Střípky

brundibar
15.2.2012 17:00
Crowdfunding (kickstarter etc.)
Zajímá mě jestli máte někdo zkušenost s Kickstarterem.

Jde o způsob jak získat publicitu a prostředky pro svůj kreativní počin.

Prostředník si sice vezme 5-10%, ale na druhou stranu je to cesta jak získat sponzorský příspěvek nemalé výše na který by jinak takový kreativec nedosáhl.

více tady Kickstarter.com

U nás se chystá podobný projekt Starthead
(díky crowenovi za info)
12.10.2020 10:17 - Gurney
To vypadá ve skutečnosti velmi zajímavě. Obzvlášť ta kostka napětí, to jsem asi ještě v žádném rpg neviděl.
12.10.2020 10:46 - sirien
Gurney: 13th age, Escalation die.

(Trochu odlišná implementace, ale v zásadě stejná idea a pokud vím původní zdroj mechaniky - variace byly rozpracované mnoha house rules, viz i můj nedávný článek s GM nástroji)

Aegnor: moc hezké. Jako ono už původní SG RPG mělo hodně do sebe, dám sem ho moc nepotkal, ale SEB z něj byl kdysi dost nadšenej - zvlášť z konceptu "GM má víc planet=misí, hráči si při briefingu vyberou na kterou půjdou" a "za session se odehraje i víc misí, takže není tlak na délku epizod" a pak zejména na převzetí vcelku geniálního konceptu primary/secondary roles vzájemné zastupitelnosti v seriálu kde se postavy točí v kruzích (fighter Teal'c/O'Neill, leader: O'Neill/Carter, scientist Carter/Daniel, lore master Daniel/Teal'c...) Z těhle věcí něco přežilo?
20.10.2020 13:49 - Pjotr
Snad neurazi deskovka: Cactus town.

Svizna western oddychovka, dnes konci Kickstarter.
21.10.2020 00:24 - Aegnor
sirien: ohledně té zastupitelnosti nikde zmínka není, ale třeba vůbec není vidět, jak jsou designovaný classy. Třeba to tam bude nějak zapracovaný.

A k té escalation die ... jako nevím, přijde mi to hodně odlišný.
13th Age Escalation die funguje tím, že čím déle trvá boj, tím větší šanci na zásah postavy mají (a teda některý postavy mají na tu kostku vázané nějaké ability, pokud se pamatuju správně).
SG RPG má "stupně napětí", který se určuje na začátku série (kampaně), epizody (sezení) a scény. Teoreticky by to mohly být prostě stupně od jedné do X (tuším pěti?). Jedinej důvod, proč je to kostka, je že se občas ta kostka použije v nějaké schopnosti.
Kostka napětí slouží (dle mě) hlavně k informaci hráčů o tom, co mají od příběhu očekávat a jak vážně to mají brát. Když budu mít sérii s d8 a pak si dáme epizodu d4, tak to hráčům říká, že je to oddechová epizoda a můžou si to víc užít (Window of Opportunity, Extreme Wormhole ...). Naopak, když v sérii s d8 vytáhnu d12, tak jdou sázky nahoru, ukazuje to, že jde fakt o hodně (s06e22 - Full Circle, kupříkladu). Tohle u Escalation die nějak nevidím.
22.10.2020 09:21 - Gurney
Kickstarter na deskovku Darkest Dungeon (odkaz)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.27337002754211 secREMOTE_IP: 3.238.107.166