno, settingově specifické :)
Mimochodem, nevysvětloval někdo v Zaklínači potřebu hubení draků jakožto obranu měst?
Že by Yennefer?

Píše:
"Vysvětlím ti to. Boj člověka o životní prostor a místo, jež mu v přírodě náleží, může být vyhrán a převaha člověka nad ostatními druhy a rasami zajištěna pouze tehdy, přestane-li kočovat, vláčet se za živobytím z místa na místo poháněn ročními obdobími a přírodními zákonitostmi. Jinak lidská populace nikdy nedosáhne patřičného rozvoje, neboť vývoj lidského jedince je příliš dlouhý - dítě je příliš dlouho bezmocné. Jedině v bezpečí, za hradbami města nebo tvrze bude žena schopna rodit rok co rok, přivést na svět dostatečné množství dětí a postarat se o ně, dokud se neosamostatní. Plodnost, Dorregarayi, to je rozvoj, to je podmínka přetrvání a nadvlády. A zde se střetáváme s draky. Pouze drak, žádný jiný netvor, je schopen ohrozit opevněné město nebo hrad. Kdybychom nehubili draky, lidé by se neshromažďovali, nýbrž by kvůli bezpečí žili odděleně. V hustě zastavěném lidském sídlišti je dračí oheň strašlivá pohroma, pohltí stovky obětí, hubí a ničí. Proto musí být draci vyhlazeni do posledního, Dorregarayi."


Jak onejlepší obrana jim přišlo vyhubení draků :)
Autorská citace #60
31.1.2017 13:03 - Log 1=0
I ta třetí není obecná. Ale tak všechny jsou řekněme běžné...

Vyhubení draků ovšem není nic snadného, určitě to vyžaduje i nějaké to zázemí, přípravu. A vzhledem k tomu, že ani zakopání se není 100% spolehlivé, tak se může vyplatit i tak (navíc, podzemní města ty prostředky mít může).
Dejme tomu, že se obyvatelům v podzemí moc nelíbí, tak vybudují armádu drakobijců, ta zničí draky až na pár nejsilnějších, ale přitom je zničena. Podzemní města jsou bez svých nejlepších bojovníků a zbraní snadnou kořistí pro slabší, ale zato úzko- a temno- milné potvory. Takže je najednou na povrchu mnohem bezpečněji, a je lépe se tam přesunout, i za cenu obrovských ekonomických ztrát.
Neříkal někdo, že ty dungeony jsou plné potvor?

Ono je to vlastně celé docela logické.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.082165956497192 secREMOTE_IP: 44.204.94.166