Tipy a triky

Dalcor
12.3.2011 08:24
Autorská citace #1
12.3.2011 08:24 - Thorar
A Tvoji hráči vědí o tom jak získat určitý achievement nebo je to překvapení? A jak často je hráči získávají?
Autorská citace #2
12.3.2011 14:04 - Dalcor
O tom že budou dostávat Achievem vědí, o tom kdy a za co nevědí. Je to alespoň jeden za session, protože se mě hráči točí. Ty mechanicky zvýhodňující nedávám tak často, zatímco achiev typu Wispa tě nidky nezavede na zcestí zase častěji.

V zásadě uděluji AF v okamžiku kdy dojde k nějaké zapamtovatelné scéně, která všechny bavila, nebo v okamžiku příběhové kličky, či příběhově výrazného prvku a samozřejmě za poražené bose.
Autorská citace #3
12.3.2011 14:22 - sirien
Mě se na té myšlence líbí hlavně to, že vytváří další návaznost, která tu hru uceluje. Hráči přímo vidí, čím jejich postava prošla, je to zároveň taková připomínka minulých aktivit a zároveň taková vějička na pokračování.
Autorská citace #4
12.3.2011 14:52 - skew
Jo, tohle je imho hodně pěkná myšlenka. I když to třeba nemá nijak extra velkej dopad na hru, dodává to hezkej detail postavám. Řekl bych, že je to vyšperkovává, derou se mi na mysl slova "adding extra love".
Jednak je to konkrétní připomínka, čím si postavy prošli, co je spojuje, druhak je to malej, ale za to formální rozdíl mezi touto postavou a kteroukoliv jinou.

Odměňuješ nějak třeba i jednotlivce za jejich konkrétní úspěchy ?

Napadlo tě třeba zkusit dávat i mocnější achievment featy s tím, že by ale hráči na něj museli obětovat jeden vlastní feat ? Samozřejmě by si mohli vybrat, jestli ho chtějí nebo ne.

___
Ta metoda z pathfinderu je... divná. Na jednu stranu je to hezký lákadlo, které odměňuje hráče za nějaké konkrétní chování... ale přijde mi to trochu dvojsečné.
A hlavně ta implementace. Počítat si vyléčené hitpointy až do, co já vím, dvou a půl tisíce (když od boku započítám ty odškrtlé za ubrané hitpointy) ? Nigger, please...

Imho by něco takového šlo aplikovat, ale ty získávací podmínky by museli být podstatně jednodušší, aby si člověk nemusel monitorovat žádný počítadla.
Něco ve stylu
  • Přežil jsi hodně dlouhej a intenzivní souboj s drakem ? +1 Will save
  • Porazil jsi jednoho elementála od každého živlu ? +2 na Knowledge checky týkající se elementů / sfér / whatever
  • Vyléčil jsi {nějaké mocné celestiální stvoření} na pokraji smrti ? Můžeš léčit až {level kouzla} nad maximum, jsou to temporary HP, vydrží 1 hodinu
A tak...
Autorská citace #5
14.3.2011 19:14 - Dalcor
skew píše:
Odměňuješ nějak třeba i jednotlivce za jejich konkrétní úspěchy ?
Hmm k tomu ještě nedošlo, ale zní to jako dobrej nápad :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.069474935531616 secREMOTE_IP: 3.235.139.122